f1-ferrari-test


Με τον κόσμο να δηλώνει και να δείχνει όλο και πιο απογοητευμένος από την πορεία της Formula 1, οι υπεύθυνοι θεώρησαν ότι είναι καιρός για μια μεγάλη αλλαγή. Τα μονοθέσια του 2017 θα διαθέτουν πιο επιθετική σχεδίαση, με πιο φαρδιά ελαστικά και περισσότερη κάθετη δύναμη, ενώ παράλληλα οι μηχανικοί θα έχουν την ευκαιρία να εξελίσσουν όπως επιθυμούν τους κινητήρες τους, καθώς δε θα υπάρχει το τραγικό σύστημα των μαρκών.

Αυτό δημιουργεί τις προϋποθέσεις για πολύ ταχύτερα αυτοκίνητα. Οι αρχικοί υπολογισμοί έκαναν λόγο για 5-6 δευτερόλεπτα ταχύτερα μονοθέσια σε σχέση με φέτος, κάτι που τελικά αποδεικνύεται υπερβολικά αισιόδοξος στόχος. Όπως εξηγεί και ο Τεχνικός Διευθυντής της Williams, Pat Symonds, ο άγνωστος παράγοντας των ελαστικών, αλλά και οι μικρές απαιτήσεις κάποιων πιστών σε κάθετη δύναμη σημαίνουν πως οι διαφορές στους χρόνους θα είναι κατά κύριο λόγο μικρότερες και τα μονοθέσια δε θα είναι όπως πριν από 10 χρόνια.

Οι οδηγοί έχουν οδηγήσει μονοθέσια όπως αυτά και δεν είναι τίποτα που δεν είχαμε το 2004/2005. Για παράδειγμα, μια τυπική στροφή 200 χλμ/ώρα θα είναι τώρα 30-35 χλμ/ώρα πιο γρήγορη. Αυτό προσθέτει G. Θα είναι λίγο πιο σωματικό, αλλά τίποτα το ακραίο. Η απόδοση φτάνει όλο και πιο κοντά στα επίπεδα που είχαμε στα μέσα της δεκαετίας του 2000, αλλά όχι πραγματικά εκεί. Θυμάστε τον στόχο των 5 δευτερολέπτων; Δεν είμαι σίγουρος ότι θα το καταφέρουμε αυτό.

Τα ελαστικά μάς είναι άγνωστα και δεν ξέρουμε πού είμαστε. Αλλά με κάποιες λογικές υποθέσεις για τα ελαστικά, πιστεύω ότι θα δούμε περισσότερο κέρδος των 4 δευτερολέπτων. Σε πίστες όπως η Βαρκελώνη, όπου αυτό το είδος των μονοθεσίων είναι αρκετά αποδοτικό, θα είναι περισσότερο από αυτό. Όμως, σε πίστες όπως η Monza, όπου δεν έχει πολλή κάθετη δύναμη και με περισσότερη αντίσταση από τα φαρδύτερα ελαστικά, δε νομίζω ότι θα έχουμε μεγάλες διαφορές στους χρόνους.

pat-symonds

Ο Βρετανός λέει πως οι τεχνικοί δεν είχαν πολύ χρόνο στη διάθεσή τους για τα νέα μονοθέσια, καθώς το 2009 εργάστηκαν πολύ περισσότερο στις μεγάλες εκείνες αλλαγές. Επιπλέον, υποστηρίζει πως οι 4 κινητήρες στο grid θα είναι πιο κοντά μεταξύ τους, όταν τα πράγματα στην αεροδυναμική θα είναι λίγο διαφορετικά, όπως προστάζει κάθε μεγάλη αλλαγή, αλλά χωρίς να υπάρχει μια νέα Brawn GP.

Βάλαμε τα νέα ελαστικά στην αεροδυναμική σήραγγα στα τέλη του Φεβρουαρίου, επομένως ήταν ένα αρκετά σύντομο χρονικό διάστημα σε σχέση με τα μονοθέσια του 2009. Νομίζω πως δουλέψαμε πολύ περισσότερο στα μονοθέσια του 2009. Αυτό κάνει τα πράγματα λίγο διαφορετικά σε σχέση με τότε. Επίσης, σημαίνει ότι, αν κάποιος κάνει μια σημαντική ανακάλυψη, θα είναι δύσκολο να καλύψεις τη διαφορά.

Το κλασικό παράδειγμα είναι το power unit.Οι ομάδα μηχανικών του power unit λέει ότι θα υπάρξει φυσική σύγκλιση το 2017, και νομίζω ότι έχουν δίκιο. Το 2017 δε θα υπάρχουν μεγάλες διαφορές στους κινητήρες. Το ίδιο ισχύει και για το σασί. Θα υπάρχει αυτή η σύγκλιση, αλλά πιθανώς δε θα είναι όπως με τους κινητήρες, έτσι, όταν αλλάζεις τον κανονισμό, είναι πιθανό τα πράγματα να απομακρυνθούν.

  • LJ

    Για να το λεει ο Pat κατι θα ξερει. Μονο μην εχουμε τπτ Trulliδες να γκρινιαζουν οτι τα μονοθεσια ειναι πολυ γρηγορα σε περιπτωση που οντως φτασουν τις επιδοσεις των μεσων του 2000. Δε θα το αντεξω!

    • Christos Dimou

      Οι οδηγοί σήμερα είναι πολύ πιο γυμνασμένοι από τους οδηγούς μία δεκαετία πριν. Και οι διαφορές είναι ελάχιστες μεταξύ τους. Προσωπικά θεωρώ ότι φαινόμενα σαν αυτά του Trulli δεν θα ζήσουμε γιατί οδηγοί σαν τον Trulli δεν υπάρχουν πια. Όχι γιατί το grid είναι χειρότερο. Αλλά γιατί όλοι είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.

    • Thanos

      Αυτο το οι οδηγοι σημερα ειναι πολυ πιο γυμνασμενοι που το ειδες ακριβως γιατι εγω το μονο που βλεπω ειναι να βγαινουν οι Αλονο,Μπατον,Κιμι και να λενε οτι τα μονοθεσια πλεον ειναι πολυ πιο ευκολα και ”βαρετα” απο οτι πριν 10-15 χρονια και οτι δεν χρειαζονται την ιδια φυσικη κατασταση με τοτε για να βγει ο αγωνας.
      Τρεχουν 17 χρονων παιδακια με τα σημερινα μονοθεσια…γελαει ο κοσμος.
      Δωστε στον Βερσταπεν μια f2004 και βαλτε τον να κανει προσομοίωση αγωνα.
      Να δουμε τι ρυθμο θα εχει και να τον συγκρινουμε με τον ρυθμο που ειχε ο Μπαρικελο. Οχι του Σουμι γιατι τοτε θα εκτεθει πολυς κοσμος…
      Αμφιβαλω αν την βγαλει και ολη την αποσταση ο Μαξ.

    • Christos Dimou

      Ας δώσουμε καλύτερα το λόγο σε αυτούς που έχουν οδηγήσει τόσο τα παλιά όσο και τα νέα μονοθέσια. Η άποψη τους είναι οτι έχουν γίνει πολύ πιο απαιτητικά σε ρυθμίσεις, πιο δύσκολα στο όριο και τρομακτικά δύσκολα όσον αφορά τις συνθήκες οδήγησης λόγω των πολύ υψηλών θερμοκρασιών μέσα στο κοκπιτ.

      Αυτά είχαν πει πριν δύο χρόνια τόσο ο Αλονσο όσο και ο Μπατον όσο και ο Μασσα. Οδηγοί που ήταν και την εποχή των V10 των 900 ίππων. Όσο για τη φυσική κατάσταση των οδηγών ας βάλουμε τον Ιρβαιν στα νιάτα του να ανέβει με τις σκάλες το Empire State Building στην ηλικία που το έκανε ο Nico Rosberg. Θα γελάνε και τα πλακακια.

    • Thanos

      Αχρειαστα περιπλοκες ρυθμισεις που κανουν με τις χαρτογραφησεις θυμαμαι να λενε. Επισης αυτο το πιο δυσκολα στο οριο πηγαινε περισσοτερο για τα ελαστικα που δεν αντεχαν την επιπλεον ροπη απο τους νεους κινητήρες και αυτο για τις πιο ψηλες θερμοκρασιες μεσα στο κοκπιτ πρωτη φορα το βλεπω.
      Που τα ειχαν πει ακριβως????
      Και τωρα σοβαρα μου λες για τον Ιρβαιν που ηταν ο ορισμος του παρταλιου? Γιατι δεν μου λες για την φυσικη κατασταση του Τρουλι που ανεφερες και πιο πανω? Εγω αλλα βλεπω τον Αλονσο να λεει http://www.roadandtrack.com/motorsports/news/a30042/fernando-alonso-not-at-all-happy-in-formula-1-considering-leaving-for-le-mans/
      “Before, after 10 laps you had to have a two-hour massage, while now you can drive 150 laps and barely sweat by the end.”
      Για ριξε μια ματια σε αυτο και εστιασε στο σημειο που λεει για την φυσικη κατασταση. Ο Brundle 56 ετων εκανε 100 χιλιομετρα ταπα με μονοθεσιο του 2015
      https://www.formula1.com/en/latest/features/2016/2/are-today_s-f1-cars-easier-to-drive-than-those-from-previous-era.html

    • Christos Dimou

      Σύμφωνα με άρθρο:

      “The cars I found easiest to jump into and thrash were the Red Bulls with the 2.4-litre V8 engine and the blown exhausts [used from 2010 to 2013]. They stuck to the ground – even in the pouring rain. You couldn’t hit the throttle fast enough. These [2015] cars, in contrast, you can spin them off on every corner, wet or dry, with the amount of torque, the amount of instant power they’ve got from the batteries and the turbo.

      “These cars are physically easier to drive – but they’re not easier to keep on the track. I’m full of admiration for the drivers in situations like a safety-car restart or half-wet/half-dry conditions. The times I’ve driven the [hybrid] Force India and Mercedes, I never felt really remotely close to understanding how much throttle I could put in. There was a massive surplus of power over grip.

      “That doesn’t make for an easy racing car as far as I’m concerned. When you’ve got a massive amount of grip over power, that’s an easy racing car to drive.”

      Από αυτά που διαβάζω καταλαβαίνω ότι τα συγκεκριμένα μονοθέσια απαιτούν πολύ μεγαλύτερη προσήλωση κατά την οδήγηση από τα μονοθέσια της αμέσως προηγούμενης γενιάς. Που προκαλεί έντονη πνευματική κόπωση.

      Παρακάτω ο Martin συμφωνεί ότι τα μονοθέσια των 1350 hp ήταν πολύ πιο απαιτητικά από σήμερα. Σε αυτό δεν διαφωνεί και κανένας. Ένα μονοθέσιο με 1400HP μπορούσε να τραβήξει 5g και 6g στις στροφές γιατί είχε την ιπποδύναμη να παράγει τις τρομακτικές κάθετες δυνάμεις που απαιτούνται για αυτό και μπορούσε να πληρώσει το κόστος της αεροδυναμικής αντίστασης.

      “The cars I drove were more physical. You got put into this missile that had 1,350hp that you just could not change gear quick enough. I was always one of the stronger guys out there – but I thought they were tough cars to drive. Tough because of the downforce you had, tough because you were changing gear all time – no paddle-shift – and mostly tough because the power of the car was just enormous.

      “Could a [Max] Verstappen-type driver [i.e. a teenager] have jumped into our cars and gone quick straight away? I think he would have struggled. I’m not saying it isn’t difficult today, merely that it’s very different. That said, great drivers are great drivers in any era. We’re talking about the best drivers in the world. They’d adapt.”

      Αλλά θυμάμαι ότι στις δοκιμές οι οδηγοί δεν μπορούσαν να σταθούν στο ύψος των δυνατοτήτων του μονοθεσίου λόγω της φυσικής καταπόνησης. Έβλεπες λοιπόν εξωπραγματικούς χρόνους στις δοκιμές. Με οδηγούς όχι απλά να βγαίνουν κατάκοποι. Αλλά και υποβασταζόμενοι από το μονοθέσιο. Και στον αγώνα, με ρυθμίσεις για να αντέξει ο κινητήρας τα 300km, οι χρόνοι ήταν αρκετά δεύτερα υψηλότεροι.

      Άρα τι συγκρίνουμε; Την υποθετική φυσική κατάσταση κάποιων που μετά από 2 γύρους τους μάζευε το φορείο, με τη “εκ των πραγμάτων δεδομένη” φυσική κατάσταση του σήμερα που οι οδηγοί φαίνεται να βγαίνουν “ατσαλάκωτοι”;

      Θα μπορούσαν οι σημερινοί “πιτσιρικάδες” να οδηγήσουν τα “τέρατα” του τότε; Η απάντηση του Brundle συνοψίζεται στο “They’d adapt.” Οπότε ναι θα μπορούσαν.

      Πάμε τώρα και στο μεγαλύτερο πρόβλημα σήμερα σε σχέση με την F1 πριν από δεκαετίες.

      Rob Smedley, head of vehicle performance for Williams, argues that modern cars are probably easier to drive than they once were, but balances that by acknowledging car management is becoming more and more complex. “These power units are extremely complicated. Just watch the in-car camera to see the messages the drivers get, the amount of management they have to do. From that point of view, they’re probably are a little more difficult to drive – but the cars being easier to control, means they can do that.”

      Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα δεν είναι η φυσική καταπόνηση per se. Είναι ο συνδυασμός φυσικής καταπόνησης και απαίτησης για ιδιαίτερα υψηλή πνευματική επίδοση. Ο οδηγός σήμερα δεν μπαίνει μέσα και απλά οδηγεί. Κάτι που άνετα μπορεί να κάνει ο καθένας από τους παλαιότερους. Μπαίνει μέσα και οδηγεί ενώ συνεχώς ρυθμίζει το μονοθέσιο για την καλύτερη δυνατή επίδοση. Κάτι που σημαίνει, πιθανώς, κάποια δέκατα στο γύρο που σε επίπεδα F1 ισοδυναμούν με αιωνιότητα. Μπορεί σε εμάς, που είμαστε απέξω, να βλέπουμε τον οδηγό να κινείται γρήγορα. Το πόσο όμως γρήγορα κινείται το ξέρουν μόνον οι μηχανικοί της ομάδας.

      Αν ήταν τόσο καλός ο Brundle και ο κάθε Brundle τότε μία χαρά θα είχε πρόταση από κάποια ομάδα. Αλλά δεν βλέπω τους Barrichello, Hakkinen κ.λπ. να δέχονται προτάσεις από μία ομάδα. Γιατί άραγε; Αν οι σημερινοί οδηγοί είναι βουτυρομπεμπέδες που ένας 56χρονος θα μπορούσε να τους κάνει να ντρέπονται τότε τι να πει κανείς για Παγκόσμιους Πρωταθλητές;

      ΥΓ. Ο MS οδηγούσε για την Mercedes πριν από την εποχή των Turbo. Αλλά δεν θυμάμαι να έχει το πάνω χέρι από τον “κουλομαρία” Rosberg. Γιατί;

  • Mika

    Κeep calm and enjoy the race!
    Can’t wait for 2017!!!

  • Thanos

    Μονο ο Κιμι και ο Φερναντο θα εχουν οδηγησει τα μονοθεσια που λεει ο Symonds. (2004/2005)
    Δεν νομιζω να μπορουσαν ολοι οι τωρινοι οδηγοι που τρεχουν στην Φ1 να τα ”πανε” τα συγκεκριμενα. Και μονο που φανταζομαι τον Γκουτιερεζ να παλεύει με ενα v10 με ποιανουν τα γελια. Οσον αφορα τα 5 δευτερολεπτα, επειδη ειναι κυριως αεροδυναμικες οι αλλαγες ΝΑΙ το πιστευω οτι στην WILLIAMS δεν θα τα φτασουν, τουλαχιστον οχι οσο γρηγορα θα τα φτασουν οι υπολοιποι. Αντε στην σύνταξη και συ κυριε Πατ.

    • LJ

      Ε οχι ρε φιλε μη τα μηδενισουμε ολα! Ο Pat για συνταξη?

    • Nerazzuro21

      Είχε βγει ένα δημοσίευμα πριν λίγο καιρό που έλεγε ότι ο Pat θα αποσυρθεί το 2018 και θα τον αντικαταστήσει ο James Key. Μου διαφεύγει η πηγή αυτήν τη στιγμή. Αν και διαψεύστηκε, μην το αποκλείεις να συμβεί.

    • LJ

      Δεν το λεω ηλικιακα, το λεω γτ το πνευμα του φιλου μου φανικε απαξιωτικο για τον Symonds κατι που δεν του αξιζει σε καμια περιπτωση.

    • Thanos

      Μετά το στημένο τρακάρισμα το 2009 και την συμμετοχή που είχε δεν τον έχω και σε ιδιαίτερη υπόληψη η αλήθεια είναι. Επίσης αν κρίνω και από το πως πέφτει η απόδοση της Williams πάλι, δεν νομίζω να έχει να προσφέρει κάτι άλλο. Και το γεγονός ότι ανέβηκε το 14′ το μονοθέσιο ήταν κατά 90% στο κινητήριο σύνολο της Μερσεντας ξεκάθαρα.

    • LJ

      Για το 2009 που λες, o Symonds ηταν και αυτος ενας υπαλληλος και ακολουθουσε τις εντολες που εδινε αλλος…

      Για την πτωση της Williams εχεις δικιο αλλα θυμησου που ηταν πριν!

    • Thanos

      Έμπνευση δικιά του και του Μπριατορε ηταν η στουκα το 2009 για να παρει καμια νικη ο Αλονσο μπας και μεινει στην ομαδα.
      Εκει που ηταν πριν, εκει γυρναει και τωρα η Williams. Ο Symonds γενικα δεν εχει κανει και τιποτα τρελo ο ΙΔΙΟΣ. Ναι πηρε τιτλο ως μηχανικος του Σουμαχερ στην μπενετον, τοτε που ειχε η ομαδα Brawn – Byrne – Schumacher. Mετα απο 10 χρονια πηρε παλι δυο πρωταθληματα με Ρενο ως τεχνικος διευθυντής. Εκει ειχε Bob Bell – MICHELIN – Alonso. Η φαση ειναι οτι και στις δυο περιπτωσεις παιζοταν κατι παρανομο στο μονοθεσιο. Η μπενετον ειχε Traction Control ενω ειχε απαγορευτει ενω η Ρενο ειχε το mass damper που ηταν κινητο βοήθημα ουσιαστικά.
      Ναι δεν μου λεει και πολλα ο κυριος Symonds. Για κομπινες κααααλος ειναι

    • Michael

      Thano με λίγα λόγια μας λες ότι πήρε ναι μεν 3-4 πρωταθλήματα με διάφορες ομάδες που όμως υπήρχαν άλλοι που έκαναν καλή δουλειά και αυτός απλά έτυχε να βρίσκετε κάπου εκεί κοντά, και επίσης το PU της Merc πήγε την Williams από 9η το 2013 3η το 2014. άσχετα βέβαια αν το 2014 Mercedes φορούσαν και οι Mclaren και Force india και είδαμε που τερμάτισαν… Αν όντως υπήρχε κάτι παράνομο στα μονοθέσια που ανέφερες θα είχαν ακυρωθεί και δεν θα είχαν πάρει πρωτάθλημα άρα μάλλον κάποιο λάθος κάνεις. Εγώ θα σου πω ότι Brown δεν είναι, ούτε Patric Head είναι, είναι όμως ένας από τους καλύτερους τεχνικούς που υπάρχουν σήμερα στο σπορ. Όσο για το Crashgate ξέρουμε πολύ καλά ότι ούτε εγώ ούτε και εσύ είμαστε σε θέση να ξέρουμε ποιος έκανε τι, οπότε ότι και να πούμε είναι απλά εικασίες.

    • Thanos

      Καλα ειδικα για την McLaren που ξερανε οτι θα παει Honda παιζει να μην τους ειχαν πει ουτε ημερομηνια παραλαβης των μοτερ. Και ειπα οκαυ πηγε καλα το 2014, τωρα τι κανει? Δηλαδη μου λετε οτι στην Williams ειστε ενταξει με το γεγονος οτι πεφτει παλι η αποδοση? Αυτο που λεω ειναι απλο, ΗΤΑΝ καποτε απο τους ΚΑΛΟΥΣ, πλεον οχι και τοσο. Πηγε και μετα το ban του στην Μανορ πριν παει στην Williams και δεν εκανε τιποτα απολύτως. Για το crashgate ακομα και να μην ειχε ιδεα ( που ειχε) αν ηταν ενταξει αυτος δεν θα το επέτρεπε ειδικά στην θεση που ηταν, μην κοροιδευομαστε. Για τα αυτοκινητα που ειπα να ναι καλα η FIA που ειναι παντα σταθερη. Στην μεν μπενετον βγηκαν ξεκαθαρα αποδειξεις μετα απο χρονια οτι οντως ειχε ενα συστημα σαν traction control και στην Ρενο οταν την εκαναν να βγαλει το mass damper η διαφορα που ειχε απο τις υπολοιπες ομαδες και ειδικα την Φερραρι εξαφανιστηκε και σχεδον εχασε το πρωταθλημα.

    • LJ

      Πες μου εναν που δεν κλεβει και ειναι πρωτος με κοινουν κανονες για ολους!

    • Thanos

      Μερσεντα τα τελευταία χρονάκια απλά τους έχει ξεφτιλίσει όλους.

    • LJ

      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

      Ναι αυτοί δεν κλέβουν. Ήξεραν τους κανονισμούς απο πριν και έριξαν 4-5 φορές περισσσοτερα λεφτά απο τους άλλους 2 κατασκευαστές κινητήρων (τωρα 3εις).

    • Thanos

      Άλλο να ρίχνεις τρελά λεφτά και άλλο να κάνεις παρατυπίες όμως. Τους κανονισμούς τους ξέρανε όλοι νωρίτερα. Η Ρενο που τους ήθελε περισσότερο τους νέους κινητήρες και τα σκάτωσε είναι το αστείο της υπόθεσης. Τα κανανε σκατα και στην FIA παντως. Ενω ειδαν απο τον πρωτο χρονο ποσο μπροστα ηταν η Μερσεντες αντι να πεταξουν στα σκουπιδια τις μαρκες μπας και μειώσουν λιγο οι υπόλοιποι την διαφορα δεν κανανε τιποτα παρα μονο μετα απο 3 χρονια. Σαν να χάρισαν στην Μερσεντες τρια πρωταθληματα για να μην κανει κανεναν μπαμ και την κανει με ελαφρα. Παρε τωρα την καταντια.

    • Thanos

      Άλλο να ρίχνεις τρελά λεφτά και άλλο να κάνεις παρατυπίες όμως. Τους κανονισμούς τους ξέρανε όλοι νωρίτερα. Η Ρενο που τους ήθελε περισσότερο τους νέους κινητήρες και τα σκάτωσε είναι το αστείο της υπόθεσης. Τα κανανε σκατα και στην FIA παντως. Ενω ειδαν απο τον πρωτο χρονο ποσο μπροστα ηταν η Μερσεντες αντι να πεταξουν στα σκουπιδια τις μαρκες μπας και μειώσουν λιγο οι υπόλοιποι την διαφορα δεν κανανε τιποτα παρα μονο μετα απο 3 χρονια. Σαν να χάρισαν στην Μερσεντες τρια πρωταθληματα για να μην κανει κανεναν μπαμ και την κανει με ελαφρα. Παρε τωρα την καταντια.

    • Thanos

      Άλλο να ρίχνεις τρελά λεφτά και άλλο να κάνεις παρατυπίες όμως. Τους κανονισμούς τους ξέρανε όλοι νωρίτερα. Η Ρενο που τους ήθελε περισσότερο τους νέους κινητήρες και τα σκάτωσε είναι το αστείο της υπόθεσης. Τα κανανε σκατα και στην FIA παντως. Ενω ειδαν απο τον πρωτο χρονο ποσο μπροστα ηταν η Μερσεντες αντι να πεταξουν στα σκουπιδια τις μαρκες μπας και μειώσουν λιγο οι υπόλοιποι την διαφορα δεν κανανε τιποτα παρα μονο μετα απο 3 χρονια. Σαν να χάρισαν στην Μερσεντες τρια πρωταθληματα για να μην κανει κανεναν μπαμ και την κανει με ελαφρα. Παρε τωρα την καταντια.

  • εγω πιστευω οτι θα πιασουν τον στοχο των +5sec !!!!
    δεν εχω διαβασει πουθενα οτι πχ η καθε ομαδα θα ειναι 5sec γρηγοροτερη με τπυς νεους κανονισμους…αυτο νομιζω το κσεφτομαστε αθελα μας εμεις σαν απλο συνειρμο !

    περιμενω να μας κανουν μια δηλωση του χρονου πως η νεα merc…πλεον ειναι 6sec πιο γρηγορη απο την SAUBER του 2016 !!!! κατι τετοιο τελος παντων !!! :-D

  • Maleas George

    Εντάξει βρε Πατ, τι 4 τι 5, το θέμα είναι να υπάρχουν δυνάμεις G για να είναι και λίγο physical το σπορ και οχι απλά βόλτα στο πάρκο. Μακάρι να βελτιωθεί και το racing, να βλέπουμε μάχες δηλαδή, ιδιαίτερα στην κορυφή.