tekmiria kinisi traffic

Ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος και η νέα υφυπουργός, αρμόδια για τα φορολογικά έσοδα, Κατερίνα Παπανάτσιου θα εξετάσουν εντός της εβδομάδας τις τελικές εισηγήσεις για τις αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αλλαγές που θα γίνουν τελικά θα είναι περιορισμένης κλίμακας και θα επικεντρωθούν κατά κύριο λόγο σε οχήματα των οποίων οι ιδιοκτήτες έχουν καταθέσει πινακίδες κυκλοφορίας με στόχο να τους δοθούν κίνητρα για να άρουν την ακινησία και έτσι να αυξηθούν τα φορολογικά έσοδα. Το τελικό σενάριο που αναμένεται να εξετάσει η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών αναφορικά με τα τέλη κυκλοφορίας προβλέπει:

– Tη μείωση των ετήσιων τελών για τα οχήματα που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στους ελληνικούς δρόμους έως και την 31-12-2005 και είναι άνω των 1.928 κυβικών εκατοστών. Η μείωση θα είναι της τάξης του 10% έως 20%.- Tην αύξηση των ετήσιων τελών κυκλοφορίας για τα οχήματα που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά από την 1η Ιανουαρίου 2006 έως και τον Οκτώβριο του 2008 και είναι άνω των 1.928 κυβικών εκατοστών. Από την αύξηση των τελών σε αυτήν την κατηγορία οχημάτων αναμένεται να υπερκαλυφθεί το δημοσιονομικό κόστος για την μείωση των τελών στην κατηγορία των οχημάτων υψηλού κυβισμού και ηλικίας άνω των 10 ετών.

– Tην διατήρηση του υπολογισμού των τελών με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους για τα οχήματα που έχουν πρωτοκυκλοφορήσει από τον Νοέμβριο του 2010 και μετά, αλλά με αύξηση των τελών για τα οχήματα που εκπέμπουν αυξημένους ρύπους (π.χ. άνω των 180 γραμμαρίων διοξειδίου του άνθρακα).

Σημειώνεται ότι στον φετινό προϋπολογισμό έχουν εγγραφεί ως έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας 1,088 δισ. ευρώ, πρόβλεψη η οποία εκτιμάται ότι θα υπερκαλυφθεί λόγω της σχετικά ικανοποιητικής πορείας των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων αλλά και των παραπάνω αλλαγών που έρχονται στα τέλη κυκλοφορίας.

Τα ειδοποιητήρια με τα νέα τέλη κυκλοφορίας αναμένεται να αναρτηθούν στο Taxisnet έως την ερχόμενη Κυριακή και θα πρέπει να εξοφληθούν έως το τέλος του έτους. Σε περίπτωση εκπρόθεσμης εξόφλησης επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το 100% των τελών που αναλογούν στο όχημα.

  • Panagiotis Nikolaidis

    αντι να χαλασουν εργατοωρες για να βρουν τροπους για νεες επενδυσεις…
    τις χαλανε για να δουνε ποσα περισσοτερα θα παρουν με 1000 διαφορετικα σεναρια

    • Anestis Genk

      Κανείς δεν θέλει να κάνει επενδύσεις στην Ελλάδα, εκτός και αν είναι με ληστρικούς όρους.

    • Panagiotis Nikolaidis

      ετσι οπως ειναι η κατασταση ναι…δεν μπορει κανεις να κανει μια σωστη επενδυση και να κερδισουν και τα δυο μερη.
      θα μπορουσαν ομως να δημιουργησουν συνθηκες (οπως χαμηλη φορολογια κλπ) αλλα προφανως ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ…

    • Anestis Genk

      Η χαμηλή φορολογία είναι “διαγωνισμός”. Η Ιρλανδία έχει την πιο χαμηλή φορολογία για πολυεθνικές στην ΕΕ(12% νομίζω), γι’αυτό η Google Apple κτλ έχουν εκεί την ευρωπαϊκή έδρα τους. Οπότε…
      1-Μπορείς να δεις εύκολα με μια αναζήτηση στο διαδίκτυο πως φοροδιαφεύγουν, εις βάρος όλων μας.
      2-Θα μπορούσε η Ελλάδα να πει εγώ το πάω στο 10%, η Αυστρία να πει εγώ το πάω στο 8% κτλ και στο τέλος να τους πληρώνουμε κιόλας για να έρθουν. Με αυτό εννοώ πως η χαμηλή φορολογία είναι κάτι σχετικό. Ο Ρούσβελτ με το New Deal, είχε κάτι φορολογίες 70 και 80% (άλλες εποχές και άλλη χώρα βέβαια).

    • panosalp

      Σωστός ο Anestis… To ίδιο ισχύει και με τις στοιχηματικές σε Μάλτα / Γιβραλτάρ. Προφανώς δεν θέλουν αλλά όχι μόνο οι “δικοί” μας, δε θέλουν και οι “άλλοι”.

      Όταν αποδεδειγμένα οι αυξήσεις που επιβλήθηκαν δεν επιστρέφουν τα αναμενόμενα έσοδα εδώ και χρόνια, οι μικρο-αλλαγές σε ένα σύστημα που είναι λάθος είναι άλμα λογικής.

    • φευγουν και πανε στην βουλγαρια γιατι αραγε ;; και δεν λεω για μεγαλες επιχειρησεις αλλα για επιχειρήσεις μικρες με δεκα ατομα προσωπικο … ασε απεξω τις πολλοι μεγαλες η αναπτυξη θα ερθει απο τις μικρες επιχειρησεις και με αυτα τα μετρα με τις τραπεζες κλειστες δεν πρόκειται να γινει τιποτα … δεν μπορει πχ ξενοδοχεια να πληρωνουν ενφια 40 και 50 χιλιαδες και να ειναι 6 μηνες κλειστα …

    • Anestis Genk

      Γιατί οι βόρειοι γείτονές μας έχουν υψηλή ειδίκευση, γιατί έχουν μισθούς πείνας, γιατί έχουν χαμηλή φορολογία.
      Και οι Αμερικάνικες φύγαν από την Αμερική και οι Βρετανικές από την Βρετανία.
      Αυτό που θέλουμε δεν γίνεται, δλδ καλούς μισθούς(με όλα τα εργατικά δικαιώματα μέσα), σεβασμό στο περιβάλλον και προσέλκηση βιομηχανιών/βιοτεχνιών.
      Γνωρίζω προσωπικά βιοτέχνες που ήταν στις Σέρρες λίγο πριν τα σύνορα και πήγαν λίγο μετά τα σύνορα. Το κάναν γιατί ήταν βιοτεχνία εντάσεως εργασίας (δερμάτινων ρούχων).

    • Nikolas Karampelas

      με τέτοια φορολογία ποιος θα επενδύσει; ούτε αυτοαπασχολούμενος δεν μπορείς να δουλέψεις χωρίς να σε ληστέψει το κράτος…

    • Panagiotis Nikolaidis

      αυτο λεω παραπανω εμμεσα…οτι αντι να κοιταξουν να βρουν τροπους για να σταματησει αυτο και να ωφεληθουν ολες οι πλευρες κοιτανε πως θα τα αρπαξουν μονο απο τα τελη.

    • hellboy

      κοιτα ποιος να ασχοληθει με το δυσκολο κομματι που θα επιφερει αργα…. λεφτα….
      κοιτανε απλα το ευκολο κομματι.. που θα φερει πολυ γρηγορα λεφτα….
      οση ωρα μου πηρε να στο γραψω αυτο τοση ωρα τους πηρε να σκεφτουν πως θα φανε.. τον καταναλωτη παλι…

  • Dentdim

    Αν ειναι δυνατον! περαιτέρω αύξηση θα οδηγήσει ακόμα περισσότερους ιδιοκτήτες να καταθεσουν πινακιδες!!Θέατρο του παραλογου σε όλα τα επίπεδα…..

  • Κυριακος

    Πάλι λάθος. Καλά δεν μπορώ να καταλάβω. Πόσο χωριατες είναι. Ακόμα με τα κυβικά υπολογίζουν τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα. Θα γελάει ο υπόλοιπος κόσμος που κυκλοφορούν με ηλεκτρικά ρε παιδιά. Είπαμε ρυποι και τιμή αγοράς. Αυτό πιστεύω εγώ είναι το καλύτερο.

    • apostolos32

      Για πιο λόγο να μετράει η τιμή; Πιάνει περισσότερο χώρο από ένα φτηνότερο;;Το καλύτερο θα ήταν ένα συμβολικό ποσό π.Χ. 50ευρώ για όλα, και δώσε κυβικά στον λαό. Έτσι και όλες οι πινακίδες θα.παρθούν πίσω,θα δουλέψουν συνεργεία,λαστιχαδες,ασφάλειες,αξεσουάρ κλπ κλπ. Επίσης ο ιδιοκτήτης θα πληρώνει φόρους μεγαλύτερους μέσω καυσίμων.

    • Κυριακος

      Γιατί έτσι είναι το δίκαιο. Είναι φόροι και πρέπει να ναι αναλογικοι. Τι δουλειά έχει με πόσο χώρο πιάνει στο δρόμο; επίσης αν μια οικογένεια έχει δύο seicento επειδή δουλεύουν διαφορετικές ώρες θα πληρώνει 100 ευρώ συν ακριβή βενζίνη και ο άλλος με την μερσεντες των 150χιλιαδων θα δίνει 50;

    • apostolos32

      Έχει σχέση,γιατί είναι τέλη κυκλοφορίας.Άν ήταν φόρος(που τελικά φόρος και χαράτσι κατάντησε),τότε να πληρώνουμε βάση φόρου εισοδήματος.Επίσης βρίσκεις Porsche με 8000.Με την λογική σου λοιπόν πρέπει να πληρώσει λιγότερο από το κάθε seicento το οποίο το αγοράζει κάποιος καινούργιο;;

    • Giannis

      Με βαση τις ασφαλιστικες εταιριες καθε χρονο το αμαξι χανει το 10% της αξιας του (εαν κανω λαθος στο νουμερο διορθωστε με).Ετσι θα μπορουσε και το κρατος να κανει το ιδιο στα τελη για να μην εχουμε φαινομενα σαν και αυτο με την Porsche.
      Δηλαδη : Πηρες αμαξι 80.000 ευρω
      Τελη κυκλοφοριας:
      1ος χρονος 800 ευρω ( αξια αυτοκινητου 80.0000)
      2ος χρονος 730 ευρω ( αξια αυτοκινητου 73.000)
      3ος χρονος 657 ευρω (αξια αυτοκινητου 65700)

      Δηλαδη οσο μειωνεται η πραγματικη αξια του αυτοκινητου σου να μειωνονται και τα τελη.Γιατι συμφωνω οτι δεν γινεται αμαξι που εκανε πριν 10 χρονια 60.000ευρω και σημερα ουτε 10.000 ,να πληρωνει τοσα τελη λες και ειναι καινουριο.Ετσι ισως κρατηθει και η τιμη των μτχ πολυτελειας.

    • λυσεις υπαρχουν παρα πολλες…..το ζητημα ειναι οτι δεν θα φερουν τα επιθυμητα εσοδα….οποτε μετα θα βρουν κατι αλλο να φορολογησουν !!!!

      στον καθε προυπολογισμο….θελουν απο τα αυτοκινητα πχ 30.000.000 !!!! απλα μετα κοιταν οχι τον πιο δικαιο τροπο……..αλλα αυτον που θα τους φερει οσο πιο πολλα εσοδα κοντα στο ποσο που θελουν δηλαδη αυτο των 30.000.000 !!

    • apostolos32

      Και μάλιστα σήμερα,όχι σε δύο χρόνια βάση συντήρησης ,ασφάλειας,ΚΤΕΟ,καυσίμων,ελαστικών κλπ

    • Giannis

      Συγνωμη εχεις δικιο ξεχασα να το διευκρινησω.Μιλαω για το πως πιστευω οτι θα ηταν το σωστο σε ενα σοβαρο κρατος.
      Απλα θεωρω λαθος τα κυβικα/ρυπους/αλογα κλπ.

    • apostolos32

      Υπάρχουν ήδη πίνακες αξιών. Το θέμα για εμένα είναι ότι είναι παράλογο το να πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας γενικά. Την Παρασκευή ανέβηκα μέχρι την Κομοτηνή.75 €διόδια πήγαινε έλα. Πρόσθεσε φόρους στα καύσιμα. Το συμπέρασμα είναι ότι μας δουλεύουν κανονικά και μας έχουν ξεσκίσει στα χαράτσια.

    • Giannis

      Κοιτα σ αυτο που λες εχεις δικιο αλλα η σωστη απαντηση ειναι οτι απλα θελουν χρηματα απο παντου,Οποτε σου λενε θα πληρωνεις και τελη και διοδια και κτεο και φπα 24% στα αναλωσιμα και φορους στην βενζινη.
      Απλα εγω εγραψα τι θεωρω σωστο γιατι θεωρω εκτος πραγματικοτητας να αποτελουν κριτηριο τα κυβικα ή τα αλογα ή οι ρυποι.

    • apostolos32

      Εγώ θα συμπληρωνα και η τιμή. Έστω να πληρώνουμε όπως θέλουν,αλλά να είναι σταθερή η μέθοδος ώστε κάποιος να κάνει το κουμάντο του. Όχι κάθε χρόνο και να αλλάζουν τα πάντα και εμείς όμηροι στον κάθε καραγκιόζη υπουργό(βλέπε Μαρδα με Συριους επενδυτές).

    • Κυριακος

      Εννοώ τιμή αγοράς ως καινούριου με απομείωση κάθε χρόνο. Και αφού είμαστε και οικολόγοι να παίζουν ρόλο και οι ρυποι. Τι να κάνουμε ρε φίλε με τους φτωχούς είμαστε. Θα πληρώνω εγώ το ίδιο με τον πορσακια; τι μου λες τώρα;

    • apostolos32

      Εγώ βασικά είμαι με την λογική. Ο πορσακιας πληρώνει έτσι και αλλιώς πιο πολλά,αρχίζοντας από την αγορά,τα τέλη ταξινόμησης,καύσιμα ,συντήρηση,ασφάλεια κλπ τα οποία όλα αυτά περιλαμβάνουν φόρους. Ένα 1600αρι έχω για αποφυγή παρεξηγήσεων.

  • Anestis Genk

    Η λογική τους είναι η εξής:
    Στα παλιά δίνουμε ένα μικρό τυράκι για να πάρουν τις πινακίδες…αν και δεν νομίζω πως είναι τα τέλη το πρόβλημα όσο το τεκμήριο. Το σκαλοπάτι από τα 300Ευρώ των 1800κ.εκ. στα 600Ευρώ των 2000κ.εκ. είναι μεγάλο και παράλογο.
    Στα καινούρια αυξάνουμε τα τέλη, διότι αφού τα αγόρασαν τώρα, ΑΡΑ? θα διστάσουν να τα ακινητοποιήσουν και θα έχουν κάνει τους προϋπολογισμούς τους για να αντέχει η τσέπη τους.

  • αυτό είναι το τελικό πριν το επόμενο τελικό την επόμενη εβδομάδα. βασικά, αυτοί ψάχνουν να δουν τις πινακίδες που είναι σε κυκλοφορία. όταν κάνουν τη σούμα, θα τζογάρουν για τα έσοδα, οπότε θα περιμένουμε τελευταία στιγμή πάλι να τρέχουμε στις εφορίες.

  • minas

    Παλι δεν καταλαβα δηλαδη στα 1800κβ θα υπαρξει αυξηση και αλλη ηδη πληρωνουμε 320.

    • sergio360

      Ας γινει.Οι υπολοιποι για 200 κυβικα παραπανω πληρωνουν τα τριπλασια.

    • minas

      οταν το πρωτοπηρες το αμαξι ποσα τελη πληρωνες?

    • rous

      Πριν μια 7ετια ηταν 340 ευρω νομιζω. Πλεον ειναι 690 ευρω +440 ευρω φορος πολυτελειας.

    • minas

      ναι μην μου λεει ομως ας γινει αυξηση στα 1800 επειδη τα 2λιτρα πληρωνουν τα διπλασια λογικη ειναι αυτη?

    • minas

      ναι μην μου λεει ομως ας γινει αυξηση στα 1800 επειδη τα 2λιτρα πληρωνουν τα διπλασια λογικη ειναι αυτη?

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Όχι αδερφέ δεν θέλω αυτό αλλά όχι να μου έχει το octavia 2000cc ίδια τέλη με όποια μπέμπα ή Mercedes… Αυτό δεν είναι παράλογο…
      Δυστυχώς μείον 690€ + 330€ από εμένα…

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      372,00€ ενώ το 1800άρι όπως και το 1400άρι 202,00€, και θέλεις να ψάξω να σου στείλω όλα τα τέλη από 2008 – σήμερα…

    • minas

      Συμφωνω αδερφε τα τελη ειναι αδικα.πρεπει να μπουν σαν φορος στην τιμη της βενζινη γιατι τα τελη ειναι για την συντηρηση του οδικου αξονα και οχι φοροεισπρακτικος μηχανισμος αυτα απο μενα με αγαπη……

    • Θανασης

      Δηλαδή το αλυσοπρίονο,το θαμνοκοπτικο,το χλοοκοπτικό και η γεννήτρια να πληρώνει τέλη κυκλοφοριας.δεν μπορω να πω ,απόλυτα λογικό

    • minas

      Το αλυσοπριονο με 2 λιτρα φουλαρει πλακα με κανεις?

    • Θανασης

      Δηλαδη ειναι λογικό αυτος που βάζει δυο λίτρα βενζίνη να πληρώνει τέλη κυκλοφοριας.Ωραια λογικη,απάντηση για την απάντηση.

    • sergio360

      Πιο λιγα αλλα τωρα 10 χρονια σχεδον για 200 κυβικα παραπανω εχω πληρωσει πολυ περισσοτερα,εχει χασει αξια το αμαξι μου γι’αυτον τον λογο και σιγα τα 2000 κυβικα τωρα που θεωρουνται και exclusive.Ας λεγανε 3 βαθμιδες.1000-1600,1800-3000 και 3000 και ανω.Τωρα χαμος γινεται.

    • Θανασης

      Βεβαια,να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα,και μάλιστα του οικογενειάρχη που πηρε 1800 για να μεταφέρει την οικογένεια ( και μην μου πει κανεις οτι οικογενειάρχες πήραν δίλιτρα,δυςτυχωςμεχρι στιγμής στον περίγυρο μου δεν εχω βρει κανεναν μονο 1.6 και 1.8 )οπως ακριβως έκανε και ο αλλος με το σιρόκο 2.0 tsi ο μάγκας απο απέναντι για να κανει βόλτες.

    • sergio360

      Εγω ειμαι ο πρωτος που κραζει το ”να ψωφισει η κατσικα του γειτονα”.Εγω βλεπω ρατσισμο απεναντι στα διλιτρα,απομειναρια εποχων τεκμηριου.Δεν με πειραζει,εγω επελεξα να εχω αμαξια πανω απο 2000 κυβικα οπως και πολλοι αλλοι που εκαναν κινηση τοτε με τα μειωμενα τελη ταξινομησης.Και στην τελικη οποιος δεν θελει να πληρωνει τζαμπα λεφτα καταθετει πινακιδες.Διολου κατακριτεο.Απλα αυτο που δεν καταλαβαινει ο πολυς κοσμος ειναι οτι δεν γινεται να θεωρεις καποιους ”ελιτ” και να πληρωνουν συνεχεια μονο αυτοι.Γιατι μετα θα καταθεσουν πινακιδες(οπως τωρα)και σειρα εχουν τα 1800 και κατω και τα πετρελαια.Οποτε καλυτερο θα ηταν να πληρωνουν ολοι τελη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ και οχι τελη ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ.Και αν το σηκωνει η τσεπη σου απο αποψη τιμης αγορας,συντηρησης,καυσιμου κλπ κλπ παρε διλιτρο.Αλλιως παρε μικροτερο.

    • Θανασης

      Η απλή και προφανως προκλητική απάντηση θα ηταν ” αφου ήθελες δίλιτρα και παραπάνω πλήρωνε” γνωρίζοντας ακριβως οτι στην ελλαδα ( και η αληθεια ειναι και στην Ιταλία και την Πορτογαλία αλλα φανταζομαι κι άλλου)τα δίλιτρα τιμωρούνται.Σκεψου όμως Και ενα όριο τύπου k-cars στην Ιαπωνία .ετςι ειναι θέλοντας ή μη εχουμε ενα φτωχό κράτος.και οποίοι εχουν τη δυνατότητα να κατέχουν ακριβά μπορούν να πληρώνουν επιπλέον φόρους.σε ενημερώνω πληροφοριακά οτι κι εγω μεγάλο αυτοκίνητο εχω και το πληρώνω προφανως .

    • sergio360

      Και δεν σε πειραζει που οι αλλοι για 200 κυβικα λιγοτερα πληρωνουν το 1/3?Και δεν εχει σχεση ο κυβισμος ρε παιδια!Υπαρχει ΚΙΑ διλιτρο με 12.000 καινουργιο και BMW 1600 κυβικα με τιμη 45.000.Γιατι ο ΚΙΑ να πληρωνει παραπανω?Τι σχεση εχει το φτωχο κρατος?Απο τα αμαξια φαινεται αυτο?Αμα ειναι να παρουμε ολοι Λαντα και Ζασταβα ξανα.Με αυτες τις νοοτροπιες δεν παμε μπροστα.Μιλαμε για τελη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ και οχι φορο ΚΑΤΟΧΗΣ.Οσοι εχουμε διλιτρα και πανω,τον εχουμε πληρωσει στην ταξινομηση.

    • Θανασης

      Σου επαναλαμβάνω οτι το όριο των 2 λίτρων υπαρχει και άλλου.τωρα για το θεμα της αδικίας ,προφανως υπαρχει.αλλα θέλοντας ή μη λογικό ειναι τα βάρη τα φορολογικά να μην ειναι τα ίδια.αν μιλούσαμε για κράτος ολα θα ηταν σωστά και το αυτοκίνητο,το κινητό,η πορτοκαλάδα με ανθρακικό και ο καφές δεν θα φορολογούνταν ως είδη πολυτελείας

    • sergio360

      Ε και αλλου το οριο ειναι 1000 κυβικα και ακομα πιο αλλου το οριο ειναι 50αρι μηχανακι.Δεν πρεπει να βλεπουμε το κακο για να λεμε παλι καλα,αλλα να βλεπουμε το καλυτερο και να προσπαθουμε να το φτασουμε.Δεν γινεται προοδος ετσι…Επιμενω στο παραδειγμα ΚΙΑ 2λιτρο με μερσεντες 1600.

  • ksenyxtis

    “…πρόβλεψη η οποία εκτιμάται ότι θα υπερκαλυφθεί λόγω της σχετικά ικανοποιητικής πορείας των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων” Αλήθεια τώρα; Υπάρχει ικανοποιητική πορεία στην πώληση καινούργιων αυτοκινήτων;;;

  • xtra

    τελικα τα 1400αρια και 1600αρια που ειναι σχεδον το συνολο των αυτοκινητων στην Ελλαδα , και ειδικα απο το 2006 και πισω ? τι θα πληρωνουν ?
    τα ιδια με περσι ???

  • ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ !!!!!!
    εγω φετος θ τα δωσω τα ευρω μου….γιατι ειναι αλλο πραμα να σε γ@μ@ει ο αριστερος !!!!
    παντως τα ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ τα εχουν για πλακα !!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/5f220ffa952b32139ee2be1bd10dfff78675e32b14db13f9eb104182953f78e6.jpg

  • Christos

    Ξέρουμε περίπου για FIAT 500 (facelift) 875cc 85HP, Euro 6 με 90CO2 ?
    [γιατί… φέτος δεν θα την γλιτώσει το 500αράκι.]

  • Smartass

    Εγώ στα π@π@ρι@ μου δεν έχω παράπονο από τον ΣΦΥΡΙΖΑ. Την τελευταία φορά ψήφησα τον Σαχλαμάρα όταν μας απειλούσε € ή δραχμές. Από τότε ορκίστηκα ότι δεν πρόκειται να ξανα κάτσω στην ουρά σαν μ@λ@κ@ς για να ψηφίσω ούτε στις δημοτικές εκλογές!!

    • αν απεχεις εσυ και γω..και παει ο καθε καρανικας να το ριξει με το αριστερο ποδι στην καλπη για να βγαλει παλι τον δικο του….να μην κλαιγομαστε ομως !!!

    • Smartass

      Ρε να πάνε να γ@μηθούν όλοι τους. Τρεις υποτιθέμενα διαφορετικές κυβερνήσεις τρία μνημόνια.
      Το μεγάλο ΟΧΙ που έγινε ΝΑΙ. Ψηφίσω δεν ψηφίσω η μνημονική γραμμή ακολουθείτε πιστά.
      ;)

    • ειμαι της αποψης..οσο ζω ελπιζω !

    • Smartass

      Χαράς το κουράγιο σου.
      :D

    • αν με παρει απο κατω…εμενα..εσενα…και γενικα ολοι ειμαστε καπως ετσι……τοτε the game is over…… ε και δεν μαρεσει να χανω !!! :-D

    • Smartass

      Να θυμάσαι τι είπε ένας σπουδαίος Ελληνας ο Νίκος Καζαντζάκης: «Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβούμαι τίποτα, είμαι λέφτερος»

    • apostolos32

      Από το ένα λάθος στο άλλο. Μετά θα μας φταίνε οι άλλοι όπως πάντα άλλωστε

  • delete

    Μήπως θα έπρεπε να σαμποταρουμε αυτό το θεσμό τελικά; Μιλάμε για τήν αδικία πλεον και όσο βλέπεις οτι είναι για καθαρά εισπρακτικο και όχι ανταποδοτικό λόγο με εξοργίζει.
    Οι δρόμοι εδώ στην Κρήτη πλεον είναι σαν κρατήρες.. σημάνσεις δεν υπαρχουν και κάθε μέρα παίζεις με την τύχη σου.

  • ionized

    κρεμασμα αναποδα στο συνταγμα και να περναμε ενας ενας να τους φτυνουμε…μετα απο μια τσαπα και φτυαρι και ολη μερα σκαψιμο να ανοιξουν δρομους με βασικο μισθο νεοεισερχομενου στην εργασια..

  • Periklis

    – Οπότε προκύπτει ότι ο πρόσθετος φόρος για τα diesel δεν θα ισχύσει για το 2017.
    – Επίσης, για τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού μεταξύ του Νοέμβριου 2008 και του Οκτωβρίου του 2010 δεν βλέπω αλλαγές όπως είχαν ακουστεί για υπολογισμό με βάση τους ρύπους.

  • Hexagon

    Μακάρι αυτά τα χρήματα, ή έστω μέρος τους, να πήγαιναν στο οδικό δίκτυο. Έχουμε ήδη τεράστιο φόρο στη βενζίνη, περίπου 1 ευρώ / λίτρο, έχουμε φόρο οδοποιίας ακόμα και στα ασφάλιστρα, έχουμε δημοτικά τέλη όπου μέρος τους είναι και οι δρόμοι, και έχουμε και τα τέλη κυκλοφορίας που κάθε έτος αλλάζουν κατά το δοκούν της κάθε κυβέρνησης. Φοβερό κερασάκι ο φόρος πολυτελείας. Και ξανά ρωτώ(!), πάνε στους δρόμους τα παραπάνω; ΔΝΤ σημαίνει δεν νομίζω Τάκη που έλεγε και η διαφήμιση. Και τα διόδια; εκεί να δεις ρεμούλα και μίζα.

    Κάθε ρημάδι χρόνο παλεύουν να δείξουν προϋπολογισμό που να μην έχει έλλειμμα, κάθε ρημάδι χρόνο ψάχνουν να βρούν χρήματα από κάθε γωνιά μειώνοντας παράλληλα τα έξοδα (βλέπε κοινωνικές παροχές, παιδεία, υγεία, συντάξεις κτλ). Θα μου πεις το πιο απλό: ΡΕ ΦΙΛΕ δεν ΓΙΝΕΤΑΙ όλα αυτά τα τζιμάνια να μην έχουν σκεφτεί οτι βάζοντας τα τέλη πολύ πιο φτηνά και χαμηλώνοντας το φόρο της βενζίνης ώστε να φτάσει στο 0.7 το λίτρο ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΕΡΔΗ γιατί ο κόσμος θα κάνει περισσότερο χρήση οχημέτον… ΝΑΙ ΦΙΛΕ θα σου πω, ΓΙΝΕΤΑΙ γιατί πρέπει να βγούν τα νούμερα, πρέπει να φανούν ολα σωστά αν και πλασματικά… οι τύποι χρόνια τώρα παλεύουν να τα βγάλουν όλα σωστά στο χαρτί για να είναι οκ με τα έξω αφεντικά, ασχέτως του οτι στην πραγματικότητα ΔΕΝ ΕΙΣΠΡΆΤΤΟΥΝ γιατί τα νούμερα δεν εφαρμόζονται στον πραγματικό (εξαθλιωμένο) κόσμο… το μόνο που μου κάνει εντύπωση σε όλο αυτό είναι ΕΝΑ… πως οι έξω δεν το βλέπουν αυτό, πως συμφωνούν με νέα μέτρα κ σταθμά που “φαίνονται” ΟΚ στα χαρτιά αλλά δεν εφαρμόζονται…

    to hell ΡΕ

    http://www.youtube.com/watch?v=cW5ksuUOlwI

  • Nik Man

    εχώ μία απορία, από την στιγμή που πληρώνουμε ”τέλη – κυκλοφορίας” αυτοκινήτου ή μοτο, πρέπει να πληρώνουμε και διόδια, συμφωνα με το νόμο? εδώ στο ελλαδιστάν του βαλκανικού νότου

  • JohnnyXP64

    παιδια ποσο παει τωρα ελλαδα να εχεις ενα αμαξι 2016-2017 μοντελο 148γρ co2 και 2.000cc?
    ρωταω το πακετο, τελη, και αλλους φορους ανα ετος, (δεν μιλαω για ασφαλια) υπαρχει κανα site να υπολογιζεις?