Ian Robertson

Τα σπορ αυτοκίνητα, όπως τα γνωρίζουμε σήμερα, φαίνεται ότι διανύουν τις τελευταίες τους ένδοξες ημέρες στην ιστορία της αυτοκίνησης. Η “υβριδοποίηση” τους καθώς και η ενσωμάτωση της αυτόνομης τεχνολογίας είναι πιο κοντά από κοντά, και τα μοντέλα του BMW M division δεν αποτελούν εξαίρεση.

Αυτό τουλάχιστον δήλωσε από την έκθεση του Παρισιού ο Ian Robertson, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της γερμανική εταιρίας, τονίζοντας:

Η BMW M απολαμβάνει τη πιο επιτυχημένη περίοδο στην ιστορία της., διαθέτει την ευρύτερη γκάμα αυτοκινήτων, πωλούνται σε όλον τον κόσμο, και τελικά, βλέπω την τεχνολογία [ηλεκτροποίησης] μπορεί να κινηθούν και στις δύο κατευθύνσεις.

Θεωρητικά μια τέτοια κίνηση θα γίνει σε διάφορα στάδια, με την “υβριδοποίηση” αρχικά να είναι πιο ήπια στα M μοντέλα, ώστε να βοηθήσει λίγο την απόδοση και την κατανάλωση καυσίμου. Το αν θα δούμε αμιγώς ηλεκτρικά M μοντέλα τα οποία θα διαθέτουν λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης, θα φανεί στο μέλλον, με τον Robertson να τονίζει ότι η BMW θα συνεχίσει να κατασκευάζει τις “απόλυτα μηχανές οδήγησης”.

  • SAMURAI-66

    Αποφασισε να τους δωσει τεχνολογια οπως φαινεται η toyota.

    • φανταζομαι θεωρεις οτι ειναι ποιο δυσκολο να συνδεσεις μια μπαταρια με εναν ηλεκτροκινητηρα απο οτι να φτιαξεις μια ΜΕΚ ;;; το οτι οι αυτοκινητοβιομηχανιες δεν εχουν μπει ακομα στην ηλεκτρικη εποχξη εχει να κανει και το οτι αν καταργηθουν οι ΜΕΚ πλεον ο καθενας θα μπορει να φτιαχνει εναν αυτοκινητο σε λογικα παντα πλαισια …

    • LiLBLaZeR

      Η bmw έχει ήδη στην κυκλοφορία ένα σπορ υβριδικό αυτοκίνητο που είναι άκρως επιτυχημένο και λέγεται i8. Η toyota τι έχει? το prius? Μάλλον το αντίθετο γίνεται και η toyota πήγε στην bmw ώστε να μπορέσει να φτιάξει ένα σωστό σπορ αυτοκίνητο ώστε να ξανάβάλει πάνω το όνομα supra

    • Soko

      για μένα το νεο supra δεν ειναι άπλα supra μονο και μόνο που κανει συνεργασία toyota-bmw τι να πω αντε να την έκανε με αλλη ιαπωνική εταιρεια οχι με γερμανική έλεος δηλαδή ασε που θα ειναι άσχημο και οχι μονο αυτο η bmw θα φτιαξε το θεσμικό κινητήρα και οχι η toyota ελεος παει το supra που ξέραμε και όλοι αγαπήσαμε και επίσης h bmw λεει οτι ειναι το νεο z5 για αυτους το ειδα online

    • LiLBLaZeR

      Δυστυχώς έτσι είναι η αυτοκίνηση πλέον. Κοινά σασι και κινητήρες μεταξύ των εταιρειών με σκοπό την μείωση του κόστους εξέλιξης. Μην περιμένεις κανένα supercar killer με 2jz ξανά. Θα απογοητευτείς παραπάνω….

    • Soko

      ναι αλλα λες και η toyota δεν εχει λεφτα να φτιάξει ενα δικό της φουλ μοντέλο τέλος πάντων ..

  • AMG

    Αυτό τώρα είναι καλό ή κακό;

  • Giannis

    Oσο αντι-petrohead και αν ακουγεται αυτο που θα γραψω προσωπικα θα ημουν υπερ ο ηλεκτροκινητηρας να κινει τους μπροστα τροχους.Και ας εχει λιγοτερα αλογα απ τον θερμικο.Με αυτο τον τροπο θα ειναι τετρακινητα με παιχνιδιαρικη συμπεριφορα αλλα οχι τοσο απολυτα.

    Ξερω ξερω ο petrolhead θελει αμιγως πισωκινητο αλλα το βαρος εχει ξεφυγει,οι ιπποδυναμεις εχουν ξεφυγει ,οι ροπες εχουν ξεφυγει.

  • ThePetrolhead

    Ορισμος του Μ αυτοκι:hτου το 2007 (έτος κυκλοφορίας της εξαιρετικής Μ3) απο τον τοτε διευθυντη του M Division:’Βενζινοκίνητο, πισωκίνητο ατμοσφαιρικό υψηλών επιδόσεων’. Και ναι μπορεί τα πράγματα να έχουν αλλάξει πολύ από τότε αλλα τα BMW και ειδικά τα Μ δεν είναι για purists?? Ή μήπως το Μ έγινε περισσοτερο Marketing παρά Μotorsport? Απο κει και πέρα τα συμπεράσματα δικά σας.