GP MALESIA F1/2016

Βλέποντας τη Red Bull να είναι τόσο ανταγωνιστική στην πίστα της Sepang και τον Sebastian Vettel να διανύει μόλις μερικά μέτρα στον αγώνα προτού εγκαταλείψει, η Ferrari ήθελε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τον Kimi Raikkonen. Ο Φινλανδός αγωνιζόταν ουσιαστικά μόνο εναντίον του Nico Rosberg, ο οποίος είχε πέσει στο πίσω μέρος μετά από την εκκίνηση, αλλά κατάφερε γρήγορα να κερδίσει θέσεις.

Μετά από το μέσον του αγώνα, ο «Iceman» άρχισε να νιώθει την πίεση από τον Γερμανό, αφού ο οδηγός της Mercedes είχε πολύ καλύτερο ρυθμό από τη Ferrari. Η κίνηση του Rosberg έγινε στον 38ο γύρο, όταν βούτηξε στην εσωτερική της στροφής 2, με αποτέλεσμα να υπάρξει επαφή των δύο μονοθεσίων.

Αυτή φαίνεται πως κόστισε πολύ περισσότερο στον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2007, αφού ο επί κεφαλής της Scuderia, Maurizio Arrivabene, έκανε λόγο για απώλεια 10 βαθμών κάθετης δύναμης, που σημαίνει 3 δέκατα στον γύρο ή συνολικά 6 δευτερόλεπτα μέχρι το τέλος του αγώνα.

Στην επαφή με τον Nico, έχασε ένα μέρος του πατώματος και της εμπρός αεροτομής. Από τους υπολογισμούς που έχουμε κάνει τώρα με τους μηχανικούς, έχασε λίγο-πολύ 10 βαθμούς κάθετης δύναμης, έτσι ήταν εντελώς αδύνατο γι’ αυτόν να τον πιάσει σε αυτή την κατάσταση. Αλλά, έχει κάνει μερικούς καλούς γύρους, ακόμα και με τη ζημιά στο μονοθέσιο.

Προσπαθήσαμε, επίσης, να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε και με τη στρατηγική, αλλά και οι άλλοι έκαναν το ίδιο. Ήμασταν επιθετικοί, ήταν επιθετικοί, μειώσαμε εμείς, μείωσαν και οι άλλοι. Έτσι, είναι λυπηρό το γεγονός ότι ο Kimi δεν ήταν ικανός να βρεθεί στο βάθρο. Μετά από την επαφή, όλες οι πιθανότητες είχαν κάνει φτερά.

  • καλα… μπραβο τοτε …

  • Maleas George

    Ναι αλλά οι αγωνοδίκες απεκατέστησαν την ισορροπία δίνοντας ποινή 10 δευτερολέπτων… ΝΟΟΟΟΟΟΟΤ!!!!!! Αφού τους πήρε τόσο χρόνο να αποφασίσουν και δεν μπορούσε να δώσει τη θέση πίσω κατευθείαν ο Νίκο, τουλάχιστον ας δίναν drive through, και μετά ας προσπαθούσε να ξαναπεράσει!!

  • Gestione Sportiv@

    Καλά, είμαστε σοβαροί και καθόμαστε ακόμα να αναλύουμε το συμβάν του Kimi με τον Nico??????
    Βγαίνει και ο Arrivabene και μας αρχίζει τις επεξηγήσεις για βαθμούς κάθετης δύναμης και στο πόσο αυτοί οι βαθμοί αντιστοιχούν σε δέκατα της ώρας ανά γύρο!!!!!!!!!!
    Τα πράγματα είναι πολύ απλά.
    Η Ferrari δεν μπορούσε να πάρει τίποτα παραπάνω από την τέταρτη θέση (και δεν πρέπει να ξεχνάμε, πως ο Lewis εγκατέλειψε τον αγώνα) αν και η πραγματική δυναμική του μονοθεσίου μας ήταν για την πέμπτη θέση.
    Επιπλέον, πληροφορίες από Ιταλία αναφέρουν, πως το καινούργιο αεροδυναμικό πακέτο που δοκίμασε η Ferrari την Παρασκευή, προορίζεται για το μονοθέσιο των Ιταλών του 2017.
    Και έρχομαι εγώ και θέτω έναν προβληματισμό. Έχουμε λυμένα τα προβλήματα στον τομέα της αεροδυναμικής στο φετινό μονοθέσιο και ήδη ξεκινήσαμε και δοκιμάζουμε αεροδυναμικά πακέτα για το επόμενο αυτοκίνητο!!!!!!!!!!
    Πωπω κατάντια εκεί στο Maranello…………..

    • Maleas George

      Άστο, δεν φτιάχνεται το φετινό μονοθέσιο!! Καλύτερα να ετοιμαστούν για το 2017, μπας και γίνει καμιά έκπληξη και είναι μονοθέσιο που διεκδικεί νίκες!! :Ρ

    • Giannis

      Δεν πιστεύω τόσο σ αυτό.Το 2017 δεν θα έρθει έτσι μονο του.Θα πρέπει να εκμεταλλευτούν κάθε αγώνα αυτής της σεζόν για ένα καλό αποτέλεσμα το 17.Σκεψου πως σε μας όλα είναι σκ@τ@ ενώ στην Merc έχουν λυμένο το θέμα του κινητήρα και ασχολούνται μόνο με αεροδυναμικη.Στην Red Bull πάλι έχουν ήδη αεροδυναμική και είναι σίγουρη η Renault για καλύτερο pu.Εμεις πάλι δεν διακρίνομαστε σε κανένα τομέα…

    • Maleas George

      Συμφωνώ, απλά πιστεύω ότι δεν έχει τόσο νόημα να εξελίξουν το φετινό μονοθέσιο, αφού του χρόνου θα είναι τελείως διαφορετικοί οι κανονισμοί της αεροδυναμικής. Θα πρέπει να εκμεταλλευτούν κάθε αγώνα δηλαδή όχι με σκοπό να εξελίξουν το τωρινό μονοθέσιο, αλλά για να δοκιμάσουν πράγματα με το βλέμμα στο 2017. Με αυτή την έννοια, αν το αεροδυναμικό πακέτο που δοκιμάσαν την Παρασκευή είναι για το 17, αυτό είναι θετικό.

    • Giannis

      Ισχύει .Επίσης εγώ δίνω σημασία στον κινητήρα που δεν θα αλλάξει του χρόνου.Δηλαδη πρέπει σ αυτόυς τους αγώνες που ακολουθούν να γράψουν χλμ και να δούμε βελτίωση.Αν όχι τότε πολυ δύσκολα θα βελτιωθεί το χειμώνα στο εργαστήριο ο κινητήρας.

    • Maleas George

      Για τον κινητήρα ναι σίγουρα. Απλά δεν νομιζω να μας έχουν μείνει και πολλά token, άρα είναι περιορισμένα αυτά που μπορούν να δοκιμάσουν σε αυτον τον τομέα…

    • Giannis

      Κανενα δεν μας έμεινε απλά ελπίζω σε βελτίωση χωρις tokens όπως έκανε ή Renault.Και φυσικά σε δεδομένα.Απορω ρε γαμωτο τι έκαναν αυτοί και χωρίς τοκενς βελτιώθηκαν και εμείς με τόσα τοκενς να τρωμέ σκόνη.

    • Giannis

      Αν του χρόνου τερματισουμε 2οι χαρούμενος θα μαι…

  • Mika

    Οριστε, να γιατι χαθηκε το βαθρο κυριοι, τσαμπα τα χωναμε στον Κιμι!!!
    :p