mclaren-honda

Στο Grand Prix της Μαλαισίας, η Honda έφερε έναν αναβαθμισμένο κινητήρα, τον οποίο χρησιμοποίησε μόνο ο Fernando Alonso, αλλά δεν έτρεξε με τη νέα μονάδα στον αγώνα. Ο Ισπανός θα τον έχει σε αυτόν τον αγώνα, εν αντιθέσει με τον Jenson Button, που θα φορέσει το παλιό power unit, προκειμένου να μην λάβει ποινή στον εντός έδρας αγώνα της Honda.

Σύμφωνα με την Παγκόσμια Ομοσπονδία, η ιαπωνική εταιρεία ξόδεψε 2 μάρκες για το νέο, ελαφρύτερο block, αλλά και ανασχεδιασμένη εξάτμιση. Τελικά, οι τεχνικοί της FIA συμπέραναν ότι το νέο block σχεδιάστηκε για λόγους αξιοπιστίας και όχι απόδοσης, έτσι τελικά θεωρήθηκε ότι ξοδεύτηκε μόνο μία μάρκα και όχι δύο.

Αυτό σημαίνει πως η Honda έχει άλλες δύο μάρκες μέχρι το τέλος της σεζόν, τη στιγμή που η Mercedes έχει 6 διαθέσιμες, η Renault 18 διαθέσιμες και η Ferrari έχει ξοδέψει και τις 32. Βέβαια, αξίζει να αναφερθεί πως οι Ιάπωνες δεν σκοπεύουν να αναβαθμίσουν το power unit τους μέχρι το τέλος της σεζόν, έχοντας στρέψει την προσοχή τους στο 2017.

  • Giannisk

    Οι μάρκες ανανεώνονται για την επόμενη χρονιά? Πόση εξέλιξη επιτρέπεται μετά το τέλος της χρονιάς και μέχρι την επόμενη? Τι ακριβώς ισχύει με αυτό?

    • Γιάννης

      Το σύστημα με τις μάρκες καταργείται από του χρόνου. Μόνο μέχρι φέτος θα ισχύσει.

  • Mika

    Tοσο καλη δουλεια εκαναν, που τους γυρισαν και μαρκα!!
    :p :p

  • sotirisb

    Σαν να τους ειπαν: Το ιδιο ασθματικος ειναι ο αναβαθμισμενος κινητηρας σας οποτε παρτε μια πισω.

  • Γιάννης

    Και πολύ ασχολήθηκαν φέτος.

    Του χρόνου όμως δε θα υπάρχει το σύστημα αυτό, ο ρυθμός εξέλιξης θα είναι ελεύθερος (έστω και χωρίς ελεύθερες δοκιμές), οπότε δε θα υπάρχει πλέον καμία δικαιολογία για να μην παρουσιάσουν έναν κινητήρα με την ίδια τουλάχιστον δύναμη με αυτόν της Mercedes.