egnatia odos

Στον ορισμό επταμελούς επιτροπής προχωρά η Εγνατία Οδός, με σκοπό τη διεξαγωγή διαγωνισμού για την κατασκευή τεσσάρων σταθμών διοδίων στις περιοχές Παμβώτιδα, Μέστη, Ιεροπηγή και Ευζώνων, προϋπολογισμού 6,9 εκατ. ευρώ. Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή προσφορών προκειμένου να αναδειχθεί ανάδοχος ορίζεται η εικοστή δευτέρα Νοεμβρίου.

Η κατασκευή και λειτουργία των νέων σταθμών διοδίων εντάσσεται στο σχέδιο παραχώρησης της Εγνατίας Οδού και των τριών κάθετων σε αυτή αξόνων, που προωθείται μέσω του ΤΑΙΠΕΔ. Όπως προβλέπει το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί από το ταμείο, οι υποψήφιοι επενδυτές θα πρέπει να εκδηλώσουν μη δεσμευτικό ενδιαφέρον μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου. Δεσμευτικές οικονομικές προσφορές αναμένονται έως το Νοέμβριο του 2017, ενώ ο στόχος του ΤΑΙΠΕΔ είναι να έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός έως τα τέλη του ίδιου έτους.

  • περαστικός
  • Andreas Lachaniotis

    Όπως έχω ξαναπεί, προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να πληρώνω για ποιοτικούς και ασφαλείς αυτοκινητόδρομους (με εξαίρεση τα προβλήματα τριγύρω κατοίκων που πληρώνουν ένα σεβαστό ποσό για να πάνε στη δουλειά τους ή τα παιδιά τους σχολείο). Αυτό που με ενοχλεί αφάνταστα ειναι το οτι πρέπει να σταματάς κάθε 40 χιλιόμετρα, για να πληρώνεις. Και καλά ένας οδηγός αυτοκινήτου. Αλλα για οδηγό με μοτοσυκλέτα αυτό σημαίνει να σταματά, να βγάζει γάντι/α, να βρίσκει τα ψιλά, να πληρώνει, να βάζει ρέστα, απόδειξη όπου βρει, να βάλει γάντια και να φύγει. Πράγματα που αν τα κάνεις εν κινήσει είναι επικύνδινο, αν τα κάνεις στο ταμείο είναι χρονοβόρα και εκνευριστικά για τους άλλους οδηγούς και αν τα κάνεις λίγο πριν ή λίγο μετά, είναι χρονοβόρα και εκνευριστικά για τον ίδιον. Άποψη μου είναι οτι το σύστημα της Ιταλίας είναι το ιδανικότερο.