GP MALESIA F1/2016

Επεισοδιακός αποδείχθηκε ο αγώνας στη Μαλαισία! Νικητής αναδείχθηκε ο Daniel Ricciardo, καθώς ο κινητήρας του Lewis Hamilton έκανε φτερά στον 41ο γύρο, κι ενώ ο Βρετανός είχε σίγουρη τη νίκη. Στη δεύτερη θέση, ο Max Verstappen, ολοκληρώνοντας ένα ιδανικό απόγευμα για τη Red Bull. Το βάθρο ολοκληρώνει ο Nico Rosberg, ο οποίος χτυπήθηκε από τον Vettel στην εκκίνηση, πέφτοντας στις τελευταίες θέσεις.

Ακολούθησαν οι Kimi Raikkonen, Valtteri Bottas, Sergio Perez, Fernando Alonso, Nico Hulkenberg, Jenson Button και Jolyon Palmer. Ο Sebastian Vettel εγκατέλειψε από τον πρώτο γύρο, ενώ 16 μονοθέσια είδαν την καρώ σημαία. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:

p-20161002-01013_news

Ο ουρανός είχε μερικά σύννεφα, αλλά αυτά δεν έμοιαζαν απειλητικά. Οι θερμοκρασίες ήταν στους 32°C στον αέρα και 50°C στο ξεκίνημα, και οι 10 πρώτοι οδηγοί στο grid ήταν οι: Hamilton, Rosberg, Verstappen, Ricciardo, Vettel, Raikkonen, Perez, Hulkenberg, Button και Massa. Ο Alonso ήταν τελευταίος λόγω της ποινής των 45 θέσεων. Ο Massa αντιμετώπισε πρόβλημα στην εκκίνηση για τον γύρο σχηματισμού, έτσι ξεκίνησε τον αγώνα από το pit lane, με την 10η θέση να μένει άδεια.

Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Hamilton έφυγε καλά, ο Rosberg παρέμεινε στην 2η θέση και ο Vettel προσπάθησε να περάσει τον Verstappen, αλλά ο Γερμανός ακούμπησε με τον Rosberg, με αποτέλεσμα να σπάσει η εμπρός αριστερά ανάρτηση. Ο Vettel εγκατέλειψε και είχαμε καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, ενώ ο Rosberg είχε πέσει στις τελευταίες θέσεις!

Οι 10 πρώτοι οδηγοί ήταν: Hamilton, Ricciardo, Perez, Raikkonen, Verstappen, Button, Hulkenberg, Bottas, Grosjean και ο 10ος Ocon. Ο Alonso ήταν 12ος και ο Rosberg συνέχιζε τον αγώνα από την 17η θέση. Ο αγώνας ξεκίνησε ξανά στον 3ο γύρο και ο Verstappen πέρασε γρήγορα τους Raikkonen και Perez, ανεβαίνοντας έτσι στην 3η θέση, πίσω από τον Ricciardo.

Το DRS ήταν ενεργοποιημένο και ο Raikkonen δεν έχασε την ευκαιρία για να προσπεράσει τον Perez και να πάρει την 4η θέση. Ο Ricciardo είχε πλησιάσει τον Hamilton, καθώς ήταν ταχύτερος, και ο Βρετανός ένιωθε την πίεση από τις Red Bull. Ο Alonso μπήκε ήδη στην 10άδα, προσπερνώντας τον Ocon για την 10η θέση και ο επόμενος ήταν ο Grosjean, τον οποίο πίεζε ασφυκτικά.

_o3i2

Μετά από μερικούς αρκετά αργούς γύρους, ο Hamilton έγραψε τον ταχύτερο γύρο, ανοίγοντας τη διαφορά κατά 9 δέκατα, όσο πιο πίσω ο Alonso πέρασε στην 9η θέση και ο Rosberg ήταν 13ος, προσπαθώντας να φτάσει όσο πιο ψηλά μπορεί. Από το κακό στο χειρότερο πήγαινε ο αγώνας του Massa, μιας και ο Βραζιλιάνος είχε κλατάρισμα σε ελαστικό που είχε μάλιστα αλλάξει στους πρώτους γύρους.

Εκτός αγώνα από τον 8ο γύρο ο Grosjean. Ο Γάλλος βγήκε εκτός στη στροφή 15, έχοντας πιθανότατα πρόβλημα στο brake-by-wire σύστημά του. Στην πίστα υπήρξε για δεύτερη φορά καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, με τους Alonso, Hulkenberg, Wehrlein, Button, Perez, Verstappen και Rosberg να μπαίνουν για αλλαγή ελαστικών.

Motor Racing - Formula One World Championship - Malaysian Grand Prix - Race Day - Sepang, Malaysia

Ο αγώνας ξεκίνησε ξανά στον 11ο γύρο και κάτω από την 10η θέση, οι Button, Rosberg, Nasr, Hulkenberg και Alonso είχαν σχηματίσει ένα διαφέρον τρενάκι. Ο Rosberg φορούσε τα σκληρά και προσπέρασε γρήγορα τον Button, ενώ το ίδιο έκανε λίγο αργότερα και με τον Palmer, για να πάρει την 10η θέση. Ο Hamilton εξακολουθούσε να είναι ταχύτερος, ανοίγοντας τη διαφορά κατά περίπου μισό δευτερόλεπτο στον γύρο από τον Ricciardo. Γρήγορος ήταν και ο Verstappen, μειώνοντας σημαντικά τη διαφορά από τον Raikkonen.

Ο Palmer έχανε τη μία θέση μετά την άλλη, αφού δεχόταν τα προσπεράσματα των Button και Hulkenberg. Ο Rosberg συνέχιζε να ανεβαίνει και ο επόμενος στόχος του ήταν ο Perez, τον οποίο προσπέρασε εύκολα, κερδίζοντας την 8η θέση. Ο Verstappen βρισκόταν 6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Raikkonen, αλλά είχε καλύτερο ρυθμό και ήταν το φαβορί για την τρίτη θέση.

Motor Racing - Formula One World Championship - Malaysian Grand Prix - Race Day - Sepang, Malaysia

Πρόβλημα με την RS16 είχε ο Magnussen και η Renault τού είπε να γυρίσει στα pits για να εγκαταλείψει τον αγώνα. Ο Rosberg είχε κερδίσει μία ακόμα θέση, ανεβαίνοντας έτσι 6ος, ενώ ήταν πολύ ταχύτερος από τον Bottas που ήταν μπροστά του και σύντομα θα γινόταν παρελθόν, αφού δεν είχε τον ρυθμό για να κρατήσει τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας πίσω του.

Ο Hamilton μπήκε για αλλαγή στον 20ο γύρο, μαζί με τον Raikkonen. Ο Hamilton έβαλε τη σκληρή γόμα, όπως και ο Raikkonen, ίσως στοχεύοντας να οδεύσει μέχρι το τέλος του αγώνα με αυτό το σετ. Ο Βρετανό βγήκε πίσω από τον Verstappen και ο Raikkonen στην 4η θέση, μπροστά από τον Rosberg. Ο Ricciardo μπήκε αμέσως μετά, για να βάλει κι αυτός τη σκληρή γόμα, αφήνοντας πρώτο τον Verstappen.

GP MALESIA F1/2016

Στον 25ο γύρο, η 10άδα ήταν: Verstappen, Hamilton, Ricciardo, Raikkonen, Rosberg, Bottas, Perez, Button, Hulkenberg και Alonso. Ο Hamilton απείχε 7 δευτερόλεπτα από τον Verstappen, αλλά είχε καλύτερο ρυθμό από τον 19χρονο. Τα ελαστικά του μικρού είχαν τελειώσει, έτσι μπήκε για να βάλει τα σκληρά και να φτάσει πιθανότατα μέχρι το τέλος, πέφτοντας στην 3η θέση.

Αλλαγή και για τον Alonso, ο οποίος βρέθηκε στην 14η θέση μετά από το pit stop, αλλά ο Ισπανός επέλεξε να βάλει τα μαλακά ελαστικά, πηγαίνοντας έτσι κόντρα στο «ρεύμα». Μέσα και ο Hulkenberg για τα σκληρά, βγαίνοντας στην 12η θέση, πίσω από τον Alonso. Μπροστά, ο Hamilton ήταν κατά πολύ ταχύτερος από τον Ricciardo, όσο ο Bottas έβαζε τα σκληρά.

2016 Malaysian Grand Prix, Sunday

Ο Hamilton έγινε ο πρώτος και ο μοναδικός -εκείνη τη στιγμή- οδηγός που κατέβηκε το 1:39, με τον Ricciardo να είναι 13 δευτερόλεπτα πίσω του και τον Verstappen 17. Το pit stop για τον Rosberg ήρθε στον 32ο γύρο, και αυτός για τα σκληρά ελαστικά. Ο Γερμανός μετακινήθηκε στην 6η θέση και είχε μπροστά του τον Perez, ο οποίος φορούσε τη μέση γόμα, με το Μεξικανό να μπαίνει αμέσως μετά, όπως και ο Raikkonen, προφανώς επειδή ο Rosberg έβαλε φρέσκα ελαστικά.

Ο Rosberg έγινε ο ταχύτερος οδηγός και πίεζε τον Raikkonen για την 4η θέση, την ώρα που εμείς βλέπαμε τον Hulkenberg να ανεβαίνει στην 10η θέση, πίσω από τον Alonso. Ο Rosberg άνοιξε πλέον το DRS και έκανε αισθητή την παρουσία του στους καθρέφτες του Raikkonen. Όμως, και ο Verstappen πλησίασε τον Ricciardo στο δευτερόλεπτο, τη στιγμή που πιο πίσω είχαμε προσπέρασμα.

Ο Rosberg επέλεξε την εσωτερική για τη δεύτερη στροφή, με αποτέλεσμα να υπάρξει μία μικρή επαφή, χωρίς κόστος. Το ίδιο θέλησε να κάνει και ο Verstappen, αλλά ο Ολλανδός δεν ήταν ακόμα τόσο κοντά. Προσπάθησε να περάσει τον Ricciardo, αλλά οι δυο τους βρέθηκαν δίπλα-δίπλα για μερικές στροφές, για μία εκπληκτική μάχη, με τον Ricciardo να παραμένει για την ώρα μπροστά.

Τέλος αγώνα για τον Hamilton στον 41ο γύρο! Ο Βρετανός είδε φωτιά και καπνό στο πίσω μέρος, λόγω σπασμένου κινητήρα! Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας και pit stop για τους Alonso και Hulkenberg, ενώ λίγο αργότερα το ίδιο έκαναν οι Ricciardo, Verstappen, Rosberg, εν αντιθέσει με τον Raikkonen που έμεινε έξω.

Τέλος και για τον Gutierrez, που είδε τον εμπρός αριστερά τροχό να φεύγει από το μονοθέσιο! Ο Ricciardo εξακολουθούσε να είναι μπροστά, με τους Verstappen, Rosberg, Raikkonen, Bottas, Perez, Alonso, Hulkenberg και Palmer να συμπληρώνουν τη 10άδα. 14 γύροι έμεναν για το τέλος, και οι τρεις πρώτοι οδηγοί είχαν τη μαλακή γόμα.

Με την επανεκκίνηση, οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν ποινή 10 δευτερολέπτων στον χρόνο του Rosberg, λόγω της επαφής με τον Raikkonen, αλλά ο Γερμανός δε θα είχε πρόβλημα να ανοίξει τη διαφορά του από τον Φινλανδό, όντας ήδη ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα. Βέβαια, το μεγάλο ενδιαφέρον βρισκόταν στη μάχη για την πρώτη θέση, εκεί όπου ο Ricciardo ήταν 1,7 δευτερόλεπτα μπροστά, έχοντας παραπλήσιο ρυθμό με τον Verstappen.

p-20160930-00255_news

Έμεναν 7 γύροι για το τέλος και ο Verstappen είχε μειώσει στα 1,1 δευτερόλεπτα, αλλά ο Ricciardo πίεζε όσο μπορούσε για να μην μπει ο team-mate του σε ζώνη DRS. Το ενδιαφέρον είχε μειωθεί, καθώς ο Ricciardo αύξησε τη διαφορά στα 1,8 δευτερόλεπτα, την ώρα που ο Rosberg ήταν 12 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Raikkonen, διασφαλίζοντας το βάθρο και τους 15 βαθμούς.

Η διαφορά είχε ανοίξει στα 3 δευτερόλεπτα και ουσιαστικά η υπόθεση νίκη είχε κριθεί, έχοντας φτάσει στους τελευταίους γύρους. Ο Alonso προσπάθησε να περάσει τον Perez, χωρίς αποτέλεσμα. Η καρώ σημαία έπεσε και βρήκε τον Ricciardo μεγάλο νικητή!

p-20161002-01418_news

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 7-9 Οκτωβρίου, στη Suzuka της Ιαπωνίας.

  • Gestione Sportiv@

    Σήμερα, η RBR από το πουθενά πήρε νίκη και μάλιστα έκανε και το 1-2. Με νικητή τον μέχρι πριν λίγο καιρό τον δυσαρεστημένο Ricci και δεύτερο τον “χαϊδεμένο” Ολλανδό.
    Η Mercedes σήμερα έχασε δικό της αγώνα. Ο Nico είχε το σκηνικό στην αρχή και έπεσε μέχρι την 16η θέση, αλλά επανήλθε πολύ δυνατός και το σημερινό αποτέλεσμα είναι σαν νίκη με την παράλληλη εγκατάλειψη του Hamilton. Από την άλλη, ο Lewis ακόμα προσπαθεί να συνέλθει από τους καπνούς, αν και υπάρχουν πολλά ερωτήματα με την εγκατάλειψη. Γιατί, δεν πρέπει να ξεχνάμε, πως στο Spa η Mercedes έδωσε αβάντα στον Βρετανό 2 νέους κινητήρες και ένα μήνα μετά σκάει ο κινητήρας του.
    Η Ferrari ό,τι και να κάνει……………απλά δεν μπορεί. Άκουγα διάφορα για θερμοκρασίες και για στρατηγικές, αλλά άμα το μονοθέσιο δεν πάει,……………δεν πάει!!!!!!! ο Vettel είχε το σκηνικό στην πρώτη στροφή και καλά θα κάνουν οι κριτές να δουν το συμβάν. Ενώ, ο Kimi ούτε απείλησε ούτε απειλήθηκε και πήρε το μέγιστο δυνατό για την Scuderia, όντας και μία Mercedes εκτός.
    Η Williams από το πουθενά πήρε την 5η θέση με τον Bottas, ενώ ο Φιλανδός ξεκινούσε εκτός δεκάδας.
    Η F.I. πολύ καλό αποτέλεσμα και με τα δύο μονοθέσια εντός βαθμών.
    Η McLaren επίσης στους βαθμούς με Alonso και Button.
    Η Renault πήρε και πάλι από το πουθενά βαθμό με τον Palmer.
    Η STR πολύ άσχημο αγώνα.
    Η Haas αν και έκανε καλό αγώνα με τον Grosjean προδόθηκε από τα φρένα και ο Esteban ακόμα ψάχνει τον τροχό του.
    Η Sauber και η Manor φάνηκε από την αρχή, πως δεν μπορούσαν.

    Υ.Γ. Και τώρα πάμε Ιαπωνία, εκεί που η Mercedes θα κάνει πλάκα και θα εξασφαλίσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών.

  • Κούκος

    RedBull η καλύτερη ομάδα F1 της τελευταίας δεκαετίας

    • bandy300hp

      ειδες φανταζομαι πως φτιαχνονται οι βιδες μας… ;)

  • Gestione Sportiv@

    Είναι φανερό, πως η Ferrari “κουτσαίνει” σε όλους τους τομείς…………….. https://uploads.disquscdn.com/images/24a982a66d84e7f0086796670b169b205085c9f260646c4cd10054b5300dad54.jpg

  • Vellerofontis

    Τι να πεις για τους κινητήρες του Hamilton φέτος, δεν υπάρχουν λόγια… αηδία κατάντησε.

    Πρώτο 1-2 για ομάδα διαφορετική της Mercedes από το 2013, η Red Bull σφραγίζει τη 2η θέση στο πρωτάθλημα μπροστά από τη Ferrari.

  • σημερα ειδαμε πως μπορει καποιος να χασει τον τιτλο ..οχι απο δικο του λαθος (οπως και το εχει κανει) αλλα απο την γερμανικη ”ΑΝ-αξιοπιστια”!!!!!
    δες που θα δουμε τον ανυπαρκτο σερβιετα…πρωταθλητη !!!!!

    τωρα στα του αγωνα……για μενα βαρετος…απλα τον τονωσαν οι ”παπαρια” του βετελ στην εκιννηση…και η ατυχια του Λιουις…….
    1-οι μερσεντες ειναι πραγματικα σε αλλο επιπεδο..δεν το εχουμε δει πρωτη φορα….τελευταια ξεκινανε…ανετα εχουν το βαθρο !!!! ας επιτελους τελειωσει αυτη η χρονια !!!!
    2-τα ρεντ μπουλ…πολυ βελτιωμενα!!!
    3-τα φερραρι πιστευαν οτι θα εχουν τον ρυθμο στον αγωνα…..αλλα μπα !!!! ας δουνε να κανουν κατι καλυτερο το 17!!!
    4-αθορυβα τα μακλαρεν….βελτιωμενα !!!
    5- οι υπολοιποι αδιαφοροι/αοσμοι/ανυπαρκτοι για μενα…….

    στους οδηγους !!!
    1- ΜΠΡΑΒΟ στο παιδι της crest !!!!!!!!
    2-Λιουιςαστο..φετος δεν το εχεις…ολη την γκαντεμια του κοσμου χεις πανω σου !!
    3-μπραβο και στο Νικο..που σταθερα και αθορυβα ανεβηκε στο βαθρο…αν και με ξενερωσε με τον Κιμι…
    4 Βετελ καλα να παθεις……….

    υ.γ θα δω τοναγωνα κομποστα….μονο και μονο για να δω τι θα λεει η ΠΟΠΑΡΑ !!!!!! :-P

    • Nerazzuro21

      Ακριβώς όπως τα λες. Η Γερμανική αν-αξιοπιστία θύμισε ημέρες McLaren Mercedes.

    • Mika

      Εγω με τον Χαμιλτον, ενιωσα τα ιδιο σημερα οπως τοτε που εγκατελειψε ο Μικα απο κινητηρα στη Βαρκελωνη αν θυμαμαι καλα, οντας πρωτος…
      Ιδια μαχαιρια στην καρδια..

    • Satsok

      Τότε ήταν χειρότερα, ήταν 500 μέτρα πριν το τέλος όταν ήρθε το τέλος.

    • Mika

      Και τοτε ομως, αν θυμαμαι καλα, κριθηκε ο τιτλος???
      Αν ειχε παρει τη νικη ο Μικα, ισως το ειχε παρει..

    • Spyros

      τώρα δλδ και πρωτιές να έχει ο Hamilton στους τελευταίους αγώνες πάει το πρωτάθλημα?

    • Mika

      H διαφορα ειναι τωρα στους 23, κι αν γινουν 5 φορες το 1-2 απο τη Μερσεντες με το Hamilton ομως νικητη, η διαφορα θα ειναι 5χ7=35, δηλαδη 8 υπερ του..
      Θεωρητικα λοιπον γυριζει..Στη πραξη ομως, αν βαλεις και τους ασταθμητους παραγοντες, και το θεμα αξιοπιστια που παει να δημιουργηθει μ εκεινον, ειναι δυσκολο…Εκτος κι αν ο Νικο εγκαταλειψει κι αυτος σε κανα αγωνα και φουντωσει παλι η μαχη..

    • Nerazzuro21

      Τι μου θύμισες ρε Μίκα. Βασικά εκείνο ήταν ακόμα χειρότερο γιατί είχε γίνει στον τελευταίο γύρο. Η τηλεόραση είχε γλιτώσει από θαύμα εκείνη την ημέρα.
      Το σημερινό μου θύμισε την εγκατάλειψη του Hamilton στη Σιγκαπούρη το 2012.

    • Mika

      Εγω την ιδια αντιδραση ειχα σημερα, ιδια με τοτε.Τα πεταξα ολα απο μπροστα μου και αρχισα τα καντηλια!!!

    • Satsok

      Εγώ τα πανηγύρια.

    • Nerazzuro21

      Εγώ δεν πανηγύρισα αλλά δεν μπορούσα να συγκρατήσω ένα χαιρέκακο χαμόγελο. Οι συμπάθειες δεν κρύβονται.

    • ετσι πανε αυτα !!! αλλοι κλαινε απο λυπη……αλλοι απο χαρα !!!!

    • Γιάννης

      Ήταν η περίοδος που βάζαμε στοίχημα πριν από κάθε αγωνα εάν τα μονοθέσια της McLaren θα τελείωναν τον αγώνα ή θα είχαν μηχανικό πρόβλημα πριν το τέλος…

    • Mika

      Να δω τι θα λεει που τελικα ο Μαξ δεν καταφερε να περασει τον Ρικι!!!
      :p :p

    • antonis

      Πάντως από την αρχή του πρωταθλήματος ακούγεται οτι θα το πάρει “δώσουν” στον σερβιέτα.

  • F1fan

    Τρελος αγωνας!!!!Θεια δικη για τον Ricciardo,ο Verstappen καλα,εχω περιεργεια τι θα λεει η Ποπαρα!Η Ferrari θυμιζει το ελληνικο κρατος…Ο Rosberg ατυχος στην εκκινηση,τυχερος στο τελος με το +23.Ο Hamilton πολυ ατυχος.Καλα ο τυχερος Bottas,τι να πεις για την ατυχια του Massa…F.I μετρια,McLaren δυνατη,πρωτοι βαθμοι για Palmer!

    • Nerazzuro21

      Δεν ήταν μόνο τυχερός ο Bottas. Είχε και καλή στρατηγική η Williams. Να είμαστε δίκαιοι.

    • F1fan

      Αυτος ο οδηγος παντα εχει καλη τυχη!Δεν το λεω για να μειωσω την αποδοση του,αλλα παντα ολα πανε καλα στην πλευρα του!Σημερα γλυτωσε τον χαμο της πρωτης στροφης,ειχε την Medium & οδηγησε καλα!Αμα συγκρινεις με την τυχη του Massa,καταλαβαινεις

    • Nerazzuro21

      Όντως. Ο Massa τι πρόβλημα είχε στην εκκίνηση;

    • F1fan

      Κολλησε το γκαζι.Και στον 3ο γυρο κλαταρισμα…
      Υ.ΓΟλοι στο βαθρο shoey!!!

  • mj

    Απλά θα πω, θεός Αλόνσο.
    Μπράβο στο rosberg που το πάλεψε και στον Richi για τη νίκη.

    • biiALFA

      ….και γω τον απολαυσα πολυ τον αλονσο σημερα,πολυ μαχητικος

  • Giannisk

    Δεν είδα το gp αλλά διάβασα την άψογη (για μία ακόμη φορά) περιγραφή του ΑΒ. Μπράβο στην RBR για το αποτέλεσμα αλλά και για το come back που φαίνεται να κάνει γενικότερα, δείχνοντας πως του χρόνου ίσως να διεκδικεί και τίτλο. Η Merc άτυχη σήμερα και το θέμα με τους κινητήρες του χάμιλτον αρχίζει να βρωμάει. Η ferrari χρειάζεται γενναίες αλλαγές. Η Mclaren αρκετά καλά όπως και ο Bottas. Πάμε suzuka να δούμε τι θα γίνει και νομίζω πως πρέπει ήδη να στραφούμε στην επόμενη χρονιά καθώς αυτήν την θεωρώ τελειωμένη.

    • αν φετος δειχνει τοσο καλη απεναντι στα mercedes….φαντασου τι θα κανει του χρονου….που οι κανονισμοι ειναι πανω στη δικη της προταση !!!!! :-D

    • Giannisk

      Και με τον προφανώς αναβαθμισμένο κινητήρα της Renault.

    • ασχετο..βλεπω τωρα τις δηλωσεις στο βαθρο…..
      ενα εχω να πω για τον νικο!!!

      θελει ο πουστhs να κρυφτει…και η χαρα δεν τον αφηνει !!!!!!! :-P

    • Giannisk

      Είναι πολύ κοντά στο πρωτάθλημα. Πάρα πολύ κοντά. Δεν νομιζω να έχει άλλες ευκαιρίες.

    • Gestione Sportiv@

      Σκέψου μόνο η Renault να έχει κάνει μία καλή αναβάθμιση από την αρχή της χρονιάς και επίτηδες να έχει αφήσει όλα τα tokens χωρίς να τα χρησιμοποιήσει, για να στραφεί από τον χειμώνα στον κινητήρα του 2017.
      Και θα λένε οι Γάλλοι στο Viry Chatillon, “άσε να παλεύουν σε Brixworth, Maranello και Milton Keynes και εμείς ήδη κοιτάμε τον επόμενο κινητήρα!!!!!”

    • Giannisk

      Κατά την γνώμη μου πανεξυπνοι οι Γάλλοι. Άφησαν μία ούτως ή άλλως χαμένη χρονιά και στράφηκαν απευθείας στο 2017. Δεν ξέρω τι συμφωνίες έχουν γίνει αλλά ίσως να ξαναδουμε την ονομασία RBR Renault του χρόνου.

    • Michael

      το εχουν δηλωσει κιολας οτι γι’αυτο δεν χρησιμοποιουν αλλα κλειδια για να μπει η μεγαλη αναβαθμιση απο τον πρωτο αγωνα του χρονου.

  • ομορφος αγωνας … σε κραταγε … σουπερ ατυχος ο χαμιλτον σε τελειωμενο αγωνα .. ατυχος και τυχερος ο νικο … αξιος νικητης ο ρικιαρντο και δευτερος ο μαξ .. ο φεττελ ατυχος ; αλλα και παλι τι θα εκανε ; εδω ο κιμι δεν μπορεσε να κρατησει την διαφορα … ειναι προφανες οτι η φερραρι ειναι ακομα σε διακοπες … ο αλονσο εδωσε μαχες και εκανε μια δυνατη εμφανισει και πηγε 7ο που πριν ενα χρονο θα ελεγες οτι δεν γινεται … λες και..ο χαμιλτον ειχε καποια αναβαθμηση που δεν τους βγηκε και εκανε μπαμ…

  • gronholm89

    Σηκωθηκα να δω τον αγωνα απο live streaming, αλλα τελικα τον παρακολουθησα απ το mobile app, επειδη εκαναν αναβαθμιση τα Windows 10 !!!!!!!!!!!! Στον αγωνα τωρα: Ο Vettel ζηλεψε τον Ολλανδο και χωθηκε σαν υποθετο, ανελπιστη νικη για την RBR και επιτελους με τον οδηγο που επρεπε, η Ferrari μας εδειξε οτι δεν μπορουσε ουτε με ποινες να παρει το pondium. Καλη στρατηγικη η Williams με τον Bottas, στα γνωριμα καλα τους οι Force India. Πολυ δυνατη σε μια πιστα δυναμομετρο η McLaren με τον Alonso να ειναι Ε-ΚΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟΣ ανεβαινοντας 15 θεσεις, με 3 pit stops μαλιστα και στο τελος επαιρνε 1 με 1,5 δευτερα απο Bottas – Perez. Σωστη στρατηγικη για την Renault και βαθμος για τον Palmer!!!

  • Gestione Sportiv@

    Και έλεγα και εγώ από το πρωί, τι καμένο μυρίζει?????? Γιατί νόμιζα, πως άφησα το σίδερο στην πρίζα.
    https://uploads.disquscdn.com/images/10047123ddcdd9676c4b901fdee4ffa95ba02b1a07ab28471647a6d53e2a4a6a.jpg Τελικά, ήταν ο κινητήρας του Lewis!!!!!!!!!!!!

    • αυτο το ”ΝΟ ΝΟ ΝΟ ΝΟΟΟΟΟΟΟ” στο team radio πρεπει να ραγισε πολλες βρετανικες καρδιες !!!!!!!! :-P

    • Mika

      Kι οχι μονο!!!
      :p

    • Christos-

      Ανέβασε και την πίεση κάποιων!

  • F1fan
  • Μπράβο στην ρέντ μπουλ, άτυχος ο χάμιλτον άν και κάνει τώρα δηλώσεις στα μέσα οτι είναι ύποπτο αυτό που συμβαίνει με τον κινητήρα του.Τώρα η φερράρι και ο φέτελ στο πουθενά.Ο σωτήρας φέτελ τι έκανε σήμερα και δέν το παραδέχτετε και φερράρι έχει χάσει την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα, μπράβο ξανα στο πυσωγύρισμα που ξέρουν χρόνια τώρα.

    • υποπτο ??? αρχισαμε τις συνομοσιολογιες ??
      ε τοτε….
      ετσι τιμωρει η γερμανια τους βρετανους με το BREXIT !!!!!!!! LOL

    • Χα χα χα χα καλό.Αλλά είπε οτι απο τόσους κινητήρες που έχει η μερσεντές μόνο οι δικοί του χαλάνε και στο σκαι σπορ το τόνησαν πολύ.

    • το σκαι δεν ειναι βρετανικο ??? ε τι θα ελεγαν ??????

    • Έτσι για το γαμώτο θέλω να το πάρει ο ρόσμπεργκ γιατι μας έχουν πρείξει οι βρετανοι με τον σχολιασμό τους.Ανάμεσα στην μετάδωση του αλφα και το σκαι σπορ πια δέν ξέρω τι να διαλέξω.

    • χαχχααχαχαχαχ εγω να σε πω δεν θελω ουτε τον λιουις..ουτε το νικο……..θα ηθελα να το παρει ο ρικι η ο κιμι !!!
      αλλα αφου δεν γινετε…..θα ηθελα τον Λιουις….
      μπρος γκρεμο και πισω ρεμα !!!

      υ.γ σαν τον σχολιασμο στην ελληνικη κρατικη τηλεοραση δεν εχει !!!!!! :-D
      υ.γ ΤΑΚΗ γυρνα η εστω τηλεφωνα !!!! λειπεις !!!!!

    • Καλά εγώ θα ήθελα με τις ευχές να το πάρει ο αλόνσο και μετά να αποσυρθεί αλλα τι να κάνουμε.Τώρα για το σχολιασμό στην κρατική τηλεόραση μία φορά τους είδα και έριξα πολύ γέλιο λέμε.Δέν το φανταζόμουν οτι θα λέω οτι ήταν καλύτερος ο τάκης.

    • αυτο λεω και εγω..καναμε αμαν να δουμε κατι διαφορετικο…και εχουμε φτασει να λεμε….τακη γυρνα !!!!!!!

    • Άστα λέμε κατάντια……Τα λόγια είναι περιτά……..

    • greg-f1

      εσυ στον κοσμο σου. αυτος δεν βλεπει προταθλημα χωρις τον μπριατορε

    • Satsok

      Πλάκα, πλάκα εγώ με τη φωνή του Τάκαρου μεγάλωσα.

    • Akis-F1 FAN

      Ο Vettel τους φταίει που είναι 1 sec πίσω από τη Merc και “έχασαν” και τον Αλισον, το πιο σημαντικό πρόσωπο στο τεχνικό team. Μάλιστα.

    • Ο φέτελ ήρθε σαν σωτήρας στην φερράρι και έφυγε ο αλόνσο που δέν ήταν ομαδικός παίχτη (υποτίθετε) και θα άλλαζε η μοιρα στην φερράρι.Δέν βλέπω να αλλάζει κάτι με φέτελ που είναι πιο συνεργάσιμος και ομαδικός παίχτης.Αυτά.

    • Gestione Sportiv@

      Δηλαδή, εσύ πιστεύεις πως ένας οδηγός αλλάζει τα πάντα στην ομάδα?????
      Όλα ξεκινάνε από τον υπεύθυνο ομάδας και τον τεχνικό διευθυντή!!!!!
      Φέτος, η Ferrari ατύχησε και “έχασε” τον τεχνικό διευθυντή της (πρώτα όταν ήταν ανενεργός στην Μεγάλη Βρετανία για να είναι κοντά στα παιδιά του και μετά με την παραίτησή του) από την αρχή της χρονιάς, όταν και υπήρξε αυτό μοιραίο γεγονός για τον Allison και την οικογένειά του!!!!!!
      Είχα προβλέψει, πως η Scuderia θα “πληγωθεί” μέσα στη χρονιά, από τον χαμό της γυναίκας του Allisoν, αλλά ελπίζω να μην έχει μείνει πολύ πίσω το project της Ferrari και για το 2017, γιατί είναι δεδομένο, πως η ιταλική ομάδα δέθηκε με την απώλεια του Allison από την καθημερινότητά της.
      Από την άλλη, ο Vettel ό,τι μπορεί κάνει μαζί με τον Kimi, αλλά το μονοθέσιο δεν έχει δυνατότητες!!!!!!!!

    • Για εμένα ο φέτελ αποδείχθηκε φέτος πολύ λίγος και ειδικά σήμερα.Οδηγεί θα το έλεγα ΄΄σαν΄΄ νευριασμένος που η φερράρι δέν είναι εκεί που θα ήθελε και βλέπει την πρώην ομάδα του να πέρνει 2 νίκες.Δέν μου άρεσε που πέρισυ και ειδικά όταν πήρε την νίκη στην μαλαισία χαίρονταν όλοι οτι έφυγε ο εγωιστής αλόνσο και ήρθε ο ομαδικός παίχτης φέτελ και όλα καλά τώρα.Για την φερράρι που λές δέν τις φταίει κανένας που πέρισυ απέλυσε την μισή ομάδα και τώρα δέν έχουν τεχνικού άξιους για να συνεχίσουν στην μετα άλισον εποχή.

    • Gestione Sportiv@

      Για αν οδηγεί ο Vettel νευρικά θέλουμε πολύ κουβέντα, αλλά σίγουρα ο Γερμανός και ο Φιλανδός δεν μπορούν να αποδώσουν αυτό που μπορούν, αφού δεν έχουν ένα μονοθέσιο αντάξιο της ιστορίας της Ferrari.
      Δεν ξέρω τι έκανε και τι κάνει ο Alosno, αλλά πλέον μιλάμε για εποχή Raikkonen-Vettel στη Ferrari.
      Ο Γερμανός και ο Φιλανδός αποδίδουν αυτό που τους επιτρέπει το μονοθέσιο να αποδώσουν.
      Η Ferrari δεν απέλυσε την μισή ομάδα, απλά απέλυσε κάποια στελέχη.
      Από το Maranello, λείπει ο “μαέστρος” που θα οργανώσει το πολύ καλό έμψυχο δυναμικό που υπάρχει (γιατί να είσαι σίγουρος, πως στη Ferrari υπάρχουν πολλοί καλοί τεχνικοί), όπως είχε συμβεί το 1996 με τον Ross Brawn.
      Οι Ιταλοί ήταν πολύ άτυχοι, γιατί έχασαν ίσως τον κορυφαίο τεχνικό διευθυντή της νέας γενιάς (μαζί με τον James Key), ο οποίος θα βοηθούσε στην αναγέννηση της Scuderia!!!!!!!!!!!

    • Σάν πολλές δικαιολογίες άκουσα στην απάντησή σου.Λοιπόν…
      Δέν ξέρεις τί έκανε ο αλόνσο για την φερράρι…….μάλιστα
      Δέν έχουν τεχνικούς στην φερράρι για να γίνει εξέλιξη του μονοθεσίου.Μμμμ.Άρα αυτό που είχε πεί ο αλόνσο οτι η φερράρι πρέπει να προσελεκύει τους κορυφαίους τεχνικούς και όχι τους 2-3τους (δέν εννοοώ τον άλισον) ισχύει ή οχι?Και αυτή η αναγέννηση της φερράρι πότε ποια θα γίνει?

    • Akis-F1 FAN

      Δεν μπορώ να καταλάβω τι θέλεις να πεις…..είναι σαν να λες ότι φταίει ο Vettel που η Ferrari δεν έχεις τεχνικούς της προκοπής λες και είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της scuderia. Ο Jock Clear μόνος του έχει δηλώσει ότι ο Vettel τραβάει όλη την ομάδα μπροστά https://www.autoblog.gr/2016/03/24/ferrari-o-vettel-bgazei-ton-kalytero-eauto-twn-mhxanikwn/

    • Gestione Sportiv@

      Δικαίωμά σου, αν βλέπεις για δικαιολογίες τα όσα σου γράφω…………
      Πάμε να τα πάρουμε όλα ένα ένα.
      Ο Alonso μας έχει “τελειώσει” από το Maranello εδώ και σχεδόν 2 χρόνια.
      Άμα θέλεις να μάθεις για νέα του, κοίτα προς Βρετανία μεριά και συγκεκριμένα στο Woking.
      Το τι έκανε ο Ισπανός με την ιταλική ομάδα, είναι ιστορία και μάλιστα για να αναλυθεί από τους ιστορικούς του μέλλοντος.
      Επίσης, αν δεις τους τι μηχανικούς έχει η Ferrari στους κόλπους της, θα καταλάβεις, πως η ιταλική ομάδα δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις άλλες κορυφαίες ομάδες του grid.
      Σου αναφέρω μόνο τον David Sanchez (επικεφαλής αεροδυναμικής), ο οποίος ήταν ο “πατέρας” των Renault RS25 και RS26, με τις οποίες πήρε το πρωτάθλημα ο Alonso.
      Και για αντιπαραβολή σου λέω, πως ούτε στη McLaren έχουν το κορυφαίο σασί που μας παρουσιάζουν από την αρχή της χρονιάς, αλλά σίγουρα υστερούν έναντι αυτού της STR.
      Η Ferrari δεν μπόρεσε να κάνει το μεγάλο βήμα στην εξέλιξη της SF16-H, αν και το μονοθέσιο έδειξε πολύ καλά στοιχεία στους πρώτους αγώνες.
      Η ομάδα της Scuderia “ξεφούσκωσε” με την απουσία του Allison στη Βρετανία.
      Θυμήσου μόνο την SF15-T, το οποίο ήταν το πρώτο μονοθέσιο της Ferrari δια χειρός James Allison και την εμφανίσεις που έκανε αν και υστερούσε αρκετά σε κινητήρα και ERS έναντι της W06.
      Από εκεί και πέρα, η Ferrari βρίσκεται συνέχεια στην αγορά για τους καλύτερους μηχανικούς και πάντα είναι μεγάλο δέλεαρ για τους ίδιους μηχανικούς να πάνε στο Maranello.
      Ακόμα και ο Newey έχει παραδεχτεί, πως αν η γυναίκα δεν ήταν αρνητική στο να εγκατασταθούν στην Ιταλία, θα ήθελε κάποια στιγμή να δουλέψει για την Ferrari.
      Τέλος, ρωτάς λάθος άνθρωπο για την αναγέννηση της Ferrari και μάλλον είναι λίγο δύσκολο να βρεθεί κάποιος, που θα σου απαντήσει με σιγουριά!!!!!!!!

    • dimis

      Με όλη την καλή διάθεση απέναντι σου,η Ferrari μετα το 2009 έχει πρόβλημα στην διατήρηση της δυναμικής του μονοθεσίου της.Πάντα ξεφουσκώνει με ότι προβλήματα φέρνει αυτό στην ομάδα και στους οδηγούς.Χαζά ρίσκα,περίεργες στρατηγικές και κακή ψυχολογία.Πέρυσι δεν φάνηκε τόσο λόγω ότι και η RED-BULL είχε θέματα με την Renault.Ισως είναι θέμα κακής νοοτροπίας μέσα στην ομάδα.Το 1996 την απέβαλλε.Το 2016 θα πρέπει να το ξανακάνει.Είναι συνολικό το θέμα στην ομάδα.Η χρονιά πυροτέχνημα είναι ότι χειρότερο στην Ferrari.Επαναπαύονται εύκολα και στην εξέλιξη και στην συνεργασία.Ενας οποιοσδήποτε ”Allison” δεν αρκεί.

    • kostas

      Ε για να φερει αποτελεσμα ο σωτηρας πρεπει να εχει και τοπ αμαξι. Η φερραρι ειναι συνηθως ενα δευτερο πισω στα κατατακτηρια και μισο δευτερο σε race pace! Περσι που ηταν λιγο πιο ανταγωνιστικη 3 νικες εφερε.

  • Nerazzuro21

    Ωραίος αγώνας. Τελικά άξιζε που μείναμε μέσα πρωί Κυριακής.
    Άτυχος ο 44, τυχερός μέσα στην ατυχία του ο Ros.
    Πολύ καλές οι δύο RBR. Την άξιζε αυτή τη νίκη ο Ricci.
    Ρίσκαρε και έχασε στην πρώτη στροφή ο Vet. Πάντως λίγα πράγματα από την Scuderia που φαίνεται να χάνει τη μάχη από την RBR.
    Τίποτα το ιδιαίτερο από τους υπόλοιπους.

    Τώρα στα δικά μας, καλή εμφάνιση από την Macca. Εντυπωσιακός ο Alonso που τερμάτισε έβδομος εκκινώντας τελευταίος. Άτυχος ο Button που ίσως να τερμάτιζε ακόμα και 6ος αν δεν είχε μπει στα pits λίγο πριν το τελευταίο αυτοκίνητο ασφαλείας. Αναμένουμε με ενδιαφέρον την αναβάθμιση της Honda στη Suzuka που έδειξε καλά στοιχεία την Παρασκευή.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Συγχαρητήρια στην Red Bull για το 1-2, Ricci θεός στην απονομή με το παπούτσι με την σαμπάνια. Έδειξε στον Max που έκανε έναν πολύ αγώνα ποιος είναι το αφεντικό. Ευτυχώς δεν υπήρχαν team orders και είδαμε και μια μικρή μάχη μεταξύ τους.
    Αν και φαινόταν ένα ακόμα εύκολο σ/κ για τα Mercedes για 1-2, μια η ατυχία του Rosberg στην αρχή μια η εγκατάλειψη του Lewis προς το τέλος τους στέρησαν την νίκη. Ο Νικολάκης έκανε έναν πολύ καλό αγώνα και με λίγη τύχη ανέβηκε μέχρι το βάθρο, δυστυχώς ο Lewis τώρα είναι με την πλάτη στον τοίχο για το πρωτάθλημα.
    Η Ferrari δυστυχώς πάλι ανύπαρκτη για τα δεδομένα σε σύγκριση με τους άλλους 2, η διαφορά από τις Red Bull μεγάλωσε και άλλο, δεν ξέρω αν ήταν στον αγώνα ο Vettel θα μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερο.
    Η Williams πήρε μια 5η θέση με Bottas χωρίς να φανεί καθόλου.
    Πάρα πολύ καλός ο Alonso (Man of the match) που ανέβηκε 15 θέσεις και επιτέλους πήραν και οι 2 βαθμό.
    Υ.Γ. Σωστά ο Nico πήρε ποινή στο προσπέρασμα πάνω στον Kimi, αλλά έχω μια απορία, αν το έκανε ο Max θα τον είχαν τημωρήσει ή όχι?

    • Gestione Sportiv@

      Για λίγο φοβήθηκα, πως εν έτη 2016, θα ζούσαμε στην ίδια πίστα, όπως το 2013, στιγμές “Multi 2-1″………………… https://uploads.disquscdn.com/images/03c8242d1a6ae9ab0d70b0456203a345c4aeb56fb8f8d0b7dd4dbdc1ed88ecd4.jpg

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Χαχαχαχα και εγώ όταν κόλλησε πίσω λέω θα πουν στον Ricci κάνε στην άκρη να περάσει ο μικρός που κυνηγάει την νίκη.

    • στο βαθρο δεν αναφερθηκε κατι για multi 43 ?? η ειναι ιδεα μου ?

    • Maleas George

      33, στην πραγματικοτητα θα ήταν 3-33 (Ρικ-Μαξ) :Ρ

    • Maleas George

      Εγώ πιστεύω το είπαν και απλά δεν άκουσε ο Ricciardo, και καλά έκανε…

  • Satsok

    Ποιος θα πει στον Φετελ να μη χώνετε σα τορπίλη; ε; Αυτό δεν είπε ο ίδιος στον Κβιατ στην Κίνα; Καλά να πάθει, εγώ το χάρηκα. Ωραίος αγώνας.

    • LJ

      “Are we racing or playing ping pong”.

      4ακης σου λέει μετα :Ρ

  • Akis-F1 FAN

    Πολύ δράμα ο αγώνας !!! Χάρηκα πολύ με τη νίκη του Ρικι, του το χρώσταγε η τύχη μετά το Μονακό και μ’ άρεσε που δεν άφησε τον Max να περάσει όταν ήταν με τη σκληρή γόμα. Ο Νικολάκης άτυχος στην αρχή, τυχερός στο τέλος αν και έκανε καλό αγώνα. Ο Χαμ πολύ άτυχος από κει που θα πέρναγε μπροστά τώρα είναι 23 πόντους πίσω στο πρωτάθλημα……. ο Κιμι έκανε ότι μπορούσε. Η τράκα στην πρώτη στροφή θεωρώ ήταν αγωνιστικό συμβάν…..ο Seb είχε πολύ χώρο, μπήκε στην εσωτερική αλλά μετά τον στρίμωξε πολύ ο Max έκλεισε και ο Νικο τη γραμμή του και έγινε το κακό, αλλά και πάλι είναι πολύ γκαντεμιά που εγκατέλειψε. Από ‘κει και πέρα πολύ καλοί Bottas, Alonso…….ο Κουμπής απ’ ότι κατάλαβα ήταν άτυχος πάλι. Ωραίος και ο Palmer, τσίμπησε βαθμό. Ο Massa πολύ γκαντεμιά φέτος.

    Υ.Γ. Ο Max τραγικός να λέει τον Vettel τρελό….αυτό που είχε κάνει εκείνος στο Spa πατώντας τελείως εκτός ήταν 10 φορές χειρότερο και τότε επέμενε ότι δεν έκανε κάτι παράλογο.
    Υ.Γ. 2 Αν ήταν ο Max στη θέση του Νικο στο περιστατικό με τον Κιμι πάω στοίχημα ότι δεν θα έπαιρνε ποινή.

    • Satsok

      Α πάλη ο μικρός χαιδεμένος φταίει δηλαδή; Δε λέω, το καβάλησε ο ΜΑΧ αλλά όχι για τις μ@λ@κίες που τα χώναμε στον Κβιατ στην Κινα, να μας φταίνε οι άλλοι όταν της κάνουμε εμείς. Θα συμφωνήσω όμως στο ότι ήταν αγωνιστικό συμβάν. Ρίσκαρε δε του βγήκε, έχασε.

    • Akis-F1 FAN

      Δεν είπε κανείς ότι φταίει ο Max. Ο Vettel είπε ότι ήταν αγωνιστικό συμβάν και προσωπικά πιστεύω το ίδιο. Αλλά όχι και να μας το παίζει θιγμένο το τσογλανάκι ο Max που έχει κάνει πολύ χειρότερα και χωρίς να πάρει και καμία ποινή.

    • edurakias

      Kai simera itan na arpaksei mia pini alla pali ti glitose..

    • Nerazzuro21

      O Vettel δέχτηκε ποινή 3 θέσεων για τη Suzuka λόγω της επαφής με τον Rosberg στην εκκίνηση. Τελικά όλοι δέχονται ποινές εκτός από τον Ολλανδό.

    • edurakias

      Sto spa o vettel strimokse ton kimi ki o kimi epese ston max._

    • Akis-F1 FAN

      Ναι και η επαφή υπήρξε επειδή ο Max ήταν στην εσωτερική και μάλιστα εκτός πίστας ( !!! ) και ο Κιμι δεν μπόρεσε να κλείσει την τροχιά του. Ουσιαστικά ότι έγινε στο Σπα σήμερα έγινε ακριβώς ανάποδα με μόνη διαφορά ότι ο Vettel ήταν εντός πίστας και είχε και περισσότερο χώρο. Άρα δε γίνεται ο Max να λέει ότι ήταν αθώος και τις 2 φορές.

  • LJ

    Μεγάλη ικανοποίηση για την ομάδα σημερα. Διπλός τερματισμός στους βαθμούς (που εχει να γίνει απο πέρυσι στην Ουγγαρία νομίζω) και μάλιστα στις δύσκολες συνθήκες της Μαλαισίας.

    Δεν μπορώ να πω πως δεν χάρηκα με την νίκη του Ricci και με το γεγονός ότι αμύνθηκε καλα στον Ολλανδό.

    Κατα τη γνώμη μου και όπως φάνηκε και σημερα το πρωτάθλημα (οδηγών) ειναι ανοικτό.

    Καλή Κυριακή σε όλους!

    • Nerazzuro21

      Είχαμε διπλό τερματισμό στους βαθμούς σε Ρωσία και Μονακό φέτος.

    • LJ

      Ωχ ναι. Ήταν τοσο μακρυά που τους ειχα ξεχάσει!

  • Michael

    ρε Χαμιλτονακο 3 μοτερια σου ξεκουτιασε η ομαδα στο Βελγιο και θα φας ποινη και για τεταρτο οπως το πας…. (troll mode off) Σημερα δυο πραγματα εχουν χαθει σχεδον σιγουρα. Πρωτον το πρωταθλημα για Χαμιλτον, οχι τοσο λογο της ατυχιας αλλα επειδη οποιος ειδε τι εκανε ο Νικολακης σε ολο των αγωνα καταλαβε οτι φετος θα το παρει παναξια μιας και οδηγει σαν πρωταθλητης, και δευτερον η 2η θεση στο κατασκευαστων της Ferrari. Αν σε πιστες σαν την Μαλαισια που η Ferrari εχει το πανω χερι δεν μπορει να νικησει τους ταυρους τοτε δυστηχως η 2η θεση εχει χαθει. Μπραβο στον Ρικι οπου και οδηγαρας ειναι και χαρακτηρα ωραιο εχει.

    • Δέν νομίζω οτι το έχει χάσει ο χάμιλτον ακόμη.Νομίζω μένοω ακόμη 5 αγώνες και είναι μεγάλο το περιθώριο για να ανακάμψει.Όπως είδαμε σήμερα μία ατυχία ακόμη για ρόσμπεργκ και είναι ξανα στο κηνύγι του τίτλου.

    • Michael

      Μαθηματικα δεν το εχει χασει αν αυτο εννοεις. Εχει χασει ομως ψυχολογικα και ο Νικακος φαινεται να εχει ανεβει Level οποτε κατα την γνωμη μου πολυ δυσκολα θα βρεθει παλι μπροστα, αν και εχει και stock κινητηρες και ο Rosberg παιζει να φαει ποινη γι αυτο τον λογο.

    • edurakias

      Einai toso looser o servietas pou borei na to xasei._.

    • Michael

      5 αγωνες εμειναν ακομα, θα δουμε. Παντως αμα το παιζαμε στοιχημα σημερα εγω θα πονταρα στον Νικακο.

  • Mika

    Ξερω, εχει αλλους 5 αγωνες, αλλα εγω λεω οτι ισως σημερα να τελειωσε το πρωταθλημα….

    Αρωμα ποδαριλας στο βαθρο σημερα..Ο τρελλο-Αυστραλος τους καταφερε ολους να πιουν απο το γοβακι του…!!
    Καλυτερα αυτος παντως,απο το κωλοπαιδι…Ο Κιμι δεν μπορουσε να καλυψει τη διαφορα, για να ανεβει κι αυτος..Θα ηταν απολαυστικο το βαθρο..

    • LJ

      Και στον επόμενο αγώνα παθαίνει κατι ο Νικολάκης και πάλι ξεκινάμε απο το μηδέν. Εδω σου λέω εχει δρομο ακόμα.

      Ναι ρε χίλιες φορές ο Ricci παρά ο άλλος.

    • Mika

      Η ελπιδα μας ειναι να πεσει κανα Max πανω του, αλλα να κανει καλη δουλεια, οχι σαν τον αχρηστο τον Vettel!!!
      :p :p

  • Thenoone

    Άμα δούμε και το rosberg πρωταθλήτη θα έιναι το κεράσακι στη τούρτα στο φετινό τσίρκο

    • πιστευω χτυπησες διανα με αυτο το σχολιο !!!

    • mj

      Γιατί τι έχει o Rosberg? Χολέρα έχει ;
      Μακάρι να το πάρει ο Νικο φέτος. Φαίνεται να το θέλει πιο πολύ από το Χάμιλτον που ούτως ή άλλως έχει ανταμειφθεί για τους κόπους του.

      Και ακόμα περισσότερο του χρόνου να το σηκώσει ο Ρίκι.

      Ο μόνος αθλητής που δεν έχει πάρει όσα πρωταθλήματα άξιζε είναι ο Αλόνσο που πραγματικά θεωρώ ότι πιο ολοκληρωμένο στην Φ1 τη νέα χιλιετία.

    • greg-f1

      ο μπριατορε, οχι ο αλονσο

    • mj

      Καλά ναι, ο Briatore.
      όχι ότι είναι ο μόνος που παίρνει το 120% από τα φορτηγά που οδηγάει, ούτε ο μόνος που νίκησε τον Σούμι με χειρότερο μονοθέσιο.

      ΜΙΑ χρονιά δεν ήταν σοβαρός, το 2007 που δεν περίμενε τόσο καλό τον Χάμιλτον και την αβάντα προς αυτόν. Φαίνεται ότι το είχε καβαλήσει μετά τα δύο συνεχόμενα.

      Μπριατόρε ξεμπριατόρε και λοιπές χολές, είναι ο πιο ολοκληρωμένος από το 2000 και μετά.

    • GiorisFullThrottle

      οχι κ με χειροτερο….μη λεμε οτι να ναι……

    • mj

      Και όμως. Αν θυμάσαι και στα δύο πρωταθλήματα που πήρε ξεκίνησε δυνατά και στο 1ο τον πήγε μπάλα η mclaren και στο 2ο η ferrari.
      Απόλαυσε ποτέ μονοθέσιο πύραυλο ; Είχε μηχάνημα που κέρδισε μόνο του ; Θεωρω τα δικά του, τα πιο @@ πρωταθλήματα των τελευταίων ετών και μετά του χαμ με την mclaren

      Πράγμα που σημαίνει ότι ενώ είχαν μια καλή βάση, εν τέλει έμεναν πίσω λόγω πόρων.

    • mj

      Και όμως. Αν θυμάσαι και στα δύο πρωταθλήματα που πήρε ξεκίνησε δυνατά και στο 1ο τον πήγε μπάλα η mclaren και στο 2ο η ferrari.
      Απόλαυσε ποτέ μονοθέσιο πύραυλο ; Είχε μηχάνημα που κέρδισε μόνο του ; Θεωρω τα δικά του, τα πιο @@ πρωταθλήματα των τελευταίων ετών και μετά του χαμ με την mclaren

      Πράγμα που σημαίνει ότι ενώ είχαν μια καλή βάση, εν τέλει έμεναν πίσω λόγω πόρων.

    • πως εννοεις οτι παιρνει το 120% απο το μονοθεσιο του ????
      εγω βλεπω οτι ολοι οι οδηγοι..με τον team mate τους εχουν παραπλησιες επιδοσεις !! ποτε καποιος δεν ειναι 30% μπροστα απο τον αλλο που οδηγαει το ιδιο μονοθεσιο…..
      υ.γ 30% ειπα γιατι μαλλον θεωρεις οτι καποιος δεν μπορει να παρει το 100% οποτε μαλλον θα παιρνει το 90%?? +20% που μπορει να παρει ο Ισπανος !

    • mj

      Eννοώ ότι, ό,τι μονοθέσιο και να του δώσουν θα το στίψει.
      Δεν το βλέπεις ποτέ να γυρνάει απλά στην πίστα.
      Σήμερα παίζει να έκανε όσες προσπεράσεις έκαναν όλοι οι υπόλοιποι μαζί.
      Επίσης προσαρμόζει το στυλ του στο μονοθέσιο και όχι το ανάποδο.

    • ποιος δεν το στιβει το αυτοκινητο του ?? παντα σε σχεση με τον team mate ???
      παντα οταν ενας ισχυροτερος/καλυτερος συνδιασμος ξεκιναει απο τις πισω θεσεις…προσπερναει πιο πολλους !!!το ιδιο δεν εκανε και ο Nico ???

      οσο για το στυλ του…..νομιζω πως ας πουμε στη ferrari…το μονοθεσιο ηταν στημενο πανω στο δικο του στυλ….με αποτελεσμα ο Κιμι να μην αποδιδει τα αναμενομενα…..

      προς θεου δεν λεω οτι δεν ειναι καλος οδηγος…αλλα αποψη μου……δεν ειναι τοσο τελειος οσο για παραδειγμα το λες εσυ…..

    • greg-f1

      το’δαμε το 10 οταν κολλησε πισω απ’τον Πετροβ

  • Maleas George

    Εντάξει για μένα ο αγώνας ήταν για ύπνο, τουλάχιστον μέχρι τη μάχη των Red Bull. Μετά την ατυχία του Lewis απέκτησε λίγο ενδιαφέρον, αλλά ό,τι και να λέει ο Horner δεν πιστεύω ότι δεν δώσαν team orders, ειδικά απ’ τη στιγμή που κάτι χρωστούσαν στον Ricciardo από Βαρκελώνη και Μονακό. Η Ferrari απλά δεν μπορεί, δυστυχώς ο Κίμι μάλλον πήρε το μέγιστο. Ενθαρρυντική η εμφάνιση των Mclaren.

    ΥΓ 1: Θα αρχίσουν πάλι οι θεωρίες συνωμοσίας για τον Lewis, λες και με άλλη ομάδα πήρε τα 2 τελευταία πρωταθλήματα… Του έχουν δώσει μονοθέσιο για να σπάσει όλα τα ρεκόρ κι αυτός εμμέσως τους κατηγορεί ότι του σκάβουν τον λάκκο. Αχαριστία…

    ΥΓ 2: Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω πώς λειτουργούν οι αγωνοδίκες… Κάνει ο Rosberg προσπέρασμα αντικανονικό σύμφωνα με αυτούς και αποφασίζουν να δώσουν ποινή 5 γύρους μετά, ενώ ουσιαστικά η μάχη είχε κριθεί… Τόσες φορές έχουμε δει να δίνεται η θέση πίσω αμέσως μόλις κάποιος κάνει αντικανονικό προσπέρασμα, τόσα πολλά βίντεο θέλαν να δουν αυτή τη φορά για να καταλήξουν στην απόφασή τους?

    ΥΓ 3: Οδηγός της χρονιάς για μένα ο Ricciardo, μακράν του δεύτερου…

  • kostas

    Κριμα για τον Βεττελ αλλα απο την αλλη δεν νομιζω οτι θα μπορουσε να διεκδικισει νικη, η φερραρι απλα δεν μπορει. Ο ΚΙμι με απροβληματιστο αγωνα και παλι τερματισε μισο λεπτο πισω απο τα αναψυκτικα!!!

  • nikos

    στο θέμα του χάμιλτον η τηλεμετρια δεν έδειχνε τπτ?

  • Maleas George

    Ο Verstappen γιατί βγήκε οδηγός της ημέρας ρε παιδιά, τι έκανε? Alonso-Rosberg για μένα.

    • Mika

      Ελα ντε!!

    • Maleas George

      Όλοι Ολλανδοί είναι αυτοί που ψηφίζουν?!?! :Ρ

    • greg-f1

      οχι, μονο η ποπη :D

    • αμα σε σπρωχνουν…ετσι ειναι !!!!!!

  • dimis

    Οι πιο χαρούμενοι σήμερα θα πρέπει να είναι οι υποστηρικτές της Mclaren Honda και του Alonso.Η μετάβαση από Mercedes δείχνει ότι πέτυχε.Ο κόπος τους θα δώσει ένα γρήγορο μονοθέσιο τα επόμενα χρόνια αν όχι του χρόνου και αν δεν προλάβει ο Ισπανός να τα καταφέρει,σίγουρα θα το παλέψει ο Βέλγος αργότερα.Υπάρχει και θα υπάρχει μόνο βελτίωση ειδικότερα το 2017 που η αλλαγή των κανονισμών θα ευνοήσει τους αεροδυναμιστές Προδρόμου και του δάσκαλου του,Newey.Εν αντιθέσει με την Ferrari που οι αλλαγές των κανονισμών σίγουρα θα την φέρουν σε δυσκολότερη θέση όπως και τον Vettel που παρότι έχει 4 τίτλους παραμένει ανώριμος και υποκριτής.

  • JohnnyXP64

    Άραγε ξέρουμε λεπτομέρειες πως πάει το νεο μοτερ του Αλονσο απο την honda? Δεν ειδα αγωνα κ ενα γρήγορο scan το κείμενο εδω δεν είδα λεπτομέρειες. Ναι βγήκε ειδα 7 απο τελευταίος αλλα το εχει ξανακάνει αυτό.

    • gronholm89

      To νεο μοτερ το φορεσε μονο την Παρασκευη και απ οτι ειπαν ειχαν θετικες εντυπωσεις. Σημερα φορουσε χρησιμοποιημενο μοτερ, και αν μη τι αλλο η επιδοση του ηταν πολυ καλη.

    • nikos

      oi 45 θεσεις ποινη?

    • JohnnyXP64

      30

    • stadi

      Οι ποινές ειναι γιατι εβαλε καινουργιο κινητήρα.δεν εχει σημασία που τον έβγαλε και φόρεσε τον παλιο.Απλα στην ιαπωνια θα τρεξει με τον καινουργιο και δεν θα παρει ποινη γιατι τις πηρε εδω(μαλαισια).Αυτο το κανουν για να τσεκάρουν την αξιοπιστία την παρασκευή και επίσης γιατι στην ιαπωνια ειναι εντός εδρας αγώνας και οι ποινές δεν θα βοηθούσαν σε ενα καλο αποτέλεσμα.

    • gronholm89

      To καινουργιο μοτερ!!

  • AMG

    Διάβασα το άρθρο και μου τρέχανε τα σάλια.Δεν το πιστεύω τι αγώνα έχασα.Παρατήρησα μεγάλο πλήθος ζημιών.Μα καλά με μονοθέσια τρέχουνε ή με σκουπιδοντενεκέδες; ;-P

  • Christos-

    Ωχ παναγία μου.. pff

  • edurakias

    Klassikos vettel strimogneii oriaka tous pantes stis ekiniseis ala mia tou klefti dyo tou klefti tris kai pare tin roda agalia.. Max o ricy se ekane alogo kai apo eksoteriki…Hamilton gademis..kimi pasa dinami kai to ferrari den borei…Alonso pezei kai tous diaskedazei..Servietas tou fekse kai kala malista…telika o Max pali paranomia ekane sto proto safty car pou perase to kimi kai pali pini den efage…….

  • Ferrarακιας

    Xάλια ο Hamilton σήμερα,πολύ καλός ο Rosberg για την Mercedes.
    Kαλή μέρα για την McLaren,αδιάφορη η Renault.
    Oυδέν σχόλιον για Manor και Sauber,δυνατή η Force India σήμερα.
    Άτυχη Haas,χάλια η Toro Rosso,από το πουθενά,εξαιρετικός αγώνας για την Red Bull.
    Έκλεισε καλά η μέρα για την Williams με τον Bottas,και τέλος η Ferrari δεν μπορεί ούτε φέτος να κάνει κάτι.

    • Christos-

      Χάλια ο Hamilton? Τι κακό έκανε? Βλέπω παντού στο Facebook ότι φταίει αυτός γιατί πίεζε τον κινητήρα, συγνώμη αλλά αυτά τα αμαξάκια, δεν φτιάχτηκαν για να κόβουν απλά βόλτες στις πίστες η στα σιρκουι πόλης, άσχετα που έτσι πάνε να το κάνουν.

      Αξιοπιστία από τα Lidl λέγεται αυτό, ειδικευμένη χρόνια τώρα η Mercedes σε αυτό, έχει καταστρέψει αγώνες και αγώνες πολλών οδηγών.

      Όταν είναι στο 41 πρώτο γύρο και απλά εγκαταλείπει, επειδή απλά η ηλεκτρική σκούπα που του έδωσαν δεν έχει αξιοπιστία, εκεί απλά σηκώνεις τα χέρια ψηλά.

    • Ferrarακιας

      Για το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα που έκανε το λέω….

  • Ahilleas Tsikelis

    Πειτε ότι είμαι συνομοσιολογος ή ότι άλλο.Αυτο το πραγμα φετος με τον Χάμιλτον και την Μερσεντές δεν εχει προηγουμενο.Δεν είναι δυνατον στις χειμερινες δοκιμες να μην σπαει ο κινητήρας με τιποτα και για κανεναν λογο(5000 χιλιόμετρα νομιζω εβγαλε,το μισο πρωταθλημα)και επισης να μην σπαει κανενας κινητήρας από 4 ομαδες δλδ 8 μονοθεσια παρα μονο συνεχεια του Χάμιλτον…..Ας βγουν με την ντουντουκα να πουν ότι θελουμε πρωταθλημα στον Νικο για να μην κλαιει………Στον επομενο αγωνα ας εχει διαρροη το σασμαν ετσι για να πρωτοτυπησουν και λιγο.
    Δν πρόκειται για συνομοσιολογια….απλη παρουσια των γεγονότων…Θα δουμε πρωταθλητη τον Σερβιετα .

    • Κούκος

      Απλά για την τιμή των όπλων στο όνομα του ορθολογισμου,οι δοκιμές έγιναν σε ψυχρό κλίμα και όχι σε συνθήκες σαουνας. Τροφή για σκέψη

    • Ahilleas Tsikelis

      Σχεδόν καμια επιδραση δν εχει η θερμοκρασια σε τοσο προωρο σπασιμο του κινητηρα.Ειναι ξεκάθαρα ειτε αστοχια υλικου ειτε πολύ απλα από τα pitwall πατησαν το μαγικο κουμπι,αλλαξαν settings στον κινητηρα(καταστροφικα) και παπαλα στην ευθεια.

    • Κούκος

      Δεν είμαι τεχνικός δεν γνωρίζω με σιγουριά επομένως δε μπορώ να επιμένω. Απλά δε νομίζω να θυσίασαν μια μονάδα κινητήρα μόνο και μόνο για να αβαντάρουν ένα πιλότο, εξάλλου σήμερα πιστεύω ότι θα τους βόλευε να ξεμπέρδευαν με το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Τι να πω, κανείς με δε θα μάθει με σιγουριά τι έγινε σήμερα.

    • Akis-F1 FAN

      Η Μαλαισία θεωρείται εντός έδρας αγώνας για τη Merc λόγω Petronas που είναι ο βασικότερος χορηγός τους. Δεν υπάρχει η παραμικρή……μα η παραμικρή πιθανότητα η Merc να πέταξε τη νίκη επίτηδες ( και μάλιστα με τόσο “θεαματικό” τρόπο ) στη Sepang. Μα η παραμικρή λέμε. Αν δεις πόσα event διοργανώνουν κάθε χρόνο πριν το GP θα το καταλάβεις και μόνο σου.

    • Ahilleas Tsikelis

      Εγω συνεχιζω να απορω.Οπως ειπε και ο από κατω,8 μονοθεσια,16 αγωνες….ε μονο του Χάμιλτον είναι από πλαστελινη…..Μεχρι και οι πιθανότητες σηκωνουν τα χερια ψηλα.

    • Akis-F1 FAN

      Καλά δεν ισχύει αυτό, απλώς θυμόμαστε μόνο του Χαμ επειδή πάει για πρωτάθλημα. Πχ στην αρχή του αγώνα ο Μασσα είχε θέμα με τον κινητήρα και εκίνησε τελευταίος, πριν κάτι αγώνες έμεινε ο Χουλκ, οι Μανορ επίσης πολλές φορές έχουν εγκαταλείψει από κινητήρα.

    • συμφωνω .. δεν ειναι μονο 8 μονοθεσια ειναι και 16 αγωνες και να σπαει μονο του χαμιλτον ; δεν θυμαμε να εχει σπασει αλλος ; εκτος αν εχει αλλες ρυθμισεις και καμια αλλη ποιο αναβαθμισμενη βερσιον

    • Ahilleas Tsikelis

      Ιδιες ρυθμισεις απλα μεσα στην χρονια οι πελατιακες ομαδες δεν παιρνουν την ανανεωμενη εκδοση λογω κοστους.Ρυθμισεις ολοι εχουν τις ιδιες π.χ. v-tech ή πως αλλιως λεγεται η λειτουργια με ακραιες χαρτογραφήσεις…….δν την χρησιμοποιουν συνεχως μονο για προσπερασεις ή όταν απειλούνται….αν δεις βιντεο αλλαζει χαρακτηριστικα ο ηχος και γινεται πιο βαρυς.Ο χαμιλτον ουτε καν που το χρησιμοποιησε σημερα.

  • Γιάννης

    Ο Nico έπεσε από την Ακρόπολη και έπιασε πορτοφόλι.

    Οι RBR πήραν ένα 1-2 με τα ψέμματα.

    Οι Ferrari μάλλον λένε την παροιμία «μεσημέρι τα βγάζω, μεσημέρι τα βάζω, τί έχουν τα έρμα και ψοφάνε». Φυσικά οι απαντήσεις είναι απλές, απλά στο Maranelo αρνούνται να τις δουν.

    Η Mercedes σαφώς καλύτερη όλων, αλλά έδειξε και αυτή ότι τα έχει τα θέματα της.

    H F.I. σταθερή, αλλά μάλλον έχει πιάσει ταβάνι, όπως και η Williams, που δεν είναι όμως σταθερή.

    Για την ομάδα μου τη McLaren κρατάω μόνο την αξιοπιστία (για τον συγκεκριμένο αγώνα), την όρεξη του Alonso που προσπερνούσε όποιον έβρισκε μπροστά του, τη σταθερότητα του Button και το γεγονός ότι δεν έγινε ξανά πατάτα στη στρατηγική. Κάποιοι θα έβαζαν και την τελική κατάταξη, εγώ δεν τη βάζω γιατί δε μπορεί κανείς να είναι ευχαριστημένος με την είσοδο στη 10δα μετά από 2 χρόνια Honda…

    • Mika

      Kι εγω ημουν τοσο απορροφημενος με το τι συνεβαινε μπροστα που δεν ειδα τοσο τη Μclaren…Σιγουρα ειναι θετικο που δεν δυσανασχετησε ο Αλονσο,εκτος απο εκεινο το team radio με τα λαστιχα, κι εδειξε διαθεση να προσπαθησει και να προσπερασει οσο μπορει..Να δουμε στον home race της Honda, αν εχουν τιποτα παραπανω να του δωσουν σε δυναμη….
      Οσο τερματιζουμε τοσο πισω απο τους πρωτοπορους, λιγη σημασια εχει η θεση στη δεκαδα….

    • Γιάννης

      Αν δεν κάνω λάθος, κάπου είχα διαβάσει ότι η Honda δε θέλει να ρισκάρει αναβαθμίσεις που δε θα έχουν δοκιμαστεί στον αγώνα της Ιαπωνίας, για να αποφύγουν τυχόν μηχανικά θέματα. Ίσως να κάνω και λάθος.

    • Mika

      Aπο τη μια λογικο ειναι να θελουν να κανουν μια καλη εμφανιση στον εντος εδρα αγωνα και να μη θελουν να ρισκαρουν..Απο την αλλη, ενας αναβαθμισμενος κινητηρας ισως τους δωσει το κατι παραπανω, οποτε αξιζει να τολμησουν….
      Θα δειξει τι θα γινει, λιγες μερες εμειναν…