GP ABU DHABI F1/2016

Παγκόσμιος Πρωταθλητής ο Nico Rosberg, λοιπόν! Η μεγάλη ανατροπή δεν έγινε, καθώς τερμάτισε στη δεύτερη θέση, παρόλο που ο Sebastian Vettel τού ασκούσε μεγάλη πίεση στο τέλος. Ο Lewis Hamilton πήρε την 10η φετινή και την 53η στην καριέρα του, αλλά αυτό φυσικά δεν ήταν αρκετό για τον Βρετανό, που έχασε το πρωτάθλημα για 5 βαθμούς.

Το βάθρο φυσικά συμπλήρωσε ο Vettel, ενώ πίσω του τερμάτισαν οι Max Verstappen, Daniel Ricciardo, Kimi Raikkonen, Nico Hulkenberg, Sergio Perez, Felipe Massa και τον Fernando Alonso, που πήρε τον τελευταίο βαθμό της πρώτης 10άδας. Ας δούμε πώς εξελίχθηκαν οι 55 γύροι του δραματικού -στο τέλος- αγώνα στο Abu Dhabi:

GP ABU DHABI F1/2016

Οι καιρικές συνθήκες παρέμεναν εξαιρετικές στο Yas Marina Circuit, με τα θερμόμετρα να δείχνουν τους 26°C στον αέρα και τους 29°C στην άσφαλτο, όσο ο ήλιος έδυε. Οι 10 πρώτοι οδηγοί στο grid ήταν: Hamilton, Rosberg, Ricciardo, Raikkonen, Vettel, Verstappen, Hulkenberg, Perez, Alonso και Massa. Όλοι τους ξεκινούσαν με την υπέρ-μαλακή γόμα, εκτός από τους Ricciardo και Verstappen, που είχαν την πολύ μαλακή.

Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Hamilton ξεκίνησε καλά και παρέμεινε πρώτος, με τον Rosberg να κρατιέται στη δεύτερη θέση, και τον Raikkonen να ανεβαίνει στην τρίτη θέση, τον Ricciardo να πέφτει στην τέταρτη θέση, μπροστά από τον Vettel. Ο Verstappen είχε επαφή με τον Hulkenberg κι έπεσε τελευταίος, όσο ο Perez πίεζε τον Hulkenberg για του πάρει 6η θέση. Ο Alonso ήταν στην 8η θέση, με τους Massa και Bottas να κλείνουν τη δεκάδα.

2016 Abu Dhabi Grand Prix, Sunday

Στον 3ο γύρο, ο Bottas πέρασε τον Massa για την 9η θέση, όσο πιο πίσω ο Verstappen είχε ανέβει γρήγορα στην 15η θέση. Ο Bottas είχε προβλήματα με τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του, με αποτέλεσμα να χάσει την θέση του από τον Massa, ενώ αμέσως μετά μπήκε στα pits, προκειμένου να εγκαταλείψει, αφού το πρόβλημα στην FW38 ήταν σοβαρό.

Στον 7ο γύρο, ο Hamilton έκανε την αρχή, μπαίνοντας για τα μαλακά, ενώ τον ακολούθησαν οι Raikkonen και Alonso. Στον επόμενο γύρο ήταν η σειρά των Raikkonen και Rosberg, ο οποίος καθυστέρησε επειδή έμπαινε ο Vettel, συνεπώς ο Raikkonen βρέθηκε πολύ κοντά του, αλλά στη συνέχεια έχασε χρόνο, έτσι ο Ricciardo, που είχε βάλει τα μαλακά επίσης, πίεζε τον Φινλανδό.

p-20161127

Ο Hamilton πέρασε ξανά την πρώτη θέση, όμως πίσω του ήταν ο Verstappen, που δεν είχε αλλάξει ακόμα ελαστικά. Ο Rosberg ήταν πίσω από τον Ολλανδό και δεν ρίσκαρε κάποια κίνηση, αφού ήξερε ότι ο μικρός δε θα τον αφήσει εύκολα να περάσει, ενώ και η διαφορά στον ρυθμό δεν ήταν μεγάλη, με αποτέλεσμα ο Rosberg να μην απειλείται από τον Raikkonen πίσω του.

Η καριέρα του Button έληξε άδοξα, αφού μια περίεργη αστοχία στον εμπρός δεξιά τροχό τον ανάγκασε να γυρίσει στα pits και να εγκαταλείψει. Είχαμε φτάσει στον 15ο γύρο και ο Verstappen, ο οποίος ανέφερε ότι η απόδοση των πίσω ελαστικών είχε πέσει, συνέχιζε να κινείται κάτω από το 1:47, εν αντιθέσει με τους Raikkonen και Ricciardo.

_31i7

Εγκατάλειψη για τον Kvyat, σ’ ένα έτσι κι αλλιώς κάκιστο Grand Prix για την Toro Rosso. Ο Alonso προσπέρασε τον Grosjean για την 10η θέση, ενώ πιο μπροστά ο Ricciardo πιέζει τον Raikkonen, τον οποίο και προσπέρασε, αλλά για πολύ λίγο, αφού άνοιξε τη γραμμή του και ο Vettel βρήκε την ευκαιρία για να πιέσει, αλλά δίχως να καταφέρνει κάτι.

Μετά από αρκετούς γύρους πίσω από τον Verstappen, ο Rosberg πάτησε γκάζι και πέρασε τον Verstappen στον 20ο γύρο. Ο Ολλανδός έπαιξε σκληρή άμυνα, αλλά ο Γερμανός πήρε ανέπαφα τη δεύτερη θέση. Στη συνέχεια, ο οδηγός της Red Bull είχε εμφανώς χάσει απόδοση στα ελαστικά του, έτσι μπήκε για αλλαγή στον 22ο γύρο, για να βάλει φυσικά τα μαλακά ελαστικά.

GP ABU DHABI F1/2016

Ο Vettel εξακολουθούσε να ασκεί πίεση στον Ricciardo για την 4η θέση, τη στιγμή που ο Verstappen είχε πέσει στην 8η θέση, αλλά πήγαινε για τον τερματισμό με τα συγκεκριμένα ελαστικά. Ο Rosberg ήταν ο ταχύτερος οδηγός, και μείωνε τη διαφορά από τον Hamilton, στα 4,3 δευτερόλεπτα, ίσως λόγω διαχείρισης καυσίμου κι ελαστικών που έκανε ο πρωτοπόρος.

Στον 25ο γύρο, ήρθε το δεύτερο pit stop για τον Ricciardo, βλέποντας ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι έναντι των Ferrari. Ο Αυστραλός επέλεξε ξανά τη μαλακή γόμα, για να πέσει πίσω από τον Verstappen, στην 8η θέση. Μέσα και ο Raikkonen στον επόμενο γύρο, για να επιστρέψει πίσω από τους Ricciardo και Verstappen, που είχε προσπεράσει τον Perez, ανεβαίνοντας έτσι στην 5η θέση.

Motor Racing - Formula One World Championship - Abu Dhabi Grand Prix - Race Day - Abu Dhabi, UAE

Στον 27ο γύρο, ο Rosberg κατέβασε τη διαφορά στα 3,1 δευτερόλεπτα. Ενδιαφέρον τρενάκι μεταξύ Perez, Ricciardo και Raikkonen, αλλά ο Μεξικανός μπήκε για αλλαγή, αφού είχε δεχθεί το προσπέρασμα από τον οδηγό της Red Bull. Στον 29ο γύρο ήταν η σειρά του Hamilton, επιλέγοντας ξανά τη μαλακή γόμα, ενώ έναν γύρο μετά ακολούθησε ο Rosberg.

Ο Γερμανός επέστρεψε στην τρίτη θέση, πίσω από τον Hamilton, αφού ο Vettel ήταν πρώτος, δίχως να έχει κάνει τη δική του αλλαγή. Πίσω, ο Verstappen απείχε 4 δευτερόλεπτα από τον Rosberg, αλλά ο μικρός είχε το μυαλό του και πίσω, μιας και ο Ricciardo ήταν κινούνταν πολύ γρήγορα.

GP ABU DHABI F1/2016

Ο ρυθμός του Hamilton δεν ήταν καλός, με αποτέλεσμα ο Rosberg να πλησιάζει στο 1,1 δευτερόλεπτο, όμως στη συνέχεια πάτησε γκάζι, έτσι δεν άφησε τον team-mate του να μπει σε ζώνη DRS. Ο Vettel παρέμενε στην πρώτη θέση, αλλά χωρίς να καθυστερεί τον Hamilton, αφού η διαφορά τους ήταν πάνω από 6 δευτερόλεπτα.

Στον 35ο γύρο, ο Hulkenberg προσπέρασε τον Alonso για την 7η θέση, ενώ το ίδιο ήθελε να κάνει και ο Perez, που είχε κολλήσει πίσω από τον Ισπανό. Η αποστολή του ολοκληρώθηκε με επιτυχία, στη μεγάλη ευθεία, με τη βοήθεια του DRS, αλλά και του δυνατότερου κινητήρα της Mercedes. Ο Vettel συνέχιζε να βρίσκεται στην πρώτη θέση, χωρίς να έχει αλλάξει ελαστικά.

GP ABU DHABI F1/2016

Ο Γερμανός μπήκε για το δεύτερο και τελευταίο του pit stop στον 38ο γύρο, επιλέγοντας την πολύ μαλακή γόμα, αφού έπεσε στην 6η θέση και ήθελε ταχύτερα ελαστικά, προκειμένου να επιτεθεί στον Raikkonen και τις Red Bull που είχε μπροστά του. Μετά από αυτό, ο Verstappen ανέβηκε στο βάθρο, με τον Ricciardo να είναι κοντά στον team-mate του, αλλά δίχως να δείχνει απειλητικός.

Ο Vettel ήταν με πολύ μεγάλη διαφορά ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα, συνεπώς δεν άργησε να περάσει τον Raikkonen για την 5η θέση, ενώ κέρδισε σχεδόν δύο δευτερόλεπτα από τον Ricciardo, όσο εμείς βλέπαμε επαφή μεταξύ των Palmer τον Sainz, με τον οδηγό της Renault να χτυπά τον Ισπανό από πίσω, ο οποίος στη συνέχεια εγκατέλειψε με πρόβλημα στο κιβώτιο.

Motor Racing - Formula One World Championship - Abu Dhabi Grand Prix - Race Day - Abu Dhabi, UAE

Σημαντικό κέρδος σε κάθε γύρο για τον Vettel, που όλα έδειχναν ότι θα έφτανε γρήγορα τον Ricciardo, έχοντας κολλήσει πίσω του στον 46ο γύρο. Το προσπέρασμα ήταν εύκολη υπόθεση για τον Γερμανό, ενώ ο επόμενος ήταν ο Verstappen, που απείχε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.

Η Mercedes έλεγε στον Hamilton ότι έπρεπε να ανεβάσει ρυθμό, διότι ήταν πιθανό ο Vettel να νικήσει τον αγώνα! Η Red Bull έβλεπε ότι ο ρυθμός των Mercedes δεν είναι πολύ καλός, έτσι έλεγε στον Verstappen να τα δώσει όλα για να μπει σε ζώνη DRS του Rosberg. Ο Vettel άνοιγε την πίσω πτέρυγα, αλλά ο Verstappen ανέβασε τον ρυθμό του για να μην επιτρέψει κίνηση στον Γερμανό.

GP ABU DHABI F1/2016

Το προσπέρασμα ήρθε στον 51ο γύρο και φυσικά ο Rosberg ένιωθε την ανάσα του συμπατριώτη του. Ο Vettel είχε κολλήσει πίσω από τον Rosberg και ενεργοποιούσε το DRS, κάτι που έκανε και ο Rosberg, αφού η διαφορά του από τον Hamilton ήταν κάτω από ένα δευτερόλεπτο, ενώ κάποια φορές έφτανε και τα 6 δέκατα.

2016 Abu Dhabi Grand Prix, Sunday

Έμεναν μόλις 3 γύροι για το φινάλε και ο Vettel συνέχιζε να μην μπορεί να περάσει. Ο Seb δοκίμαζε διαφορετικές κινήσεις, όμως ο Rosberg έκλεινε τις γραμμές του, χωρίς να δίνει δικαίωμα. Τίποτα δε συνέβη μέχρι τον τερματισμό, ο Vettel δεν πέρασε και ο Rosberg πήρε τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο!

2016 Abu Dhabi Grand Prix, Sunday

  • gronholm89

    Δικαιο πρωταθλημα με ενα @ρχιδατο προσπερασμα σημερα πανω στον καμικαζι της F1 και σωστη αμυνα πανω στον Vettel !!!!

    • sotirisb

      Λολ

    • Ahilleas Tsikelis

      Βασικα εκπληκτικη η δυναμικη της μερκ που σε ένα γυρο μολις πηρε την εντολη καθαρισε την Ρεντ μπουλ….η εξοδος από την στροφη απλα απιστευτη…..διαστημοπλοιο

    • gronholm89

      Φιλε βλεπω απαντας σε ολους οσους στηριζουν τον νεο πρωταθλητη. Χαλαρωσε λιγο, δεν γινεται καθε χρονο να το παιρνει ο Hamilton! Εγω σαν Αλονσικος ετσι οπως τα εχασε το 2010 και το 2012 τι θα επρεπε να κανω, να αυτοκτονησω??

    • Ahilleas Tsikelis

      Χαχαχαχαχα δικαιο πρωταθλημα που ο Χάμιλτον μεσα στον γυρο πριν τις ζωνες DRS αυξανε την διαφορα σχεδόν 1 δλδ από τον ροσμπεργκ δν το λες….Φανηκε ποιος το χει να το παρει και ποιον τον πανε από το χερι.Απλα μην βγαζουμε οδηγαρα τον Ροσμπεργκ.

      υ.γ. μην σχολιασω τα team radio

    • Κούκος

      Τι να πώ κι εγώ για το 2005 !!!!

    • Ahilleas Tsikelis

      Η μακλαρεν τι να πει δλδ?????

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Ότι ο Νάντο και η Renault τότε ήταν αχτύπητο δίδυμο… Όσο για τον Raikonen απλά άτυχος όπως σε όλη του την καριέρα στην Mc…

    • Chris

      Εσυ θα πρεπει να κανεις υπομονη! :D
      Παντως θελω και εγω επιτελους να δω δυνατο Αλονσο και Μακλαρεν γενικοτερα! Τους εχουμε ολοι αναγκη..άντε και λίγο Κιμι με Φερράρι! :P

    • Chara Efstathiou

      ο,τι να’ναι!

  • Gestione Sportiv@

    Η Mercedes το 1-2 με τον Nico πρωταθλητή και πάει το 2017 για να κρατήσει τα σκήπτρα!!!!!!!
    Η Ferrari πήρε το βάθρο με τον Vettel να κάνει τρομερό αγώνα. Πλέον, αναμένουμε το τι θα κάνει από μονοθέσιο το 2017.
    H RBR προσπάθησε σήμερα αλλά ο Vettel τους πήρε το βάθρο και την επόμενη χρονιά πάνε για την επιστροφή στην κορυφή (αν η Renault κάνει τον δυνατό κινητήρα) με κανόνες Newey.
    Η F.I πήρε ακόμα ένα πολύ καλό αποτέλεσμα και με τα δύο μονοθέσια. Η Βρετανική ομάδα κατέκτησε την τέταρτη θέση στους κατασκευαστές και αποχαιρετάει τον Hulkenberg καθώς από την επόμενη χρονιά θα είναι στο Enstone για το μεγάλο βήμα στην καριέρα του. Πάντως, εύχομαι και την νέα χρονιά να είναι δυνατή με τους Perez και Ocon.
    Η Wiiliams θα αφήσει πίσω της την φετινή χρονιά και τον Massa, καθώς ο Βραζιλιάνος αποχαιρετάει την F1 και πάει να κάνει την μεγάλη επιστροφή στην F1 το 2017 με τους Bottas και Stroll
    Η McLaren πάλι πήρε βαθμό με τον Alonso ενώ ο Button χαιρέτησε τον μαγικό κόσμο της F1 από τα box. Η ομάδα του Woking ελπίζει σε ανταγωνιστική μονάδα ισχύος από τους Ιάπωνες της Honda για να επιστρέψει στην διεκδίκηση βάθρων σε πρώτο βαθμό μαζί με τον Vandoorne πίσω από το τιμόνι της McLaren.
    Η Haas για πρώτη χρονιά τα πήγε περίφημα. Το νέο χρόνο, με μία χρονιά εμπειρίας στο κορυφαίο μηχανοκίνητο sport και με την έλευση του Magnussen θα προσπαθήσει για κάτι πολύ καλύτερο.
    Η Manor προσπάθησε αλλά πολύ σήμερα και την νέα χρονιά θα προσπαθήσει για την υπέρβαση.
    Η Sauber ακόμα έναν άσχημο αγώνα, αλλά η ελβετική ομάδα έχει την δέκατη θέση στους κατασκευαστές από τον αγώνα στην Βραζιλία, μετά τον τρομερό αγώνα του Nasr. Αν και την σίγουρη θέση την έχει ο Σουηδός για το 2017 (αλλά αυτός έχει το χρήμα) Την επόμενη θα προσπαθήσει για κάτι αντίστοιχο με το φετινό, αφού δεν υπάρχουν οι οικονομικοί πόροι.
    Η Renault πολύ άσχημα σήμερα. και την επόμενη χρονιά θα προσπαθήσει για την υπέρβαση με τον Hulkenberg σε ρόλο Νο1 οδηγού, αλλά οι άνθρωποι του Enstone ήδη έχουν θέσει στόχους από το 2018 και μετά.
    Η STR είχε και τα δύο μονοθέσια εκτός. Την επόμενη χρονιά, επιστρέφει στους κινητήρες της Renault και με ένα καλοσχεδιασμένο μονοθέσιο από τον James Key θα κάνει πολλές ζημιές με τον Sainz jr. αλλά για τον Kvyat δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι θα τελειώσει τη χρονιά, καθώς ο Gasly είναι ο νέος πρωταθλητής στο GP2 και πλέον περιμένει στη γωνία.

  • Thanos

    Και μονο για το προσπερασμα στον Μαξ σημερα μπραβο Νικο…
    Χαμιλτον χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  • F1maniac

    ΜΠΡΑΒΟ ROSBERG!!!!!!!!!!!!!!!!ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ****VETTEL****

    • Chara Efstathiou

      Μόνο με το τεραστιος Vettel συμφωνω, αν και καποιοι το πιστευουμε σταθερα αυτο. Δεν αμφισβητείται η αξία του. Και για πες μας πως εσβησε ο Rosberg τον Lewis? H κωλοφαρδία σε όλο της το μεγαλειο σε ολο το πρωταθλημα. Πρωταθλητης κατά τύχη. Δεν υπαρχει καν συγκριση μεταξυ των δυο πιλότων. Εχει αποδείξει απειρες φορες την ανωτερότητα του ο Hamilton.

    • F1maniac

      εχεις δικιο..ειμαι υπερβολικος…..

  • Neos

    αντε γεια κλαρινο.
    εκπληκτικοι οι τελευταιοι γυροι

  • Gestione Sportiv@

    Πρωταθλητής από την “Every Day” με φτερά………………….. https://uploads.disquscdn.com/images/c1eb27d477631b745f9efcf4ba116b42a5f7066e49ef20575cd5ae4a49e11980.jpg
    χαχαχαχαχα

    • θελω αυτην την φωτο στις always…
      και να ρωταει μια γκομενα….τα φτερα της σερβιετας σου ειναι μεγαλα ???
      και να πεταγεται ο νικο…
      και να λεει..ναι!!! να ειναι τοσο μεγαλα !!!! :-P

    • Anestis Genk

      Δεν παρακολουθώ τα σχόλια πολύ της F1 γιατί είναι άπειρα, οπότε…γιατί τον λέτε σερβιέτα;

    • gronholm89

      Γιατι ειχε δηλωσει πιο παλια οτι χρησιμοποιει σερβιετα (οχι στο επιμαχο σημειο) για να μαζευει τον ιδρωτα!

    • Anestis Genk

      να βάλει και αποσμητικό και καλύτερα να μασάει

    • Γιατί έχει δηλώσει πως βάζει σερβιέτα στο κράνος για να κρατά τον ιδρώτα !!!!

    • Anestis Genk

      Αυτά τα πραγματάκια καλό είναι να μην γίνονται και αν γίνονται καλό είναι να μην λέγονται, αλλά ντάξει δεν θα είναι η πρώτη καφρίλα που κάνουν οι τζέρηδες.

  • Giannis

    Αναμενόμενα πρωταθλητής ο Rosberg σε έναν ωραίο αγώνα. Του αξίζουν συγχαρητήρια.

  • Πολλά συγχαρητίρια στον Ρόζμπεργκ, το άξιζε.Τώρα για τον βλάκα που έκοβε συνέχεια μπράβο του ωραίος πρωταθλητής.Πολύ το χάρηκα που δέν έγινε το δικό του.Μπράβο Ρόζεμπεργκ.Δέν το περίμενα.

    • Chara Efstathiou

      Κακώς δεν εκοβε απο πιο νωρις παρα το αφησε για τους τελευταιους γυρους.. υποχρεωση του ειναι να αγωνιστει. τωρα μπορει να ειχε παρει το πρωταθλημα.. που δικαιωματικά του αξιζε.

    • Thanos
    • Akis-F1 FAN

      Savage !

    • Thanos

      Ποναει και τους καταλαβαινω. Δεν ειναι και ευκολο πραμα να το χανεις απο την Britney https://uploads.disquscdn.com/images/80f0ae649dbf47ceb0bf2d9ff788c5f1e84db98579621f6ac4289c6900d9331c.jpg

    • Akis-F1 FAN

      Χχαχαχαχαχα

    • Δικαιωματιά δέν νομίζω απο το τελικό αποτέλεσμα.Να πείς οτι η ομάδα υποστήριξε πιο πολύ τον ρόζμπεργκ φέτος και έτσι το πήρε να το καταλάβω.Απλά ο χάμιλτον φέτος το έχασε και ο ρόζμεργκ το ήθελε πιο πολύ.Τώρα για το κακός δεν έκοβε απο πιο νωρίς ο μπάρνλ είπε οτι πήγενε 9 δευτερόλεπτα πιο σιγά, άρα πόσο να πάει.

    • Ahilleas Tsikelis

      Ποιος είναι ο μπαρνλ?

  • Ahilleas Tsikelis

    Συγχαρητηρια στον Ροσμπεργκ,Ο Χάμιλτον εκανε τα παντα….αλλα Ρεντ μπουλ και φερραρι είναι πολυυυυ πισω…

  • Βασιλης

    Παει και αυτη η χρονια που με μερικες εξαιρεσεις δεν ηταν και τοσο ασχημη…..μπραβο στον Ros επιτελους σηκωσε κεφαλι……Αν και η ομαδα μου με ξενερωσε φετος απειρες φορες δεν μπορω να μην την υποστηριζω και επιτελους εκαναν μια στρατηγικη της προκοπης….Παμε για το 17 τωρα που πιστευω θα ειναι απο τα ποιο μη προβλεψημα πρωταθληματα…..Η μεγαλη περιοδος της αναμονης αρχιζει

    Υ.Γ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΦΛΕΒΑΡΗ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΜΑΡΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ……….ΩΡΑΙΑΑΑ…….ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑΑΑΑΑΑΑ

    Υ.Γ. 2 Θα λειψουν πολυ οι Massa και Button

  • Renesis1

    Τρελό αντάρτικο ο Lewis ως προς τη διοίκηση της Merc, το έκανε σκληρό thriller το πρωτάθλημα του Νικολάκη!.. :))) Είδαμε πάντως έναν αγώνα με πολύ σασπένς στο τέλος, άξιος ο Νικολάκης και πλέον θα πρέπει να κορνιζώσει τη σερβιέτα δίπλα από το τρόπαιο!

  • GiorisFullThrottle

    Ωραιος Nico….οδηγησε σαν πρωταθλητης congrats!!!!
    ham ham στη μαμακα σου τωρα….
    Vettelaras ο εκτελεστης!!!!

  • η αντιαθλητική συμπεριφορά του Hamilton, δείχνει πόσο υπερτιμημένος πρωταθλητής είναι…
    αν δεν ξέρεις να χάνεις, δεν ξέρεις να κερδίζεις…καθώς όλα του ήρθαν στρωμένα τα περασμένα χρόνια!
    πάμε για του χρόνου…

    • Ahilleas Tsikelis

      Ποια αντιαθλητικη συμπεριφορά?Αν ηταν με περισσοτερα κακκαλα ο νικο ας τον περνουσε.

    • mixalhs7

      Δηλ αν ήσουν εσύ στην θέση του Ροζ θα επιτεθόσουν στον Χαμ, διακινδύνευοντας να γίνει κάποιο ατύχημα να χάσεις την θέση που σου δίνει την κούπα?
      Στο παρά ένα θα εριχνες την καρδάρα με το γάλα? Δε νομίζω..
      Αυτό που έκανε ο Ροζ ονομάζεται, επαγγελματικη συμπεριφορά.
      Αυτο που έκανε το κλαρίνο, εγωιστική συμπεριφορά.
      Spot the difference.

    • loeb

      Με το δικο σου σκεπτικο θα μπορουσε να τον ακουμπησει ο Rosberg και να παρει χαλαρα το πρωταθλημα χωρις να χρειαζεται τερματισμος.

    • LiLBLaZeR

      Αντιαθλητική θα ήταν η συμπεριφορά του hamilton αν πήγαινε να χτυπήσει τον rosberg και έπαιζε κορόνα γράμματα το αν αυτός θα συνέχιζε και αν ο rosberg εγκατέλειπε. Αντίθετα, αυτό που έκανε μόνο αντιαθλητικό δεν ήταν! Έφτασε στον τελευταίο αγώνα να διεκδικεί το πρωτάθλημα, ήταν πρώτος άνετα και το μόνο που έκανε ήταν να κόψει ρυθμό για να τους φτάσουν οι άλλοι τον rosberg. Δηλαδή έκανε το μόνο λογικό που θα μπορούσε να κάνει κάποιος που διεκδικεί πρωτάθλημα και είναι γρηγορότερος στον τελευταίο αγώνα. Διεκδίκησε τον τίτλο μέχρι τον τελευταίο γύρο! Και πολύ καλά έκανε!

    • Chara Efstathiou

      Ακριβως. Και πολύ κακώς δεν ξεκινησε απο πιο νωρις να τον καθυστερεί. Τωρα μπορει να ηταν αλλιως το αποτελεσμα.

    • Mika

      Ωραιος!

    • mixalhs7

      Σα να λες πως ο Αυρτον Σεννα οδηγούσε μόνιμα αντιαθλητικά.
      Αν ήταν ”μάγκας” ο βρεττανος θα πήγαινε όσο πιο γρήγορα μπορούσε για να αποδείξει ότι
      1)είναι ο πιο γρήγορος
      2) Το πρωτάθλημα το πήρε ο Ροζ λόγο σταθερότητας αν και πιο αργός απ τον ίδιο.
      3) Ξέρει να χάνει.
      Αυτό που έκανε ήταν κουτοπονηρα εγωιστικό γι αυτό και εύκολα χαρακτηριζεται αντιαθλητικό μιας και πήγε να βάλει τους άλλους έμμεσα να καθαρίσουν για πάρτη του.
      Το νομότυπο δεν είναι ηθικό, ειδικά στον αθλητισμό.
      Ο αθλητισμός, η ευγενής άμιλλα έχουν σημείο αναφοράς την ηθική.
      Γι αυτό μια ζωή θα είναι κλαρίνο ;)

    • Mika

      Mε την ιδια λογικη, δεν αξιζει να κερδισει μια ομαδα οταν ειναι μπροστα 1-0 και κανει καθυστερησεις να σφυριξει ο διαιτητης στο 90!.. Δεν ειναι παντα ετσι τοσο απλα τα πραγματα..
      Δεν χρειαζοταν ο Χαμιλτον να αποδειξει οτι ηταν γρηγορος, πολυ απλα γιατι ειναι..Για να κερδισει ομως το χτεσινο τιτλο, γιατι αυτο ηθελε, κι οχι τη νικη, οπως ειπε στο radio, επρεπε να κανει καθυστερησεις….

    • mixalhs7

      Κατ αρχήν είναι άστοχο το ποδοσφαιρικό παράδειγμα.
      . Δεν μιλάμε για έναν αγώνα μεμονωμένα αλλά για έναν αγώνα που δίνει πρωτάθλημα.
      Άλλο να αγωνίζεσαι για να κερδίσεις έναν αγώνα ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ σε στραβοπάτημα του αντιπάλου σου, που θα σου δώσει την κούπα, κι άλλο να προκαλείς εσκεμμένα το στραβοπάτημα του βάζοντας άλλους να καθαρίσουν για σένα.

      Η ευγενής άμιλλα και η στρατηγική δεν έχουν σχέση με τις χθεσινές κουτοπονηριες. Ο αθλητισμός δεν έχει σχέση με τον καιροσκοπισμο.
      Ο καιροσκοπισμος όταν αντικαθιστά τον αθλητισμό γίνεται αντι-αθλητισμος.

      Δεν κερδίζει πάντα ο γρηγορότερος, ούτε ο καλύτερος, γι αυτό και ο πραγματικός αθλητής ξέρει και να κερδίζει και να χάνει.
      Όπως έλεγαν οι αρχαίοι “Παπαί, Μαρδόνιε, κοίους επ’ άνδρας ήγαγες μαχησομένους ημέας, οι ου περί χρημάτων τον αγώνα ποιούνται, αλλά περί αρετής”

      Άλλο αρετή άλλο κουτοπονηριά/ή καιροσκοπισμος ;)

    • Mika

      Γιατι ειναι αστοχο???Ωραια, ας πουμε για τελικο Champions League, Barca-Olympiakos, h Barca κερδιζε τους αγωνες με 3αρες ολη τη χρονια, αλλα εκεινη τη μερα στο τελικο μολις 1-0 κι εκανε καθυστερησεις για να ληξει, γιατι δεν ηταν σε καλη μερα….Κερδισε χωρις να το αξιζει???
      Ο πρωταθλητης θα βαλει το μυαλο του να δουλεψει, θα δει τι μπορει να κανει για να σωσει τη παρτιδα, ειτε μονος του οδηγωντας γρηγορα και κερδιζοντας, ειτε ομαδικα, βαζοντας κι αλλους μεσα στο παιχνιδι…Ο Χαμιλτον επρεπε να κερδισει 4 στα 4 στους τελευταιους αγωνες κι αυτο εκανε….Χτες ομως δεν του εφτανε μονο η νικη, αλλα κι αλλες συνθηκες, και αυτο επραξε, αλλα δεν του βγηκε…Πως εισαστε ολοι τοσο σιγουροι πως αν τα πραγματα ηταν αναποδα δεν το τολμουσε κι ο Ροσμπεργκ??Γιατι το θεωρουμε δεδομενο, κι αφηνουμε το lifestyle του Χαμιλτον, να μας επηρεαζει στη κριση μας???
      Απο την αλλη ο Ροσμπεργκ το πηρε….Γιατι ομως να τον θεωρω αξιο πρωταθλητη, οταν κι αυτος στους 4 αγωνες δεν εδωσε τα παντα αλλα πηγαινε ρελαντι για να παρει απλα τη δευτερη θεση, γνωριζοντας πως οι αλλοι με τα μονοθεσια ειναι μια και δυο ταχυτητες πιο κατω??? Σου λεει ασε τον αλλο μπροστα, φυλαω τα νωτα μου, για τους πισω….
      Αυτο καποιοι θα τον πουν μυαλο, που σκεφτεται και ζυγιζει τις καταστασεις, μπραβο του, αξιος κλπ…Αλλοι θα το πουν, κουτοπονηρια, εφησυχασμος, και τυχη, που δεν του ηρθε καμια αναποδια, πχ μηχανικο προβλημα η προσπεραση, γιατι τοτε θα ετρεχε και δεν θα εφτανε…

      Τωρα, δεν εχει νοημα να βαζουμε στη ζυγαρια, ποιο ηταν το πιο ηθικα σωστο και πιο οχι…Εμενα σαν θεατη με ενοχλει να βλεπω τον Ροσ να πηγαινει για τη 2η θεση, αλλα το καταλαβαινω, γιατι αυτο επρεπε να κανει..Κι ο Χαμιλτον αυτο επρεπε να κανει χτες, και αυτο επραξε…Δεν μπορεις να πεις πως ηταν χειροτερο απο του Ροσμπεργκ που ειχε βγαλει τα κομπουτερακια, κι ελεγε θελω 4 δευτερες θεσεις, αυτες θα παρω..
      Η ευγενης αμιλα και το ευ αγωνιζεσθαι πανε στα σκουπιδια, οταν μπαινουν στη μεση λεφτα, δοξα, συμβολαια, bonus, χορηγοι..Μη μας κανει εντυπωση λοιπον.

    • mixalhs7

      Αφου θες ποδοσφαιρικό παράδειγμα θα σου δώσω ενα σωστό.
      Ας πούμε πως φέτος ο Μεσι θέλει, πρέπει (βαλε οτι θες) να κερδίσει την χρυσή μπάλα άλλα έχει χάσει έδαφος στην κούρσα για την διεκδίκηση της γιατί για Χ,Ψ λόγους απ τον Σεπτέμβριο μέχρι τον Δεκέμβριο σερνόταν.

      Αν έβαζε κάποιον να τραυματίσει τον Ροναλντο το Δεκεμβριο και τα έδινε όλα μέχρι το Μαη θα ήταν ”αθλητική” ή ”αντιαθλητικη” η συμπεριφορά του αυτή η οποία όμως θα του έδινε την χρυσή μπάλα?
      Σε αυτή την περίπτωση θα έλεγες ας πρόσεχε πχ ο Ροναλντο?

      Δεν θα ήταν δίκαιο και αθλητικό (με την έννοια της άμιλλας) να τα έδινε όλα απ την αρχή της χρονιάς και να κέρδιζε το έπαθλο με το σπαθί του (μιας και είναι αποδεδειγμενα ο καλύτερος) κι όχι με καιροσκοπισμο?

      Μην ψάχνεις λοιπόν δικαιολογίες για ένα κακομαθημενο αθλητή.

      Ο Ροζ πήγαινε για την 2η θέση γιατί αυτό μπορεί να κάνει.
      Αυτες ηταν οι δυνατότητες του, το ταβάνι του.
      Δεν κερδίζει πάντα ο καλύτερος ούτε όμως πρέπει να επικροτούμε αντιαθλητικες (με την έννοια της ευγενους αμιλλας) συμπεριφορές.

      Αν ειναι ετσι να δίνουμε καθε χρονο την χρυση μπαλα απευθείας στον Μεσσι ;))

    • Mika

      Ο Ροσμπεργκ δεν πηγαινε για τη δευτερη θεση, γιατι αυτο μπορει να κανει. Γιατι αυτο, ΕΠΡΕΠΕ να κανει..Χωρις ρισκα, κι ηρωισμους…Το μονο ρισκο που πηρε ηταν που την επεσε στο Μax που ειχε και φθαρμενα λαστιχα. Εγω ουτε αυτο θα εκανα, θα τον αφηνα ετσι, και θα γκαζωνα μολις εμπαινε στα pits.
      Tωρα, το παραδειγμα σου ειναι αστοχο. Πως θα εβαζε ο Μεσι καποιον να τραυματισει το Ροναλντο? Θα τον πληρωνε? Ο Χαμιλτον χτες ηθελε καποιος να πεταξει εξω τον Ροσμπεργκ??Να τον αγχωσουν και να τον περασουν ηθελε..Εχει τεραστια διαφορα..
      Φυσικα και δεν κερδιζει παντα ο καλυτερος..Φετος, δεν κερδισε ουτε ο γρηγοροτερος, ουτε αυτος με τις περισσοτερες νικες και poles. Kερδισε ο πιο σταθερος και τυχερος (εννοωντας αυτο που ειχε τα λιγοτερα μηχανικα θεματα, που δεν του στοιχισαν πολυ σε θεσεις κλπ). Δεν συμβαινει παντα αυτο,να ομως που εγινε.
      Τελος, καιροσκοπισμος αυτο που εκανε ο Χαμιλτον, στο τελευταιο αγωνα, και οχι καιροσκοπισμος αυτο που εκανε ο Ροσμπεργκ στους τελευταιους 4?? Γιατι ρε παιδια???Ειδες εσυ σε κανενα αγωνα να πηγαινει για τη νικη με παθος, χωρις αυριο???Οχι…Επαιξε τοσο οσο…Γιατι αυτον τον επαιρνε να κανει…Απολυτως κατανοητο..

      Ο καθενας το κοιταζει απο τη σκοπια του και το συμφερον του..Ο Χαμιλτον απο αυτα που επρεπε να κανει..Ο Ροσμπεργκ απο το κομπιουτερακι και τα ψηφαλακια που ηθελε…Ιδανικο ειναι ο πρωταθλητης να παει παντα για νικη…Δεν γινεται ομως παντα αυτο…Οχι να μενει στα λογια, παω για τη νικη να κλεισει καλα η χρονια!!
      :p

    • mixalhs7

      Τι σημασία έχει πως θα το κατάφερνε ο Μεσι?
      Το αποτέλεσμα μετράει.
      Στο ξαναλέω το νομότυπο δεν είναι και ηθικό.
      Ο αθλητισμός δεν είναι σκοπιμότητα αλλά άμιλλα.

      ΥΓ ”Οι άμυνες δίνουν τα πρωταθλήματα” Νίκος Αλεφαντος ;))

    • Mika

      Mα υπονοεις πως ξεκαθαρα ο Μεσι ηθελε το κακο του Ροναλντο μεσω τραυματισμου.
      Ο Χαμιλτον ηθελε εμμεσα να εμπλακουν κι ολοι στο παιχνιδι ωστε να χασει θεσεις ο Ροσμπεργκ, οχι κατα αναγκη να τον πεταξουν εξω….
      Σωστος ο Αλεφας, ετσι εγινε τελικα φετος!!!

    • mixalhs7

      Ρε συ μην με τρελαίνεις, ποιος θα προσπερνούσε την Μερσεντες, η φεραρι ή το… ”ρενο”? Στην επαφή πόνταρε. Έτσι και το ποδοσφαιρικό μου παράδειγμα στην επαφή βασίζεται.

    • loeb

      Μονο που ανηκουν και οι δυο στην ιδια ομαδα η οποια εχει παρει το πρωταθλημα. Ειναι σαν παιζεις τελευταια αγωνιστικη να εχεις παρει το πρωταθλημα και να ειναι και οι δυο υποψηφιοι για καλυτερο παιχτη του παιχνιδιου και ο ενας που παιζει δεξι εξτρεμ αφηνει εσκεμενα εκτεθιμενο τον Δεξι μπακ χωρις να εχει επιστροφες και ντοουμπλαρισματα μονο και μονο για να τον εκθεσουν οι αντιπαλοι επιθετικοι!
      Στην προκειμενη περιπτωση θα μπορουσε να πεσει πανω στον Χαμιλτον με εξυπνο τροπο και να τελειωνε η υποθεση Τιτλος. Οπως ειχε κανει καποτε και ο shumacher στον Hill.

    • Mika

      Τι να πεσει μωρε, πλακα κανεις??Δεν τον ειδες, στο ρελαντι πηγαινε και χτες, και στους προηγουμενους αγωνες…
      Δεν ηθελε κατι τετοιο, για να μην αμαυρωθει η εικονα του σαν πρωταθλητη….Ασε που μια τετοια κινηση εμπεριεχει παντα ενα ρισκο ακυρωσης…..Safe and sound, οπως εκανε ο κυριος Καθηγητης..Χωρις περιττα ρισκα κι ηρωισμους.
      Δεν σε ξενερωνει η εικονα ενος υποψηφιου πρωταθλητη που παει τοσο οσο?????
      Εμενα πολυ,αλλα το καταλαβαινω κιολας….

    • dimitris90

      Τα είπες όλα! Respect.

    • S’Xpress

      Αντιαθλητικη κρινεται απο μοντερειτορ του φορουμ η συμπεριφορα αθλητη που αγωνιζεται να κατακτησει νομιμα τον στοχο του και να ρεφαρει τις !ατυχιες! μιας ολοκληρης χρονιας.

      Μηπως επρεπε να παραδοθει πριν την εκκινηση στην ανωτεροτητα του Ροζμπεργκ?

      Μαλιστα… ωραια μηνυματα περνατε στους αναγνωστες σας.

    • Marios

      100% σωστό σχόλιο.
      Πες τα ρε φίλε!!!

    • IgNA

      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
      Για ποια αντιαθλητική συμπεριφορά μιλάς? Θα μπορούσε κάλλιστα να πέσει πάνω του με την ελπίδα ότι θα βγει σώος από το χτύπημα και να φανεί σαν αγωνιστικό συμβάν!!! Όταν τα έκανε αυτά ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ το ίνδαλμα σας ο Σουμι τουμπεκί κάνατε!!! Είσαι και mod… εντάξει δεν τον χωνεύεται τον Lewis αλλά εσείς δεν παίζεστε!!!

    • g(r)eek εύζων

      Μην αναφέρεσε στον σούμι ρε!Μπορεί να έπαιζε και βρώμικα,αλλά συντήρησε μία ολόκληρη γενιά οπαδών της ένα,μόνος του!

    • Ahilleas Tsikelis

      Ειπες κουβεντα για τον Σουμι??????ετοιμαζουν πισσα και πούπουλα οι τιφοζι

    • g(r)eek εύζων

      Πίσσα μόνο..:p:p:p

    • Vellerofontis

      Αντιαθλητικός είναι ο φίλος σου ο Rosberg θα έλεγα που προσπάθησε στην Αυστρία να πετάξει τον Χάμιλτον εκτός αγώνα που έχασε επίτηδες τα φρένα στο Μονακό που έσκισε το λάστιχο του Χαμιλτον στο Spa 2014.Ο χαμιλτον απέδειξε ότι ξέρει να χάνει σήμερα γιατί δεν γκρίνιαξε και δεν έκανε υστερίες.

    • Chara Efstathiou

      ο.τι να’ναι!

    • Mika

      Κυριολεκτικα. Κριμα

    • Marios

      Αντιαθλιτική συμπεριφορά το ότι πάλεψε το πρωτάθλημα με όποιο νόμιμο τρόπο μπορούσε???
      Ότι να’ναι!

    • λεωνιδας34

      Σοβαρα μιλας??? Αντιαθλητικη συμπεριφορα ο μονος τροπος που ειχε να παρει τον τιτλο?????
      Προφανως δεν ξερεις απο φ1

    • mixalhs7

      Συμφωνώ απόλυτα, αν και λίγοι θα καταλάβουν τι εννοείς.

    • Mika

      Care to enlight us?

  • θα πω τα κλισε αξιος ο Νικος……
    παντως ελεω στρατηγικης Χαμ…..ενιωσα καρδιοχτυπι σε αγωνα της F1……ειχα ξεχασει πως ειναι !!!!!!
    παντως εδω ειδαμε ποσο πισω ειναι η RBR/FERRARI απο τα MERCEDES…ο Lewis εκοβε στον μισο αγωνα για να τον φτασουν…και δεν μπορουσαν !!!!!!

    υ.γ εξαιρετικος ο Vettel !!!
    y.g αντιο ΜΑSSA + BUTTON !!!!

    αντε του χρονου να εχουμε επιτελους ενα πρωταθλημα ανταξιο των προσδοκιων μας !

    • Ahilleas Tsikelis

      Τραγικα πισω όχι απλα πισω…..απελπισια.

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Αδερφέ έρχονται άλλες εποχές… Με διαφορετικά νομοθεσία… Θα έχουμε πολλές εκπλήξεις το ’17… Οπότε δεν νομίζω να έχει σημασία πόσο πίσω ε ήμερα τα άλλα νομοθεσία…

  • Gestione Sportiv@

    Και κάποιοι αναρωτιόταν πριν από 4 αγώνες, για πως θα πάρει ο Lewis το πρωτάθλημα.
    Η απάντηση είναι, ότι έπρεπε να σφιχτεί πολύ περισσότερο……………….. https://uploads.disquscdn.com/images/7a00f1e83abcfba183a6e0111c02beb7b928bce87e192ae36ae5de982cd80eb1.jpg χαχαχαχαχ

    • Mitsos Ribopaido

      Κλαίω…

  • Vwscirocco

    Μπράβο στον Ρόσμπεργκ, αγώνας βγαλμένος από ταινία, τουλάχιστον οι τελευταίοι γύροι, μακάρι απ του χρόνου να έχουμε και πρωτάθλημα βγαλμένο από ταινία…..

  • F1fan

    Kατ αρχας,ενα ευχαριστω σε ολα τα παιδια του Autoblog για τις αποψεις που ανταλλαξαμε ενα χρονο!Τωρα,στα αγωνιστικα,ο Ham προσπαθησε να σπρωξει πισω τον Rosberg,αλλα δεν τα καταφερε.Μπραβο του Rosberg,μπορει να ειχε την τυχη φετος,αλλα απεδιξε κι εντος την αξια του!Στα υπολοιπα,ασχημος αποχαιρετισμος για τον JB,καλος για τον Felipe.

  • ελα Νικο πετα το καπελακι στον Λιουις να τρελαθουμε ολοι !!!!!!

    • Renesis1

      Πως αλλάζουν οι καιροί!…

    • gronholm89

      Θα ειναι σαν να του λεει “σαλτα και γ@μησου τωρα”

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Δεν θα έπρεπε να το κάνει ρε Μπάμπη;

    • Εγώ θα το ήθελα !!! Αλλά αν ο μάνατζερ του έχει επενδύσει σε ένα προφίλ του καλού παιδιού … Τότε όχι … Και όποτε σωστά έπραξε !!!

  • Giannis

    Αντίο σε Massa και Button .Ο βρετανός αν και με άδοξο τέλος κέρδισε ένα πολύ δυνατό χειροκρότημα για το ήθος του και οσα προσέφερε στο σπορ.

    • val.bouk

      πάνε και οι τελευταίοι true gentlemen :(

  • Gestione Sportiv@

    Η πιο τραγική φιγούρα όχι μόνο του αγώνα, αλλά ολόκληρης της χρονιάς είναι ο Kvyat.
    Ξεκίνησε από την RBR, κάνει τράμπα θέσεις με τον Max και ο Ολλανδός στον πρώτο του αγώνα παίρνει νίκη με την ομάδα του Milton Keynes και ο Kvyat στην STR παλεύει και τελικά καταλήγει να τελειώνει το 2016 με ποδήλατο…………….. https://uploads.disquscdn.com/images/cdb3bfe05304b76a243e3430931e232274ad40ccbdffb529f641bf55baab60e3.jpg χαχαχαχαχα

    • Mitsos Ribopaido

      Σκούπιζα τα δάκρυα απο τα γέλια οταν είδα αυτο…

  • georgekaras

    αντε παει και αυτο δικαιο πρωταθλημα .

  • Gestione Sportiv@

    Respect στον gentleman της F1, Jenson Button………………………….. https://uploads.disquscdn.com/images/37c10e0e518644a09a3092e30e58d9cd0be6992595423179655aba6068fc0f28.jpg

  • Giannis

    Εντύπωση μου έκανε το τσαγακι της Haas στην Red Bull του Ves στην έξοδο μίας στροφής .

    • ferrari vs renault 1-0 !!!

    • Dim203

      ,πολύ χαρακτηριστικό το σκηνικό αποδειξη ότι τη διάφορα την κάνει τοπλαισιο

  • Ferrarακιας

    Πάλι το 1-2 η Mercedes και (ευτυχώς) πρωταθλητής ο Rosberg.Πάλεψε ο Alonso για την McLaren,με άδοξο αντίο για Button,πολύ κακή ημέρα για την Renault.
    Ουδέν σχόλιο για Manor,πολύ καλή Force India,αδιάφορη Sauber.Αδίαφορη κατ’εμέ η Williams,ολοκλήρωσε καλά για 1η σεζόν η Haas.
    Κακή ημέρα για Toro Rosso,πάλεψε αρκετά η Red Bull,πολύ καλός Vettel για Ferrari.

  • Chara Efstathiou

    Διαβαζω τα διθυραμβικά σχόλια και εξοργίζομαι! Πως ακριβως εσβησε ο Rosberg τον Hamilton? Άδικο πρωταθλημα, παρα πολύ άδικο. Σχεδόν του χαρίστηκε. Ας μην ειχε καποιες ατυχίες ο Hamilton νωριτερα στη χρονια και θα βλεπαμε ποιος θα ηταν ο πρωταθλητης. Οσο για το προσπέρασμα στον Verstappen. Και καποιος αλλος περασε τον Verstappen αλλα δε βλεπω σχόλιο γι’αυτό… Για να μη σχολιασουμε την ξαφνική αλλαγή οδηγικής συμπεριφοράς απο τον Verstappen ου σε καθε αλλη περιπτωση δεν υπηρχε περιπτωση να τους αφησει να τον περασουν τοσο ευκολα… Ξαφνικα συμμορφωθηκε?

    • asd

      Ο Χαμιλτον έκανε μισο χρόνο Dolce-Vita, στο τελος το θυμηθηκε να γίνει ξανα οδηγός, αλλα το πουλάκι είχε πετάξει… Δικαιο πρωταθλήμα του Ροσμπεργκ, οτι και να λες.
      Συν την τραγική συμπεριφορα του με την καθυστέρηση..

    • Ahilleas Tsikelis

      Ότι να ναι ρε φιλε…..ναι θα κανει και τρισαγιο τους κινητήρες του.

    • Chara Efstathiou

      Ναι πολύ δίκαιο πρωταθλημα… χαχαχαχαχαααχαχαχ! Σε σχεση με την καθυστερηση, πολυ κακως το αργησε τοσο και δεν ξεκινησε νωριτερα να τον καθυστερει, για να τον προλαβουν οι αλλοι. Η δουλεια του ειναι να κυνηγησει το πρωταθλημα. Αντιαθλητικό θα ηταν να προσπαθησει να τον περασει ο Rosberg και να τον βγαλει εξω (λεμε τωρα, που δεν θα το εκανε ποτε γιατι εν αντιθεσει με τον rosberg, ο hamilton -δυστυχως- δεν ειναι κωλοπαιδο! Ας θυμηθουμε τι εχει γινει παλαιοτερα μεταξυ τους)

    • Giannis

      Δεν ήταν και τόσο άτυχος ο 44 είπαμε. Ας μάθαινε να κάνει εκκινήσεις δεν του φταίει κάποιος σ αυτό.

    • Ahilleas Tsikelis

      Οι εκκινησεις ηταν ευθυνη της μερκ φιλε

    • Thanos

      Χαχαχαχα ναι ναι εχεις δικιο γιατι και ο Ροσμπερκ εκανε το ιδιο χαλια εκκινησεις χαχαχαχαχαχα

    • Ahilleas Tsikelis

      Τωρα να αρχισω το ότι μονο στον έναν επισης εσπαγαν οι κινητήρες λες και ηταν από πλαστελινη?

    • Thanos

      Πηρε δυο εξτρα φρεσκους κινητηρες απο το σπασιμο του ενα? Μπορουσε να πιεσει πολυ περισσοτερο στους τελευταιους αγωνες ?
      Να μαθει να χανει το κλαρινο

    • Ahilleas Tsikelis

      ???Πλακα εχεις τι να πιεσει?Νικες μονο πηρε

    • Thanos

      Εσυ μας κανεις πλακα αν δεν καταλαβαινεις τι λεω. Ο ενας εβγαλε το πρωταθλημα με 4 κινητηρες και ο αλλος με 6. Λογικο δεν ειναι ο χαμιλτον να εχει παραπανω δυναμη στους τελευταιους αγωνες αρα να μπορει και να κανει καλυτερους χρονους και να παιρνει αποσταση ασφαλειας απο τον Νικο?

    • Ahilleas Tsikelis

      Και συνεχιζω…..ειδες να είναι μπροστα ο Νικο από τον Χάμιλτον και ο δευτερος απλα να γυροφερνει διχως να παιρνει την νικη?Δηλαδη αν εριχνε γυρο στους τελευταίους αγωνες θα σημαινε κτ?Παλι θα το εχανε το πρωταθλημα.

    • Thanos

      Αλα νταλον…νταξει αντε του χρονου ευχομαι να το παρει ο Χαμιλτον παλι να στανιαρεις.

    • Ahilleas Tsikelis

      Δν με νοιαζει ποιος θα το παρει εγω Μερκ είμαι….απλως λεγονται βλακείες.

    • Thanos

      Σοβαρα τοτε τι μας λες για το τι συμβαινει στον εναν και τι οχι στον αλλο. 3 χρονια τωρα τα εχει σαρωσει η Μερσεντα, εχει χασει μονο 8 αγωνες αυτο το διαστημα και δεν την εχει πλησιασει κανεις και μετα μας λες οτι φταιει κιολας? Και περσυ ειχε παραπανω αστοχιες ο Ροσμπερκ, δεν βλεπω να λες τιποτα ομως.
      Και μονο που ο Νικο μετα απο 2 χρονια που εχασε το πρωταθλημα απο τον Λιουις στα ισια, ερχεται τον 3 χρονο και το παιρνει ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ.

    • Ahilleas Tsikelis

      Αυτό είναι το θεμα και καθομαι και γραφω….νομιζετε ορισμένοι ότι το πηρε με την σερβιετα του το πρωταθλημα.

    • Thanos

      Δεν με νοιαζει ποιος και πως το πηρε απο την Μερσεντες αφου δεν την υποστηρίζω. Εγω γελαω με τον Χαμιλτον και την συμπεριφορα του οχι για μεσα στον αγωνα αλλα για το ποσο κακος loser ειναι. Ο Νικο τουλαχιστον αμεσως στο βαθρο αναφερθηκε στο ποσο γρηγορος και δυσκολος αντιπαλος ειναι,ο αλλος ισα που του εδωσε το χερι.

    • Ahilleas Tsikelis

      Πρωταθλητισμος λεγεται.

    • Thanos

      Ναι συμφωνω για την μερια του Νικο…για του κλαρινου πολυ αμφιβαλω.
      Απο αυριο θα βγει και θα λεει οτι του το στερησε η Μερσεντες και οτι θα πρεπει να μιλησει μαζι τους και αλλες τετοιες ομορφιες. Θα ξεχασει οτι του εχει δωσει 3 χρονια τωρα ενα μονοθεσιο πυραυλο. Bad sore loser

    • Giannis

      Ίδιο μονοθέσιο είχαν με τον Rosberg όμως. Δεν διαφωνω ότι εφταιγε ή μερκ αλλά θα μπορούσε να είναι και αυτός καλύτερος.Στην μονζα εχασε νίκη μέσα απ τα χέρια του και πρωτάθλημα και ο ίδιος είπε ότι εφταιγε.

    • Ahilleas Tsikelis

      Επειδή εκανε 1 λαθος εκκινηση επι δικιας του ευθύνης σημαινει ότι από αυτό εχασε το πρωταθλημα?Να θυμηθούμε τα θεματα σε αγωνες και κατατακτήριες φετος?

    • Giannis

      Οχι άλλο είπα.Οτι και αυτό το λάθος του στέρησε νίκη και βαθμούς.

    • Ahilleas Tsikelis

      Και ο Ροσμπεργκ εχει κανει ομοια δν σημαινει κατι.Το θεμα ηταν ότι ο ενας ολο εχανε θεσεις και βαθμούς λογω μηχανικων προβλημάτων ενώ ο άλλος ουτε ένα.

    • sotirisb

      Ένα dnf παραπάνω είχε από την πρώτη θέση με αστοχία που έχουμε να δούμε χρονια (βαρεσε μπιέλα). Όσοι πιστεύουν ότι ο Χάμιλτον δεν είναι πολύ καλύτερος οδηγός μάλλον δεν είδαν το βρεγμένο Μονακο που είχε 2.5 δευτερόλεπτα στον γύρο στον Νικο.

    • Ahilleas Tsikelis

      +Τα φειλ στις κατατακτήριες λογω pu

    • Neos

      δν ειπε κανεις οτι ο χαμιλτον ειναι χειροτερος απο τν ροσμπεργκ επειδη εχασε το φετινο πρωταθλημα.
      αλλα φετος ο νικο ηταν πιο σταθερος.

    • Giannis

      Τα έχουμε ξαναπει.Ολοι θεωρούμε τον 44 καλύτερο. Αλλά ο Rosberg ανταμειφθηκε για την προσπάθεια του.Ο Hamilton επρεπε να προσπαθήσει περισσότερο.

    • Ahilleas Tsikelis

      Ρε παιδια τι να προσπαθησει περισσοτερο?Πηρε σερι νικες.Πηγε σαν κοτα σε ολο τον αγωνα μπας και τον φθασουν οι αλλοι….Ότι να ναι δν ηταν μονο η Μαλαισια.Στους πρωτους αγωνες τον σακατεψαν στις κατατακτηριες

    • Giannis

      Μέχρι τις καλοκαιρινές διακοπές ήταν πολύ καλός μετά έκανε κοιλιά. Επισης θυμιζω ότι περισυ στην μονζα έσπασε ο κινητήρας του Rosberg αλλά τότε δεν είπε κανείς ότι άδικα το πήρε ο Hamilton.

    • Ahilleas Tsikelis

      Ισοφαρισμένα ηταν περυσι όμως τα πραγματα.Φετος δν είχαμε μονο το σπασιμο αλλα και καμποσα αλλα θεματα

    • Mika

      Μα ο Χαμιλτον το πηρε περυσι πολυ ανετα, τρεις αγωνες πριν το τελος!
      Οχι στον τελευταιο αγωνα, με λιγακι δραμα, κιολας!

    • Giannis

      Ισχύει αλλά επειδή έχουμε συνηθίσει να κρίνεται το πρωτάθλημα 3-4 αγώνες πριν το τέλος ας μην μειώσουμε την νίκη του Rosberg. Σε 21 αγώνες δοκιμάζονται τα πάντα τύχη,ψυχολογια,ικανοτητα.Ε φέτος ήταν του Rosberg.

    • Mika

      Ειδες που μονος σου το ειπες???

      2014 Hamilton 384 Rosberg 317
      2015 Hamilton 381 Rosberg 322
      2015 Hamilton 380 Rosberg 385…
      Σταθερος ο Lewis, υπερβαση για τον εαυτο του και τιτλο ο Νico.

    • Giannis

      Ακριβώς .Αφού λοιπόν έκανε την υπέρβαση δικαιούται το πρωτάθλημα.

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Ενώ τα προηγούμενα ήταν μέσα στην δικαιοσύνη δηλαδή; Πείτε μου μόνο τι σκατά τους κάνει και τον έχουν όλοι στα ώπα ώπα σε όλες τις ομάδες που πάει;

    • Spyros

      είναι απλά ο καλύτερος οδηγός για αυτό στηρίζεται και περισσότερο αν το θες…και εσύ εάν είχες δική σου ομάδα θα στήριζες τον πιο αρχιδάτο σου οδηγό….αυτή είναι καθαρά η προσωπική μου άποψη…πόσες φορές έχουμε δει την κόντρα των 2 και τις περισσότερες φορές αυτός που επικρατεί είναι ο Hamilton…είναι απλά καλύτερος….+ ότι είναι και ο μεγαλύτερος αν το θες πρεσβευτής του αθλήματος…κάνει εμφανίσεις παντού ακούγεται το όνομα του και παράλληλα το άθλημα…κάνει δλδ και PR οπότε νομίζω σε κάλυψα….

  • Antonis

    Όρα ?

    • Renesis1

      Σωστόοος… Από τις πάρα πολύ δυνατές φετινές προσκεκλημένες παρουσίες.. ;) https://uploads.disquscdn.com/images/7d21b185460ab6efa96f60ff7e7f7b5e241d83571126aa4cb02199eec51c24b5.jpg

    • Antonis

      Καλά, & η πρώην δε με χάλαγε ?????
      Χαχαχχααχχαααχχαα!

      https://uploads.disquscdn.com/images/3233b3398ce7b394d25a8eee2b6f46e1534d4b41b58c317523340b7185298712.jpg

    • Christos-

      Η πρώην ήθελε γάμους και πανηγύρια :P

    • poia ειναι αυτη ?

    • Renesis1

      Άλλη μια trendy pop τραγουδίστρια της show biz και μια από τις πολλές κατακτήσεις του Gerard Butler..

    • Αααα νόμιζα του Λιουις γκομενακι ήταν !!!!

    • Renesis1

      Όλες αυτές που περνάνε από τα pits της Merc, είναι καθαρά θέμα marketing και δεν έχουν σχέση με τον Ham. Τη μια φέρνουν τη Williams, τα έχει λένε με αυτή. Την άλλη έρχεται η Hadid, πάλι λένε τα έχει με αυτή. Πότε προλαβαίνει να κάνει σχέσεις όταν γυρίζει όλο το κόσμο από βδομάδα σε εβδομάδα με αγωνιστικές υποχρεώσεις? ( Θυμήσου εταιρίες management στυλ XIX Entertainment.) Οι φήμες συντηρούνται κυρίως για τη δημοτικότητα και των 2 πλευρών..

    • Όταν εισαι βίζιτα που το παίζεις τραγουδίστρια/ηθοποιός κτλ …. Δεν θέλει χρόνο για να σε πηδήξει κάποιος αλλά χρήμα …. Ε και η μερσεντές και ο Λιουις έχουν χρήμα μπόλικο …

    • Renesis1

      :)))

  • Antonis

    Chervetochampion ??

  • Κούκος

    Συγχαρητήρια στον νέο πρωταθλητή το άξιζε 100%, πραγματική απόδειξη ότι οι πρωταθλητές δε πρέπει να αρκούνται μόνο στο ταλέντο τους αλλά και στην σκληρή δουλειά! Θεωρώ ότι το πρωτάθλημα κρίθηκε φέτος στις εκκινήσεις.
    Redbull πιστεύω ότι του χρόνου θα είναι το σημείο αναφοράς.
    Ο Φέτελ τελικά δε ξέχασε να οδηγάει ε?

    • sotirisb

      Το πρωτάθλημα κρίθηκε στη Μαλαισια

  • Gestione Sportiv@

    Πάντως στο 21ο γύρο οι φίλαθλοι του Nico άλλαξαν σερβιέτες…………………. https://uploads.disquscdn.com/images/39be62dad1daf06c59c1fffa3b2e40a3cc05c061b864c2f1cd884702f7a28a74.jpg χαχαχαχαχαχ

    • Mitsos Ribopaido

      Πώς δεν του ριξε καμία να βγεί στην παλαιά Ε.Ο αθηνών-κορίνθου
      ?

  • sergio360

    Ευτυχως που το πηρε ο Νικο και οχι ο αχωνευτος.Ωραιος Vettel,μου αρεσε στο τελος οπως τους περνουσε και μετα τους εκλεινε.Αντε να δουμε του χρονου τωρα…Αντιο Jenson και Massa.

  • Αννίβας

    Ένα πρωτάθλημα με ένα αυτοκίνητο που ήταν παράνομο και το μηδένισαν.
    Ένα γιατί κάποιος αποφάσισε στο τελευταίο γύρο να σηκώσει επιδεικτικά το πόδι από το γκάζι.
    Φέτος δεν του έκατσε του αγαπημένου του Κ@λόγερου.
    Του χρόνου βλέπουμε αν και η Φ1 με αυτά και μ’ αυτά δεν βλέπετε.

    • dml

      Φιλε εισαι ασχετος ! Σταματα να βλεπεις Φ1 εχεις κομπλεξ με εναν οδηγο χωρις λογο

    • Αννίβας

      Μάλλον ξεκίνησες να βλέπεις f1 όταν βγήκε για ps3.
      Από 6 σε όλο το αγώνα στο τελευταίο γύρο 5ος.
      Γύρνα στην κονσόλα τώρα.

      http://www.f1-fansite.com/f1-results/results-2008-formula-1-season/

    • Αννίβας

      https://www.youtube.com/watch?v=YI-0yrWlh-8

      Ο Μάσα πρωταθλητής για μερικά δευτερόλεπτα και εσύ πανηγυρικά πρέπει ασχετος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • dml

      Σε ολο τον αγωνα ηταν 5ος ο Χαμ , μεχρι που επιασε βροχη , μπηκαν ολοι εβαλαν βροχινα εκτος απο τα Τογιοτα και βρεθηκε σε μια θεση που δεν μπορουσε να κρατησει (ο Γκλοκ) λογο ελαστηκων και βροχης που ξεσπασε στους τελευταιους γυρους μεχρι που ηταν τοσο αργος που ΕΤΥΧΕ να τον περασουν ολοι στον τελευταιο γυρο , αλλα εισαι τοσο τυφλος απο τον οπαδισμο που δεν μπορεις να δεις ξεκαθαρα την αληθεια …

    • Christos-

      Πότε πήρε πρωτάθλημα με παράνομο αυτοκίνητο;

  • F1fan
  • asd

    Ο Χαμιλτον έδειξε για άλλη μια φορά πόσο λίγος σα χαρακτήρας ειναι. Η συμπεριφορά και τα υπουλα κόλπα του σημερα ήταν απαράδεκτα.
    Δικαιως πρωταθλητής ο Ροσπεργκ, που εκμεταλλέυτηκε την έλλειψη ανταγωνισμό και την πολύ κακή χρονια του Χαμιλτον, ο οποίος μονο στο τελευταιο κομματι της χρονιάς έδειξε τις ικανοτητες του.

    ΥΓ: Ο φετελ εμαθε το μαθημα του και κοβει διαγωνια καθε φορα που περναει μια Red Bull, και πολυ σωστός το τέλος δε ρίσκαρε κατι παραπάνω και στερησει αδικώς το πρωτάθλημα από τον Ροσπεργκ

    ΒΒ Μασσα, ΒΒ Μπατον… 2 πρωταθλητες… (ουσιαστικα…)

    Του χρόνου παλι!!!!

    • sotirisb

      Ύπουλα κόλπα? Αν ο μπροστινός ειναι αργός πας και τον προσπερνας φίλε. Ύπουλα κόλπα είναι να χάνεις τα φρένα στο Μονακο και ακόμη και οι μηχανικοί σου ανεπίσημα να παραδέχονται ότι το έκανες επιτηδες.

    • Ahilleas Tsikelis

      Aστους νομιζουν ότι βλεπουν κολυμβηση…..

    • asd

      Σου είπα οτι ο Σουμι δεν έκανε μ@@@ες και χειρότερες.
      ο χαμιλτον καθυστερούσε για να τους φτάσει ο “παλαβος” Μax που δε θα ηταν προσεκτικός σαν το Φετελ, ή να τον αναγκάσει να περασει και τον πεταξει.
      Απλα πρέπει να παραδεχτεί την ήττα του να οδηγήσει σαν άνθρωπος και όχι να κανει σα 3χρονο κοριτσακι που του πήρανε το γλυφιτζουρι. Και στο βάθρο σα το βουδα στη γωνια με σταυρωμένα τα χερία και κοίταγε τους χρόνους… Γελοιοτητες.

      To πρωτάθλημα το έχασε στις κατ’ επανάληψη τραγικες εκκινήσεις και στην έλλειψη συγκεντρωσεις σε μεγάλο κομματι της χρονιας.
      Θα μου πεις και στους κινητήρες (τον κινητηρα βασικα της Μαλαισιας), αλλα δυστυχώς αυτος ειναι ασταθμητος παράγοντας που υπαρχει. Και ο σουμι έχασε πιθανον πρωτάθλημα έτσι (Ιαπωνια 2006 νομίζω)

    • sotirisb

      Στον Ροζμπεργκ το 14 στο Μονακο αναφερομουν.. Αν μπορούσε ο Νικο ας τον περνούσε και ας μη ζητούσε απο τη Μερκ να του πουν να κάνει στην άκρη. Πρωταθληταρα!!

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Τότε ήταν αλλά αν θυμάσαι κυνηγούσε έναν απίστευτο Νάντο με ένα αυτοκίνητοί που είχε ήδη σταματήσει η εξέλιξη του πριν 3 μήνες…. μιλάω για τοrenault

    • λεωνιδας34

      Εσυ και καποιοι αλλοι δεν ξερουν απο αγωνες, πως αλλιως να χαρακτηρισω αυτα που λετε?

    • asd

      Ατυχησες φιλε…. Βλέπω κοντα 20 χρονια αγώνες… πες απλα εχουμε αλλη οπτικη.. Οι χαρακτηρισμοι περισσεύουν νομιζω

    • Mika

      2014 Hamilton 384 Rosberg 317
      2015 Hamilton 381 Rosberg 322
      2015 Hamilton 380 Rosberg 385…
      Σταθερος ο Lewis, υπερβαση για τον εαυτο του και τιτλο ο Νico.

      Ο Χαμιλτον επαιξε το τελευταιο του χαρτι, οπως θα το εκανε οποιοσδηποτε πρωταθλητης, που θελει ακομα ενα τιτλο..Δεν εκανε τιποτα μεμπτο, δεν εβαλε σε κινδυνο την νικη, την οποια ειχε σε ελεγχο..Ειδες τι ειπε στο team radio κι εγινε ο χαμος? Χανω το πρωταθλημα, δεν με νοιαζει αν θα χασω τον αγωνα!!!!
      Διψα για νικη και παστα πρωταθλητη ειναι αυτη..Θα εξαντλησω τις πιθανοτητες μου εως το τελος…
      Τωρα που εγινε πρωταθλητης επιτελους κι ο Ροσμπεργκ, μη ξαφνιαστεις αν δεις αναλογη συμπεριφορα στο μελλον…

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Τελικά τα κατάφερε ο Νίκο και έγινε παγκόσμιος πρωταθλητής παρά τις προσπάθειες για το αντίθετο από τον Lewis.
    Πολύ δυνατός στο τέλος ο Vettel.
    Αν ο Max δεν εκανε τετ ακε στην 1η στροφή ίσως να βλέπαμε και διαφορετικο αγώνα.

  • sotirisb

    Το πρωτάθλημα το έχασε ο Λουις (με λίγη βοήθεια από την τύχη/Merc), δε το κέρδισε ο Νικο. Ας το χαρεί γιατί μάλλον θα είναι και το τελευταίο του.

    • Κούκος

      Όπως και να έχει μπήκε στην ιστορία !!! Από εκεί και πέρα μέχρι του χρόνου τέτοια εποχή είναι επάξια ο κύριος no1

    • sotirisb

      Πάω στοίχημα ότι ήταν τόσο πεινασμένος που θα βάλει και το νούμερο 1 πάνω στο μονοθέσιο του χρονου

    • Akis-F1 FAN

      Και γιατί να μη το βάλει ? Πρωταθλητής βγήκε, δικό του είναι.

    • gronholm89

      Πεστα ρε ανθρωπε!!!

    • Akis-F1 FAN

      Όχι που θα ντραπεί κιόλας ;-P

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Και ένα μεγάλο ΑΝΤΙΟ στους Button και Massa. Θα μας λείψουν.

  • g(r)eek εύζων

    Πρωταθλητής ο ατάλαντος!kiss my ass for goodbye f1!

  • Christos-

    Συγχαρητήρια στον Nico, σίγουρα δεν είναι η κατάληξη που θα ήθελα για το πρωτάθλημα, αλλά το πάλεψε περισσότερο από κάθε προηγούμενη χρονιά και πλέον είναι ένας άξιος πρωταθλητής.

    Ελπίζω την νέα χρονιά που βασανιστικά και υπομονετικά εγώ προσωπικά θα περιμένω, να υπάρχει περισσότερος ανταγωνισμός και όποιος είναι ο καλύτερος ας κερδίσει!

  • Neos

    προτεινω απο δω κ περα να δινουμε το πρωταθλημα στν χαμιλτον προτου καν αρχισει η χρονια γτ ειναι ο πιο ταλαντουχος του grid

    • pvps

      Ναι θα του το δώσουμε από τώρα γιατί ειναι ο πιο ταλαντούχος… στο κλαρίνο! Αλόνσο, Ραικόνεν, Φερστάπεν οι καλύτεροι του γκριντ και αν αλλάξει πράγματι κάτι του χρόνου να θυμάσε αυτά τα ονόματα.

    • Neos

      ειρωνικα το ειπα

  • Κούκος

    Περιμένω διαφημιστικό στην τηλεόραση : Nίκο Ρόσμπεργκ παγκόσμιος πρωταθλητής F1 χρησιμοποιεί μόνο σερβιέτες always…..

  • Antonis

    Η Ιστορία θα δείξει κατά πόσο θα θυμούνται οι επόμενες γενιές τον Νίκο Ρόσμπεργκ. Αν τα επόμενα χρόνια διεκδικήσει εκ νέου Πρωτάθλημα, θα ζητήσω συγνώμη για τους χαρακτηρισμούς τύπου σερβιέτας. Αν μη τι άλλο, ο Λιούις απέδειξε τα προηγούμενα χρόνια πως διαθέτει τη στόφα Πρωταθλητή, οι δε αριθμοί, τα ρεκόρ & οι επιτυχίες εντός και εκτός πίστας το αποδεικνύουν.

    ΚΑΛΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΑ ΚΥΡΙΑΚΩΝ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ ΤΟ ΜΑΡΤΗ ΤΟΥ 2017.

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Φίλε ακόμα και άλλα πρωταθληματα να κατακτήσει, δυστυχώς ο τίτλος της σερβιετας θα τον συντροφεύει για πάντα.

    • Mika

      Συμφωνω 100% με το σχολιο σου! Και θα ειμαι κι εγω αναμεσα σ αυτους που θα ανασκευασει τις δηλωσεις του.

  • Mitsos Ribopaido

    Μπράβο στο σερβιετά που το πήρε, ο χαμ μου θύμισε έλληνα οδηγό που προσπαθεί να ανάψει το marlboro με π΄ρώτη στο κιβώτιο και να λέει στο team radio..άντε ρε μα@@κες με νεκρά να το παώ για να φτάσετε?…Ο φέτελ αν δεν είχε να περάσει 3 νομίζω θα τον πέρναγε άνετα…Η διαφορά μερκ με τους άλλους είναι πάντως χαοτική..Θά θελα να δω τον ves χωρις να χει χτυπήσει που θα κατέληγε…Όσοι λέτε οτι τον πέρασε άνετα μήν ξεχνάτε (δεν ειμαι φαν του ves) ότι ο άλλος μετα απο τόσους γύρους και προσπεράσεις δεν έτρεχε με λάστιχα αλλα με πανιά απο τα ΙΚΕΑ….

  • Dim203

    Δεν θυμάμαι ποτέ τόσο σπρώξιμο σε μία ομάδα, τρία χρόνια χωρίς ενδιαφέρον με μία ομάδα να κάνει περίπατο και υπόλοιποι να τρέχουν για τη συμμετοχή.
    Να δούμε του χρονου

    • Ahilleas Tsikelis

      Ελα θυμησου παλιες καλες εποχες Ferrari-FIA

    • Dim203

      Δεν συγκρίνεται..

    • Ahilleas Tsikelis

      Φυσικα δν συγκρινεται η καταργηση του βυρηλλιου ηταν κομικοτραγικη από την ΦΙΑ.Αν δν είχαμε καταργηση του πρωταθλημα δν θα εβλεπε η φερραρι

    • mj

      Έτσι είναι. Κάποιοι έχουν ξεχάσει πόσο βαρετό ήταν όταν κέρδιζε ο Σούμι με τις αβάντες της FIA 5 συνεχόμενα και λένε τώρα για τα χρόνια των RBR και Mercedes.

      Μιλάμε για την απόλυτη ξεφτύλα με την απαγόρευση του βυρηλλίου και το πως έσπαγαν μετά οι κινητήρες των mercedes στα σωθικά των McLaren.

      Πραγματικά πέρασαν 10 χρόνια (!) για να γίνουν αξιόπιστοι κινητήρες.
      Και φυσικά πόσα πρωταθλήματα πέταξαν.

    • Dim203

      Υπηρχε μια βαση τοτε στην τοξικοτητα του βηρυλλιου, ειναι πολυ δυσκολο υλικο στην διαχειριση και απαιτει συγκεκριμενες προδιαγραφες.

    • Ahilleas Tsikelis

      Αν μπεις π.χ. στο 4τφορουμ υπαρχει συζητηση σχετικα με το θεμα.Το να προσβληθείς από το βηρυλλιο είναι εξαιρετικο δυσκολο.Πρωτον εχει υψηλο κοστος.Δευτερον η φερραρι δν το ειχε…

    • Κούκος

      Ισχύει, όμως τουλάχιστον τότε υπήρχε εξέλιξη μέσα στην χρονιά …… και V10 :-(

    • Ahilleas Tsikelis

      Χαχαχαχαχα για τους ν10 συμφωνω

    • rantaplan

      Συν του ότι δεν κέρδιζαν οι άλλοι μόνο όταν τα Ferrari είχαν πρόβλημα όπως 3 χρόνια τώρα με τη Mercedes.

    • δεν ξεχνιουντε…ουτε οι εποχες…ουτε οι καταρες που εχουν πεσει !!!!

  • Vellerofontis

    Για μένα ο Χάμιλτον έδωσε τον καλύτερο του εαυτό και είναι νικητής, και ο νικητής ξέρει να χάνει… Ας το χαίρεται το πρωτάθλημα των κινητήρων ο Rosberg.

  • Akis-F1 FAN

    Πρωταθλητής ο Νικολάκης !!! Πολλά συγχαρητήρια, το αξίζει. Έκανε εξαιρετική και μετρημένη χρονιά και σήμερα ήταν αλάνθαστος παρά τα “κόλπα” του Χαμ……ο Vettel έκλεισε μια “πικρή” χρονιά με ένα φοβερό αγώνα, για μια στιγμή ονειρευτήκαμε και νίκη αλλά δεν πειράζει. Οι RBR δυνατές και αυτές, ο Max έκανε εξαιρετικό αγώνα παρά το ατύχημα στην αρχή. Ο Κιμι και ο Ρικι χάθηκαν από τη μέση του αγώνα και μετά. Καλός τελευταίος αγώνας για Μάσσα ενώ ήταν πολύ κρίμα που ο JB εγκατέλειψε.

    Υ.Γ. Τσαμπουκαλίστικα προσπεράσματα του Vettel στις RBR έβγαλε το άχτι του χαχαχα
    Υ.Γ.2 Εκεί που ο Νικολακης βούτηξε στα φρένα στην εσωτερική του Max λέω καλά τι κάνει ο τρελός ??? Που πάει και μπλέκει ;-PP Αλλά μάλλον η σερβιέτα του έδωσε φτερά και πέταξε… https://uploads.disquscdn.com/images/0304b212a091476596b8bedfd7cac19f6024b8c2438ea52db3a88cb13026200a.jpg

  • edurakias

    An kai se kathe stigmi ithela na ginei kati na xasei theseis o Nico sto telos me ta dakria tou me siginise kai ida ligo apo tin antropini pleura tou robot Nico…Grow up stin omada merc gia ta team radio ston hamilton pou ithelan na min kathisterisei kai bravo ston hamilton pou eksantlise oles tis pithanotites pou ypirxan

  • Vwscirocco

    Η καλύτερη ευχή (μπηχτή) ειπώθηκε στο τέλος: Μακάρι του χρόνου να έχουμε γρηγορότερα, φαρδύτερα και πιο θορυβώδη μονοθέσια…..
    Υ.Γ. 1 Και τη Ferrari ξανά Ferrari θα προσέθετα…
    Υ.Γ. 2 Θα λείψουν σίγουρα Μάσα, Μπάτον με τον πρώτο να άξιζε τουλάχιστον ένα πρωτάθλημα στην καριέρα του.

  • Satsok

    Τελείωσε επιτέλους το 16.
    Μπράβο στον Νικο.
    Και για αυτούς που δεν τους άρεσε ο τρόπος του 44ρου με το να κόβει ρυθμό, κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να κόψει κι’άλλο και να το ρίξει στα πού@#$%^κα πάνω στο Νικο. Μετά θα τον λατρεύατε σαν τον 7κις ή τον θεό.
    Άντε του χρόνου πάλη.

  • εγω προσωπικα ημουν βεβαιως οτι το πρωταθλημα θα το επερνε ο Νικο .. η μεκρ ειναι τοσο μπροστο που επεξαν ενα καλοκουρδισμενο θεατρο απο την αρχη του πρωταθληματος … φυσικα και οι ατυχίες του χαμιλτον δεν ηταν ατυχιες οπως και ο σπασμενος κινητηρας … οι αλλοι ποσο πισω ειναι ακομα δυστηχως … παντως για σημερα ολα τα λεφτα ηταν η ριτα ορα και η παρις που παιζετα να μην εχουν ιδεα και τι γινεται … και να δεις που σε λιγο θα μας πουν οτι η μερκ ειχε σταματησει την εξελιξη του μονοθεσιο απο το πασχα και εφτιαχνε του 2017 οπως φανταζομαι καναν ολοι αλλα δεν ελεγαν για ευνοητους λογους

  • Gestione Sportiv@

    Εδώ και καιρό, ήθελα να γράψω κάποιες σκέψεις σχετικά με το πρωτάθλημα του 2016 και τώρα που ολοκληρώθηκε η χρονιά και έχουμε νέο πρωταθλητή θα πω τα εξής πράγματα.
    Ο Nico φέτος είναι άξιος πρωταθλητής, κάτι το οποίο είχα αναγνωρίσει και στον Lewis το 2015.
    Πρώτα πρώτα, μπράβο στον Γερμανό για την επιτυχία του αυτή!!!!!!!
    Από εκεί και πέρα, καθ’ όλη τη χρονιά ο Γερμανός έδειξε πιο συνεπής εντός πίστας με ΒΑΣΗ την απόδοση και ο Lewis εκτός αυτής, γιατί δεν υπήρχε πάρτι και εκδήλωση μου να μην πάει να δώσει το παρόν.
    Πιστεύω, πως οι περισσότεροι συμφωνούμε, για το ότι το 2016 ο Nico εμφανίστηκε μεταμορφωμένος με τρομερούς αγώνες και αν δεν νικούσε σε κάποια GP έκανε damage limitation.
    Από την άλλη, ο Lewis ήταν πολύ νευρικός με πολλά ξεσπάσματα εντός πίστας με βάση τις πολλές λάθος εκκινήσεις και την γκρίνια στα team radio, αλλά και στους κόλπους της ομάδας του.
    Επίσης, έκανε πολλές σπασμωδικές δηλώσεις στον τύπο “καρφώνοντας” την ομάδα του και τον συναθλητή του.
    Κλείνοντας, για να απαντηθούν κάποιες απορίες σχετικά με τις αστοχίες των κινητήρων του Βρετανού, γνωρίζαμε από το τέλος της περασμένης χρονιάς για την αλλαγή στο pit crew που υπήρξε στο πίσω μέρος του box της Mercedes, απόφαση που είχε παρθεί από το καλοκαίρι του 2015, πριν καλά καλά ολοκληρωθεί η προηγούμενη χρονιά και πολύ πριν κατακτήσει ο Βρετανός τον τρίτο του τίτλο και δεύτερο με τους Γερμανούς του Brackley.
    Το pit crew κάθε οδηγού είναι υπεύθυνο για τον εξοπλισμό και το μονοθέσιο, αποθηκεύοντας και συντηρώντας τον μέρη του κινητήρα και του κιβωτίου.
    Έτσι, όπως ο Nico είχε τις πολλές αστοχίες το 2014 και 2015, κάτι αντίστοιχο αντιμετώπισε και ο Lewis φέτος.

    • διαφωνω … ο χαμιλτον απλως ηξερε … και το σπασιμο δεν το θεωρω τυχαιο …

    • Ahilleas Tsikelis

      Ακριβωςς!!!Αν η Μερκ μεσα στον χειμωνα του δειξει ότι το 2017 θα πυροβολανε παλι δν θα υπαρξει αχνα.Αν γινει το αντιθετο….θα υπαρξουν ασχημες καταστασεις.

    • GiorisFullThrottle

      Οπως ακριβως τα λες στη τελευταια προταση σου….Γιατι μερικοι θυμουνται μονο οτι τους συμφερει….

    • Mika

      Αρα ειναι σαν να λεμε, οποιος εχει το καλο pit crew, παιρνει και τον τιτλο, στο Brackley? Θα το εχει και του χρονου ο Νικο?? Να το παιξουμε στο στοιχημα τοτε!
      ????
      Παιζει αναλογη φαση και στη Φερραρι κι ο Κιμαρος ηταν δυνατος φετος?
      Εγω θα πω, οτι και τοτε, π$&ανα Μαλαισια, εκει κριθηκε ο φετινος τιτλος

    • Gestione Sportiv@

      Μιχάλη, από αυτά που γράφω πιο πάνω, εσύ αυτό κατάλαβες, αν και καταλαβαίνω, πως τρολλάρεις!!!!!!!
      Σου λέω πολύ απλά, ο Nico είχε το “καλύτερο” pit crew μετά τις αλλαγές στο τέλος του 2015, αλλά ήταν και ανώτερος του Lewis καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
      Τώρα, για το παίζεται με τα pit crew της Scuderia δεν το γνωρίζω καθόλου.
      Πάντως, διαφωνώ κάθετα, ότι πρωτάθλημα χάθηκε στη Μαλαισία.
      Ο Γερμανός, πιστεύω από ένα σημείο και μετά μέσα στη χρονιά, έκανε και διαχείριση βαθμολογίας, αν έβλεπε παράδειγμα πως δεν μπορεί να κερδίσει το GP τότε προσπαθούσε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα χωρίς εγκατάλειψη και χωρίς ατυχήματα.
      Ο Γερμανός φέτος ήταν ΓΕΝΙΚΑ ανώτερος του Βρετανού, βάση αυτών που βλέπαμε εντός πίστας, αλλά από την αρχή της χρονιάς, ο Lewis μου έβγαζε μία απάθεια και υποτίμηση λες και δεν τον ένοιαζε τόσο πολύ ο φετινός τίτλος.
      Ξαναλέω, πως ο Γερμανός ήταν άξιος πρωταθλητής, δεν νομίζω πως είναι κορυφαίος, αλλά βάση απόδοσης ήταν ο καλύτερος καθώς, για να πάρεις το τίτλο είναι ο συνδυασμός πολλών παραγόντων και αυτό φέτος το είχε ο Nico

    • Mika

      Μιχαλιω, εννοειται πως τρολλαρω..
      :P
      Θα συμφωνησω μαζι σου, πως ο Lewis φερθηκε υπεροπτικα, αυτο ηταν το λαθος του και ξεκινησε απο περσι, απο τοτε που εξασφαλισε ανετα το πρωταθλημα και χαρισε 3 νικες στο Ροσμπεργκ στο τελος..Απο τοτε αν δεις τι ελεγα, φωναζα πως ειναι λαθος να τον κανεις μαγκα!!θα το πληρωσεις.
      Του εδωσε ενα boost ψυχολογιας το οποιο κουβαλησε και φετος με 4 νικες στους 5 πρωτους αγωνες, και μετα αρχισε το κυνηγητο. Εκανε 2-3 κακες εκκινησεις που επισης στοιχησαν νικες, αλλα και παλι με απανωτες αντεπιθεσεις φτασαμε στον τελευταιο αγωνα να το παλευει μεχρι τελους…Δεν θεωρω επ ουδενι πως ο Ροσμπεργκ ηταν καλυτερος φετος απο το Lewis, ηταν ομως καλυτερος, σταθεροτερος και πιο τυχερος απο τον εαυτο του σε σχεση με προηγουμενες χρονιες..Κι αυτο του εδωσε το τιτλο..Θυμιζω
      2014 Hamilton 384 Rosberg 317
      2015 Hamilton 381 Rosberg 322
      2016 Hamilton 380 Rosberg 385

      Σταθερος ο Λουις λοιπον, κι ανεβασε αποδοση ο Γερμανος…Για μενα ο Χαμιλτον, πρεπει να μαθει απο τα περσινα, και να κανει reset, και να κοιταξει να συνεχισει περνωντας τις νικες στου πρωτους 3-4 αγωνες..Αν κανει το Νικο να τον κυνηγαει, θα ειναι ανετος…

      Προσωπικα,επιμενω πως η Μαλαισια, στο κομβικο σημειο που ηταν, εκρινε το φετινο τιτλο.Η διαφορα ηταν τετοια που τελικα δεν ανατραπηκε. Ο Χαμιλτον εχασε σιγουρη νικη, ο αλλος τερματισε 3ος, νατη η διαφορα. Και πολυ πιθανον αν ειχε νικησει τοτε ο Βρετανος, να ηταν διαφορετικη η εξελιξη της ιστοριας και να μη φταναμε στο gran finale.
      Aυτο ομως εγραψε, και δεν αλλαζει..
      Δεν ξερω αν παρατηρησες με ποσο παθος οι μηχανικοι κι οχι μονο, πανηγυρισαν το τιτλο του Γερμανου…Ενω ηξεραν πως ειναι δικος τους κι αυτος ο τιτλος, η συμπεριφορα τους, η γλωσσα του σωματος νομιζω φανερωσε πολλα ποιον πραγματικα ηθελαν..Δεν νομιζω για το Χαμιλτον να εκαναν ετσι..Ηταν σαν να κερδισαν απεναντι σε αλλη ομαδα, Ferrari, Red Bull, Mclaren, κλπ..Σχεδον σοκαρισμενη ηταν η γυναικα του Ροσ, κλπ..

  • IgNA

    Κρίμα για τον Nico, πήρε ένα από τα πιο κάλπικα στην F1.. θύμισε παλιές εποχές!!!
    Lewis και φρένο να πατάς πάλι 1ος θα τερματίζεις…!!!
    Αυτές οι red bull kai ferrari πόσο αργές??? Κρίμα για τους οδηγούς τους!!! Κλαίγεστε όλοι για βαρετούς αγώνες επειδή είναι πάντα μπροστά η mercedes… έχετε δίκιο ας κάνουν καμιά υποβάθμιση αντί για αναβάθμιση του χρόνου γιατί ferrari red bull κλπ κάθε πέρυσι και καλύτερα είναι!!!

    https://uploads.disquscdn.com/images/d7aa61077cdbec048c389a2f2555fff0e44af0223794762d7e57d5ab6e183dc6.jpg
    Cya

    • Akis-F1 FAN

      “,,,,πήρε ένα από τα πιο κάλπικα στην F1.. θύμισε παλιές εποχές!!! “…..τι σου θύμισε ?? Το γλίστρημα του Γκλοκ ?? ;-D

    • IgNA

      χαχαχαχαχαχα μα που το ξέρεις???

    • Akis-F1 FAN

      Είδες, μάντης είμαι ;-P

    • IgNA

      Αφού επιβεβαιώσαμε τις μαντικές σου ικανότητες… δώσε κανένα στανταράκι για το στοίχημα ;)

    • Akis-F1 FAN

      Τα κρατάω για τον εαυτό μου ;-P

    • IgNA

      Τςτςτςτς εγωιστή!!!

    • GiorisFullThrottle

      Ρε συ Ακη μη του βαζεις αγνωστες λεξεις(γκλοκ)…..παιζει να μην ειχε ξεκινησει να βλεπει F1!!!

    • IgNA

      Όλο και καλύτερα!!! Ευτυχώς ή δυστυχώς (σίγουρα για τους γείτονες μου) τον έβλεπα live τον αγώνα!!! So, feed me more!!!! Προφανώς είσαι γηραιότερος από εμένα (ναι σε είπα γέρο!!!) αλλά αυτό τι πάει να πει, ότι δεν ξέρω για την ιστορία της F1??? Αρκετά χαμηλό το IQ σας κύριε.. Καλή συνέχεια!

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Να βάλω και εγώ μια άλλη άγνωστη λέξη; Timo!….

    • gronholm89

      To μονο που θα μπορουσα να χαρακτηρισω καλπικο στην συγχρονη εποχη της F1 ειναι αυτο του 2007.

    • Κούκος

      Τώρα θέλω να πέσω και να σε φάω αλλά παίζει και είσαι σωστός ..

    • Ahilleas Tsikelis

      ΦΙΑ-Φερραρι?οχι?ελα τωραα

    • georgekaras

      τα θελε η μακλαρεν και τα παθε τοτε παλιες ιστοριες πλεον

    • Renesis1

      Σωστός, είχε βουτήξει δεδομένα από τη Ferrari και όταν μαθέυτηκε έγινε συμφωνία μεταξύ τους για το τίτλο, για να μην πάρει το όλο θέμα μεγαλύτερες διαστάσεις εκτός F1. Μεσολάβησε και ο Bernie στα “εξωδικαστικά”..

      Βάσιμες φήμες λένε οτι τους έδωσε ο Alonso, ως αντίποινα επειδή τότε στην McLaren έσπρωχναν ξεκάθαρα το βρετανικό πουλέν τους..

  • Mika

    O Lewis εκανε το χρεος του, οτι μπορουσε, εκανε 4 στα 4 στους τελευταιους αγωνες, αλλα δεν ηταν αρκετο..Η εγκαταλειψη στη Μαλαισια ηρθε σε κομβικο σημειο και δεν υπηρχε χρονος να ανατραπει.
    Απο τη στιγμη που ο Μαξ δεν εκανε το θαυμα του εκει στη φαση με το Nico, επαιξε το τελευταιο του χαρτι, για να κανει την ανατροπη. Κακως το κατακρινουν καποιοι, θεωρω οι περισσοτεροι στη θεση του το ιδιο θα επραταν. Ειχε τον ελεγχο ανα πασα στιγμη, οπως τον ειχε κι ο Νιco σημερα, ειναι η αληθεια..Δυστυχως οι αλλοι που μπορουσαν να παιξουν καποιο ρολο ηταν πολυ πισω, κι οταν τους “εφερε” ο Χαμιλτον πιο μπροστα, ηταν αργα, και δεν υπηρχαν αρκετοι γυροι..
    Το μονο που με πειραζει σημερα ειναι που δεν καταφερε ο Χαμ να ισοφαρισει τον Vettel, στους 4 τιτλους, αυτο θα το ηθελα….Θα πρεπει ισως να περιμενει του χρονου….

    Πρωταθλητης ο σερβιετας λοιπον..Να δουμε αν θα αποδειχτει κι αξιος,απο τη πορεια του,απο εδω και τωρα..Τωρα αρχιζουν τα δυσκολα..!!

    • xtra

      Σωστή αναλυση

  • dimis

    Το πρωτάθλημα του Ρόσμπεργκ σήμανε το τέλος εποχής που ξεκίνησε το 2014 και ανέδειξε την τεράστια κυριαρχία της Μερσέντες.Ακόμα και ο ”δεύτερος οδηγός” της έγινε πρωταθλητής χάρη στην ικανότητα της ομάδας σε όλους τους τομείς.
    Το 2017 η οικονομία καυσίμου με τα ρεύματα θα κάνουν την διαφορά.Για να δούμε ποιόν θα ευνοήσει η FIA αυτήν την φορά.

    • Gestione Sportiv@

      Να στοιχηματίσω σε RBR και σε Ricci ή Max!!!!!!!!!!
      Αν και ο Max έχει ακόμα λίγο περιθώριο για να γίνει ο νεότερος οδηγός στην F1 και τον αφήνουμε για το 2018 και μετά………….

    • Κούκος

      Max δαγκωτό …. με τόσο σπρώξιμο που δέχεται, παίζει ούτε ο ίδιος να θέλει πρωτάθλημα και να του το δώσουν με το ζόρι.

    • Gestione Sportiv@

      Δεν θέλω να ακούω τέτοια για τον Max!!!!
      Αυτά ακούει ο Ολλανδός και αντιδράει περίεργα…………….. https://uploads.disquscdn.com/images/9bd41b7cbaa9a409bd180d8d138edbd9c8e8b9fc7e1c42403b5ec94bcbfd7e1a.jpg χαχαχαχαχαχα

  • Spider

    Μπορεί ο Hamilton να αντιδρά καλύτερα σε συνθήκες πίεσης,όμως και οι δύο είναι πολύ γρήγοροι οδηγοί. Για μένα ο Rosberg άξιζε τον τίτλο.
    ΑΞΙΟΣ.!!!

  • Hulk94

    Απολογισμός 14-16. Μία πολύ κακή τριετία για το σπορ επιτέλους φτάνει στο τέλος της. Για μονομαχία Rosberg – Hamilton δεν θα σχολιάσω κάτι, μου φαίνεται λίγο να ‘χαμε να λέγαμε μπροστά σε μία τόση μεγάλη ψαλίδα (μεταξύ των ομάδων) που ποτέ δεν κατάφερε να κλείσει. Ferrari, Red Bull και Mclaren έχουν μία ευκαιρία να παρουσιαστούν ανταγωνιστικές αρπάζοντας από τα μαλλιά τους νέους κανονισμούς. Ανεξάρτητα από το ποια ομάδα και οδηγό υποστηρίζει ο καθένας μας, του χρόνου θα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον δύο κατασκευαστές που θα διεκδικούν πρωτάθλημα όποιοι και αν είναι αυτοί, αφού τέσσερα χρόνια τώρα (από το 2012) είμαστε στο ίδιο έργο θεατές. Για το μόνο που μπορεί να είμαστε σίγουροι για την επόμενη χρόνια, είναι ο ήχος και η σχεδίαση των μονοθεσίων, που απ’ ότι ακούγεται, ίσως και να έχει βελτιωθεί αισθητά… επιτέλους. Αναμένουμε…

  • Gd

    Η φραση του Bernie οταν ειδε τον Ros τα λεει ολα “job done”… Καληνυχτα και τα λεμε του χρονου..

  • Tsou Kostas

    ελάτε τωρα, μην κάνετε έτσι. Ας πάρει ένα και ο Νικολάκης τώρα που τα μοιράζει η Mercedes δώρο, τέτοια πήρε παλιότερα και ο Hill, και ο Coulthard ακόμα και o Hamilton πήρε 2 να τα έχει αργότερα πίσω του στα video clip με τα χρυσαφικά και τις bentley που θα χοροπηδάει σαν την μαιμού.

    • Mika

      Ο DC δεν πηρε τιτλο ποτε, ηταν λουζερ με σταμπα!
      ????

    • Tsou Kostas

      χαχαχαχαχα… ελα ρε οχι, νομίζω πηρε ένα

    • Mika

      Κανενα σου λεω, Μακλαρεν ειμαι και ξερω! Τον ειχε κανει χαζο ο Χακινεν

    • Ferrarακιας

      Πιστεύω ότι ο δικός σου,άξιζε παραπάνω από τις 20 νίκες του.

    • Tsou Kostas

      100% αλλά έπεσε πάνω στον Σουμάχερ, και μάλιστα από πάντα, και πριν την F1

    • Ferrarακιας

      Επίσης,δεν είχε και καλά μονοθέσια στα μέσα των 90s στην McLaren.
      Αλλά με χάλια μονοθέσια,μπήκε πολλές φορές στο βάθρο.
      Νομίζω και ο δικός μας Mika τα ξέρει καλύτερα.:Ρ

    • Mika

      Σιγουροτατα!!!! Αλλα η West Mclaren Mercedes ειχε τα θεματακια της με τον κινητηρα…Και τοτε, και μετεπειτα με τον Κιμι, δυο τιτλους του στερησε!

    • Thanos
    • Mika

      Ετσι!

    • Κούκος

      Του χρόνου θα είναι η χρονιά του coulthard.. ;-)

    • Ferrarακιας
    • Christos-

      Wiki Wiki :P

    • Tsou Kostas

      14 χρόνια σε κορυφαία ομάδα, 13 νίκες… ο ορισμός του ΑΜΠΑΛΟΥ.

    • Ferrarακιας

      Και σε μονοθέσια του Νewey παρακαλώ!

    • Thanos

      Ελα τωρα και συ μην το λες αυτο. Του χρονου θα ειναι η χρονια του :P

    • IgNA

      Πήρε ο Coulthard πρωτάθλημα… μαααλιστα! Γύρνα το στο πινγκ πονγκ καλύτερα (φιλική συμβουλή)

    • Tsou Kostas

      Σιγά ρε μορφωμένε, μπερδεύτηκα, τι να λέει?

    • nikos

      χώρια ότι ο χίλ το άξιζε μιας και η FIA του στέρησε άλλο ένα νωρίτερα

    • IgNA

      ΡΕ Τσουυυυυυ

  • Maleas George

    Μπράβο στον Nico, άξιος πρωταθλητής, σταθερός και γρήγορος όλη τη χρονιά. Επίσης η αξία του ηττημένου δείχνει και την αξία του νικητή. Ελπίζουμε του χρόνου ο ανταγωνισμός να είναι μεγαλύτερος και να βλέπουμε μάχες για την κορυφή μεταξύ διαφορετικών ομάδων που μας έχουν λείψει αυτήν την τριετία.

  • Christos-

    https://uploads.disquscdn.com/images/14667fb1ceb6fc58e0f28ae5fca83cca5672743907008a0d00e36117b6443506.jpg Season is finish. ?????????? Time to rest and come back stronger in 2017.

  • mtifosi

    Μπορει ο καθενας να εχει τις προτιμησεις του αλλα ο rosberg αν και εχασε δυο συνεχομενα πρωταθληματα φετος δεν το εβαλε κατω και το πρασπαθησε οσο μπορουσε. Για μενα ο hamilton μπορει να εχει αυτο το κατι παραπανω αλλα ας μην λεει συνεχεια για ατυχιες γιατι το 2014 στον τελευταιο αγωνα για παραδειγμα ο rosberg ειχε μηχανικο προβλημα. Τρομερος vettel σημερα σε ρυθμο αγωνα και ελπιζουμε σε ενα καλυτερο 2017.

    • Mika

      Το 2014, Hamilton 384 βαθμοι, Ροσ 317, τι σημασια ειχε μια εγκαταλειψη??
      Εδω αυτη στη Μαλαισια, οντως εκρινε το φετινο τιτλο.

    • mtifosi

      Ωραια συνολικα τα προηγουμενα 2 χρονια στη mercedes ποιος ειχε τις περισσοτερες αστοχιες.? Οντως αυτο που εγινε στη Μαλαισια κοστισε αλλα ο χαμιλτον απο την μεση του πρωταθληματος πηρε εμπρος. Αυτα συμβαινουν και ο ιδιος εχει ευνοηθει απο την τυχη οποτε παμε παρακατω.

  • ντικ

    Γιαυτό σε λένε “Νικω”

  • Nerazzuro21

    Μία ακόμη ανιαρή σεζόν έφτασε στο τέλος της. Συγχαρητήρια στον Rosberg. Άξιος πρωταθλητής ο Nico,αν και συνεχίζω να τον θεωρώ loser. Ήταν σταθερός όλη τη χρονιά και το δικαιούταν. Το πρωτάθλημα του Νικολάκη μου θυμίζει αρκετά αυτό του Hill.
    O 44 πλήρωσε, εκτός από τη ατυχία του, και την έλλειψη συγκέντρωσης σε ένα μέρος της σεζόν. Ελπίζω οι αλλαγές των κανονισμών να βοηθήσουν στο κλείσιμο της ψαλίδας των υπολοίπων με τη Merc. Για να τους φτάσουν οι υπόλοιποι έπρεπε ο Lewis να το πηγαίνει στο σβηστό.
    Ορισμένα γενικά σχόλια για την εικόνα των ομάδων το 2016. Αναμενόμενη κυριαρχία της Mercedes. Σημαντική βελτίωση από την RBR, πισωγύρισμα για Ferrari και Williams. Με δικαίωσε η F.I. που θεωρούσα ότι θα μπορούσε να είναι η έκπληξη της σεζόν. Γίνεται εκπληκτική δουλειά από τους μηχανικούς με πολύ περιορισμένο budget. Απογοήτευση η Renault. Τίποτα το αξιοσημείωτο από τις υπόλοιπες ομάδες.

    Μία ακόμα καταθλιπτική σεζόν για την ιστορική McLaren. Ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες με τις αλλαγές κανονισμών.

    Υ.Γ.:Jenson, σε ευχαριστούμε για όλα. Στήριξες την ομάδα σε δύσκολες εποχές. Μας λείπεις ήδη.
    Υ.Γ.1:Felipe, μου φαίνεται μόλις σαν χτες που ήσουν στη Sauber και είχες για teammate τον Nick Heidfield. Περνάνε γρήγορα τα χρόνια.
    Υ.Γ.2:Ευχαριστώ όλους τους φίλους του site που είχα την χαρά να συνομιλήσω τους πρώτους μου μήνες στο site.

    • Mika

      Ειδες τι εγινε οταν το πηρε τελικα ο Ροσμπεργκ??Ολοι στο γκαραζ της Μercedes πανηγυριζαν σαν τρελλοι, σαν να το κερδισαν απεναντι σε αλλη ομαδα….Μεταξυ των δυο πιλοτων τους ηταν, κι ομως εκαναν σαν να το πηραν απεναντι σε Ferrari, Mclaren, etc..Moυ εκανε τρομερη εντυπωση, και με προβληματισε για το ποιον πραγματικα ηθελαν μεσα στην ομαδα να το παρει…

    • Christos-

      Παίζει να τους έταξε λεφτά από την offshore ?

    • Nerazzuro21

      Αυτό το παρατήρησα και εγώ. Για μένα το πιο τραγικό ήταν όταν έβαλαν μέχρι και τον Paddy, αφού ο Ham είχε γράψει όλους τους υπόλοιπους, να πει στον Hamilton ότι ήταν οδηγία της Mercedes να πάει πιο γρήγορα. Κατά τα άλλα έλεγαν ότι άφηναν τους οδηγούς τους ελεύθερους να μονομαχήσουν για το πρωτάθλημα. Γελάνε με κάτι τέτοιες δηλώσεις στο Woking.

    • Mika

      Εχεις δικιο…Δυστυχως πολλοι δεν προσεχουν τετοιες λεπτομερειες και μενουν μονο στα εμφανη σημεια….

  • kostas

    Νομιζω το πρωταθλημα δεν χαθηκε για τον χαμιλτον στην Μαλαισια αλλα στην αρχη της σεζον που ηταν στον κοσμο του και εδωσε ελπιδες και ψυχολογια στον Ροζ. Επισης παροτι σχεδον σε ολο τον αγωνα πηγαινε στο ρελαντι οι αλλοι δεν μπορουσαν να περασουν! Πολυ φοβαμαι οτι και του χρονου η Μερκ θα παραμεινει κυριαρχη.

    ΥΓ: 2,62 δινει η βετ365 για το πρωταθλημα του 2017 στον χαμιλτον, pas mal!!

    • Giannis

      Αυτό που λες για του χρόνου το φοβάμαι και γω. Είναι ακομα παρά πολύ μπροστά η μερκ .

    • Antonis

      Νέα ελαστικά, νέα αεροδυναμική, απελευθέρωση σε εξέλιξη κινητήρα. Αν μη τι άλλο, θα την πιάσουν γρηγορότερα. Τζάμπα πήγαν 3 χρόνια…

    • Giannis

      Ότι θα την πιάσουν ισχύει.Τι στο καλό…
      Απλά ίσως οι πρώτοι μήνες να είναι υπέρ της Μερκ.Μεχρι να φτιάξει αντίστοιχο pu κάποια άλλη ομαδα.

    • Ahilleas Tsikelis

      Θα εξαρτηθεί αν το υπαρχον pu της μερκ εχει φθασει στο ανωτερο της εξέλιξης του.Εντυπωση παντως προκαλει ότι τον χαμιλτον μονο με νεκρα θα τον εφταναν όπως επισης με το που πηρε εντολη για προσπεραση ο ροσμπεργκ καταπιε τον φερσταπεν με τρομερη εξοδο από την κλειστη στροφη.Ακομη και να μην μπορεσει να παρει πολλα η μερκ από τον κινητηρα είναι ηδη πολλα κλικ πιο πανω

  • λεωνιδας34

    Ο νικο λοιπον εγινε πρωταθλητης οπως αναμενοταν και ειναι ο πιο φεικ πρωταθλητης στην ιστορια του αθληματος μαζι με τους χιλ και βιλνεβ! Ο χαμ μια χαρα εκανε και προσπαθησε να καθηστερησει το νικο, οπως θα εκανε ο καθε κορυφαιος οδηγος που ενδιαφερεται να κερδισει!!

    • nikos

      δεν καταλαβαίνω γιατί βάζεις τον χιλ μέσα?

  • Antonis

    Άσχετο, τώρα μου ήρθε: να δείτε που ενδεχομένως είναι ο πιο “σφιχτός” τερματισμός (με λίγα δέκατα/δευτερόλεπτα διαφορά) των 4-5 πρώτων οδηγών των 3 τελευταίων ετών & κανείς δε το εχει πάρει χαμπάρι! Για βοηθείστε όσοι κρατάτε στατιστικά.

    • Christos-

      #2014/Abu Dhabi
      1)1:39:02.619
      2)+2.576
      3)+28.880
      4)+37.237
      5)+1:00.334

      #2015/Abu Dhabi
      1)1:38:30.175
      2)+8.271
      3)+19.430
      4)+43.735
      5)+1:03.952

      #2016/Abu Dhabi
      1)1:38:04.013
      2)+0.439
      3)+0.843
      4)+1.685
      5)+5.315

      Τα τελευταία τρία χρόνια ναι είναι.

    • Antonis

      Πολύ καλός! ??
      Βέβαια, αναφερόμουν σε όλους τους αγώνες της τελευταίας τριετίας ?

    • Christos-

      Συγνώμη δεν μπορώ να σε βοηθήσω, Καληνύχτα ??? https://uploads.disquscdn.com/images/16d220fb149f5c69bd92332a261def269a9f10a888aa843120f832c42d312eae.jpg

    • F1fan

      Μου ερχεται Ουγγαρια 2014,με
      1)Ricciardo
      2)Alonso +5.225
      3)Hamilton +5.857
      4)Rosberg +6.361

    • Antonis

      Και είχα δίκιο αν τα έψαξα καλά, διέφυγε όλων μας (σχεδόν ?)
      Πιο κοντινός “σφιχτός” τερματισμός απο περίοδο 2014-2016:
      Apr 2015
      Shanghai International Circuit, China
      POS DRIVER TIME/RETIRED PTS
      1 HAM 1:39:42.008
      2 ROS +0.714s
      3 VET +2.988s
      4 RAI +3.835s
      5 MAS +8.544s

      ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΑΤΡΕΞΕΙ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ, ΤΟΥ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ!!!! Χαχχαχχαχχαα!

    • Antonis

      Μου βγάζω το καπέλο λοιπόν…
      Επειδή δε μου αρέσει να αφήνω τίποτα ανολοκλήρωτο, στον “αέρα” και να μένουμε με την απορία:

      1971 Italian GP: Peter Gethin wins by 0.010 seconds
      A win by just 0.010 seconds is pretty incredible. And that wasn’t even the best part. When the shouting was over, all of the top five finishers had finished within 0.061 seconds. It remains the closest finish in Formula One history.

      ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ.
      Καλό βράδυ & καλή βδομάδα παίδες.

    • F1fan

      Aυτο στην Κινα το 2015 ειχε γινει λογω ελευσης Safety Car στον προτελευταιο γυρο,γι αυτο κι οι μικρες διαφορες! :/
      Moνακο του 2012 ειναι οτι πιο κοντινο χωρις Sc
      1)Webber 1:46:06.557
      2)Rosberg +0.643
      3)Alonso +0.947
      4)Vettel +1.343
      5)Hamilton ++4.101
      6)Massa +6.195
      Kαλο Βραδυ!

  • georgekaras

    παντως η Ποπαρα ηταν απαραδεκτη στην αρχη .Το να λεει οτι ο Σεννα στην θεση του Ροσμπεργκ σημερα θα το ριχνε στο Χαμιλτον ηταν ο ορισμος του οτι να ναι .Λες και φετος εχουν γινει τοσες αδικιες εις βαρος των οδηγων την Μερκ και πρεπει να φερονται ετσι στο αγωνα .Απαραδεκτη πραγματικα εχει χασει τα αυγα απο τον μικρο και δεν ξερει τι λεει

    • Panos

      ου λειπει ο Πουρναρακης με αυτους τους γελοιους.
      Καλα η Ποπαρα ανοιγει το στομα της και 9 στις 10 θα πει ή μαλακια ή λαθος. Και τα λεει και με υφακι “ειπα εξυπναδα” και τα επαναλαμβανει και σαν αυτιστικο.
      Πώς εγινε δημοσιογραφος αυτο το πραμα;

      εδω εσπασε η αναρτηση και η Ποπαρα ελεγε και επεμενε “χαλασε το λαστιχο”. Ειναι δυνατον ΤΟΣΗ ΒΛΑΚΕΙΑ;

    • rantaplan

      Ο Τάκης μπροστά σε αυτούς είναι κλάσεις ανώτερος, από όταν έφυγε είπαμε επιτέλους γλητώσαμε άλλα τελικά υπάρχουν και χειρότεροι.

    • Mika

      Aκουσε τα καντηλια της κι αυτη σ εκεινο το σημειο!!

  • dimitris90

    Έτσουξε κόσμο και κοσμάκη ο Rosberg σήμερα, δε μπορώ να πω, το ευχαριστήθηκα περισσότερο από το να κομπάζει ο Hamilton για μια αιωνιότητα που έγινε και αυτός τετράκις! Παρόλα αυτά, δε παραλείπω να παραδεχθώ ότι είναι ταχύτερος του Rosberg, όμως δεν αρκεί μόνο αυτό στη F1.

  • Anestis Genk

    Για μένα Vettel, Hamilton, Rosberg jr, είναι πολύ υπερτιμημένοι, λυπάμαι που στους πίνακες με τα ρεκόρ κτλ φιγουράρουν πάνω από γίγαντες, κατάντια για την F1.
    Όσο για το αποτέλεσμα το’δα το’παιξα! εδώ και καιρό

  • Nikpap

    Το χαρηκα που το πηρε ο Ροζμπεργκ σε σχεση με τον λιγοτερο συμπαθη Χαμιλτον, θα χαιρομουν περισσοτερο ομως αν το επαιρνε καποιος αντικειμενικα καλυτερος οδηγος. Αλλα δεν μπορουν να οδηγουν ολοι mercedes, τι να κανουμε…

    Τα πρωταθληματα μπορει να μενουν στην ιστορια ομως για μενα περισσοτερο μετραει τι μενει στην συνειδηση του κοινου. Θα ηθελα περισσοτερο παθος απο τον rosberg στο τελειωμα της σεζον και οχι απλη διαχειριση. Επρεπε τουλαχιστον να δοκιμασει προσπεραση στον Χαμιλτον σημερα και ας μην τα καταφερνε. Ελπιζω τωρα που το πηρε και ισως του εφυγε το οποιο κομπλεξ να γινει ακομα πιο επιθετικος του χρονου.

    Απο τη φετινη σεζον κραταω την αναδειξη του ves ο οποιος, αν και τσογλανακι, εβαλε τα γυαλια πολλες φορες σε μεγαλυτερα ονοματα. Πως καταφερε σημερα απο το τελος να διεκδικει βαθρο δεν το καταλαβα ακομα. Απαιχτος!

    ΥΓ του χρονου ελπιζω να γινει καποιο θαυμα εκει στην φερραρι και να το σηκωσει ο κιμαρος για μια τελευταια φορα

    • Κούκος

      Να το σηκώσει πολύ δύσκολο αλλά μερικές νίκες για να κλείσει όμορφα την καριέρα του θα είναι όμορφο.

    • Nikpap

      Του το χρωσταει η τυχη (που δεν ειχε στην Mclaren εποχη). Και οι νικες καλες ειναι ομως!

    • Maleas George

      Μακάρι για το τελευταίο!!!

  • Michael

    Αν και θα μπορούσα να κάνω τρελή γκαζουρα στους κλαρίνοFans μετά από όσα έχουμε ακούσει όλη την χρονιά, δεν θα το κάνω. Αξιός πρωταθλητής ο Nico φέτος ήταν σε πολλά GP ανώτερος του Ham και το κυριότερο απ’ολα έκανε πολύ καλύτερη διαχείριση του άγχους του πράγμα που φάνηκε και σε αυτόν τον αγώνα με τα παιχνιδάκια που του έκανε ο κλαρι στους τελευταίους γύρους άλλα και το πολύ δυνατό προσπέρασμα στο max. Κάποιοι θα πουν ότι δεν το άξιζε λόγο προβλημάτων του Ham, αν είναι έτσι ούτε ο Ham άξιζε τα δυο προηγούμενα γιατί και τις δυο χρονιές ο Nico είχε περισσότερες τεχνικές αστοχίες, και μην ακούω για συνωμοσία από την ομάδα γιατί η ίδια ομάδα του χάρισε 2 πρωταθλήματα περιπάτους με το μονοθέσιο που του έδωσε, άσε που φέτος μετά την αστοχία του κινητήρα του άνοιξε 3 PU για να έχει στοκ….

  • LJ

    Αντε ας πω και εγω τη γνωμη μου.

    100% δικαιος ο τιτλος στον Ros aka σερβιετας για πολλους αλλα οχι για εμενα. Αξιος πρωταθλητης. Οχι μονο βρηκε τα ψυχικα αποθεματα να επιστρεψει μετα απο 2 σφαλιαρες τα προηγουμενα 2 αλλα πηρε το πρωταθλημα με ανεση απλα ελεγχε τη διαφορα στους 4 τελευταιους αγωνες. Πολλα εχουν ηδη ειπωθει απο αλλους φιλους του autobolg για τον αγωνα και το πρωταθλημα. Συμφωνω με πολλους που ειναι υπερ του Ros και διαφωνω με τα περισσοτερα απο τα επιχειρηματα εκεινων που υποστειριζουν τον 44. Αλλα ετσι ειναι, ο καθενας εχει τη γνωμη του αλλωστε: “Opinions are like assholes; everybody has one.”!!!

    Οπως τερματησαν τα πρωτα 10 μονοθεσια χτες δειχνει και την δυναμικη των ομαδων στο πρωταθλημα με μονη εξαιρεση τις Ferrari-RBR που ηταν αναποδα.

    Επιτελους τελειωσε μια ακομα τραγικη χρονια απο πλευρας ανταγωνισμου για την κορυφη. Αν βαλουμε και τις χρονιες της κυριαρχιας απο την RBR πρεπει να παμε στο 2010 για να θυμηθουμε ενα ανταγωνιστικο πρωταθλημα. Μην υπολογιζετε το 2012 γτ ο Alo εκανε υπερβαση και ειχε ελπιδες μονο μαθηματικα.Του χρονου ελπιζω σε οτι ελπιζουν σχεδον ολοι οι φιλοι της F1 δλδ σε ενα ανταγωνιστικο πρωταθλημα.

    Για την ομαδαρα μου (troll mode off). Προσπαθω να δω θετικα τα πραγματα. Εκει που περυσι αναρωτιόμασταν αν θα μπορεσουμε να βγαλουμε τον αγωνα, φετος παλευαμε για βαθμους και Q3. Σημαντικη προοδος σιγουρα γτ εγω προσωπικα δεν περιμενα κατι παραπανω απο την εικονα των δοκιμων, τα λιγα νεα που παιρνω απο φιλους μεσα απο την McLaren και τους ανταγωνιστες τις και τους 3-4 πρωτους αγωνες. Του χρονου ειναι το μεγαλο στοιχημα με καποια νεα προσωπα αλλα κυριως νεους κανονισμους. Του χρονου για εμενα οι δικαιολογιες τελειωνουν και αν η ομαδα δεν ειναι στο top 4 τα πραγματα θα ειναι ασχημα απο καθε πλευρα. Το σλογκαν του νεου Αμερικανου προεδρου προς ολους θα πρεπει να ειναι:

    “LETS MAKE McLAREN GREAT AGAIN!!!”

    Κατα τα αλλα θα μου λειψει ο Jenson (οποιος το ειχε παρατησει εδω και κατι αγωνες). Πολυ σημαντικος οδηγος στη ιστορια της ομαδας, του αξιζε ενα πρωταθλημα αλλα επεσε πανω στην RBR του Adrian. O Φελιπε θα μου λειψει σαν φυσιογνωμια οχι σαν οδηγος.

    Ηταν ωραια που τα λεγαμε σε καθε αγωνα με πολλους απο εσας και πιστευω οτι θα τα λεμε και κατα το διαλειμμα της F1 σε αρθρα σχετικα με το αθλημα.

    ΥΓ: Ελπιζω στην προσληψη του James Allison στο Working. Μιχαλη (Gestione Sportiv@) μιλουσα με ενα πρωην στελεχος στο Enstone και μου ελεγε το ποσο σημαντικος ηταν ο James και ποση δουλεια ουσιας εκανε εκει. Τα λογια του ανθρωπου μου θυμησαν εσενα. Πραγματικα ελπιζω πρωτα να ειναι καλα αυτος και η οικογενεια του και μετα να ερθει στο Working.
    ΥΓ2: Ρε 44 εισαι τοσο μικρος που το μονο που αξιζεις ειναι να γινεσαι αναφορα στο 2ο υστερογραφο ενος απλου φιλου της F1 οπως εμενα. Ερριξα πολυ γελιο με την οδηγηση σου στο τελος. Ειναι κριμα και αδικο ανθρωποι με μορφωση και ικανοτητες να δουλευουν νυχτα μερα για να εχεις εσυ αυτο το μονοθεσιο-νικητη. Αντι να ευχαριστεις καθε μερα τον Θεο που εισαι σε αυτη την ομαδα παρακους εντολες και κανεις του κεφαλιου σου. Αλλα δεν φταις εσυ, στη McLaren με Ron δε θα τα εκανες αυτα.
    ΥΓ3: Παλι πολλα ειπα :/

    • Thanos

      Καλα τα λες :D
      Παμε μωρη Μακαααααα