tesla logo


Η Tesla θεωρείται ως μια ταχέως αναπτυσσόμενη επιχείρηση και η αυτοκινητοβιομηχανία με την μεγαλύτερη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Μόνο το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους αναμένεται να έχει πουλήσει 50.000 αυτοκίνητα και το 2018 που θα κυκλοφορεί το Model 3 στοχεύει στο μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα ετησίως. Στόχος που είναι πολύ φιλόδοξος αλλά οι παραγγελίες δείχνουν πως υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση για την πιο αναγνωρίσιμη μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Απ’ότι φαίνεται όμως η επιτυχία είναι δίκοπο μαχαίρι και η Tesla φαίνεται πως δυσκολεύεται να την διαχειριστεί. Το Automotive News αναφέρει πως το δίκτυο αντιπροσώπων δεν μπορεί να καλύψει το service και τις επισκευές τόσων πολλών αναλογικά αυτοκινήτων. Τους προηγούμενους 3 μήνες άνοιξαν 17 σημεία service στις Η.Π.Α και αυτή την στιγμή διαθέτει 61 σημεία service σε 24 πολιτείες, με επιπλέον 10 να είναι στα σκαριά, αν και άγνωστο το που θα τοποθετηθούν. Κάτοχοι Tesla μίλησαν στο Automotive News για τις καθυστερήσεις στα ανταλλακτικά και τους μεγάλους χρόνους αναμονής. Χαρακτηριστικά αναφέρουν πως για να φτιάξουν το μηχανισμό κλεισίματος του παραθύρου χρειάστηκαν 10 μέρες και για την κλειδαριά μια εβδομάδα. Ενώ σε μια άλλη περίπτωση που είχε ραγίσει το παρμπρίζ χρειάστηκαν 5 εβδομάδες για την αντικατάστασή του. Οι πελάτες αυτοί είναι αρκετά απογοητευμένοι και θεωρούν πως η Tesla δεν ενδιαφέρεται γι’αυτούς μετά την αγορά του αυτοκινήτου. Δυστυχώς τα σφιχτά χρονοδιαγράμματα της επιθετικής πολιτικής του Elon Musk φαίνεται πως επηρεάζουν την ποιότητα του προϊόντος αλλά και την after sales υποστήριξη.

Ο Michael Dunne, σύμβουλος επενδύσεων στον χώρο του αυτοκινήτου φάνηκε καθησυχαστικός λέγοντας με βεβαιότητα πως οι ιδιοκτήτες των Tesla ξέρουν πως αγοράσουν ένα πρωτοποριακό προϊόν και πως μερικές δυσκολίες είναι αναμενόμενες αφού αυτοί ανοίγουν τον δρόμο προς την ηλεκτροκίνηση. Δεν παρέλειψε να συμπληρώσει όμως πως αν επρόκειτο για Mercedes-Benz η κρίση του θα ήταν αυστηρότερη, δήλωση που ίσως υποβαθμίζει την Tesla από το premium προφίλ που καλλιεργεί.

  • Mika

    Παντα αυτο, ποτε δεν ειναι καλο..Το after sales ειναι σημαντικο για να κρατησεις τον πελατη.

    • Anestis Genk

      Στην Ελλάδα νομίζω είναι το σημαντικότερο.

    • και καπως ετσι βρισκεις εναν καλο λογο..να αυξησεις λιγο τις τιμες σου !!