ams_focus_rs

Μόλις έχεις πάρει το νέο Ford Focus RS και μετά από μερικές βόλτες αποφασίζεις πως τα 350 άλογα που παράγει ο turbo κινητήρα των 2.300 κ.εκ. κινητήρας δεν είναι αρκετά. Τη λύση στο πρόβλημα σου έρχεται να δώσει η AMS Performance, η οποία έχει ετοιμάσει ένα ηλεκτρονικό πακέτο βελτίωσης που σε συνδυασμό με ένα φίλτρο αέρος υψηλής ροής μπορεί να δώσει 60 άλογα και 94 Nm ροπής παραπάνω σε σχέση με το εργοστασιακό, φτάνοντας  έτσι τους 410 ίππους και τα 569 Nm ροπής.

Focus_RS_Stock_vs_ams

Το πρόγραμμα όμως μπορεί να πετύχει ακόμα καλύτερα νούμερα ισχύς και ροπής, χάρη στις πολλές διαβαθμίσεις του, καθώς έχει προγραμματισμό για καθημερινή χρήση, για την πίστα, για τον παρκαδόρο και για διαφορετικούς τύπους καυσίμων. Σύμφωνα με την εταιρία, με αγωνιστικά καύσιμα και με την αντίστοιχη επιλογή του προγράμματος, επιτυγχάνεται η μέγιστη απόδοση των 446 ίππων και 631 Nm ροπής, περισσότερη δύναμη δηλαδή από μία Mustang GT, μια BMW M4 ή μία Porsche 911 κάνοντας το hatchback της Ford ακόμα πιο γρήγορο και ποθητό.

Focus_RS_Stock_vs_ams2

Όπως καταλαβαίνεις το AMS E-Tune δεν είναι ένα απλό πρόγραμμα αλλά πολλά προγράμματα μαζί. Ο όλος συντονισμός γίνεται μέσω ενός COBB AccessPort, ενός μικρού τηλεχειριστηρίου που συνδέεται στον κινητήρα και τοποθετείται στο ταμπλό του αυτοκινήτου, απ’ όπου ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει το ανάλογο προγραμματισμό που χρειάζεται. Η συσκευή κοστίζει 650 δολάρια, ο προγραμματισμός της AMS 500 δολάρια και το φίλτρο αέρος άλλα 80 δολάρια. Με λίγα χρήματα παραπάνω ξενοιάζεις από τον ανταγωνισμό των Mercedes A45 AMG, Audi RS3, Golf R αλλά και πολλών άλλων γρήγορων κατασκευών.

focus_accessport_small

  • Nikos 690

    Για να μην παρεις το AccessPort χρειαζεται να βρεις καποιον να στο περασει. Μετα ομως ισως εχεις θεμα με την εγγυηση , ενω αν εχεις το cobb πατας unistall και επανερχονται ολα στις εργοστασιακες ρυθμισεις παραυτα.