img_6344

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η πανελλήνια προϊοντική παρουσίαση του νέου Suzuki Ignis, την οποία μπορείς να δεις εδώ, και στη συνέχεια ακολούθησε οδήγησε σε μια μικρή διαδρομή, ώστε να αποκτήσουμε μια πρώτη επαφή με το αυτοκίνητο. λλάδΤο αυτοκίνητο, όμως, θα το πάρουμε στα χέρια μας για την καθιερωμένη εβδομαδιαία δοκιμή λίαν συντόμως, οπότε να περιμένεις την αναλυτική μας κριτική την ερχόμενη εβδομάδα.

img_6348

Η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε το νέο Ignis στην έκθεση του Παρίσι, με το compact crossover της να συνδυάζει τη χαρακτηριστική γεμάτη στυλ εξωτερική εμφάνιση, με την πολυχρηστικότητα, προκειμένου να παρουσιαστεί στους δρόμους ως ένα γνήσιο Suzuki, που δίχως αμφιβολία μεταφέρει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που καθιέρωσαν τους προκατόχους του, φέρνοντας ταυτόχρονα έναν πραγματικό αέρα αλλαγής στην κατηγορία.

Θα διατίθεται συνολικά με 14 χρώματα αμαξώματος, εκ των οποίων τα τρία (Flame Orange Pearl Metallic, Neon Blue Metallic και Helios Gold Pearl Metallic) είναι εντελώς νέα, ενώ θα δίνεται η δυνατότητα επιλογής διχρωμίας σε πέντε συνδυασμούς χρωμάτων με μαύρη οροφή

Στο εσωτερικό του νέου Ignis, εκτός από τον μοντέρνο σχεδιασμό και τους φρέσκους χρωματικούς συνδυασμούς, οι επιβαίνοντες επωφελούνται από την ευρυχωρία της καμπίνας, με τον χώρο αποσκευών να φτάνει τα 267 λίτρα, τον μεγαλύτερο στην κατηγορία του. Το Ignis εφοδιάζεται και με σύστημα Smartphone Linkage Display Audio (SLDA) που επιτρέπει τη σύνδεση με το τηλέφωνό μέσω Bluetooth ή καλωδίου USB, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ηχοσύστημα, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα πλοήγησης.

gallery_01

Εφοδιασμένο με τη νέα γενιά ελαφρού και άκαμπτου αμαξώματος TECT της Suzuki, που σε συνδυασμό με τη νέα ανάρτηση εξασφαλίζουν άριστη οδηγική συμπεριφορά και ασφάλεια, το νέο Ignis παίρνει κίνηση από τον βενζινοκινητήρα 1.2 DUALJET που έχει απόδοση 90 ίππων και 120 Nm ροπής. Συνδυάζεται με 5τάχυτο χειροκίνητο ή κιβώτιο αυτόματης αλλαγής σχέσεων (Auto Gear Shift), ενώ υπάρχει και το ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και φιλικότητα προς το περιβάλλον.

gallery_07

Το νέο Ignis θα προσφέρεται σε εκδόσεις 4×2 με κίνηση στους εμπρός τροχούς, αλλά και 4×4 με το εξελιγμένο σύστημα ALLGRIP AUTO, που μεταδίδει αυτόματα ροπή και στους πίσω τροχούς όταν ανιχνευθεί απώλεια πρόσφυσης. Εκτός από την τετρακίνηση και την τεχνολογία αμαξώματος Total Effective Control Technology (TECT), ο εξοπλισμός του νέου Ignis περιλαμβάνει ESP, εμπρός, πλευρικούς και αερόσακους τύπου «κουρτίνας», καθώς και δύο μικροκάμερες που «διαβάζουν» το δρόμο συνεχώς δίνοντας τη δυνατότητα υιοθέτησης μιας σειράς επιπλέον λειτουργιών ασφάλειας, όπως το σύστημα Dual Camera Brake Support (DCBS) που φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο αν διαγνωστεί η ύπαρξη εμποδίου και το σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας, που ειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση ανίχνευσης ανεπιθύμητης αλλαγής λωρίδας ή εκτροπής του αυτοκινήτου.

Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, με την χώρα μας να είναι η πρώτη στην Ευρώπη που ξεκινάει την πορεία του. Είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού: το GL, το GL+ και το GLX.

img_6351

Ξεκινώντας από την βασική έκδοση, αυτή είναι διαθέσιμο μόνο με δικίνητη επιλογή και ξεκινάει από τα €11.530. Ακολουθεί η GL+ με 12.530 και η κορυφαία με €14.280. Το αυτόματο κιβώτιο προσφέρεται μόνο στην μεσαία έκδοση και κοστίζει €900. Για τις τετρακίνητες εκδόσεις, βάση αποτελεί το GL+ επίπεδο εξοπλισμού και ξεκινάει από €14.030, με την ακριβότερη GLX να αγγίζει τα €15.780.

Αναλυτικά τις τιμές αλλά και τον πλήρη εξοπλισμό κάθε έκδοσης μπορείς να δεις εδώ και εδώ.

  • Γιώργος Βαρδου

    δεν ξέρω γιατι, αλλα μ’αρεσει, μ’αρεσει πολυ, σαν το νεο C3 και το Cactus

  • Petros K

    Όμορφο εμπρός μέρος, αρκετά όμορφο εσωτερικό και επίπεδο εξοπλισμού! Το πίσω μέρος όμως είναι πραγματικά άσχημο και πιστεύω τα φωτιστικά σώματα φταίνε γι’ αυτό..

  • shaoqing14

    Σιγουρα θα ειχε μεγαλο ποσοστο πωλησεων στην ελλαδα αμα δεν βρισκομασταν σε περιοδο οικονομικης κρισης που ετσι και αλλιως εχει επηρεασει γενικα την αγορα στον χωρο του αυτοκινητου.Μικρο,ομορφο,
    αξιοπιστο διαθετει ολο το πακετο.Αν
    ειχα την οικονομικη δυνατοτητα σιγουρα θα βρισκοταν στο γκαραζ μου.

  • Anestis Genk

    Το νέο Vitara το βλέπω συχνά στον δρόμο, το νέο Baleno όχι.
    Το Baleno βέβαια είναι και κάπως αδιάφορο εμφανισιακά.
    Το Ignis δεν ξέρω τι θα παιχτεί με το μοτέρ, το ότι δεν έχει τον boosterjet το θεωρώ προβληματικό.
    Το μεγάλο όπλο είναι η σχέση τιμής εξοπλισμού με το φανταχτερό design.
    Ο πιο ψαγμένος θα δει αν συμφέρει το υβριδικό, αλλά βγαίνει το υβριδικό με M/T όπως στο Baleno;

    Ελπίζω στην δοκιμή να είναι η έκδοση με το SHVS

    • Spider

      Με 810 κιλά βάρος και 90ps από τον εύστροφο 1.2 είναι το μόνο σημείο του ignis που δεν έχει θέμα. Η αισθητική και η οδική συμπεριφορά του μάλλον είναι τα ποιό σημαντικά “θέματα” του αυτοκινήτου. Και ενώ το πρώτο είναι υποκειμενικό, το δεύτερο δεν είναι…

    • Φωτόνιον

      Να πω την αλήθεια σε αυτοκίνητο με βάρος 810-20 κιλά δεν ξέρω κατά πόσο θα αξίζει το επιπλέον κόστος (και βάρος) της (ήπιας όπως κι η ίδια suzuki λέει) υβριδικής έκδοσης. Απλά έχουμε ένα πολύ αδύναμο ηλεκτροκινητήρα να βοηθάει στις χαμηλές στροφές τον ΚΕΚ. Στις υψηλές στροφές δεν έχει κανένα νόημα λειτουργίας. Σε άλλο site μέτρησαν κατανάλωση 5,κάτι λίτρα /100 χλμ στην τετρακίνητη έκδοση, οπότε παέι πολύ καλά και χωρίς καμιά υβριδική υποβοήθηση. Το δικίνητο ίσως πέφτει ακόμα και στα ψηλά τεσσάρια, οπότε μιλάμε για εξαιρετικά καλές καταναλώσεις. Περιμένω κι εγώ πάντως με αγωνία την παρουσίαση και μακάρι να μπορούσαν να δοκιμάσουν και το απλό και το υβριδικό για να δούμε στην πράξη την όποια διαφορά.

    • Anestis Genk

      Υποτίθεται ζυγίζει 30κιλά ή και πολύ λιγότερο η υβριδοποίηση και βοηθάει στις εκκινήσεις και επιταγχύνσεις, δλδ στην κίνηση της πόλης. Βέβαια ναι η διαφορά που θα κάνει θα είναι πχ 0.5-1 lt/100km λιγότερα στον αστικό κύκλο και αν κάνει +1500Ευρώ τότε ίσως αξίζει να μην το πάρεις γιατί η απόσβεση θα είναι πολύ αργή.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Είναι νεανικό και ωραίο μπροστά στο πλάι και στο εσωτερικό, το πίσω μέρος κι εγώ το βρίσκω κάπως έτσι κι έτσι αλλά πιστεύω θα πάει καλά στη χώρα μας. Άξιζε η επιστροφή του ύστερα από 8 χρόνια, και ακολουθώντας τα στοιχεία του παρελθόντος (υπερυψωμένο αμάξωμα σαν SUV, compact διαστάσεις και πάντα υψηλή αξιοπιστία), το νέο Suzuki Ignis έχει όλα τα φόντα να πετύχει, είναι σχετικά προσιτό που σημαίνει ότι οκ όπως φαίνεται καλά θα πάει. Και μένα μ’ αρέσει αρκετά!

  • NSchinas

    Το είδα σε μια αντιπροσωπία. Πολύ κυβισμενο, μάτσο θα έλεγα ειδικά το πίσω μέρος θα μπορούσε να είναι και τεθωρακισμένο. Πρέπει να το συνηθισω

  • tetos

    Εκτρωμα ο κωλος του.Βλεπω σε κανα χρονο να κανουν facelift γιατι πεφτει κραξιμο.

  • MPAMPIS

    μετά το nissan tida παίζει να είναι το πιο άσχημο αυτοκίνητο

  • thodoris91

    Το μεγαλύτερο ατού του είναι η τετρακίνηση…κατά τα άλλα έχει ένα αρκετα συμπαθητικό μπροστινό, ένα νεανικό εσωτερικό, ένα απαράδεκτο πίσω μέρος και σχετικά τσιμπημενες τιμές…το panda 4*4 που βγαίνει και με τον diesel είναι καλή εναλλακτική , αλλα αυτό παίζει να είναι ακόμα πιο ακριβό!

  • LefterisKa.Ch

    αυτο το αμαξακι μπορω να πω οτι το αγαπαω! αν επερνα τωρα μικρο αυτοκινητο θα ηταν μονοδρομος μαζι με το pandaκι! πανευκολα!!

  • manowar

    το ειδα στο ρεθυμνο εχουν αρχισει να κυκλοφορουνε τιμια πληρωνεις πιστευω οτι ειναι αξιοπιστα οπως τους προκατοχους αλλα η ασχημια τους ειναι για σεμιναριο.το βλεπεις και σε πιανει καταθληψη και σου θυμιζει και την κριση..

    • Φωτόνιον

      Χαχαχαχχαχααχααα…. Απ’τις πιο επικές ατάκες: “σε πιάνει κατάθλιψη και σου θυμίζει και την κρίση”…. Ακόμα γελάω :-)

  • Mika

    Eιδα το πορτοκαλι και το ανοικτο μπλε, στο δρομο, προχτες…Πραγματικα παιδια,ειναι πολυ ασχημο!!!

    • morbid

      Πραγματικά δεν ξέρεις τι λες αλλά δεν πειράζει.Υποκειμενικά ειναι αυτά.Μπροστά είναι τέλειο.Πίσω ναι υπάρχουν και καλύτερα, αλλά συνολικά είναι εξίσου καλό με το Panda, με το εσωτερικό του να είναι ομορφοτερο/πλουσιότερο του ιταλικου.

    • Mika

      Δεν πειραζει, ξερεις προφανως εσυ, κι αυτο εχει μονο σημασια!Μη σε πουν κι ασχετο, καταλαβες?
      0-:)

  • Κώστας

    Το πισω μερος ειναι απο αστειο μεχρι τραγικο,μπροστα και μεσα ειναι οκ

  • panos

    κ καδος σκουπιδιων με φωτα να ηταν δεν θα ετρωγε τετοιο κραξιμο..

  • SAMURAI-66

    Η τιμες τεραστιο πλεονεκτημα για το suzuki και φυσιολογικες μονο που σε περιοδο κρισης ειναι δυσκολα τα πραγματα…μπροστα ομορφουλη με την οπισθια πλευρα να θελει καπως να την συνηθισεις.
    Εσωτερικο ομως αστερακι ευχαριστο και χαρουμενο και σπιρτοζικος κινητηρας.
    Θα γινει επιτυχια θεωρω οταν με τα λεφτα που δινεις για την ασχημη διπορτη κουδουνιστρα smart αγοραζεις το ignis σαν πραγματικο μικρο αυτοκινητο!!

    • panos

      η ακομα καλυτερα με τα λεφτα που θα εδινες για τους κουβαδες smart η ignis, αγοραζεις μια 5μετρη μεταχειρισμενη κουρσα, τωρα που τις δινουν κ τσαμπα, για να πουλας κ μουρη, κ σου μενουν κ ρεστα για βενζινη για να κοβεις βολτες..

  • εμενα παντως μαρεσει !!! δεν ξερω αν τα εσκαγα για να το αποκτησω….αλλα θα μαρεσε να το βλεπω στο δρομο !!!!

  • rous

    Fiat Panda Twinair σε αυτη την κατηγορια ειναι μονοδρομος. Το Ignis δεν βλεπεται.

  • Φωτόνιον

    Το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό να πω είναι το πόσο άσχημο είναι. Μου θυμίζει το cube (ή κάτι τέτοιο) της Nissan. Μέσα είναι ωστόσο πολύ όμορφο. Αλλά… ή για την ακρίβεια ΑΛΛΑ (με πολύ κεφαλαία γράμματα). Ξανακοιτάζω το αμάξωμα και φαίνεται ψηλό. Κοιτάζω τα specs και λένε 18 εκατοστά απόσταση από το έδαφος!!! Ότι πρέπει για Ελλάδα. Σε παρουσίαση από άλλο site κατανάλωση κοντά στα 5 λίτρα σε πραγματικές συνθήκες στην τετρακίνητη έκδοση!!! Πανάλαφρο και πάει σφαίρα (0-100 σε 10 δεύτερα από ατμοσφαιρικό μοτέρ). Ατμοσφαιρικό μοτέρ (τσάμπα συντήρηση). Χώροι πολύ καλοί για την κατηγορία. Μαζεμένες διαστάσεις (3.7m ότι πρέπει για την πόλη). Κι όλα αυτά με 11.500 ευρωπαϊκά. Για μένα παίζει μπάλα μόνο του, άσε τώρα που το ξαναβλέπω ομόρφυνε :-).
    Αναμένω το review απ το Autoblog…

  • Anestis1975

    Fiat panda 4×4 τουλαχιστον 19.000 και 2 χρονια εγγυηση μηχανικα μερη. Ignis 4wd 15.780 κομπλε και 5 χρονια εγγυηση. Οσο ομορφο ειναι το ενα ειναι και το αλλο. Τρια χιλιαρικα και κατι δεν περισσευουνε. Τελοσπαντων δε νομιζω οτι συγκρινεται με οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο. Αν εξυπηρετει τις αναγκες που θελεις να καλυψεις τοτε ειναι μονοδρομος.

  • John1

    Ισως το πιο ωραιο μικρο SUV που κυκλοφορει και Γιαπωνεζος..ολα τα αλλα που κυκλοφορουν Ιταλικα Γαλλικα δευτερης κατηγοριας…

  • John1

    Ισως το πιο ωραιο μικρο SUV που κυκλοφορει και Γιαπωνεζος..ολα τα αλλα που κυκλοφορουν Ιταλικα Γαλλικα δευτερης κατηγοριας…

  • ionized

    μπροστα ομορφο,μεσα αδιαφορο..πισω και πλαγια μου θυμιζει αυτο https://uploads.disquscdn.com/images/a9050e524874aee861f02b2d38b3aa5761f43742690a7ed62d5963531b8ecf3c.jpg

    επισης μπουζουκι απο τα 80’s

    • κατά την διάρκεια της παρουσίασης, μας είπαν ότι ένα από τα οχήματα το οποίο αντλεί σχεδιαστικά στοιχεία το νέο Ignis είναι αυτό που έβαλες…το Suzuki Fronte coupe

    • Φωτόνιον

      Το είδα από κοντά (το οδήγησα κιόλας) και έπαθα πλάκα με την πάρτη του.
      Πίσω μου θυμίζει τον Κουασιμόδο, είναι λες και έχει καμπούρα. Κακάσχημο. Μπροστά από κοντά μου άρεσε πολύ και το εσωτερικό είναι λιτό μεν, (πολύ) λειτουργικό δε.
      Οδηγώντας το, μπορώ να πω εντυπωσιάστηκα. 90 άλογα σε 810 κιλά το πάνε τάπα και άνετα (μα ΠΟΛΥ άνετα) το βγάζεις και σε χωράφια…5.6 κατανάλωση με πολύ ταλαιπωρία (2wd). Το αμαξάκι πάει για cult status και πραγματικά του αξίζει να πετύχει.

  • MitsosDaBest

    Πως είναι έτσι ρε γαμώτο… Οι Γιαπωνέζοι είναι οι μεγαλύτεροι “βιαστές”, του αυτοκινητικού design!! Καλύτερα Lada, παρά αυτό…

    Το εσωτερικό κάτι “λέει”, ταιριάζει με τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα που θέλουν να δώσουν. Αλλά το εξωτερικό χάλι, δε σώζεται με τίποτα…

    https://uploads.disquscdn.com/images/80b58da44e247532b2ac6c54b52097467cd8731f05b95849012baae4074b49ae.jpg