Volkswagen Passat Alltrack

Την διάθεση των Passat Alltrack και Beetle Dune ανακοίνωσε η VW – Kosmocar στην Ελλάδα. Το Passat Alltrack προσφέρεται με τον 2.0 TDI κινητήρα σε τρεις εκδόσεις (150, 190, 220 ίππων) και βασίζεται στο επίπεδο εξοπλισμού του Passat Variant Comfortline, και περιλαμβάνει επιπλέον τα παρακάτω:

  • Ζάντες αλουμινίου “Ancona” 8J X 17, με ελαστικά 225/55 R17 self-sealing
  • Ενισχυμένη ανάρτηση με αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 27,5mm
  • Ράγες οροφής σε ασημί ανοδιωμένο
  • Προστατευτικά καλύμματα θόλων και μαρσπιέ σε ανθρακί χρώμα
  • Προστασία κινητήρα στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου
  • ergoComfort κάθισμα οδηγού με λειτουργία μασάζ
  • Καθίσματα ειδικής σχεδίασης ALLTRACK σε συνδυασμό ύφασμα / Alcantara
  • Πεντάλ και υποπόδιο οδηγού σε βουρτσιμένο ανοξείδωτο χάλυβα
  • Κατώφλια θυρών εμπρός από ανοξείδωτο χάλυβα με επιγραφή ALLTRACK
  • Σύστημα τετρακίνησης 4ΜΟΤΙΟΝ
  • Σύστημα XDS+ (2.0 TSI 220PS)
  • DCC- Dynamic Chassis Control (2.0 TSI 220PS)
  • Driving Profile (Σύστημα επιλογής οδηγικού προφίλ με Offroad Mode)
  • Personalization (δυνατότητα δημιουργίας προσωπικού προφίλ ρυθμίσεων)

Οι τιμές του ξεκινούν από τις 36.800 ευρώ και φτάνουν έως τα 44.900 ευρώ.

Volkswagen Beetle Dune

Το Beetle Dune ξεκινά από τις 24.100 ευρώ, ενώ για διάστημα της έκθεσης Αυτοκίνηση 2016 θα ισχύσει ειδική προωθητική ενέργεια -€ 1.500 για συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

Δελτίο Τύπου

Passat ALLTRACK. Παντός εδάφους!»

Η Kosmocar – Volkswagen ανακοινώνει την έναρξη της διάθεσης του νέου Passat ALLTRACK στην ελληνική αγορά, το οποίο κάνει πρεμιέρα στην έκθεση αυτοκινήτου ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2016.

Με μια ματιά

Το νέο Passat ALLTRACK συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά οδήγησης σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές, με την παντός εδάφους εμφάνιση και την τετρακίνηση 4MOTION. Αποτελεί δε ιδανικό όχημα ρυμούλκησης με βάρος τρέιλερ έως 2.200 κιλά και με το πρωτοποριακό σύστημα υποβοήθησης ρυμουλκούμενου (Trailer Assist).

10 σημαντικά στοιχεία για το Passat ALLTRACK:

  1. Εξοπλισμένο στάνταρ με νέας γενιάς τετρακίνηση 4Motion, με EDS και XDS+ στους δύο άξονες για μεταφορά της ροπής και εγκάρσια.
  2. Διαθέτει Σύστημα παρακολούθησης περιβάλλοντος χώρου εμπρός (Front Assist) και αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης (City Emergency Braking) που λειτουργεί σε ταχύτητες έως τα 65km/h.
  3. Με ιδιαίτερη εμφάνιση off-road που περιλαμβάνει ενισχυμένο πλαίσιο, αναρτήσεις heavy-duty, προστατευτικές ποδιές μηχανικών μερών, προστατευτικά στις πόρτες, τους θόλους και τα μαρσπιέ.
  4. Απόσταση από το έδαφος 174 χιλιοστών (αύξηση 27,5 χιλιοστών) για άριστο έλεγχο εκτός δρόμου.
  5. Προφίλ οδήγησης με «off-road» mode, όπου μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης διευκολύνουν την κίνηση εκτός δρόμου.
  6. Το Passat ALLTRACK συνδυάζει εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου με κορυφαίο επίπεδο άνεσης.
  7. Κινητήρες 2λίτρων υψηλής ροπής (έως και 400 Nm) με εύρος απόδοσης από τα 110 kW/ 150 PS έως τα 162 kW/ 220 PS.
  8. To Passat ALLTRACK μπορεί να διαχειριστεί φορτίο ρυμούλκησης 2.200 κιλών (με πέδηση σε κλίσεις έως και 12%).
  9. Το πρωτοποριακό σύστημα υποβοήθησης ρυμουλκούμενου (Trailer Assist) απλοποιεί την κίνηση με όπισθεν με τροχόσπιτο ή με τρέιλερ κάθε είδους.
  10. Το στάνταρ σύστημα εξατομίκευσης (personalization), δημιουργεί προσωπικά προφίλ και αποθηκεύει τις ρυθμίσεις του οδηγού για όλα τα συστήματα άνεσης, ασφάλειας και ψυχαγωγίας/ενημέρωσης.

Αθήνα, Οκτώβριος 2016. Το νέο Passat ALLTRACK είναι σχεδιασμένο για να κάνει τα πάντα – ένα crossover που συνδυάζει στοιχεία ενός station-wagon και ενός SUV. H Volkswagen εξέλιξε το νέο μοντέλο λαμβάνοντας υπόψη τις αυξημένες ανάγκες μιας κατηγορίας οδηγών, οι οποίοι:

  • Στις ιδιωτικές και επαγγελματικές τους μετακινήσεις δεν κινούνται αποκλειστικά σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους (τετρακίνηση 4MOTION με προφίλ οδήγησης off-road, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ενισχυμένο πλαίσιο και ανάρτηση),
  • Συχνά ρυμουλκούν τροχόσπιτο ή κάποιο τρέιλερ (ικανότητα ρυμούλκησης 2.200 κιλά, πρωτοποριακό σύστημα Trailer Assist),
  • Θέλουν να καλύψουν μεγάλες αποστάσεις άνετα και γρήγορα (ισχύς από 150 έως 220PS, και πρωτοποριακά συστήματα υποβοήθησης οδηγού),
  • Εκτιμούν την καλύτερη δυνατή συνδεσιμότητα (ενσωμάτωση smartphone και tablet μέσω «App-Connect» και «Media Control»),
  • Μεταφέρουν πράγματα που είναι απαραίτητα για τον συγκεκριμένο τρόπο ζωής τους (χωρητικότητα πορτμπαγκάζ 639 έως και 1.769 λίτρα, με μέγιστο μήκος 2.018 mm)
  • Θέλουν μέσω του αυτοκινήτου τους να εκφράζονται (πλευρικά προστατευτικά, τονισμένα φτερά και μαρσπιέ, ειδικής σχεδίασης προφυλακτήρες).

Εξωτερικά χαρακτηριστικά

Η δεύτερη γενιά του ALLTRACK (η 1η γενιά παρουσιάστηκε το 2012) αναγνωρίζεται άμεσα ως crossover, περιλαμβάνοντας: νέους προφυλακτήρες με προστατευτικές ποδιές, προεκτάσεις μαρσπιέ, τονισμένα φτερά, καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών σε «ματ χρώμιο», ράγες οροφής σε ασημί ανοδιωμένο και ζάντες αλουμινίου 17” «Ancona» με ελαστικά self-sealing (αυτο-σφραγιζόμενα). Ο συνδυασμός όλων των παραπάνω κάνει το αμάξωμα πιο ανθεκτικό, ενώ παράλληλα προσδίδει στο αυτοκίνητο μια ξεχωριστή εμφάνιση. Εναλλακτικά των στάνταρ τροχών η Volkswagen προσφέρει για το Passat ALLTRACK τις ζάντες 18 ιντσών «Kalamata» και αυτές των 19 ιντσών με την ονομασία «Alberville».

Εσωτερικά χαρακτηριστικά

Ακριβώς όπως το εξωτερικό, έτσι και το εσωτερικό του Passat ALLTRACK έχει τροποποιηθεί προκειμένου να εκφράζει τον πολύπλευρο χαρακτήρα του. Το υψηλό επίπεδο εξατομίκευσης, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί και ο πλούσιος βασικός εξοπλισμός δημιουργούν ένα εκλεπτυσμένο και σπορτίφ περιβάλλον. Οι βασικές διαφοροποιήσεις εκτείνονται από τα ορθοπαιδικά καθίσματα ergoComfort με πιστοποίηση AGR τα οποία φέρουν επενδύσεις από ύφασμα και Alcantara (του οδηγού με ρυθμιζόμενη κατά μήκος στήριξη των μηρών, λειτουργία μασάζ και ηλεκτρική ρύθμιση της οσφυϊκής υποστήριξης και της κλίσης της πλάτης) μέχρι τα κομψά διακοσμητικά σε απόχρωση τιτανίου, τις ανοξείδωτες επενδύσεις στα εσωτερικά μαρσπιέ και τα πατάκια με τις επίπεδες ραφές. Τα πεντάλ και το υποπόδιο του οδηγού είναι επίσης κατασκευασμένα από βουρτσισμένο ανοξείδωτο ατσάλι. Παράλληλα υπάρχουν και ιδιαίτερα στοιχεία εξοπλισμού, με έμφαση μέχρι και στην πιο μικρή λεπτομέρεια. Για παράδειγμα, το μενού του συστήματος infotainment έχει προσαρμοστεί ειδικά στο Passat ALLTRACK, με επιπλέον πληροφορίες off-road: πυξίδα, γωνία τιμονιού, και υψόμετρο.

Το Passat ALLTRACK βασίζεται στο Passat Variant. Αυτό σημαίνει πως διαθέτει άπλετο χώρο σε όλες τις θέσεις και έναν εξαιρετικά μεγάλο και προσαρμοζόμενο χώρο αποσκευών. Με πέντε επιβάτες υπάρχει διαθέσιμος χώρος 639 λίτρων για τις αποσκευές, ενώ σε αυτήν την περίπτωση το ωφέλιμο μήκος είναι 1.172 χιλιοστά. Με την αναδίπλωση της ασύμμετρης πλάτης του πίσω καθίσματος, ο χώρος για τις αποσκευές αυξάνεται στα 1.769 λίτρα, ενώ μπορούν να τοποθετηθούν αντικείμενα μήκους 2.018 χιλιοστών.

Κατασκευασμένο για κάθε επιφάνεια

Το νέο Passat ALLTRACK είναι ένα αυτοκίνητο που υλοποιεί όλα όσα υπόσχεται η εμφάνισή του. Διαθέτει ενισχυμένο πλαίσιο, αναρτήσεις «heavy-duty» και απόσταση από το έδαφος 174mm, αυξημένη κατά 27,5mm. Επιπρόσθετα η Volkswagen έχει εξελίξει μια ιδιαίτερα αποτελεσματική προστατευτική ποδιά για τον κινητήρα η οποία δεν είναι πλέον κατασκευασμένη από ατσάλι – όπως στο μοντέλο της προηγούμενης γενιάς – αλλά από ιδιαίτερα ανθεκτικό πλαστικό. Κάτι που οδήγησε στη μείωση του βάρους κατά 16 κιλά.

Δυνατότητα ρυμούλκησης 2.200 κιλών

Το νέο Passat ALLTRACK ταυτόχρονα είναι και ένα ιδανικό όχημα ρυμούλκησης: το Passat ALLTRACK μπορεί να ρυμουλκήσει, με τη χρήση του ηλεκτρικά αναδιπλούμενου κοτσαδόρου, τρέιλερ συνολικού βάρους 2.200 κιλών σε κλίση 8% και 12% (με φρένα). Επιπλέον το σύστημα υποβοήθησης ρυμουλκούμενου (Trailer Assist) που λάνσαρε η 8η γενιά του Passat, απλοποιεί τις μανούβρες με το τρέιλερ καθώς το αυτοκίνητο αναλαμβάνει το ίδιο τον έλεγχο του τιμονιού στην κίνηση με όπισθεν

Συστήματα Κίνησης

Κινητήρες. Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει 2λιτρους κινητήρες Euro 6, έναν κινητήρα TSI και δυο TDI. Ο 2.0lt TSI αποδίδει 220 PS και έχει ροπή 350 Nm. Οι 2.0lt TDI ξεκινούν από τα 150 PS και τα 340 Nm και φτάνουν στα 190 PS με ροπή 400 Nm. Παράλληλα, κάθε Passat ALLTRACK είναι εξοπλισμένο με σύστημα pro-active stop/start και σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

Η έκδοση με το κινητήρα 2.0lt TDI 150 PS διατίθεται σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ οι υπόλοιπες εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG). Το DSG διαθέτει στάνταρ λειτουργία «coasting», η οποία συμβάλλει στη χαμηλή κατανάλωση μιας και απεμπλέκει το κινητήρα από το σύστημα μετάδοσης, π.χ. σε κατηφορικά τμήματα, προκειμένου να γίνεται η καλύτερη δυνατή χρήση της κινητικής ενέργειας.

Και οι δυο κινητήρες TDI του Passat ALLTRACK είναι εξοπλισμένοι με έναν καταλυτικό μετατροπέα SCR, που μετατρέπει τα οξείδια του αζώτου (NOx) στα καυσαέρια σε άζωτο (Ν2) και H2O. Η μετατροπή αυτή γίνεται με τη χρήση συνθετικά παρασκευασμένου AdBlue®, που αποθηκεύεται σε ειδικό ρεζερβουάρ 13lt. Στο Passat υπάρχει ξεχωριστό στόμιο που βρίσκεται στην τάπα του ρεζερβουάρ βενζίνης.

Mόνιμη τετρακίνηση. Το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION 5ης γενιάς ενεργοποιείται ακόμη και πριν κάποιος τροχός αρχίσει να χάνει την πρόσφυσή του. Υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, η κίνηση μεταδίδεται κατά κύριο λόγο στον μπροστινό άξονα, και έτσι εξοικονομείται καύσιμο. Εάν κριθεί απαραίτητο, σχεδόν το 100% της διαθέσιμης ροπής κίνησης μπορεί να μεταφερθεί στον πίσω άξονα.

Εκτός από τον πολύδισκο συμπλέκτη Haldex που μοιράζει την ροπή κατά τον διαμήκη άξονα, δύο συστήματα EDS (ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού), δηλαδή ένα σε κάθε άξονα, μοιράζουν την ροπή στους τροχούς (εγκάρσια). Έτσι, εάν ένας τροχός αρχίσει να ολισθαίνει μεταφέρουν την ροπή κίνησης στον απέναντι τροχό, μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Η έκδοση με τον κινητήρα 2.0lt TSI 220PS είναι επιπλέον εξοπλισμένη και στους δύο άξονες με το σύστημα XDS+ (λειτουργική επέκταση των ηλεκτρονικού κλειδώματος διαφορικού EDS για μεγάλες ταχύτητες), το οποίο κατά τη διάρκεια γρήγορης στροφής επιβραδύνει τους εσωτερικούς τροχούς που τείνουν να ολισθήσουν, εξαλείφοντας την υποστροφή ή υπερστροφή, και προσφέροντας έτσι μεγάλη ακρίβεια στην κατευθυντικότητα. Στις υπόλοιπες εκδόσεις το XDS+ διατίθεται προαιρετικά.

Προφίλ οδήγησης offroad. Επιπρόσθετα από τα γνωστά προφίλ οδήγησης «Eco», «Normal», «Sport» και «Individual», το προφίλ οδήγησης «Off-Road» διατίθεται αποκλειστικά για τα μοντέλα ALLTRACK. Ενεργοποιώντας το συγκεκριμένο προφίλ με το πάτημα ενός κουμπιού, όλα τα σχετικά συστήματα οδήγησης/υποβοήθησης, η ανάρτηση (με DCC), ο κινητήρας και το κιβώτιο προσαρμόζονται σε χρήση εκτός δρόμου.

Παράλληλα ενεργοποιείται το σύστημα ελέγχου κατάβασης (HDA), το οποίο διατηρεί σταθερά χαμηλή ταχύτητα στις κατηφόρες. Κατά την κατάβαση σε εδάφη με κλίση μεγαλύτερη του 10% η ταχύτητα περιορίζεται από τα 2 έως τα 30 χλμ./ώρα. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει την ταχύτητα πατώντας γκάζι ή φρένο. Το σύστημα HDA απενεργοποιείται αυτόματα όταν η κλίση του εδάφους γίνει μικρότερη από 5%.

Εξατομίκευση. Με το σύνολο των συστημάτων άνεσης, ασφάλειας, ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να διευρύνεται συνεχώς από γενιά σε γενιά, η Volkswagen τοποθέτησε στο νέο Passat ALLTRACK ένα ολοκληρωμένο σύνολο εξατομίκευσης για διαφορετικούς οδηγούς σε έναν αυτοκίνητο, ώστε ο καθένας να έχει στην διάθεσή του άμεσα τις προτιμήσεις του.

Έτσι για κάθε χρήστη υπάρχει ένας ανεξάρτητος λογαριασμός με αποθηκευμένες τις προσωπικές ρυθμίσεις (ανάλογα με τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου) για τα παρακάτω:

  • Εσωτερικός φωτισμός,
  • Adaptive Cruise Control (ACC),
  • Σύστημα πολυμέσων (βιβλιοθήκη πολυμέσων, τηλεφωνικό αρχείο, πλοήγηση, ραδ/νικοί σταθμοί),
  • Αυτόματος κλιματισμός,
  • Ψηφιακός πίνακας οργάνων,
  • Σύστημα ελέγχου διατήρησης πορείας (Lane Assist),
  • Μνήμη καθισμάτων,
  • Park Assist,
  • Κλείδωμα/ξεκλείδωμα,
  • Πλευρική υποβοήθηση (Side Assist),
  • Ρύθμιση καθρεπτών και φωτισμού

Συστήματα υποβοήθησης και άνεσης

Μία προηγμένη σειρά από συστήματα υποβοήθησης και άνεσης είναι διαθέσιμη στο βασικό εξοπλισμό του νέου Passat ALLTRACK, όπως:

Front Assist συμπεριλαμβανομένου του City Emergency Braking. Το Front Assist είναι ένα σύστημα παρακολούθησης περιβάλλοντος χώρου εμπρός, που προειδοποιεί τον οδηγό και επιβραδύνει αυτόματα το αυτοκίνητο σε περίπτωση επερχόμενης σύγκρουσης. Ένα στοιχείο του Front Assist είναι το City Emergency Braking αναλαμβάνει την ίδια λειτουργία αλλά σε αστικό περιβάλλον και σε ταχύτητες έως τα 65km/h.

 

Precrash. Πρόκειται για το σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών. Μέσω των αισθητήρων ραντάρ και του ESP το σύστημα αντιλαμβάνεται κίνδυνο επερχόμενης σύγκρουσης ή ανατροπής και προετοιμάζει τα επιμέρους συστήματα όπως: οι ζώνες ασφαλείας οδηγού και συνοδηγού σφίγγουν και τα ηλεκτρικά καθίσματα έρχονται σε όρθια θέση ώστε να παρέχεται βέλτιστη προστασία από τον αερόσακο και το σύστημα συγκράτησης, τα πλαϊνά παράθυρα κλείνουν (πλην ενός μικρού κενού) το ίδιο και η ηλιοροφή για την μέγιστη αποτελεσματικότητα των αερόσακων.

Park Assist. Πρόκειται για το ημιαυτόνομο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης σε παράλληλες ή κάθετες θέσεις πάρκινγκ, με λειτουργία εξόδου από παράλληλες θέσεις. Στις κάθετες θέσεις το Park Assist μπορεί όχι μόνο να εκτελέσει οπισθοπορεία, αλλά και κίνηση προς τα εμπρός. Μάλιστα υπάρχει η δυνατότητα ενεργοποίησης του συστήματος και εν μέσω της διαδικασίας παρακαρίσματος.

Climatronic 3 ζωνών. Ο καινοτόμος 3-ζωνικός αυτόματος κλιματισμός δίνει τη δυνατότητα για εξατομικευμένη ρύθμιση της θερμοκρασίας για τον οδηγό, τον συνοδηγό και τους πίσω επιβάτες. Παράλληλα ο ειδικά σχεδιασμένος ενιαίος αεραγωγός στο επάνω μέρος του ταμπλό, προσφέρει 50% μεγαλύτερη επιφάνεια ροής σε σχέση με τους κοινούς αεραγωγούς, εξασφαλίζοντας κορυφαία ψύξη/θέρμανση, αισθητή μείωση θορύβου, ενώ περιορίζει τα ενοχλητικά ψυχρά ρεύματα που ευθύνονται για τους ερεθισμούς των ματιών και τις ψύξεις στο σώμα.

Volkswagen Car-Net – Μέγιστη συνδεσιμότητα. Χάρη στην προηγμένη και έξυπνη σχεδίαση τους, τα συστήματα infotainment επιτρέπουν τη μέγιστη δυνατή συνδεσιμότητα εξωτερικών συσκευών. Τα διάφορα πρωτόκολλα επικοινωνίας περιλαμβάνουν την ενσωμάτωση smartphones μέσω «App Connect», για χρήση των εφαρμογών «MirrorLink™», «CarPlay™» (Apple) και «Android Auto™» (Google). Οι πλατφόρμες αυτές επιτρέπουν σε Apple και Android smartphones να ενσωματωθούν στο σύστημα infotainment του Passat ALLTRACK. Επιπρόσθετα το «Guide & Inform» επιτρέπει την online πρόσβαση σε πληροφορίες για την κίνηση ή σε ειδήσεις ή για την εύρεση ελεύθερων θέσεων στάθμευσης, ενώ η εφαρμογή Volkswagen «Media Control» επιτρέπει την ενσωμάτωση tablet.

Eπισκόπηση εκδόσεων, εξοπλισμού, τιμών Passat ALLTRACK

Το νέο Passat ALLTRACK διατίθεται με τους παρακάτω συνδυασμούς κινητήρων και μετάδοσης:

Μετάδοση

Κινητήρας

Μηχ. 6 σχέσεων

4MOTION

DSG 6 σχέσεων

4MOTION

DSG 7 σχέσεων

4ΜΟΤΙΟΝ

2.0lt TDI BMT SCR 150PS l
2.0lt TDI BMT SCR 190PS l
2.0lt TSI BMT 220PS l

Το νέο Passat ALLTRACK βασίζεται στο ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού του Passat Variant Comfortline, και περιλαμβάνει επιπλέον τα παρακάτω:

Ζάντες αλουμινίου “Ancona” 8J X 17, με ελαστικά 225/55 R17 self-sealing

Ενισχυμένη ανάρτηση με αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 27,5mm

Ράγες οροφής σε ασημί ανοδιωμένο

Προστατευτικά καλύμματα θόλων και μαρσπιέ σε ανθρακί χρώμα

Προστασία κινητήρα στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου

ergoComfort κάθισμα οδηγού με λειτουργία μασάζ

Καθίσματα ειδικής σχεδίασης ALLTRACK σε συνδυασμό ύφασμα / Alcantara

Πεντάλ και υποπόδιο οδηγού σε βουρτσιμένο ανοξείδωτο χάλυβα

Κατώφλια θυρών εμπρός από ανοξείδωτο χάλυβα με επιγραφή ALLTRACK

Σύστημα τετρακίνησης 4ΜΟΤΙΟΝ

Σύστημα XDS+ (2.0 TSI 220PS)

DCC- Dynamic Chassis Control (2.0 TSI 220PS)

Driving Profile (Σύστημα επιλογής οδηγικού προφίλ με Offroad Mode)

Personalization (δυνατότητα δημιουργίας προσωπικού προφίλ ρυθμίσεων)

Oι Ανώτατες Προτεινόμενες Λιανικές Τιμές διαμορφώνονται ως εξής:

Έκδοση  (ΑΠΛΤ)
2.0lt TDI SCR 150PS 4MOTION € 36.800
2.0lt TDI SCR 190PS DSG 4MOTION € 44.900
2.0lt TSI BMT 220PS DSG 4MOTION € 44.900

Νέο Volkswagen Beetle DUNE

Το θρυλικό «Beach-Buggy» επιστρέφει. Το Beetle Dune* Cabriolet αποτελεί το μοναδικό ανοιχτό Crossover της αγοράς.

Η Kosmocar-Volkswagen παρουσιάζει το νέο Beetle Dune στην ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2016. Το crossover μοντέλο, το οποίο θυμίζει τα θρυλικά buggies «Baja California», διαθέτει εντυπωσιακό σχεδιασμό με πολλά off-road χαρακτηριστικά, μεγάλους τροχούς 18 ιντσών, διευρυμένα μετατρόχια και αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Το Beetle Dune διατίθεται τόσο ως Coupe όσο και ως Cabriolet.

Ο περιπετειώδης χαρακτήρας του νέου «σκαθαριού» τονίζεται από την μεγάλη κεντρική κυψελωτή εισαγωγή αέρα εμπρός με ασημένιο πλαίσιο. Στην πλαϊνή πλευρά, οι μεγάλοι τροχοί σε βουρτσιμένο αλουμίνιο με λεπτομέρειες σε μαύρη λάκα, τα διευρυμένα μαρσπιέ και τα μαύρα προστατευτικά στους θόλους των τροχών, δημιουργούν έναν εντυπωσιακό συνδυασμό. Επιπλέον, τα μαύρα προστατευτικά στο κάτω μέρος των θυρών και η διακοσμητική λωρίδα με λογότυπο “DUNE” υπογραμμίζουν τη δυναμική εικόνα του μοντέλου. Η απόσταση από το έδαφος αυξήθηκε κατά 10 χιλιοστά, τα μετατρόχια μεγάλωσαν κατά 13 χιλιοστά για να τονίσουν τις crossover ιδιότητες.

Στο πίσω μέρος του νέου Beetle Dune δεσπόζει το σήμα κατατεθέν των παλιών σκαραβαίων, η κλασική επιγραφή “Volkswagen”. Η μεγάλη πίσω αεροτομή (με lip στο επάνω μέρος σε μαύρη λάκα), ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με μαύρες προστατευτικές επενδύσεις και ποδιά σε ασημί χρώμα, και τα νέα πίσω φώτα LED συνθέτουν ένα άκρως εντυπωσιακό σύνολο. Νέο είναι και το αποκλειστικό χρώμα λανσαρίσματος, το κίτρινο μεταλλικό Sandstorm (Αμμοθύελλα). Η Coupe έκδοση διαθέτει οροφή βαμμένη σε μαύρο χρώμα, ενώ η Cabriolet έκδοση φέρει μαύρη μαλακή οροφή.

Η διαφορετικότητα του μοντέλου συνεχίζεται και στο εσωτερικό. Τα ιδιαίτερα στοιχεία εξοπλισμού περιλαμβάνουν το πάνελ του ταμπλό στο χρώμα του αμαξώματος, τις κίτρινες εξωτερικές ραφές στα σπορ καθίσματα, στο δερμάτινο τιμόνι, στην λαβή του χειροφρένου και του επιλογέα ταχυτήτων, καθώς και στα πατάκια. Παράλληλα, κίτρινες είναι και οι ενδείξεις του πίνακα οργάνων και των κεντρικά τοποθετημένων οργάνων στο ταμπλό (θερμοκρασία λαδιού, πίεση Turbo, χρονόμετρο). Τέλος, τα σπορ καθίσματα διαθέτουν νέες ειδικές επενδύσεις από ύφασμα και δέρμα σε δίχρωμη απόχρωση γκρι-μαύρο, ενώ το δερμάτινο τιμόνι έχει διακοσμητικό φινίρισμα μαύρης λάκας και λογότυπο DUNE.

Το Beetle Dune διαθέτει το τελευταίας γενιάς συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Composition Media με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5”, mp3 & CD-player, θύρα SD-card, λειτουργία επισκόπησης φωτογραφιών (jpeg viewer). Παράλληλα, διαθέτει διασύνδεση τηλεφώνου Bluetooth με audio streaming, όπως και θύρα USB για σύνδεση και φόρτιση εξωτερικών συσκευών. Βεβαίως υπάρχει η δυνατότητα αναβάθμισης σε «Discover Media» με λειτουργία πλοήγησης, όπως επίσης και η επιλογή του «App-Connect» για σύνδεση smartphone με το αυτοκίνητο και λειτουργία εφαρμογών μέσω Apple CarPlay®, Google Android Auto® και MirrorLink®.

H Volkswagen προσφέρει επίσης ένα προαιρετικό high-end σύστημα ήχου σχεδιασμένο από την Fender. Το βασικό στοιχείο αυτού του συστήματος ήχου είναι ο ενισχυτής 10 καναλιών, Class A / B και ισχύος 400 Watt, καθώς και τα γούφερ, τουίτερ, subwoofer από την Fender.

Διαθέσιμο με κινητήρα 1.2 TSI BMT 105PS και 1.4 TSI BMT 150PS, το νέο Beetle Dune διαθέτει πλούσιο βασικό εξοπλισμό, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

DUNE
Ζάντες αλουμινίου 8J X 18 “Canyon” με ελαστικά 235/45 R18
Ενισχυμένη ανάρτηση με αυξημένη απόσταση από το έδαφος (+10mm) και διευρυμένα μετατρόχια
Σπορ προφυλακτήρες, πλευρικά μαρπιέ και θόλοι τροχών με προστατευτικές επενδύσεις
Προστατευτικές ποδιές εμπρός – πίσω και εξωτερικοί καθρέπτες, σε χρώμα ασημί Reflex
Διακοσμητική ρίγα “DUNE” στο κάτω μέρος των θυρών και επιγραφή “Volkswagen” στην πίσω πόρτα
Πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED
Μεγάλη πίσω αεροτομή (πάνω χείλος σε μαύρη λάκα)
Σπορ καθίσματα εμπρός σε συνδυασμό Δέρμα με ύφασμα στο κεντρικό τμήμα, και κίτρινες ραφές curry
Πολύ-λειτουργικό δερμάτινο τιμόνι με ραφές σε κίτρινο χρώμα curry, και λογότυπο “DUNE”
Cruise control (Αυτόματος σταθεροποιητής ταχύτητας)
Ηχοσύστημα “Composition Media” με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5″, αισθητήρα εγγύτητας, CD & MP3 player, 4 Χ 20 Watt, 8 ηχεία, θύρες AUX-IN, USB, SD-card, δυνατότητα απεικόνισης φωτογραφιών
Climatronic (Ηλεκτρονικός αυτόματος κλιματισμός 2 ζωνών)
Park Pilot (Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω με οπτικές ενδείξεις στην οθόνη του ηχοσυστήματος – Optical Parking System))
Αυτόματη ενεργοποίηση φώτων και υαλοκαθαριστήρων, με λειτουργία “Coming Home” & “Leaving Home”

Οι ενδεικτικές τιμές λιανικής ξεκινούν από € 24.100 ενώ για το διάστημα της έκθεσης ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2016 θα ισχύσει ειδική προωθητική ενέργεια -€ 1.500 για συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων.

  • Smartass

    Δηλαδή τα 150 άλογα κοστίζουν 36.800€ και τα 220 άλογα κάνουν 44.900€.
    Σαν πολλά δεν ζητάει η VAG (8.100€) για 70 άλογα;;
    Με έναν επαναπρογραμματισμό της ΕCU, βέβαια πριν το πρώτο σέρβις τα έχεις τα 70 άλογα με παρά πολύ λιγότερα χρήματα.
    Υ.Γ Μου έχουν πει κάτι πολύ ψαγμένοι κάτοχοι VW ότι δεν πήγαν τα αυτοκίνητα τους για σέρβις σε εξουσιοδοτημενό γιατί περιορίζουν τις παραμέτρους της ECU έτσι ώστε να μην δέχεται ανταλλακτικά από την δευτερογενή αγορά.

    • Interstellar

      Βασικά νομίζω ότι στο ένα μοτέρ με τα 150 έχεις ένα τούρμπο ενώ στα 220 έχουν 2 ή εάν δεν ισχύει αυτό τότε έχουν εντελώς άλλες τουρμπίνες !!!!Δεν είναι μόνο το πρόγραμμα.

    • Mika

      Σωστος
      O διλιτρος με τα 220 αλογα ειναι βενζινης TSi…

    • thodoris91

      Το άρθρο είναι λιγο σαλάτα αλλού λέει TSI κι αλλου TDI…ο biTDI έχει κι άλλες διαφορές εκτός του δεύτερου turbo και νομίζω είναι 240ps