Aston-Martin-DB11-12


Η Aston Martin DB11 στη Γερμανία πωλείται για 205.000 ευρώ, αλλά στην Ινδία η τιμή πώλησής της είναι σχεδόν η τριπλάσια. Βλέπεις οι αυξημένοι φόροι κάνουν το βρετανικό μοντέλο να κοστίζει 576.540 ευρώ!

Και δεν είναι φυσικά μόνο η DB11 που κοστίζει τόσο πολύ. Για παράδειγμα, η Lamborghini Huracan 525.230 ευρώ, η Ferrari 488 GTB κοστίζει 523.880 ευρώ και η AMG GT 324.050 ευρώ. Και μετά πιστεύεις πως η Ελλάδα έχει υψηλή φορολόγηση στα αυτοκίνητα…

  • βαλβολινη

    poso kostologountai stin ellada ??
    pisteuo kana 150ari parapanw apo germania sigoura …

  • ak156

    Λογω brexit να φανταστω….αστειακι:Ρ

  • val.bouk

    Γιαυτό στην Ινδία όλοι κυκλοφορούν με τα παπιά και τα συγκρουόμενα των 2 χιλιάδων χωρίς αερόσακο?

    • Fotis

      Για εκεί οδεύουμε κι εμείς.

  • gv

    καλα τους κανουν..
    πολυ συχνα για να μη πω στις περισσοτερες των περιπτωσεων οι υποψηφιοι αγοραστες supercars δεν απεκτησαν τα λεφτακια τους με καθολα νομιμες διαδικασιες οποτε καλα να παθουν..
    στο μελλον πιστευω κατι αναλογο θα συμβαινει γενικα σε αυτοκινητα που πουλιουνται με κινητηρες εσωτερικης καυσης..

    • apostolos32

      Η λογική σου σπάει κόκαλα

    • sergio360

      Τωρα σοβαρα?

    • Σωτήρης Αμμόχωστος Επιστροφή

      Οκ, μας ψεκάζουνε.
      ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2050 ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΑΛΟΥΜΕ ΜΥΑΛΑ

    • gv

      Υ.Γ
      η ινδια νομιζω εχει τη λογικη οτι δε παραγεται στη χωρα μου το φορολογω και ετσι φιλοδοξει να φερει επενδυσεις,αυτα ειναι κρατη..
      εγω βεβαια ειμαι υπερ στη φορολογηση των πανακριβων αυτοκινητων γιατι οπως ειπε και ο ανεστης πιο κατω ειτε τα πουλησουν 300 ειτε 500 παλι οι ιδιοι θα τα παρουν..

      οι βλακειες που γραφουν μερικοι οτι γι αυτο κυκλοφορουν με αυτοκινητα χωρις αεροσακο πραγματικα ειναι εντελως ασχετες με το θεμα και εχουν απλα να κανουν με την οικονομικη δυνατοτητα του μεσου πολιτη να διαθεσει λεφτα και με τα στανταρντ ασφαλειας που εχει θεσπισει η κυβερνηση και οχι με τους φορους σε supercars..

      απο εκει και περα δε μπορω να καταλαβω τι ακριβως υπερασπιζεστε και κατεβασατε μουτρακια μερικοι..
      ειχατε σκοπο να αγορασετε η συμπονατε αυτο το 5% που αγοραζει supercars και θα στεναχωρηθει?
      σας επνιξε το αδικο ε?

    • sergio360

      Ναι,γιατι εχεις την λογικη ”αφου και εγω δεν εχω να διαθεσω τοσα,αρα ο αλλος τα εκλεψε”.Η αλλιως να ψωφησει η κατσικα του γειτονα.Ετσι δεν παμε μπροστα.Με ζηλοφθονιες και χαιρεκακιες προσπαθεις να ακυρωσεις οποιον εχει επιτυχει στον κλαδο του.Ναι,υπαρχουν και πολλοι που κλεψανε αλλα το τσουβαλιασμα σ’αυτο το θεμα,ειδικα αν θεωρεις τον εαυτο σου petrolhead ειναι τερμα ακυρο και ασχετο.

    • gv

      δεν εχω αυτη τη λογικη απλα βλεπω τη πραγματικοτητα..
      τι να πρωτοπουμε?φοροδιαφυγη?τα σκανδαλα που βγαινουν ενα ενα?
      εσυ ξερεις πολλα παραδειγματα δηλαδη εφοπλιστων οι οποιοι εχουν να δωσουν 300 χιλιαρικα για αυτοκινητο και πανε με το σταυρο στο χερι ε?
      τωρα αν εσυ επιλεγεις να εθελοτυφλεις δικαιωμα σου φυσικα..
      σαφως και θα υπαρχουν καποιοι ελαχιστοι που ειναι τιμιοι και τα κακως κειμενα ειναι καλυτερα να διορθωνονται με νομους και οχι με φορολογια αλλα αυτη ειναι η πραγματικοτητα προς το παρον..
      αν δε θελεις φορους φτιαξε εργοστασιο στη χωρα που θα φερει δουλειες και αναπτυξη και μη πληρωνεις μια..
      τι ειναι πιο σημαντικο για σενα οι χιλιαδες ωφελημενοι ή αυτοι οι ελαχιστοι πραγματικα,δεκαδες μπορει,που ειναι και πλουσιοι και τιμιοι και θα πληρωσουν τον εξρα φορο?
      ολοι ταυτοχρονα κερδισμενοι δε μπορουμε να ειμαστε γι αυτο κοιταμε το καλο των περισσοτερων καταλαβες πως παει?
      και δεν ειπα να φορολογηθει η 5αρα η 911 και αυτα που ειναι ”της σειρας” αλλα αυτοκινητα διπλασιας και τριπλασιας αξιας..

    • sergio360

      Δεν δουλευουν καθολου ετσι τα οικονομικα.Αυτα που λες εσυ πληρωνουμε τωρα σαν χωρα.Γιατι ΑΝ υπερφορολογησεις αυτον που εχει το εργοστασιο,θα το κλεισει και θα παει να το ανοιξει αλλου και θα χασουν την δουλεια τους ποσοι,θα χασει το κρατος απο φορους,απο εξαγωγες,θα σταματησει να κυκλοφορει τοσο χρημα στην αγορα και θα δημιουργηθει και εξτρα αναγκη για το κρατος να βρει καπου λεφτα να συντηρει τους απολυμενους.Οποτε τι θα κανει?Θα βαλει πιο μεγαλους φορους σ’αυτους που εμειναν,μεχρι να την κανουν και αυτοι.Γιατι ΚΑΙ πορους εχουν ΚΑΙ δεν ειναι μ@λ@κες να πληρωνουν κερατιατικα για να απολαμβανουν οι κηφινες οι οποιοι ποτε δεν επενδυσαν κατι,ποτε δεν στρωθηκαν και αν το θες,δεν ηταν και τυχεροι.Ρισκο ειναι οι business…Και ετσι κανεις μαγκα μια χωρα σαν την Βουλγαρια που γιναν οι γυφτοι πλουσιοι σε μια μερα.Ειναι χαζοι στο Monaco που δεν εχουν φορολογια μεγαλη η στα UAE που ναι μεν εχει 45% φορολογια αλλα το κρατος σου βαζει το μισο κεφαλαιο,ε?Εδω στην Ελλαδα πληρωνεις εφορια 65% χωρις καμια παροχη.Δες που εχουμε τον μεγαλυτερο στολο παγκοσμιως και τα καραβια μας εχουν ξενες σημαιες.Κατα τα αλλα μας φταιει το κεφαλαιο και πρεπει να κυνηγαμε τον πλουτο.Ξυπνηστε και δειτε οτι μονον ετσι θα παει μπροστα η χωρα και οχι με την φορολογια για να εχουμε να συντηρουμε τους Καρανικες.Ο ελεγχος που λες εννοειται να γινεται,συμφωνω και επαυξανω.Αλλα απο την αλλη πρεπει να κοπουν και ΑΠΕΙΡΕΣ παροχες που υπαρχουν προς ”ευπαθεις” ομαδες.Πηγαινε μια βολτα στην Λαικη να δεις που καταληγουν τα ταμπλετ που εχουμε πληρωσει οι Ελληνες φορολογουμενοι που τα δωσανε στα γυφτακια για να πανε σχολειο δηθεν.Πολυ μυαλο οποιος το σκεφτηκε!Μπραβο ρε!
      Και εν κατακλειδι,ναι,θα προτιμουσα το καλο των λιγων αλλα με ελεγχο,γιατι στην ουσια αυτο θα γινει καλο για ολους μελλοντικα.

    • gv

      εγω ειπα να φορολογησεις τα εισαγομενα οχι αυτα που παραγονται εδω..
      οι χωρες που εκαναν αυτο το πραγμα οδηγησαν τις βιομηχανιες να φτιαξουν εργοστασια για να γλυτωσουν τους φορους εισαγωγης..
      βεβαια εδω δυσκολα να γινει αυτο γιατι ειμαστε μια μικρη αγορα..
      εσυ γραφεις λες και εγω υποστηριζω τη γενικη φορολογια..
      συγκεκριμενα για πανακριβα supercars ειπα να μπει μεγαλος φορος πολυ το γενικευσες και πολυ το προχωρησες..
      δε μπορουμε να κανουμε οικονομικη συζητηση εδω ετσι κι αλλιως παντως το καλο των πολλων προεχει εναντι των 100 ατομων που εχουν λεφτα να παρουν supercars και θα τους λυπηθουμε κιολας που αντι για 300 χιλιαρικα θα δωσουν 500 ενω η συντριπτικη πλειοψηφια τους εχει κλεψει το κρατος πολλες φορες..

    • sergio360

      Εγω ειπα ελεγχος να γινεται,συμφωνω.Αλλα και εδω εφαρμοζονται ολα αυτα που σου λεω πιο πανω…Αμα το βαλεις 500 χιλιαρικα αντι για 300,επειδη ετσι θες,θα χασεις τα 500,θα χασεις και τα 300!Γιατι θα παει απο αλλου να το παρει 300,θα παει να βαλει αλλες πινακιδες,θα παει να κανει αλλου τα σερβις κλπ κλπ…Το φωναζουμε συνεχεια!Που εφτασε η Ελλαδα να κυκλοφορουν μονο 3000 διλιτρα και πανω στους δρομους…Ποσα εχουν καταθεσει πινακιδες,ποσα δεν εχουν βαλει ουτε ενα ευρω βενζινη,ποσα δεν αλλαξαν λαστιχα,ποσα δεν κανανε σερβις κλπ…Ολα αυτα ειναι λεφτα που εχει στερηθει η αγορα επειδη το κρατος και μερικοι ακομα αποφασισαν οτι οσοι εχουν διλιτρο και πανω ειναι πλουσιοι.Τωρα φατε στην μουρη τελη κυκλοφοριας στα χιλιαρακια και ολη η Θεσσαλονικη να εχει Βουλγαρικες και να βαζουν βενζινη απο τα Σκοπια.Το ειπαμε και πριν…Αν ζορισεις αυτον που εχει τα μεσα,θα βρει τροπο να στην σκασει και θα την πληρωσουν οι υπολοιποι.Ειναι φαυλος κυκλος.

      Αυτα απο εμενα…

    • NK

      Πες τα άνθρωπε, αν και μιλάς σε τοίχο.

    • NK

      Μία ερώτηση φίλε μου: ΔΕΗ, άγαμος υιός, Καρανίκας ή απλός κλασικός ελληνάρας ΔΥ;

  • Anestis Genk

    Και χωρίς καθόλου φόρους να τα έφερναν σε Ελλάδα και Ινδία και με τιμές χονδρικής, τιμές κόστους βρε αδερφέ, πάλι οι ίδιοι θα τα αγόραζαν.
    Για εμάς οι φόροι κάνουν την διαφορά μεταξύ GT86 και Swift Sport.

  • Mika

    Και στην Ελλαδα καπου τοσο θα κανει…

  • Εμπέρ Γιώργος

    Γιαυτο και εχουν μεινει εδω:

    http://tonwtiko.com/wp-content/uploads/2016/07/india-1.jpg

  • mixalhs7

    Στην Ινδια ομως υπαρχει υπερφορολογιση στα μοντελα που ηδη κυκλοφορουν, οπως στο Ελλαδισταν?

  • Nik Man

    πολύ σκουπίδι το αμάξι, προτιμώ να αγοράσω 1000 στρέμματα στην Ινδία

  • NK

    Η Ινδία δικαιολογείται γιατί έχει 24 εκατομμύρια οχήματα εγχώρια παραγωγή το έτος, ΤΑΤΑ, αλλά και εργοστάσια SUZUKI, BMW, Mercedes, Ford, GM.

    Oπότε σκίζει στους δασμούς τα εισαγόμενα για να προστατέψει την παραγωγή της.