fernando_alonso_1


O Fernando Alonso πήρε το πράσινο φως ώστε να τρέξει το αναβαθμισμένο κινητήρα της Honda για το αγώνα της Ιαπωνίας, μετά τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής στη Μαλαισία.

Η Honda ξόδεψε δυο εκ των εναπομεινάντων tokens, ελαφρύνοντας το μπλοκ του κινητήρα αλλά και αναβαθμίζοντας την εξάτμιση του, ώστε να βελτιωθεί η αποδοτικότητα του. Η ιαπωνική εταιρία ήθελε να ελέγξει ότι οι συγκεκριμένες αλλαγές θα έχουν αντίκτυπο στην πίστα, χωρίς να επηρεάζεται η αξιοπιστία του κινητήρα, γι’αυτό και διενήργησε εντατικό έλεγχο στα δεδομένα που πήραν από το μονοθέσιο του Alonso, την περασμένη Παρασκευή.

Και με τα αποτελέσματα να είναι θετικά, η Honda επιβεβαίωσε ότι ο Ισπανός θα τρέξει με τον νέο κινητήρα για το υπόλοιπο της σεζόν, με το powerunit θεωρητικά να αντέχει μέχρι και τον αγώνα του Abu Dhabi.

O Jenson Button θα μείνει προς το παρόν με το παλιότερο spec, καθώς η Honda δεν θέλει να πάρει ποινή αλλαγής κινητήρα στον εγχώριο αγώνα της. Είναι, όμως, πιθανό να τον χρησιμοποιήσει από τον ερχόμενο αγώνα στο Austin, της Αμερικής, και να πάρει εκεί την ποινή, χωρίς ωστόσο να έχει παρθεί η τελική απόφαση.

McLaren-Honda

Σε δηλώσεις του για την τεράστια πρόοδο της McLaren την φετινή χρονιά, ο Fernando Alonso δήλωσε ότι αυτή δεν εγγυάται καμία επιτυχία για την επόμενη χρονιά, κρατώντας μικρό καλάθι όσον αφορά βάθρα και νίκες, τονίζοντας:

Νομίζω ότι είμαστε ευχαριστημένοι με την πρόοδο που κάναμε φέτος, και είμαστε σίγουρα σε θέση να αγωνιστούμε με κάποιες ομάδες, όπως η Force India και η Williams, οι οποίες είναι πίσω από τις τρεις κορυφαίες ομάδες.

Είναι σίγουρα ένα βήμα προς τα εμπρός και αρχίζουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, αλλά για το επόμενο έτος δεν μπορούμε να δούμε τίποτα που να είναι σαφώς θετικά ή αρνητικά, καθώς θα όλα θα αλλάξουν μαζικά.

Πρέπει να εργαστούμε για το μονοθέσιο του επόμενου έτους, και κατά κάποιο τρόπο όλα είναι θεωρητικά, με προσομοιωτές, αριθμούς αεροδυναμικής σήραγγας, αριθμούς στο δυναμόμετρο. Η απόδοση του πραγματικού αυτοκινήτου είναι απλώς μια αναφορά για το επόμενο έτος.

Θέλουμε να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί την επόμενη χρονιά. Ένα μεγάλο βήμα έχει γίνει από το περασμένο έτος σε αυτό το χρόνο, και χρειαζόμαστε ένα άλλο μεγαλύτερο βήμα, το οποίο να μας πάει από τις τελευταίες θέσεις στο Q3 και κάποιους βαθμούς, στο να αγωνιζόμαστε για βάθρα και νίκες.

Νομίζω ότι είναι δυνατό. Έχουμε τις εγκαταστάσεις και τη τεχνογνωσία. Είπα πολλές φορές ότι ήταν μόνο θέμα χρόνου πριν μπορούμε να κερδίσουμε.

  • George11

    Μεγαλε Αλονσο !!

  • Mika

    Για να δουμε…Παμε για Q3 κι οτι καλυτερο μετα!!

    • Chris

      Μακάρι, μην αρχίσει ομως παλι τα GP2 Engine εντος Ιαπωνιας αν κατι δεν παει καλα οπως περσυ

  • Dim203

    Το μεγάλο χαρτί το κρατάει ή Χοντα με το tji του χρόνου. Είναι ήδη πολύ κοντά με τους άλλους 3 χρησιμοποιόντας κλασσικο ψεκασμό. Το δύσκολο είναι να είναι ή μκλαρεν ανταγωνιστική.