GP MALESIA F1/2016

Βλέποντας τη Red Bull να είναι τόσο ανταγωνιστική στην πίστα της Sepang και τον Sebastian Vettel να διανύει μόλις μερικά μέτρα στον αγώνα προτού εγκαταλείψει, η Ferrari ήθελε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τον Kimi Raikkonen. Ο Φινλανδός αγωνιζόταν ουσιαστικά μόνο εναντίον του Nico Rosberg, ο οποίος είχε πέσει στο πίσω μέρος μετά από την εκκίνηση, αλλά κατάφερε γρήγορα να κερδίσει θέσεις.

Μετά από το μέσον του αγώνα, ο «Iceman» άρχισε να νιώθει την πίεση από τον Γερμανό, αφού ο οδηγός της Mercedes είχε πολύ καλύτερο ρυθμό από τη Ferrari. Η κίνηση του Rosberg έγινε στον 38ο γύρο, όταν βούτηξε στην εσωτερική της στροφής 2, με αποτέλεσμα να υπάρξει επαφή των δύο μονοθεσίων.

Αυτή φαίνεται πως κόστισε πολύ περισσότερο στον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2007, αφού ο επί κεφαλής της Scuderia, Maurizio Arrivabene, έκανε λόγο για απώλεια 10 βαθμών κάθετης δύναμης, που σημαίνει 3 δέκατα στον γύρο ή συνολικά 6 δευτερόλεπτα μέχρι το τέλος του αγώνα.

Στην επαφή με τον Nico, έχασε ένα μέρος του πατώματος και της εμπρός αεροτομής. Από τους υπολογισμούς που έχουμε κάνει τώρα με τους μηχανικούς, έχασε λίγο-πολύ 10 βαθμούς κάθετης δύναμης, έτσι ήταν εντελώς αδύνατο γι’ αυτόν να τον πιάσει σε αυτή την κατάσταση. Αλλά, έχει κάνει μερικούς καλούς γύρους, ακόμα και με τη ζημιά στο μονοθέσιο.

Προσπαθήσαμε, επίσης, να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε και με τη στρατηγική, αλλά και οι άλλοι έκαναν το ίδιο. Ήμασταν επιθετικοί, ήταν επιθετικοί, μειώσαμε εμείς, μείωσαν και οι άλλοι. Έτσι, είναι λυπηρό το γεγονός ότι ο Kimi δεν ήταν ικανός να βρεθεί στο βάθρο. Μετά από την επαφή, όλες οι πιθανότητες είχαν κάνει φτερά.