nextev-launches-worlds-fastest-ev-1

Η NextEV παρουσίασε σήμερα το NIO EP9, το πρώτο της ηλεκτρικό hypercar που σύμφωνα με την εταιρία είναι το ταχύτερο ηλεκτρικό του κόσμου, σημειώνοντας στο Nurburgring χρόνο 7:05.12, διαλύοντας το προηγούμενο ρεκόρ των 7:22 λεπτών. Το ρεκόρ έγινε στις 14 Οκτωβρίου, ενώ στις 4 του Νοέμβρη, το EP9 έκανε αντίστοιχο ρεκόρ και στην πίστα Paul Ricard στη Γαλλία με 1:52.78.

Το αμιγώς ηλεκτρικό hypercar διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες -έναν ανά τροχό- και τέσσερα ξεχωριστά κιβώτια ταχυτήτων, με τους ηλεκτροκινητήρες να παράγουν συνολικά 1 MegaWatt (1.360 άλογα), με την ροπή να φτάνει έως και τα 6.334 Nm στους τροχούς από τις 0 έως τις 7.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 2,7 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,1 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 15,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 313 χλμ/ώρα, ενώ το 400αρι το κάνει σε 10,1 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου τα 249 χλμ/ώρα. Η αυτονομία του φτάνει τα 427 χλμ, με τις μπαταρίες να φορτίζουν μέσα σε μόλις 45 λεπτά.

nextev-launches-worlds-fastest-ev-17

Το αυτοκίνητο διαθέτει ενεργή αεροδυναμική, μπορεί να παράγει 24.000 Nm κάθετης δύναμης στα 240 χλμ/ώρα (τα διπλάσια από αυτά που παράγει ένα μονοθέσιο της F1) και πατά στο έδαφος με ζάντες διαστάσεων 19″ μπροστά και 21″ πίσω. Έχει μήκος 4.888 mm, πλάτος 2.230mm και ύψος 1.150 mm, ζυγίζει 1.735 κιλά, με τις υδρόψυκτες μπαταρίες ιόντων λιθίου να έχουν βάρος 635 κιλών, ενώ όλα τα carbon μέρη του 364 κιλά. Το σασί του είναι carbon monocoque και έχει κατασκευαστεί ώστε να πληροί τις προδιαγραφές των LMP1 μονοθεσίων του Le Mans. Η ανάρτηση είναι ενεργή και ρυθμιζόμενη, με τα φρένα του να αποτελούνται από carbon-κεραμικούς δίσκους διαστάσεων 408x40mm μπροστά και 408x36mm πίσω, με εξαπίστονες δαγκάνες.

nextev-launches-worlds-fastest-ev-2

Το NIO EP9 είναι σε θέση παράγει 3,3 G κατά το φρενάρισμα και 2,53 G στρίβοντας με 230 χλμ/ώρα. Η εταιρία δεν ανέφερε την τιμή πώλησής του, αλλά εκτιμάται πως αυτή ανέρχεται περίπου στα 1 εκατ. δολάρια.

Δελτίο Τύπου

NEXTEV LAUNCHES NIO BRAND AND WORLD’S FASTEST ELECTRIC CAR

  • NextEV’s global brand NIO embodies the car company of the future
  • Unveils the NIO EP9 electric supercar – the world’s fastest electric car
  • NIO EP9 has beaten the fastest Nürburgring Nordschliefe EV lap time, achieving 7mins 5.12s

November 21st, London – Today, at a launch event at the Saatchi Gallery in London, UK, electric car company NextEV unveiled its brand, NIO. This visionary electric car brand will help users rediscover the ‘joyful lifestyle’ of car ownership by creating inspiring vehicles that deliver superior performance, a new benchmark for aesthetic design and unique user experiences.

Additionally, the company unveiled its electric supercar, the NIO EP9, which has achieved a new lap record at the Nürburgring Nordschliefe. On October 12th 2016, the EP9 lapped the 20.8km ‘Green Hell’ in 7m 05.12s, beating the previous EV lap record held, marking it out as the fastest electric car in the world. Additionally, on November 4th, it smashed the EV record at Circuit Paul Ricard in France, recording a time of 1m 52.78s, eclipsing the previous record of 2m 40s.

With four high-performance inboard motors and four individual gearboxes,the EP9 delivers 1-MegaWatt of power, equivalent to 1,360PS. The EP9 accelerates from 0-200kph in 7.1 seconds and has a top speed of 313kph. With an interchangeable battery system, the EP9 is designed to be charged in 45 minutes and has a range of 427 kilometres.

The carbon cockpit and chassis embodies a new approach to performance vehicle design to handle the physical demands of a car with 3G cornering capabilities, with added structural solidity and aero efficiency. The EP9 is capable of achieving 24,000 Newtons of downforce at 240kph.

NextEV Founder and Chairman, William Li, said: “Today we launched our electric supercar that broke the record at the Nordschliefe. The NIO EP9 was born to push limits and is the first stage of automotive production for NIO. It is a statement of our vision and technical and manufacturing capabilities. It is a best-in-class product that showcases what is possible with electric vehicles. We believe that when the car ownership experience exceeds expectations, electric vehicles will become the natural choice for everyone, leading to a more sustainable tomorrow. And with that, our vision of a blue sky will come true.”

  • ak156

    ζαλιζεσαι με τα νουμερα!!…Ο ανταγωνισμος στο χωρο του αυτοκινητου εχει παρει πλεον αλλες διαστασεις με την εισοδο τον ηλεκτροκινητων. Αν και για την ωρα ειναι σε αυτοκινητα που δεν αγγιζουμε οι κοινοι θνητοι, οσες καταφερουν να επιβιωσουν απο τον ανταγωνισμο πιστευω θα φτασουν και στο πιατο μας σε λιγα χρονια.

  • Akis-F1 FAN

    Διπλάσια κάθετη δύναμη από F1 στα 240 kph ( πολύ αισιόδοξο αλλά τέσπα ), τετρακίνητο, 1360 άλογα, ηλεκτροροπές, 1 εκατομμύριο τιμή και γυρνά σε 7:05 ? Η Ave SV έχει γ@μηθεί στα γέλια ;-PP

    • NSchinas

      Θυμισε μας το χρόνο της. Ισως αν αλλάξει οδηγό να κατέβει κι άλλο ο χρόνος , θα δείξει

    • Akis-F1 FAN

      6:59….εντάξει όχι ότι για ηλεκτρικό είναι κακό το 7:05, αλλά στα χαρτιά είναι πολύ μπροστά από την ave, οπότε είναι πολύ μαμάτο να το βλέπεις να χάνει από ένα καθαρόαιμο ατμοσφαιρικό V12 !!

    • Φωτόνιον

      Είναι πάρα πολύ βαρύ αυτοκίνητο, οπότε στις στροφές η αδράνεια μιλάει… Δε νομίζω ότι είναι τόσο θέμα οδηγού. Βάλε τον ίδιο οδηγό με ένα superbike και απόλαυσε χρόνους :-) (απλά για να πάμε στο άλλο άκρο).

    • Akis-F1 FAN

      Με 1.735 κιλά δεν το λες και πάρα πολύ βαρύ…..είναι πιο ελαφρύ από ένα GT-R πχ….όσο για τον οδηγό νομίζω παίζει ρόλο στο ring γιατί είναι πολύ μεγάλος γύρος και δύσκολος και αν ο οδηγός νιώθει “άνετα” και πιέσει αρκετά μπορεί αυτό να μεταφραστεί σε 3-4 sec διαφορά ;-)

  • xtra

    εμμμμμμ… μειναμε παγωτο !

  • Giannis

    Παρα πολυ εντυπωσιακα τα νουμερα αλλα μεταξυ αλλων μου τραβηξε την προσοχη και το πλατος.
    2,23 m !!!
    Ενταξει σε πολη ουτε απ εξω , σε πιστα μπορεις να προσπερασεις κανεναν που θα του ριχνεις γυρο?

  • Grekko

    Έλα παιδιά, πείτε την αλήθεια, είναι παρακλάδι της Citroën, δείτε το σήμα, απλά το άλλαξαν λίγο για λόγους μάρκετινγκ!
    ???????

  • Grekko

    Έλα παιδιά, πείτε την αλήθεια, είναι παρακλάδι της Citroën, δείτε το σήμα, απλά το άλλαξαν λίγο για λόγους μάρκετινγκ!
    ???????

  • Grekko

    Έλα παιδιά, πείτε την αλήθεια, είναι παρακλάδι της Citroën, δείτε το σήμα, απλά το άλλαξαν λίγο για λόγους μάρκετινγκ!
    ???????

  • Mika

    To Τhis is not a simulation, this is real, ειναι σποντα για την Αλφα???
    :p :p

    Eντυπωσιακο, μπορω να πω, και σε επιδοσεις κι εμφανισιακα!