Volkswagen-iD-Concept-0007

H Volkswagen μπορεί να έχει δηλώσει πως θα παρουσιάσει 30 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2025, αλλά η ίδια συνεχίζει να πιστεύει στους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ. Ο Matthias Muller, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε:

Το μέλλον ανήκει στα ηλεκτρικά, παρόλα αυτά οι κλασσικοί κινητήρες θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο για δύο δεκαετίες τουλάχιστον. Ανεξάρτητα από τις νέες ευκαιρίες και τις δυνατότητες που μας ανοίγει το αύριο, δεν θα πρέπει να αγνοήσουμε τις υπάρχουσες τεχνολογίες και τις βασικές ικανότητες μας.

Η εταιρεία έχει επίγνωση ότι οι πελάτες ζητούν ακόμα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ και δεν είναι διατεθειμένη να τους καταργήσει από την γκάμα της, με την ελπίδα πως οι καταναλωτές θα αρχίσουν σιγά σιγά να στρέφονται προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το θετικό είναι πως τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια σταθερή αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όποτε ίσως να μην είμαστε πολύ μακριά από την στιγμή που θα κυριαρχήσουν στην αγορά.

Τέλος, η Volkswagen ανακοίνωσε πως θα χρειαστούν τρία με τέσσερα χρόνια μέχρι η εταιρεία να αναδιοργανωθεί πραγματικά, να γίνει πιο επικερδής και ανταγωνιστική με στόχο να φτιάξει και πάλι το όνομα της. Από το 2020 και μετά όταν ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως το I.D. Concept περάσουν στην παραγωγή, η εταιρεία θα είναι και πάλι στις “καλές εποχές” της. Η Volkswagen συνεχίζει να βρίσκεται σε συζητήσεις με τα συνδικάτα πάνω σε παραχωρήσεις και ανταλλάγματα για τις εγγυημένες επενδύσεις και την συμφωνία για την επανεκπαίδευση των εργαζομένων κατά την μετάβαση από τις παραδοσιακές μηχανές εσωτερικής καύσης.

  • Soko

    20 χρόνια ζωής μπορεί και 30

  • Παναγιώτης Κλεάνθης

    Τσάμπα ελπίζουν ότι οι καταναλωτές θα στραφούν στα ηλεκτροκίνητα,το κολπάκι με τις αλλαγές μπαταριών δεν θα πιαστεί σαν παγίδα για εκείνους που ξέρουν ότι το κόστος θα είναι σχεδόν στα 4000 ευρώ,φυσικά θα κυριαρχούν οι Μεκ μέχρι η γη να μην έχει σταγόνα, από ότι βλέπω παραμύθι αποδείχθηκε και αυτό ότι θα αδειάσουν τα καύσιμα,οπότε απο το 2018 Euro7 Diesel και Petrol.

  • Anestis Genk

    Ο κόσμος θέλει μπετζίνα. Στην ευρώπη έχουμε πετρέλαιο γιατί ήταν φτηνό καύσιμο μετά τον πόλεμο και είχαν τεχνογνωσία σε αυτό οι ευρωπαίοι κατασκευαστές.
    Επίσης η ευρώπη ήταν φάρμα φοροαρμέγματος του αυτοκινήτου, οπότε ο κατατρεγμένος καταναλωτής προσπαθεί να βρει το πιο φτηνό για να κάνει την δουλίτσα του και λόγω φορολογίας, το πετρέλαιο είναι φτηνότερο.

    Στο αμέρικα που δεν είναι έγκλημα το μεγάλο αμάξι και τα γαλόνια μπετζίνας είναι φτηνά, βλέπεις αγροτικά βενζινοκίνητα, κάτι πάρα πολύ σπάνιο στην Ευρώπη.
    Όλα αυτά τα λέω για να υπενθυμίσω πως οι φόροι, που ανάγκασαν τον κόσμο να στραφεί στα κουβαδάκια και με την σειρά τους οι κατασκευαστές στράφηκαν στα μικρά μοτέρ, είναι κάτι που “εμείς” φτιάξαμε, δεν είναι τπτ “φυσικό” ή “θεόσταλτο”. Από αύριο μπορούμε να πούμε πανευρωπαϊκά, όχι φόροι σε καύσιμα και οχήματα και θα δείτε πως θα αγοράζει ο κόσμος κάτι αμαξάρες ΝΑ.

  • Δε γνωρίζω αν γράφτηκε κάτι για τη σύνοδο πετρελαιοπαραγωγικών κρατών και την επιθυμία τους για μείωση ου ρυθμίσεις παραγωγής. Αυτό αν τελικά συμβεί, θα προκαλέσει αύξηση των τιμών των ορυκτών καυσίμων και στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρικά. Όσο για το κόστος αλλαγής των μπαταριών, είναι πολύ μικρότερο από το κόστος συντήρησης ενός βενζινοκίνητου. Αν συνυπολογίσει κάνεις ότι το κόστος κίνησης με ηλεκτρισμό είναι στη χειρότερη περίπτωση στο 1/4 του αντίστοιχου κόστους με βενζίνη, τότε το κόστος αλλαγής της μπαταρίας κάθε πενταετία έχει ήδη αποσβεστεί. Με άλλα λόγια κόστος συντήρησης βενζινοκίνητου + κόστος κίνησης> κόστος κίνησης + κόστος συντήρησης ηλεκτρικού, χωρίς να υπολογίζεται όμως η διαφορά του αρχικού κόστους αγοράς των αυτοκινήτων. Τα επόμενα χρόνια όμως η τιμή των ηλεκτρικών θα φτάσει στα επίπεδα των συμβατικών, τότε για οικονομικούς λόγους, η επιλογή ηλεκτροκίνητου θα είναι μονόδρομος.