tug

Δεν είναι σε κανέναν ευχάριστο να «κολλήσει», ιδιαίτερα όταν είναι μόνος του. Έχει συμβεί σε αρκετούς όταν κινούνται σε χώματα, λάσπες ή χιόνια, και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να περιμένεις για τη χείρα βοηθείας, που είναι κατά κύριο λόγο ένα πιο δυνατό όχημα ή έστω με καλύτερες ικανότητες εκτός δρόμου.

Νομίζω, όμως, ότι δεν έχουμε δει ξανά τέτοια ρυμούλκηση. Ένα φορτηγό είναι ανίκανο να κινηθεί και το σημείο είναι αρκετά δύσκολο για να τον τραβήξει κάποιος με τον συνηθισμένο τρόπο, καθώς η θάλασσα είναι κοντά. Κι όμως, η λύση δόθηκε από το νερό! Ένα μεγάλο σκάφος ανέλαβε τη δουλειά, αφού οι πανίσχυροι κινητήρες του ήταν δεδομένο ότι δε θα είχαν πρόβλημα να τραβήξουν το επιπλέον βάρος.

  • Mika

    Πως τα καταφερε ο Ποντιος να το κολλησει με τη ασφαλτο διπλα του? Θελει προσπαθεια!
    Ακομα κι εαν ειχε βρεξει κι ηταν μαλακο το χωμα στο γκαζον, δεκα μετρα πιο κατω εχει χωμα να κανει την αναστροφη του!!
    Εκανε δουλεια ο καβος τελικα!!!

    • Pandal

      Δεν είναι τόσο απλό όσο νομίζεις. .. η γλίτσα που πιάνουν τέτοια μέρη μερικές φορές είναι χειρότερες κι από πάγο.

    • Mika

      Ναι, αλλα αν εισαι επαγγελματιας φορτηγατζης, οφειλεις να ξερεις καποια πραγματα. Βαρυ βορτωμενο φορτηγο σε γκαζον, δεν εχει θεση! Εδω ειναι απλη λογικη σε μενα που δεν εχω σχεση με το αντικειμενο, αλλα οδηγησα 5-10 φορτηγα στο Ναυτικο…

    • Mika

      Ναι, αλλα αν εισαι επαγγελματιας φορτηγατζης, οφειλεις να ξερεις καποια πραγματα. Βαρυ βορτωμενο φορτηγο σε γκαζον, δεν εχει θεση! Εδω ειναι απλη λογικη σε μενα που δεν εχω σχεση με το αντικειμενο, αλλα οδηγησα 5-10 φορτηγα στο Ναυτικο…

    • Pandal

      Πολύ σωστά. ..αλλά με αρκετά μεγάλη εμπειρία σε φορτηγά και σε βαρέα οχήματα που έχω, σου λέω ότι υπάρχουν άνθρωποι με επαγγελματίκα δίπλωματα και με φορτηγά οι οποίοι έχουν βρεθεί κατά λάθος σε αυτά τα οχήματα και είναι άσχετοι! Και αυτό δεν είναι μόνο ελληνικό προνόμιο.

    • Mika

      Eγω με λιγους μηνες στη θητεια μου το ειδα απο πρωτο χερι, κι εμαθα πια να τους σεβομαι και να μη τους βριζω οταν πανε με 40 φορτωμενοι και με καθυστερουν..Υποτιθεται αυτοι που το κανουν για δουλεια πρεπει να το εχουν σαν δευτερη φυση γαμωτο..Θυμαμαι οταν οδηγουσα το πυροσβεστικο στην Αμφιαλη…Οταν ηταν αδειο, πηγαινε τον κωλο του…Οταν ομως γεμιζε με 10-12 τονους νερο, δεν πηγαινε με τιποτα στην ανηφορα, και στη κατηφορα σε εσπρωχνε κατω…Ηθελε τεραστια προσοχη…
      Μαθαινεις στη πραξη απο αυτα και γινεσαι καλυτερος και πιο υπευθυνος οδηγος!!

    • Pandal

      Μια συμβουλή που μου είχε δώσει ένας παλιός συνάδελφος στα πρώτα μου χιλιόμετρα με νταλίκα. … “όσο οδηγείς μαθαίνεις”
      Τι κακο είναι ότι δεν σκέφτονται όλοι έτσι, και δεν συνειδητοποιουν την ευθύνη που έχουν πιάνοντας το τιμόνι.

    • εγω βλεπω οτι το φορτηγο εχει ”αρπαγη” απο πισω…οποτε μαλλον πιο μπροστα θα μαζευε κατι…η τουλαχιστον θα πηγε να μαζεψει κατι που επρεπε να πατησει στο χορτο !!!!

      παντως δεν μπορεις να φανταστεις ποσο ευκολα κολλας σε κατι τετοιο !!!!

  • Stavros_Tsi

    Spintires φάση! :D

  • scaniolos

    ουτε καν το ανοιξε το γκαζι το πλοιο….

    • Giannisk

      Αν άνοιγε το γκαζι το πλοίο θα το έπαιρνε μαζί του στην θάλασσα.

  • Ο από θαλασσης θεός ήταν για τον φορτηγατζή !!!!

  • AMG

    Με την στάθμη της θάλασσας να ανεβαίνει μέρα με τη μέρα, στο μέλλον θα τα βλέπουμε πιο συχνά;-P