lewis

Προβληματισμός εξακολουθεί να υπάρχει στη Mercedes για τις φετινές εκκινήσεις των οδηγών της και κυρίως του Lewis Hamilton. Ο Βρετανός ήταν μόλις 8ος μετά από τον πρώτο γύρο στο Ιαπωνικό Grand Prix, κάνοντας μια πολύ καλή εκκίνηση, αν και ο ίδιος ανέλαβε την ευθύνη, χωρίς να κατηγορεί τον συμπλέκτη για ό,τι συνέβη. Αυτό, όμως, δεν είναι ικανό να σταματήσει τη Mercedes από την εύρεση λύσης με τον συμπλέκτη της W07.

Η ομάδα του Brackley έχει δοκιμάσει αρκετές λύσεις για τη βελτίωση του προβλήματος και μία από αυτές είναι η τροποποιήσεις στα γάντια, προκειμένου οι οδηγοί να χειρίζονται καλύτερα τα paddles κατά τη διάρκεια της εκκίνησης, όπως αποκαλύπτει ο Toto Wolff, αν και αυτό δεν είδαμε να δουλεύει στην περίπτωση τουλάχιστον του Hamilton.

Ο συμπλέκτης που δώσαμε δεν είναι τέλειος. Είναι δύσκολο να τον χειριστείς με τον σωστό τρόπο. Και οι δύο οδηγοί έχουν δουλέψει σε αυτό, έχοντας αλλάξει και τον τρόπο που φτιάχνετε το γάντι για να απελευθερώσεις τον συμπλέκτη, το πώς είναι ραμμένο το γάντι.

Αυτή είναι απλώς μία πτυχή, καθώς εξαρτάται από το πώς θα απελευθερώσεις τον συμπλέκτη, πώς θα κρατήσεις τις στροφές του κινητήρα, και αυτό είναι πολύ περίπλοκο. Υπάρχει ακόμα και ο τυχαίος παράγοντας, του να τα κάνεις όλα σωστά, και αυτό δεν είναι πάντα πολύ εύκολο με τον συμπλέκτη.

2016 Japanese Grand Prix, Friday

Η W07 και η Force India VJM09 είναι σχεδόν πανομοιότυπα μηχανικά μέρη, αλλά ο επί κεφαλής της Mercedes λέει πως δεν ενδιαφέρονται για άλλα μονοθέσια, παρά μόνο για το δικό τους, ενώ τονίζει πως οι κακές εκκινήσεις της Mercedes προκαλούν περισσότερο ντόρο, επειδή η γερμανική ομάδα βρίσκεται στην κορυφή.

Κοιτάζουμε τα δικά μας μονοθέσια. Το σύστημά μας είναι περίπλοκο, ίσως περισσότερο απ’ ό,τι στους άλλους. αλλά επίσης είμαστε περισσότερο στο προσκήνιο αν κάτι πάρει στραβά. Αν κοιτάξουμε την πραγματική απόδοση του συμπλέκτη κι αυτή που γίνεται πραγματικά αντιληπτή, και συγκρίνεις τα δεδομένα, ίσως τα δεύτερα δεδομένα να είναι χειρότερα, επειδή είμαστε μπροστά.

Η πρώτη μας εντύπωση είναι ότι δεν λειτουργεί σωστά η απελευθέρωση του συμπλέκτη, το πέταγμα του συμπλέκτη, αλλά είναι υπέρ-απλούστευση. Είναι ένας πολύπλοκος μηχανισμός για να τον αναπτύξεις και δε λειτούργησε εδώ.

Ο Wolff θέλει να δικαιολογήσει τον Hamilton, λέγοντας πως η πίστα δεν είχε στεγνώσει εντελώς, έτσι οι οδηγοί που ξεκίνησαν από τη δεξιά πλευρά είχαν μειονέκτημα όπως φάνηκε.

Η γραμμή απόσβεσης ήταν, φυσικά, ένα πρόβλημα για όσους ήταν στη δεξιά μεριά. Μπορείτε να δείτε ότι και ο Ricciardo δεν έκανε καλή εκκίνηση κι έχασε θέσεις. Οι θέσεις 1, 3 και 5 ήταν μπροστά μετά από τις πρώτες στροφές. Αυτό ήταν ένα πρόβλημα και είναι κρίμα. Η πίστα δεν είχε στεγνώσει εντελώς μετά από τη βροχή που έριξε τη νύχτα.

  • theolvs

    μπορείτε και να τους κάνετε μασάζ στα @@ πριν την εκκίνηση μήπως νοιώθουν κάποιο σφίξιμο στο κοκπιτ.

  • Michael

    Λογικο, οταν ο δρομεας δεν μπορει να τρεξει φταινε τα παπουτσια….

  • Gestione Sportiv@

    Όλες οι εκκινήσεις του Lewis μέσα στο 2016 σε ένα gif………………..
    http://wanna-joke.com/wp-content/uploads/2016/07/gif-fail-girl-running.gif χαχαχαχαχαχα

    • val.bouk

      αααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχα… loooooooseeeeeeeer

    • IgNA

      Ποιος είναι loser ρε Ντίνα?

    • val.bouk

      Α ένας χαμένος δις τρις παγκόσμιος πρωταθλητής παλιοντίβα…

  • val.bouk

    Ο Τοτός μια χαρά τα λέει… Αντε στόλαρε γιατί ήταν απτην ακάθαρτη μεριά, άντε ήταν βρεγμένο… Ποιά ειναι η λύση? Άλλα γάντια…οοοοοοοοκ

  • Mika

    Με την ευκαιρια, θα πω κατι που εχω παρατηρησει, απο τα in car πλανα φυσικα..Τα γαντια των οδηγων της Mercedes μου φαινονται πολυ χοντροκομμενα στα δακτυλα..Φαινονται πιο παχια απο αλλων οδηγων, πχ της Ferrari η Red Bull.. Δεν ξερω ποσο αυτο αποτελει δικαιολογια, η ποσο τους δυσκολευει στις αλλαγες ταχυτητων, το χειρισμο του συμπλεκτη η τις ρυθμισεις στο τιμονι στο γυρο σχηματισμου, η στον αγωνα…

  • ας αφησουν τις μπουρδες … ας πουν οτι το κανουν απλως για να εχει ενδιαφερον το αθλημα … ακου εκει φταινε τα γαντια ;;;

  • kostas

    μηπως εχουν μπερδευτει και φορανε τα γαντια του μποξ?

  • Ba’adur Subutai

    Αυτοί οι άχρηστοι οδηγούν διαστημόπλοιο, έχουν ΕΝΑ πράγμα που πρέπει να κάνουν σωστά και ούτε αυτό δεν μπορούν. Το δίδυμο της Μερκ είναι ο ηλίθιος και ο πανηλίθιος.

    • Christos-

      Διαστημόπλοιο; Ηλεκτρική σκούπα θες να πεις!

  • Akis-F1 FAN

    Τι ήθελες και το πες τώρα αυτό Τοτέ……τώρα θα μας λένε ότι η Merc σαμποτάρει και τα γάντια του Χαμ χαχαχα

  • PanosA

    Στανταρ παθαινει ότι και το 90% των ελληνων οδηγών όταν ειναι στο φαναρι. Παιρνει στο χερι το κινητο και ξεχνάει να ξεκινήσει!

  • insider greece

    ΑΒ κανε και μια ερευνα για την φυσικη κατασταση και την καταπονηση των οδηγων, 8υμαμαι παλια που βγαιναν ταλαιπωριμενοι μεχρι και ημιλιποθυμοι απο το μονοθεσιο στο τελος του αγωνα, ενω πλεον βγαινουν “ατσαλακωτοι”, μπορει αραγε να υπαρχει και θεμα ντοπινκγ στην F1?

  • IgNA

    Πόσο κόμπλεξ μπορεί να έχετε με τον Lewis εδώ μέσα (ξέρω ξέρω δεν έχω χιούμορ κλπ)? Ήθελα να ξέρα αν όλες αυτές οι ατυχίες συνέβαιναν σε αυτόν που υποστηίζεται πως θα αντιδρούσατε.. Αλλά εντάξει… λογικό!!! Οι περισσότεροι εδώ μέσα είστε Ferrari και το μόνο που σας νοιάζει μετά τον 3ο αγώνα της χρονιας, εδώ και 6 χρόνια ειναι η εξέλιξη του μονοθεσίου σας για την επόμενη χρονιά!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ