img_6344

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η πανελλήνια προϊοντική παρουσίαση του νέου Suzuki Ignis, την οποία μπορείς να δεις εδώ, και στη συνέχεια ακολούθησε οδήγησε σε μια μικρή διαδρομή, ώστε να αποκτήσουμε μια πρώτη επαφή με το αυτοκίνητο. λλάδΤο αυτοκίνητο, όμως, θα το πάρουμε στα χέρια μας για την καθιερωμένη εβδομαδιαία δοκιμή λίαν συντόμως, οπότε να περιμένεις την αναλυτική μας κριτική την ερχόμενη εβδομάδα.

img_6348

Η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε το νέο Ignis στην έκθεση του Παρίσι, με το compact crossover της να συνδυάζει τη χαρακτηριστική γεμάτη στυλ εξωτερική εμφάνιση, με την πολυχρηστικότητα, προκειμένου να παρουσιαστεί στους δρόμους ως ένα γνήσιο Suzuki, που δίχως αμφιβολία μεταφέρει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που καθιέρωσαν τους προκατόχους του, φέρνοντας ταυτόχρονα έναν πραγματικό αέρα αλλαγής στην κατηγορία.

Θα διατίθεται συνολικά με 14 χρώματα αμαξώματος, εκ των οποίων τα τρία (Flame Orange Pearl Metallic, Neon Blue Metallic και Helios Gold Pearl Metallic) είναι εντελώς νέα, ενώ θα δίνεται η δυνατότητα επιλογής διχρωμίας σε πέντε συνδυασμούς χρωμάτων με μαύρη οροφή

Στο εσωτερικό του νέου Ignis, εκτός από τον μοντέρνο σχεδιασμό και τους φρέσκους χρωματικούς συνδυασμούς, οι επιβαίνοντες επωφελούνται από την ευρυχωρία της καμπίνας, με τον χώρο αποσκευών να φτάνει τα 267 λίτρα, τον μεγαλύτερο στην κατηγορία του. Το Ignis εφοδιάζεται και με σύστημα Smartphone Linkage Display Audio (SLDA) που επιτρέπει τη σύνδεση με το τηλέφωνό μέσω Bluetooth ή καλωδίου USB, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ηχοσύστημα, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα πλοήγησης.

gallery_01

Εφοδιασμένο με τη νέα γενιά ελαφρού και άκαμπτου αμαξώματος TECT της Suzuki, που σε συνδυασμό με τη νέα ανάρτηση εξασφαλίζουν άριστη οδηγική συμπεριφορά και ασφάλεια, το νέο Ignis παίρνει κίνηση από τον βενζινοκινητήρα 1.2 DUALJET που έχει απόδοση 90 ίππων και 120 Nm ροπής. Συνδυάζεται με 5τάχυτο χειροκίνητο ή κιβώτιο αυτόματης αλλαγής σχέσεων (Auto Gear Shift), ενώ υπάρχει και το ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και φιλικότητα προς το περιβάλλον.

gallery_07

Το νέο Ignis θα προσφέρεται σε εκδόσεις 4×2 με κίνηση στους εμπρός τροχούς, αλλά και 4×4 με το εξελιγμένο σύστημα ALLGRIP AUTO, που μεταδίδει αυτόματα ροπή και στους πίσω τροχούς όταν ανιχνευθεί απώλεια πρόσφυσης. Εκτός από την τετρακίνηση και την τεχνολογία αμαξώματος Total Effective Control Technology (TECT), ο εξοπλισμός του νέου Ignis περιλαμβάνει ESP, εμπρός, πλευρικούς και αερόσακους τύπου «κουρτίνας», καθώς και δύο μικροκάμερες που «διαβάζουν» το δρόμο συνεχώς δίνοντας τη δυνατότητα υιοθέτησης μιας σειράς επιπλέον λειτουργιών ασφάλειας, όπως το σύστημα Dual Camera Brake Support (DCBS) που φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο αν διαγνωστεί η ύπαρξη εμποδίου και το σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας, που ειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση ανίχνευσης ανεπιθύμητης αλλαγής λωρίδας ή εκτροπής του αυτοκινήτου.

Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, με την χώρα μας να είναι η πρώτη στην Ευρώπη που ξεκινάει την πορεία του. Είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού: το GL, το GL+ και το GLX.

img_6351

Ξεκινώντας από την βασική έκδοση, αυτή είναι διαθέσιμο μόνο με δικίνητη επιλογή και ξεκινάει από τα €11.530. Ακολουθεί η GL+ με 12.530 και η κορυφαία με €14.280. Το αυτόματο κιβώτιο προσφέρεται μόνο στην μεσαία έκδοση και κοστίζει €900. Για τις τετρακίνητες εκδόσεις, βάση αποτελεί το GL+ επίπεδο εξοπλισμού και ξεκινάει από €14.030, με την ακριβότερη GLX να αγγίζει τα €15.780.

Αναλυτικά τις τιμές αλλά και τον πλήρη εξοπλισμό κάθε έκδοσης μπορείς να δεις εδώ και εδώ.