mclaren-675lt

Η McLaren 675LT είναι αυτοκίνητο «παντός καιρού». Βλέπεις, οι μηχανικοί στο Woking φρόντισαν όχι απλά να είναι πύραυλος στην ευθεία, αλλά να έχει εξαιρετική συμπεριφορά εντός πίστας, κάτι που μεταφράζεται σε πολύ καλούς χρόνους. Βέβαια, το γεγονός ότι το βρετανικό supercar είναι υποδειγματικά στημένο, δε σημαίνει ότι μπορείς να το οδηγήσεις όπως θέλεις.

Τα 675 άλογα και 700 N·m ροπής είναι πολλά, έτσι θα πρέπει να είσαι προσεκτικός με το γκάζι. Αυτό ήταν που δεν έγινε στη συγκεκριμένη περίπτωση και μάλιστα δύο φορές. Βέβαια, ο οδηγός κατάφερε να το σώσει, παρόλο που βγήκε εκτός πίστας. Ευτυχώς το Circuito Ascari έχει μεγάλες εξόδους διαφυγής, συνεπώς δεν είχαμε ζημιές.

  • Renesis1

    Η Ascari σαν πίστα έχει απαιτητική χάραξη, για οποιοδήποτε supercar / hypercar. Είναι σίγουρα και θέμα οδηγού, αλλά αυτή η πίστα εκτός των συγκεκριμένων στροφών που έχει, έχει και το χαρακτηριστικό οτι σε κάποιες από αυτές υπάρχει έντονη κλίση..

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Αφήστε τις παπάτζες με τα πισωμήχανα, γιατί σας βλέπω στα θυμαράκια.
    Μου θέλουν και στροφιλίκια με τα εκκρεμή.
    Μπείτε εκεί σε κανά cartoδρόμιο και πολύ είναι.

    • καπου διαβασα οτι τα GTR/F12 κτλ…τα χαρακτηριζουν ως front mid engine….δηλαδη οτι αν και ο κινητηρας ειναι μπροστα ειναι κρεμασμενος προς το κεντρο για καλυτερο ζυγισμα….σε αντιθεση πχ με ενα golf/megane/civic που το μοτερ ειναι πανω στον αξονα……

      η το καταλαβα λαθος ???

    • NIKOS HomoAkatastatus

      To πολιτικό ΝΙSSAN GTR,ΔΕΝ είναι front mid engine.Πετυχαίνουν το ζύγισμα τους αλλιώς.
      Υπάρχουν μπροστoμήχανα, που μεταφέρουν ελαφρώς τα φορτία,λίγο πίσω από τον μπροστινό άξονα.
      Δηλαδή η μηχανή δεν εδράζεται όλη επάνω στους μπρoστινούς θόλους.
      Και η Ferrari F12 το έχει αυτό.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Front_mid-engine,_front-wheel-drive_layout

      Αυτό γίνεται για να ΜΗΝ έχουν ΥΠΟΣΤΡΟΦΙΚΗ συμπεριφορά στις στροφές και πιο ”ελαφρύ” τιμόνι-απόκριση.
      Xαρακτηριστικά παραδείγματα είναι επίσης τα MAZDA RX8,HONDA S2000.
      Στην μπλέ φωτογραφία του RX8,κοίτα που είναι η θολόμπαρα και που η μηχανή.

      Μην μπερδεύεσαι όμως,ουδεμία σχέση η συμπεριφορά τους με άλλα μοντέλα, που έχουν τις μηχανές κοντά ή πίσω, από τον ΠΙΣΩ άξονα.
      Εκεί δυστυχώς, έχουμε το φαινόμενο του εκκρεμούς.
      Την καταστροφικότητα την βλέπουμε στο video του άρθρου.
      http://www.testingautos.com/wp-content/uploads/2013/01/nissan-gt-r-chassis.jpg

      http://media.carsvibe.com/photos/2012/05/24/Ferrari-FF_2012_1600x1200_wallpaper_eb.980×0.jpg
      http://www.performancecarblog.co.uk/wp-content/uploads/2011/02/aem.jpg
      http://cdn.pinthiscars.com/images/2004-mazda-rx8-rotary-engine-wallpaper-2.jpg

    • ερωτηση γιατι σε εχασα…….λες οτι τα κεντρομηχανα ειναι σκοτωστρες ???

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Αυτά που έχουν τα φορτία κοντά ή πίσω από τον ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ,
      είναι κίνδυνος-θάνατος.
      ΟΥΤΕ καραεπαγγελματίες οδηγοί ΔΕΝ τα κρατάνε, γι’αυτό και τα βλέπετε να γκρεμοτσακίζονται συνέχεια.

      Μην σκεφτείς τίποτα ασχετοtrolling περί ”ΗΟΝDA NSX” να μου πεις.
      Πριν πολλά χρόνια σε συζήτηση με τον Μιχαλιό, του είχα αναφέρει πως αυτό που με χαλά επάνω του, είναι διάταξη της μηχανής.
      Θαυμάζω όμως το διαστημικό του σχέδιο και την υψηλή υβριδική του τεχνολογία, που είμαι φίλος της ηλεκτροδύναμης.

    • mixalhs7

      To κεντρομηχανο ειναι πιο νευρικο στο οριο.
      ΑΝ ο οδηγος χασει τον ελεγχο το οχημα περιστρεφεται γρηγορα γυρο απο τον αξονα του εξαιτίας της ροπης αδρανειας γυρω απο το κεντρο βαρους που ειναι στη μεση. (φαντασου να πιεζεις με το δακτυλο σου ενα αυτοκινητο στο κεντρο του και αυτο να περιστρεφεται κυκλικα τριγύρω απ τον καθετο αξονα της δυναμης που του ασκεις με το δακτυλο σου.)
      Αντιστοιχα σ’ενα μπροστομηχανο ή ενα πισωμηχανο μπορει ο οδηγος να ανακτησει πιο ευκολα και πιο γρηγορα τον ελενγχο σε σχεση με ενα κεντρομηχανο.
      Απο την αλλη ενα κεντρομηχανο εχει το πλεονεκτημα της καλυτερης κατανομης προσφυσης, πεδησης ενω επιτυγχανει πολυ καλυτερο φρεναρισμα ταλαιπωροντας λιγοτερο τα φρενα απ οτι στις αλλες διαταξεις.
      Επισης ειναι ασφαλεστερο αν θες επανω σε μια στροφη να αποφυγεις ενα εμποδιο.
      That’s all!

    • Άρα όταν θέλω χρόνους θέλω κέντρο μηχανο !!!! Εγώ αυτο καταλαβαίνω από αυτο που λες !!! Ευχαριστώ !

    • Akis-F1 FAN

      Φταίει που είναι 1230 κιλά στεγνή. Έπρεπε να την είχαν κάνει 2 τόνους οι άμπαλοι να πηγαίνει τρένο ;-P

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Και 2 τόνους στατικά να την είχαν κάνει και άλλα 500 κιλά αεροδυναμικά να έβαζαν, πάλι το φαινόμενο του εκκρεμούς θα υπάρχει.
      Τα γιωτόμπαλα τους ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΕΝ μπορούν να τους αλλάξουν, OYTE με 500 χιλιάδες ηλεκτρονικά esp.

      Nα φανταστείς πόσο trollπαπάτζες είναι, που ανακάλυψαν τους όρους
      ”στεγνό” και ”γεμάτο” για να τα λένε στο πόπολο. : )
      Αυτές τις παπάτζες τις πιστεύουν oι ασχετόβιοι.
      Όταν ζυγίζονται από θύματα κατόχους, ως δια μαγείας βρίσκουν λίπος
      παραπάνω. : )

  • Mika

    To δευτερο ηταν με παρα πολλα χιλιομετρα αλλα το εσωσε υποδειγματικα…

    • τσακαλακος απο τους λιγους !!!

  • Anestis Genk

    Πολύ γρήγορα χέρια! Πάντως φαίνεται πολύ tail happy η Macca

  • Akis-F1 FAN

    Χεράς !!