hamilton-rosberg-ricciardo

Από την καλύτερη θέση θα ξεκινήσει τον αυριανό αγώνα ο Lewis Hamilton. Ο νυν Πρωταθλητής πήρε πριν από λίγο την 61η pole position της καριέρας του και την 12η φετινή, κάτι που αποτελεί και προσωπικό ρεκόρ για τον Βρετανό. Ο Nico Rosberg δεν κατάφερε να απειλήσει τον team-mate του, έτσι περιορίστηκε στη δεύτερη θέση, ελπίζοντας πως αύριο θα μείνει μακριά από προβλήματα, προκειμένου να φτάσει στον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο.

Ο Daniel Ricciardo κέρδισε τον Kimi Raikkonen, με τον Sebastian Vettel να παίρνει την πέμπτη θέση, μπροστά από τους Max Verstappen, Nico Hulkenberg, Sergio Perez, Fernando Alonso και τον Felipe Massa που είναι ο τελευταίος από τους 10 πρώτους. Ας δούμε τι έγινε στις κατατακτήριες:

Q1

Jenson Button.

Οι συνθήκες ήταν ξανά πολύ καλές και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 26°C στον αέρα και τους 29°C στο οδόστρωμα. Οι αργότεροι συνδυασμοί ήταν αυτοί που ξεκίνησαν να βγαίνουν πρώτα, με την υπέρ-μαλακή να είναι η γενική επιλογή. Οι χρόνοι βελτιωνόταν συνεχώς και ο Button ανέβηκε στην κορυφή, με 1:41.8, αλλά η παρουσία των δύο Mercedes στην πίστα σήμαινε πως αυτό θα άλλαζε γρήγορα.

Με ταχύτερα περάσματα σε όλα τα κομμάτια και με την υπέρ-μαλακή γόμα στην W07, ο Hamilton σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:39.4, με τον Rosberg να είναι 1 δευτερόλεπτο πιο αργός. Ο Raikkonen ερχόταν πολύ γρήγορα, όμως ο Φινλανδός δεν ολοκλήρωσε όπως θα ήθελε τον γύρο του, με αποτέλεσμα το 1:40.9 και την τέταρτη θέση, 1 δέκατο πίσω από τον Perez.

Ο Vettel μετακινήθηκε στη δεύτερη θέση και ο Verstappen στην τρίτη, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι κάτω του ενός δεκάτου, όμως ο Hamilton είχε αέρα σχεδόν 1 δευτερολέπτου από τους δύο. Ο Rosberg είχε πέσει έτσι στην τέταρτη θέση και μπήκε στα pits, την ώρα που ο Raikkonen σημείωνε ξανά το ταχύτερο όλων πέρασμα στο πρώτο κομμάτι, δίχως να καταφέρνει κάτι καλύτερο από το 1:40.3, χρόνος αρκετός για τη δεύτερη θέση, αλλά όχι για να απειλήσει τον Hamilton.

Με 4 λεπτά για το τέλος, οι περισσότεροι οδηγοί βρισκόταν στα γκαράζ τους, ενώ λίγο αργότερα όλοι από την 10η θέση και κάτω βγήκαν για να διεκδικήσουν ή να βεβαιώσουν τη συμμετοχή τους στο Q2. Ο Button κατάφερε να πάρει την 9η θέση και ο Alonso την 13η θέση, ενώ και ο Wehrlein προκρίθηκε οριακά στο Q2.

Αντίθετα, δεν τα κατάφεραν οι Kvyat, Magnussen, Nasr, Ocon, Sainz και Ericsson, σε μια κάκιστη εμφάνιση για την Toro Rosso.

Q2

GP ABU DHABI F1/2016

Αμέσως έξω οι μεγάλοι, με τον Hamilton να είναι ο πρώτος που ξεκίνησε γρήγορο γύρο. Ο Βρετανός έδειχνε για μία ακόμα φορά κυρίαρχος, με το 1:39.3, αλλά ο ανταγωνισμός ήταν πιο σκληρός, καθώς ο Rosberg σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:39.4 και ο Raikkonen στο 1:39.6. Ο Ricciardo φορούσε την πολύ μαλακή γόμα, για να σημειώσει το 1:40.4 και να πάρει την 6η θέση, όταν ο Verstappen ήταν μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορος, παρόλο που είχε την ίδια γόμα.

Ο Vettel δεν ήταν γρήγορος, αφού βρισκόταν στην 5η θέση, ανάμεσα στις δύο Red Bull. Ο Hulkenberg κέρδιζε για 34 χιλιοστά τη μάχη με τον Perez, την ώρα που ο Massa απείχε 3 δέκατα από τις Force India, αλλά ήταν ταχύτερος από τον 10ο Bottas.

Ο Φινλανδός βγήκε για να βελτιώσει την επίδοσή του, μαζί με τους αργότερους οδηγούς, αλλά και τις δύο Red Bull. Ο Alonso πήρε την 10η θέση από τον Bottas, την ώρα που ο Massa παρέμενε 9ος. Ο Button δεν κέρδισε κάτι καλύτερο από την 12η θέση, ενώ μαζί με τον Πρωταθλητή του 2009 εκτός έμειναν οι Bottas, Gutierrez, Grosjean, Palmer και Wehrlein.

Q3

red-bull

Ο πρώτος που βγήκε ήταν ο ξανά ο Hamilton, αλλά γρήγορα τον ακολούθησαν και όλοι οι υπόλοιποι εκτός από τον Massa, που περίμενε στο γκαράζ της Williams. Ο Πρωταθλητής κινήθηκε πολύ γρήγορα στο δεύτερο και το τρίτο κομμάτι, με αποτέλεσμα να σταματήσει τα χρονόμετρα στο 1:39.0, με τον Rosberg να ακολουθεί στη δεύτερη θέση, όντας 3 δέκατα πιο αργός.

Ο Raikkonen, με τον καλύτερο όλων χρόνο στο πρώτο κομμάτι, ανέβηκε στην τρίτη θέση, απέχοντας 6 δέκατα από τον Hamilton. Ο Ricciardo ήταν μόλις 24 χιλιοστά πιο αργός από τον Raikkonen, την ώρα που ο Verstappen έγραψε το 1:39.8 και ήταν 1,5 δέκατο πίσω από τον Ricciardo, αλλά μπροστά από τον έκτο Vettel, που έδειχνε ότι δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί τον Raikkonen.

Ο Hulkenberg ήταν και πάλι ελάχιστα ταχύτερος από τον Perez, με τον Alonso να είναι πολύ μακριά, στην ένατη θέση. Και οι 9 αυτοί οδηγοί επέστρεψαν στα pits, την ώρα που ο Massa συνέχιζε να περιμένει. Ο Βραζιλιάνος βγήκε τελικά μαζί με τους άλλους, όταν το χρονόμετρο ήθελε 4 λεπτά για να μηδενιστεί.

Την αρχή έκανε πάλι ο Hamilton, για να τον ακολουθήσουν αμέσως οι υπόλοιποι. Με τον ταχύτερο όλων χρόνο στο δεύτερο και το τρίτο κομμάτι, ο Βρετανός βελτίωσε σε 1:38.7. Ο Rosberg έγραψε μεν μοβ χρώμα στο πρώτο κομμάτι, αλλά ήταν συνολικά τρία δέκατα πιο αργός από τον Hamilton, χωρίς να μπορεί να τον απειλήσει.

Ο Ricciardo κέρδισε τη μάχη με τις Ferrari, αφού ήταν ελάχιστα ταχύτερος από τον Raikkonen, τη στιγμή που ο Vettel πήρε την πέμπτη θέση από τον Verstappen. Ο Hulkenberg ήταν λίγο ταχύτερος από τον Perez, ενώ ο Massa δεν βρέθηκε μπροστά από τον Alonso.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 15:00 ώρα Ελλάδας.

  • Ahilleas Tsikelis

    Ενταξει με την διαφορα της Μερκ από τους αλλους ακομα και αν τα κανει θαλασσα αυριο ο ροσμπερκ στην εκκινηση 3ος θα ξαναανεβει.Πηρε πρωταθλημα λοιπον.
    Περιμενα την διαφορα της Μερκ με τους υπολοιπους μικροτερη…..ελπιζω να μην καθοταν ακομα να εξελισσει την W07 και του χρονου να κανει παρτυ η red bull.

  • F1fan

    Hamilton on pole!!O Rosberg εκανε συνεχως μικρα λαθη που τον εφεραν 3 δεκατα πισω.Ο Κιμι δυνατος,11-10 τον Vettel στις δοκιμες,η RBR δυνατα,κι με αλλη στρατηγικη. F.I. στις θεσεις 7-8,Alonso καλα,Massa αντιο με Q3.O Bottas εχει ελευθερη επιλογη,οκ εμφανιση απο Button,Wehrlein παλι στο Q2!STR κακιστα…Εις αυριον τα σπουδαια!!!!!!

  • επιβεβαιωσαν την αξια τοπυς οι πρωτοι οδηγοι των ομαδων χαμιλτον ρικιαρντο και κιμι… οι αλλοι μπορουν περισσοτερα ειναι νεοι θα μαθουν … ελπιζω να μην αρχισει παλι τις κλαψες ο φεττελ οταν τον προσπερναει ο μαχ

  • Giannis

    Ο Rosberg πάει για πρωτάθλημα. Μόνο καμιά βλάβη μπορεί να τον σταματήσει αλλά το θεωρώ πολύ δύσκολο.

    • και στουκα και εξοδο !!!!

    • Giannis

      Ε πόσο πιθανό είναι αυτό?
      Με ποιον να στουκαρει?
      Με Ricci ? Για ποιο λόγο να πέσει πάνω του ? Είναι ξεκάθαρα 3os και το μόνο που θα κερδίσει ειναι να του μείνει ή ρετσινια. Το ίδιο και οι άλλοι.
      Κανένας δεν θέλει να γίνει Marcez.

    • μπορει να μην κανει καλη εκκινηση και να εχει θεματα στην πρωτη στροφη…..μπορει καπου λιγο να το χασει με αποτελεσμα καποιος να βουτηξει στα φρενα και να εχουμε το ”κακο”…μπορει να μεινει πισω και να πρεπει να κυνηγησει την 6η θεση…σεναρια υπαρχουν πολλλα !!!!:-D

    • Giannis

      Ατέλειωτα σενάρια υπάρχουν αλλά για μένα τα πιο πολλά έχουν παρά πολύ μικρή πιθανότητα να συμβούν.Ακομα και να μην κάνει καλή εκκίνηση η μερκ είναι τόσο μπροστά που θα τους φάει.Ασε που παραδοσιακά ο 44 κάνει άσχημες εκκινήσεις.Τεσπα θα μάθουμε αύριο. Πιστεύω θα κερδίσει τον τίτλο αλλά αν δεν τοτε θα είναι ο απόλυτος looser.

    • μπορει ο Λιουις να μιμηθει τον Σουμι το 1995 ? με τον Χιλ !!!! εκτος και αν του βγει προς κακο του…αυτο πο εκανε το 1997 με τον Βιλνεβ !!!!

    • Giannis

      Δεν γίνεται αυτό .Ο σουμι τότε προηγούνταν.Τωρα ο λουις είναι πίσω.Αμα κάνει το ίδιο θα χασει αυτός πρώτα από όλα.

    • μα αμα ειναι αυτος πρωτος και ο Νικο δευτερος παλι χαμμενος ειναι…οποτε με μια χειρουργικη στουκα μονο εχει να κερδισει !!!! :-P

    • Giannis

      Έτσι όπως το θετεις ναι παιζει.Αρκει να του βγει και να το κάνει τόσο “επαγγελματικα” και δεν τιμωρηθει .

    • θα δειξει αυριο στο τελος κατα ποσο η F1..ειναι αγωνας…η μια καλοστημενη θεατρικη παρασταση !!!! ;-)

    • Renesis1

      Ιντριγκαδόρε…

    • ολοι οσοι δουνε τον αγωνα……αυτο θα περιμενουν αφου !!!!!! κανω λαθος ?

    • Renesis1

      Καθόλου.. Ας γίνει όση ίντριγκα χρειαστεί, αλλά στο τέλος θα ήθελα να το σηκώσει ο Νικολάκης. Looser τον ανεβάζουμε, σερβιέτα τον κατεβάζουμε, ε ας το πάρει και αυτός έστω 1 φορά. Θέλω φέτος να πετάξει το καπελάκι ο Nico στο Lewis!.. ;)

    • kai μενα δεν μεχαλαει…….δεν εχω καποιο προβλημα…..απλα αν το σηκωσει…..ποιον θα κανουμε διαδικτυακο μπουλινγκ ?????? εχει την πλακα του που τον ανεβοκατεβασουμε σερβιετα !!!! :-P

      ασε που αν τοσηκωσει….μπορει κιαλλοι να αντιγραψουν την ιδεα της σερβιετας !!μιας και συστημα που κερδιζει……..δεν το αλλαζεις και το αντιγραφεις !!! :-P

    • Akis-F1 FAN

      Τι εννοείς ποιον θα κάνουμε διαδικτυακό μπούλινγκ ?? Τον Χαμ φυσικά, που έχασε το πρωτάθλημα από τον σερβιέτα !! χαχαχα ;-D

    • o Xαμ ειναι λογικο πως θα πεσει μια φορα απο την κορυφη……αλλα αν αυριο το σηκωσει ο Νικο…με τι μουτρα θα τον λεμε σερβιετα ????

    • Akis-F1 FAN

      Δεν είναι λογικό να πέσει από την κορυφή….με μονοθέσιο 1 sec πιο γρήγορο από όλους τους άλλους και teammate τον looser/σερβιέτα έπρεπε να έχει καθαρίσει το πρωτάθλημα από το καλοκαίρι…..άσε που τον Νικολάκη ένα πρωτάθλημα δεν τον σώνει από τη ρετσινιά ;-P

    • oποτε μην προδικαζουμε !!! ας περιμενουμε στις 17.00 να δουμε τι θα εχει γινει!!!!! :-P

    • Mika

      Σερβιετας τσαμπιον θα ειναι!!!!
      Θα βγαλουν νεες και θα χεστει στο ταληρο…Θα κανει αυτος τις διαφημισεις!!!
      :p :p

    • Mika

      Φετος στουκαρουν τον Nico κι αυτος δεν παθαινει τιποτα, μονο οι αλλοι εγκαταλειπουν!!! Μονο η εγκαταλειψη απο μηχανικο θεμα η καμια στουκια σε τοιχο απο δικη του υπευθυνοτητα μας σωζει….

  • Thanos

    Εκτός απροόπτου ο Νικο θα το πάρει αύριο. Άντε να τελειώνει το πρωτάθλημα επιτέλους. Κιμι ΡΙΣΠΕΚΤ απλα. Του χρονου πλεον εχει να αποδειξει πολλα ο Σεμπ αλλιως βλεπω την Φερραρι να ψαχνει αλλον για διπλα στον Κιμι για το 2018.
    Ο Ρικι ωραιος και ο Μαξ ευτηχως για τον Νικο θα ξεκινησει απο πιο πισω.
    Μακλαρεν φτιαξε σοβαρο μονοθεσιο για του χρονου, του αξιζει του Αλονσο μετα απο τοσα χρονια.

    • Christos-

      Σοβαρο ειναι ηδη, το οτι ειναι χρεπι ειναι το θεμα :P

  • Nerazzuro21

    Ο Hamilton συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε στον προηγούμενο αγώνα αλλά ίσως να μην είναι αρκετό για να μπει στη λίστα των τετράκις. Ο γερο-Kimi συνεχίζει να δίνει απαντήσεις στους επικριτές του. Άθλια εμφάνιση από STR. Εγώ συνεχίζω να μην καταλαβαίνω γιατί ο Ocon ήταν περιζήτητος ενώ ο Wehrlein ακόμα δεν ξέρει για το ποιον θα τρέχει του χρόνου. Ακόμα μια καλή εμφάνιση από τον Γερμανό.

    Καλή εμφάνιση από τη McLaren όσον αφορά την κατάταξη. Ο JB το πάλεψε όσο μπορούσε, ο Fernando μπροστά και από τις δύο Williams. Οι χρόνοι όμως ήταν απογοητευτικοί. Όταν το 2013 αποφάσιζαν στο Woking να αφήσουν τη Mercedes για χάρη της Honda έλεγαν ότι στόχος τους είναι η επιστροφή στην κορυφή. Η απόσταση από τη pole position μειώθηκε από +2,431 σε +2,351 σε σχέση με πέρυσι. Μπορεί να υπάρχει τεράστια πρόοδος στην αξιοπιστία, αλλά η απόσταση από τα Merc δεν έχει κλείσει ούτε στο ελάχιστο.

    Μακάρι να έχουμε έναν ωραίο αγώνα αύριο και να κερδίσει ο καλύτερος.

    • Mika

      Θα τη θυμαται για χρονια ο Χαμιλτον τη Μαλαισια, δυστυχως.
      Ποτε δεν ξερεις αλλα δυσκολα γυρναει.Ειναι πισω κι ο Μαξ σημερα.

    • Mika

      Θα τη θυμαται για χρονια ο Χαμιλτον τη Μαλαισια, δυστυχως.
      Ποτε δεν ξερεις αλλα δυσκολα γυρναει.Ειναι πισω κι ο Μαξ σημερα.

    • Mika

      Θα τη θυμαται για χρονια ο Χαμιλτον τη Μαλαισια, δυστυχως.
      Ποτε δεν ξερεις αλλα δυσκολα γυρναει.Ειναι πισω κι ο Μαξ σημερα.

    • Jo

      Και η Mercedes παλαιοτερα εχει στερησει απο την McLaren αρκετους τιτλους με τους κινητηρες που εφτιαχνε αλλα τουλαχιστον τοτε υπηρχε και πολυ καλο γενικα μονοθεσιο. Τωρα εχω την αισθηση πως εκτος απο τον κινητηρα και το υπολοιπο μονοθεσιο (σασι-αεροδυναμικη κτλ) δεν ειναι και τοσο καλο

    • Ahilleas Tsikelis

      Χμμμμμμ πρεπει να μπερδευτηκες…..ηθελες να πεις η Φερραρι με δακτυλο της την FIA που εκανε ότι ηθελε και κατεργησε ανεξήγητα την χρηση βυρηλλιου……Αν και πολλοι θα εκνευριστουν η νεοτερη ιστορια της Φερραρι είναι γραμμενη δια χειρος FIA.
      υ.γ.Επισης μην αρχισουμε ότι και η Μερκ ετσι πηρε τα πρωταθλήματα επειδή και η ρενο ξερογλειφονταν για τους νεους κινητήρες αλλα εκανε πατατα +η διαφορα των 8 δεκατων+ δν οφείλεται σε έναν κινητηρα 50 αλογα ποιο δυνατο,η Μερκ εφτιαξε εφαμιλλο ή και καλυτερο σασι από την RB

    • mtifosi

      Η ιστορια της ferrari ειναι γραμμενη απο τη FIA ενω τα αθωα παιδακια της mercedes πανε με το σταυρο στο χερι ετσι. Ημαρτον πολυ κοντη μνημη εχουμε…Η mercedes δεν ηξερε ουτε ηθελε την αλλαγη στους κινητηρες ή μηπως τα τεστ που εκανε με τη pirelli ηταν δημοσια και τιμωρηθηκε οπως επρεπε..?

    • Ahilleas Tsikelis

      Δν ηθελε μονο η μερσεντές αλλαγη στους ν6 αλλα και η ρενο(απειλουσε βεβαια με αποχωρηση)η δε φερραρι απλα ουδετερη…αρεσει η μη η συγχρονη ιστορια της φερραρι είναι μια μπαρουφα και η καταργηση χρησης βυρηλιου ηρθε μονο κ μονο για κοψει τη μακλαρεν

    • mtifosi

      Μαλλον δεν αρεσει σε πολλους οτι η ferrari ειναι η ποιο πετυχημενη ομαδα αλλα τι να κανουμε, ετσι ειναι τα πραγματα. Για οποιους γνωριζουν το μεγαλο πλεονεκτημα της ferrari αυτα τα χρονια ηταν οι απεριοριστες δοκιμες και το οτι ειχε δικια της πιστα κοντα στο εργοστασιο. Τοτε η ferrari ειχε dream team και οταν σχεδιαζε ο byrne οι αλλοι απλα κοιτουσαν.

    • nikos

      και όλως τυχαίως ένας από εκείνη την ομάδα κινεί πλεον νύματα στην φορμουλα ένα. κανένας δεν αμφισβητεί την αξία της φερράρι, αλλά είναι κοντοφθαλμο να μην αποδέχεσαι ότι την χρυσή εξαετία της φερράρι δεν υπήρξαν υπόγειες αποφάσεις υπέρ της.

    • Ahilleas Tsikelis

      Υπόγειες???Η καταργηση του βυρηλλιου ηταν η αρχη του ότι συνεβει την εξαετια αυτή.Μεχρι η μερκ να ξαναβρει αξιοπιστια μετα την καταργηση του.Τραγικα μεροληπτικη η FIA

    • nikos

      άρα καλά λέω υπόγειες.

    • mtifosi

      Η F1 δυστυχως ειναι και πολιτικη. Μπορει οντως να οφεληθηκε η ferrari αλλα το ιδιο υπογεια οπως λες ειχε ωφεληθει η mclaren και η williams ποιο παλια και ποιο προσφατα τοσο η red bull και τωρα η mercedes. Εκτος αν μονο η ferrari τα εχει καλα με την FIA και οι αλλοι ειναι αθωεες περιστερες..

    • nikos

      όχι όσο η φερραρι και η μπενετόν παλιότερα

    • mtifosi

      Δεν μπορούμε να τα ζυγίσουμε το ποιος και με ποιο τρόπο έχει ωφεληθεί όποτε αυτή η καραμέλα ότι μόνο η Ferrari έχει ωφεληθεί απλά δεν ισχύει γιατί όλοι ειναι μέσα στο παιχνίδι…

    • LJ

      ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ!!! ΠΕΣ ΤΑ ΠΕΣ ΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΑ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ. Αντε γτ πολλoι tifosi τα εχουν ξεχασει αυτα και μονο να γκρινιαζουν ξερουν για την 3η θεση της ομαδας τους και οτι τους αδικει η FIA με τις αποφασεις της. Ειδικα το τελευταιο ειναι σαν να μιλα ο Ολυμπιακος για διαιτησια (και ειμαι γαυρος).

    • sotirisb

      Ακόμη δική τους αεροδυναμική σήραγγα δεν έχουν στη McLaren και χρησιμοποιούν της Toyota στην Κολωνια

    • dimitris90

      Ποιά, η Μclaren??? Kάπου έχεις μπερδευτεί :P :P

    • sotirisb

      Όντως το εννοεις ή τρολαρεις? :P

    • dimitris90

      Τρολάρω ντε :P Πάντως ακόμα και η Ferrari την έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν, είναι απο τις κορυφαίες παγκοσμίως

  • Maleas George

    Πολύ γέρος ο Κίμι μας λέγανε, ήρθε η ώρα να φύγει μας λέγανε, δεν μπορεί πια μας λέγανε… Κοιτάξτε μην πάει για πρωτάθλημα του χρόνου αν είναι ανταγωνιστική η Ferrari!!!

    Στα της μάχης στου πρωταθλήματος, αναμενόμενη pole από Ham και η 2η θέση από Ros, αλλά η σταρτηγική της Red Bull ίσως βάλει Ric ή Max ανάμεσά τους και δούμε κανένα σκηνικό τύπου Austin, όπου ο Nico τελικά σώθηκε από το VSC… Για να δούμε!!!

    • Spider

      Στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος. Το Abu Dhabi είναι μιά πίστα που γουστάρει ο Κίμι, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι του χρόνου θα πάει για πρωτάθλημα (μακάρι βέβαια). Πέρυσι που είχε 3 νίκες ο Vettel δεν λέγατε τα ίδια…Πάντως εν έτη 2016,οδηγός που αποδίδει ανάλογα με το αν γουστάρει την πίστα ή όχι και ανάλογα αν πέρασε καλά το προηγούμενο βράδυ ή όχι,δεν έχει μέλλον. Και γω τον συμπαθώ αλλά δεν κατάλαβα γιατί ο ντόρος? Επειδή ξεκινάει 4ος και ο vettel 5ος?

    • Maleas George

      Επειδή στα κατατακτήρια τον νίκησε φέτος 11-10, και επειδή πέρσι και πρόπερσι πολλοί είχαν βιαστεί να τον τελειώσουν… Βέβαια ούτε ο Vettel είναι τελειωμένος τώρα, απλά και οι 2 είναι εξίσου ανταγωνιστικοί και αξίζουν να έχουν μονοθέσιο που να παλεύει για νίκες.

    • Spider

      Ε καί τι με αυτό. Στους αγώνες (εκεί που μετράει δηλαδή) ο vettel έχει 6 podium και 197 βαθμούς,ενώ ο Kimi 4 podium και 178 βαθμούς. Το γεγονός ότι ο Kimi δεν έχει τα περσινά χάλια και ο vettel σε σχέση με πέρυσι είναι αλλού, δεν σημαίνει ότι δεν είναι τελειωμένος. 37 ετών είναι άλλωστε και ο teammate του είναι μόνο 29…

    • nikos

      μόνος σου δικαιώνεις αυτό που λεει ο Γιώργος. ο ένας είναι 37 και βρίσκει κινητρα για να αγωνίζεται. ο άλλος 29 κ είναι χαμένος.

    • Spider

      Οι αγώνες, όπως και τα περισσότερα πράγματα στην ζωή φίλε μου, κρίνονται εκ του αποτελέσματος και όχι από το αν βρίσκει κίνητρο να αγωνίζεται, όποτε θυμάται. Και τα αποτελέσματα και φέτος και τις άλλες χρονιές,είναι συντριπτικά υπέρ του Vettel. Δεν γίνεται σύγκριση,συνεπώς δεν καταλαβαίνω τί εννοείς όταν λες ότι είναι χαμένος.

    • Akis-F1 FAN

      Για πέρυσι όντως τα αποτελέσματα ήταν συντριπτικά υπέρ του Vettel, φέτος βέβαια δεν ισχύει το ίδιο. Στους αγώνες ακόμα έχει καθαρά το πάνω χέρι αλλά στις κατατακτήριες δεν έχει καλή εικόνα. Φαίνεται να έχει κάποιου είδους κόντρα με την ομάδα, που αφορά τον τρόπο που δουλεύει ο Vettel και αυτό επηρεάζει την απόδοσή του που δεν είναι σε καμία περίπτωση ανάλογη της περσινής.

    • nikos

      μιλάμε για φέτος. και φέτος δεν τον δικαιώνουν.και μην μου πείς πάλι για τους βαθμούς, κτλ η εμφανίσεις και η συμπεριφορά μόνο σε διεκδικητή του τίτλου δεν έδειξαν.

  • Antonis

    Το Πρωτάθλημα θα πάει στον Ham. O Nico απλά δεν έχει τη στόφα Πρωταθλητή & θα φανεί one way or another αύριο.
    ΥΓ: Jenson μας λείπεις ήδη ρε, εσύ, το ταλέντο σου και το ήθος σου.
    ΥΓ2: Μπαμπά Massa, θα μας λείψεις, περισσότερο από το γιο σου.

    • Mika

      Ποσο δικιο νομιζω οτι εχεις, σ ολα!!!
      :p :p

    • Antonis

      Χαχαχαχαχχαα, μπαααααααααααα, ο χρόνος θα δείξει (& η Ιστορία θα με κρίνει :P :P )

  • sotirisb

    Πόσο δίνουν στο στοίχημα τον Χάμιλτον?

    • Antonis

      1.25 νίκη Χάμιλτον, 3.65 ο Σερβιέτας. Πάντα για νίκη αγώνα μιλάω.
      15 Βερστάπεν, 20 Ραϊκόνεν για τους μερακλήδες.

  • gv

    ειναι πολυ πολυ κριμα να το παρει ο σερβιετας..

    • dimitris90

      Αξίζει και ο νικολάκης ένα πρωτάθλημα μέσα στα χρόνια παντοκρατορίας της mercedes, ή καλύτερα, αποφάσισε η mercedes ότι δικαιούται και αυτός ένα τίτλο. Και δεν υπονοώ ότι ο χάμιλτον το άξιζε περισσότερο, απλώς η ομάδα φέτος έστρεψε τα φώτα της επάνω στο ρόσμπεργκ. Αυτή είναι η f1 και το motosport γενικότερα, όποιος έχει τη στήριξη της ομάδας κερδίζει.

    • sotirisb

      Έπεσε φέτος το ηθικό στη Γερμανια και σπρώχνουν Ροζμπεργκ. Από το 2013 γνωρίζουμε ότι η Daimler AG θέλει γερμανό πρωταθλητή..

    • Christos-

      Τότε γιατί δεν έχουν γερμανο οδηγό στην ομάδα? :/ Δεν τους ενδιαφέρει η καταγωγή του οδηγού που θα το πάρει, αυτοί θέλουν απλά να κερδίζουν και μόνο αυτο.

    • Κούκος

      Απολαυστικός όπως πάντα +1000 !!!

    • sotirisb

      Πολιτικό είναι το θέμα. “Γερμανό” εχουν

    • nikos

      -άρα και στην παντοκρατορία της σκουντερία άξιζε και κάποιος άλλος ένα πρωτάθλημα:)

    • dimitris90

      Δε διαφωνώ με αυτό. Ο Rubens ήταν κορυφαίος πιλότος κατά την άποψή μου και πολύ πιο αδικημένος απο το Μassa. Ο Schumi βέβαια δικαιούνταν ως ένα βαθμό το νο1 για τη δουλειά που είχε ρίξει τα προηγούμενα χρόνια στη Scuderia. Όμως αυτό είναι άλλο θέμα..

  • gronholm89

    Αύριο κάποια απο τις Mercedes θα αντιμετωπίσει μηχανικό πρόβλημα! Οσον αφορα το ποιος θα το πάρει, φέτος το αξίζει ο Rosberg!!!! Ηταν όλη την χρόνια σταθερός, συγκεντρωμένος και δουλευταρας! Οτάν ο άλλος απαυτονωταν με τα μοντέλα και έβγαζε selfie με τον Bieber αυτός ηταν στον προσομοιωτή!! Και μετα αναρωτιονταν γιατί έχανε 5 θέσεις σε κάθε εκκίνηση… Το ταλέντο και την ταχύτητα του Hamilton δεν την έχει ουτε στο μισο, αλλά όταν προσπαθείς δικαιωνεσαι! Του εύχομαι οχι μονο να το σηκώσει, αλλά αν μπορεί να το πάρει και με νίκη!

    • υπερβολικος………που κολλαει το τι εκανε ο Λιουις μεσα στην πιστα…με αυτα που εκανε εκτος ???

    • nikos

      αυτό το να συγκρίνουμε την προσωπική ζωή του καθενός με ότι κανει εντός πίστας δεν αντικειμενικό..

    • gronholm89

      Aπανταω εδω και σε εσενα και στον @babinos1983:disqus . Κολλαει στο οτι κατα 90% αυριο δεν θα ειναι πρωταθλητης. Απο την αρχη της χρονιας τα Mercedes ειχαν θεμα με τις εκκινησεις, εφταιγε ο συμπλεκτης, εφταιγαν οι οδηγοι, παντως κατι εφταιγε. Ο Νικολακης απο τοτε που πηγε στην Mercedes (πιο παλια δεν θυμαμαι) ας πουμε οτι δεν ηταν το ατου του οι εκκινησεις. Παρολα αυτα φετος (ειχαμε διαβασει και αρθρο περι αυτου) σπαταλησε προσωπικο του χρονο στον προσομοιωτη ωστε να βελτιωθει εκει που υστερουσε. Και τα καταφερε. Και εδω ερχεται η προσωπικη ζωη του Lewis: Τι εκανε αυτος το ιδιο διαστημα (και ενω ουτε αυτος εκανε καλες εκκινησεις)??? Dolce Vita σε Μονακο, ΗΠΑ και ουτε εγω ξερω που αλλου… Ποτε διορθωσε ο Lewis τις εκκινησεις του? Οταν ξαναπηρε ο “σερβιετας” κεφαλι στο πρωταθλημα… Και μαντεψτε τι εκανε… ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΤΗ !!! Ελπιζω να σας καλυψα.

    • Ahilleas Tsikelis

      Πιστευεις ότι Χάμιλτον εχασε το πρωταθλημα στις εκκινησεις?αρα και κατεπεκταση λογω του προσωπικου του βιου?Που ακομη και αυτό δεν στεκει αφου 1ον μιλαμε για ένα πολυυυ λεπτο θεμα,αυτο του συμπλεκτη και ενώ η ιδια η ομαδα δν μπορει να το κατανοησει πλήρως,θα περασει και δεδομενα στον προσομοιωτή προς βελτιωση των οδηγων?Ειναι ξεκάθαρα λαθος το σκεπτικο σου,δν είναι θεμα των οδηγων αλλα συνδυασμος hardware-software και δν το κατανοει η ομαδα καλα καλα.Οπως και να χει τα μερκ παιζει να εχουν κανει τις περισσοτερες δοκιμαστικες εκκινησεις ΜΕΣΑ στην πιστα….δν νομιζω τοτε ο Χάμιλτον να ελειπε για ποτακι.

    • Antonis

      Αν δεν είχαν τύχει (;) τα μηχανικά προβλήματα φέτος στον Χαμ, δε νομίζω πως θα κάναμε τώρα την οποιαδήποτε συζήτηση για το Πρωτάθλημα.
      Το παιδί το έχει. Είναι ταλέντο και σπουδαίος οδηγός, το έχει αποδείξει σε πίστα, το λένε και οι αριθμοί πλέον, είναι και star της F1 σε κοινωνικά πλαίσια, το ένα δεν αναιρεί το άλλο.

    • gronholm89

      Το 2014 ξεχασες ποσα προβληματα ειχε ο Hamilton?? Aλλα ειχε βαλει το κεφαλι κατω και ουσιαστικα το ειχε τελειωσει το πρωταθλημα πριν πανε Abu Dhabi…

  • shaoqing14

    Σχετικα καλα τα δυο mclaren.
    Μακαρι να βαθμολογηθουν και τα δυο μονοθεσια,ειδικα ο button που ειναι ο τελευταιος του αγωνας.