GP MESSICO F1/2016

Τον δρόμο προς την ευτυχία συνεχίζει να αναζητά η Ferrari. Αυτό έχει ξεκινήσει το 2009, έτσι έχουν περάσει 8 χρόνια και οι άνθρωποι του Maranello δεν έχουν καταφέρει να χαρίσουν κάποιο πρωτάθλημα στους οπαδούς τους. Με την έλευση του James Allison, τα πράγματα είχαν μπει σε μία σειρά και η Scuderia παρουσιάστηκε πολύ βελτιωμένη το 2015, ενώ και φέτος έκανε καλό ξεκίνημα.

Τα πράγματα, όμως, δε συνεχίστηκαν έτσι, με αποτέλεσμα η Red Bull να έχει πάρει τη δεύτερη θέση και όλα δείχνουν πως θα μείνει εκεί μέχρι το τέλος της σεζόν. Ο διακόπτης για την ιταλική ομάδα γύρισε στο 2017, ελπίζοντας ότι θα είναι μια διαφορετική χρονιά. Ο επί κεφαλής της Ferrari, Sergio Marchionne, παραδέχεται πως η φετινή χρονιά καταλήγει στα σκουπίδια, και φυσικά στόχος είναι το νέο μονοθέσιο να μπορεί να διεκδικεί νίκες.

Ο στόχος είναι να γίνουμε ξανά ανταγωνιστικοί το 2017. Δεν ήμαστε ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα, αλλά θέλουμε να τελειώσουμε τη σεζόν όσο καλύτερα γίνεται. Δεν υπάρχει τίποτα να κρύψουμε: έχουμε αποτύχει στους στόχους του 2016. Νομίζω ότι ξεκινήσαμε καλά στην Αυστραλία -δεν ήμασταν πολύ πίσω από τη Mercedes-, αλλά στη συνέχεια η ανάπτυξη δεν ήταν καλή.

Βέβαια, ο ανταγωνισμός αναμένεται να είναι πολύ σκληρός. Από τη μία, η Mercedes παραμένει η δυνατότερη ομάδα, και από την άλλη η Red Bull ξέρει να εκμεταλλεύεται κανονισμούς που έχουν να κάνουν κατά πλειοψηφία με τον σχεδιασμό, όπως δηλαδή συμβαίνει το 2017, γι’ αυτό κι έχει επιστρατεύσει τον Adrian Newey.

  • Petros K

    Κάθε πέρσι και καλύτερα θα πω εγώ για την Ferrari κύριε Marchionne! Φέτος κυνηγούσατε την Mercedes αλλά σας έπεσε “βαρύ” ακόμα και το Red Bull!
    Ας αφήσουν τα λόγια και ας δουλέψουν για το ’17 μπας και γίνει κανένα θαύμα με τους καινούριους κανονισμούς..

    • λεωνιδας34

      Για το 17 ξεχασε την τη φεραρι. Ιστορικα οι ιταλοι ποτε δεν τα καταφερνουν με τις μεγαλες αλλαγες κανονισμων.

    • Petros K

      Για αυτό ακριβώς μίλησα για θαύμα! Η ομάδα που τα πάει καλά με τις αλλαγές κανονισμών είναι παραδοσιακά η Williams..

  • Talos the Robot

    Καθε χρονο τα ιδια και τα ιδια… αλλα με ευχολόγια δεν γίνεται τίποτα. Χρειάζονται λεφτά, επενδύσεις σε νεα τεχνολογία, πολυ δουλειά και κυρίως καλο κλίμα και υπομονή για να έρθουν τα αποτελέσματα.

  • Gestione Sportiv@

    Πρώτα πρώτα, θα πρέπει να θυμίσω πως ακριβώς πριν από ένα χρόνο ο Marchionne μιλούσε και πάλι για ανταγωνιστικότητα, νίκες και για διεκδίκηση τίτλων μέσα στο 2016 και τελικά φτάσαμε από τον Μάιο να λέμε και πάλι την φράση cult του Maranello τα τελευταία χρόνια “Πάμε για του χρόνου”.
    Προσωπικά θεωρώ το πρόβλημα εντοπίζεται στον ίδιο τον Marchionne και δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι δραματικά, άμα δεν γίνει αλλαγή στην προεδρία της Ferrari και να αναλάβει αυτή τη θέση άτομο που θα έχει σε πρώτο πλάνο, εκτός των αυτοκινήτων παραγωγής, την ομάδα της Scuderia.
    Για το 2017 χρειάζεται πολύ δουλειά.
    Αλλά και πάλι δεν νομίζω πως θα καταφέρουμε κάτι το συνταρακτικό, γιατί αν ισχύουν οι πληροφορίες από Ιταλία, που μιλάνε για εσπευσμένη επιστροφή του Rory Byrne στο Maranello και άμεση ανάληψη καθηκόντων στον τομέα της σχεδίασης, τότε “ζήσε Μάη μου να πούμε και πάλι του χρόνου”…………………

    • Nerazzuro21

      Είχα διαβάσει πριν λίγους μήνες μία συνέντευξη του Marchionne στην Ιταλική Gazzetta. Είχε πει ότι θα το θεωρήσει μεγάλη αποτυχία αν η Scuderia συμπληρώσει μια δεκαετία χωρίς τίτλους. Η δεκαετία συμπληρώνεται το 2017. Η επόμενη σεζόν είναι μια χρονιά ορόσημο για πολλούς στο Maranello.

    • Gestione Sportiv@

      Νίκο, η επόμενη χρονιά δεν είναι ορόσημο μόνο για ανθρώπους της ομάδας, αλλά και για την ίδια την ομάδα!!!
      Ο Marchionne εδώ και μία διετία είναι αυτός που θέτει τους στόχους της ομάδας.
      Ο Luca έφυγε με έναν πολύ άδικο τρόπο από την προεδρία της Ferrari, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε, πως έκανε και ο Ιταλός τα λάθη του.
      Όμως, αυτό που αποδεικνύεται είναι, ότι ο “Mr πουλόβερ” το έχει με τους αριθμούς, αλλά είναι ανίκανος στην διαχείριση μίας αγωνιστικής οντότητας, όπως αυτής της Scuderia Ferrari.
      Η Ferrari θα δει επιτυχίες και πάλι στο αγωνιστικό τμήμα, μόλις στην προεδρία της εταιρίας βρεθεί ένας πρόεδρος, ο οποίος γνωρίζει ΚΑΙ από αγώνες και αυτός δεν είναι άλλος από τον Piero Ferrari!!!!!!!

    • Mika

      Οκ, η Μclaren ειναι στο πουθενα απο τοτε που τα εσπασε με τη Μερσεντες και θεωρω πως θελει 5-6 χρονια να ανακαμψει, οντας τωρα καπου στη μεση (μετα το διαζυγιο εννοω…).
      Αλλα εσεις εκει στη Ferrari ειλικρινα πρεπει να γελατε μ αυτα που ακουτε καθε χρονο, απο υποσχεσεις και λογια..Θα θα θα, καθε χρονια τα ιδια!!
      Ποσο να αντεξετε κι εσεις??
      :p :p

    • mtifosi

      Ειχα διαβασει πως ο byrne εχει αναλαβει ποιο σημαντικο ρολο στην αεροδυναμικη για το 2017 ενω πριν ηταν ποιο πολυ συμβουλευτικος ο ρολος του. Μεγαλο κεφαλαιο για την ομαδα και ο μοναδικος που μπορει να φτιαξει κορυφαιο σασι. Ας ελπισουμε πως θα δουμε κατι καλο για το 2017…

    • Gestione Sportiv@

      Σίγουρα, ο Rory Byrne αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα κεφάλαια, όχι μόνο της Ferrari, αλλά και γενικά της F1.
      Προσωπικά, τον θεωρώ από τους κορυφαίους αεροδυναμιστές όλων των εποχών.
      Πράγματι, όλα αυτά τα χρόνια ο Νοτιοαφρικανός guru της αεροδυναμικής έχει γραφείο στο Maranello και αποτελεί σύμβουλο του Simone Resta (επικεφαλής σχεδίασης της Ferrari).
      Όμως, τα πράγματα αλλάζουν και ο Byrne θα έχει πιο σημαντικό ρόλο στην ομάδα.
      Η παρουσία του από μόνη της δίνει άλλον αέρα στο Maranello, αλλά εμένα με βάζει σε πολλές σκέψεις, η ξαφνική αναβάθμισή του, σχετικά με την σχεδίαση του μονοθεσίου μας για το 2017 και τις επιδόσεις του…………..
      Πάντως, μακάρι να βγω ψεύτης και απλά, ο Arrivabene να επιδιώκει με την επαναενεργοποίηση του Byrne σε μία επιπλέον βοήθεια στον Resta.

    • mtifosi

      Εν μερει εχεις δικιο αλλα απο την αλλη με νεους κανονισμους του 2017 οταν μπορεις να εχεις σε ποιο ενεργο ρολο τον byrne γιατι να μην το κανεις ωστε να μπουν σωστες βασεις…? Παντως οντως το 2017 θα ειναι οροσημο για την ομαδα σε πολλους τομεις και σιγουρα και για τον marchione και το μελλον του στη scuderia…

  • Καλά 8 χρόνια στο ίδιο έργο θεατές είμαστε.Εαν δέν αναλάβει την αρχηγία κάποιος που έχει μεγάλο παρελθόν στους αγώνες (όπως ήταν ο Ζάν Τόντ) και να πάνε πρωτοκλασσάτοι τεχνικοί δέν γίνεται τίποτα με τους δεύτερους.Για εμένα ισχεύει αυτό που είχε πεί ο Αλόνσο οτι η φερράρι πρέπει να τραβάει τα πρώτα ονόματα και όχι τα 2-3α για να δούν άσπη μέρα.Άντε και του χρόνου με τέτοιες δηλώσεις….

  • Christos Dimou

    Με τα λόγια χτίζω ανωγεια και κατωγεια…

  • Mika

    Εσεις μονο???Ολοι οι υπολοιποι πλην Mercedes, το ιδιο θελουν!!!!

  • Antonis

    Το άλογο (στη συγκεκριμένη περίπτωση) βρωμάει απ’ το κεφάλι… Μακάρι του χρόνου με τη συμπλήρωση των 70 χρόνων από την ίδρυση της Ferrari να βρεθεί τρόπος να είναι ανταγωνιστική η ομάδα, αλλά αν δεν υπάρξουν ηγέτες εντός της ομάδας, σωστές στρατηγικές & ορθολογική ανάπτυξη μέσα στη χρονιά, τότε ούτε στα 100 χρόνια δε βλέπω φως στο τούνελ…

  • Γιαννης Λαμπρου

    καμμία σωτηρία δεν βλέπω πλέον αν δεν αλλάξουν προσέγγιση.Τα ίδια κάθε χρόνο. φτάνει σιγα σιγά μια δεκαετία χωρίς πρωτάθλημα!!!

  • Γιαννης Λαμπρου

    καμμία σωτηρία δεν βλέπω πλέον αν δεν αλλάξουν προσέγγιση.Τα ίδια κάθε χρόνο. φτάνει σιγα σιγά μια δεκαετία χωρίς πρωτάθλημα!!!