portland-airport-ev-chargers

Ο Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ), σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής ανακοίνωσε την πιλοτική εγκατάσταση 120 σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε επιλεγμένους δημόσιους χώρους στην Αττική.

Αναλυτικότερα, όπως αναφέρει ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ, στην πρόσφατη συνάντηση που είχε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νίκος Χατζηαργυρίου, με τον αντιπεριφερειάρχη Βόρειου Τομέα, Γιώργο Καραμέρο, συμφωνήθηκε η Περιφέρεια Αττικής, ο ΔΕΔΔΗΕ και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, να διεξάγουν από κοινού μελέτη, προκειμένου να καθοριστούν τα σημεία που θα εγκατασταθούν οι σταθμοί φόρτισης από τον ΔΕΔΔΗΕ.

Με βάση τα συμπεράσματα της εν λόγω μελέτης, θα σχεδιαστεί η γενικότερη στρατηγική ανάπτυξης των δημόσιων υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο κ. Χατζηαργυρίου:

Η συνεργασία μας με την Περιφέρεια Αττικής είναι πολύ σημαντική, καθώς ο ΔΕΔΔΗΕ προτίθεται να αναλάβει ενεργό ρόλο στη δημιουργία υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Ο εν εξελίξει εξηλεκτρισμός του τομέα των οδικών μεταφορών εισάγει νέο επιπρόσθετο και ευέλικτο φορτίο στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας. Η σταδιακή αύξηση της διείσδυσης των ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα μας, θα επηρεάσει τη λειτουργία και τη διαχείριση των δικτύων διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, γεγονός που καθιστά απαραίτητη την ενεργή συμμετοχή του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής, για το σχεδιασμό και την εγκατάσταση των σταθμών φόρτισής τους. Ο ΔΕΔΔΗΕ, έχοντας ως πάγια στρατηγική την προώθηση των νέων φιλικότερων προς το περιβάλλον τεχνολογιών, θα στηρίξει ουσιαστικά όλες τις αντίστοιχες πρωτοβουλίες για την αύξηση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας.

Ο κ. Καραμέρος δήλωσε σχετικά:

Η συνεργασία αυτή αποτελεί το πρώτο έμπρακτο βήμα προκειμένου να ενισχύσουμε τη χρήση καθαρών οχημάτων. Με τη συνδρομή καθ’ ύλη αρμόδιων φορέων, όπως είναι ο ΔΕΔΔΗΕ, πρόκειται να προσδιορίσουμε 120 τελικά σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Αττική και όχι 30, όπως αρχικά είχαμε σχεδιάσει. Καινοτομούμε στην προστασία του περιβάλλοντος και άμεσα θα επιδιώξουμε την εμπλοκή και άλλων φορέων στην πρωτοβουλία του ΔΕΔΔΗΕ και της Περιφέρειας.

  • kamikaze

    σοβαρα τωρα; Ουτε ενα σταθμο κατα μηκος των αυτοκινητοδρομων; Οταν πλεον τα ηλεκτρικα φτανουν αυτονομιες 200+ χλμ, δεν υπαρχε τιποτα ενδιαμεσο μεταξυ Αθηνας – Θεσσαλονίκης.

    • Σωστά μόνο που η νομαρχία αττικής είναι αναρμόδια για τις εθνικές οδούς.
      Αυτή είναι μια καλή αρχή για ένα δημόσιο δίκτυο σταθμών φόρτισης στο οποίο είμαστε πίσω σαν χώρα, αντίθετα με την Κύπρο και την Ευρώπη, αλλά δεν πρέπει να σταματήσει εκεί.
      Φέτος κατέβηκαν απ την Ευρώπη τουλάχιστον 4 επισκέπτες με Tesla οι οποίοι δυσαρεστήθηκαν απο την έλλειψη υποδομών φόρτισης ενώ αρκετοί ακόμα δεν το τόλμησαν καν.

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Γιώργος Καραμέρος. Σπούδασε δημοσιογραφία στον Αντέννα δύο χρόνια. Ανάμεσα στα αντικείμενα που σπούδασε είναι και τα εξής: Καλλιτεχνικό Ρεπορτάζ, Social Media, Τηλεπαρουσίαση, Αθλητικό Ρεπορτάζ, Εκφραστικά Ατοπήματα.
    Σήμερα αντιπεριφερειάρχης Αττικής.

    Τιμή και δόξα στον έλληνα ψηφοφόρο.

    • anagnwsths

      Πόσο δίκιο έχεις. Αλλά είσαι πολύ αυστηρός για τον Καραμέρο.
      Ο Καρανίκας είναι σύμβουλος χωρίς να έχει ούτε ένα ένσημο και ο Γαπ έγινε προθυπουργός.

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Αυστηρός, γιατί? Στοιχεία από το βιογραφικό του είναι αυτά. Μάλιστα ξέχασα να σημειώσω ότι, (όπως γράφει ο ίδιος στο βιογραφικό του), με τη σύντροφό του έχει δύο ζωηρά παιδιά.
      :P :P :P :P

      Για αυτόν είχε το άρθρο, γι΄ αυτόν έγραψα. Αυτός ο τόπος είναι γεμάτος άξιους και ικανούς ηγέτες. Για αυτό προοδεύει.

    • anagnwsths

      Ειρωνικά το είπα οτι είσαι αυστηρώς με τον Καραμέτο επειδή υπάρχουν και χειρότεροι

  • Soko

    σιγα το πράμα ποιος έχει λεφτα να αγορασει ηλεκτρικά οχηματα ξέρετε δεν είναι και φθηνά …

    • Μέχρις στιγμής υπάρχουν τουλάχιστον 200+ ηλεκτρικά κυρίως στην αττική, αλλά αν θέλουμε να προσελκύσουμε Ευρωπαίους επισκέπτες με υψηλά βαλάντια χρειαζόμαστε υποδομές.
      Φέτος δυσαρετήθηκαν τουλάχιστον 4 επισκέπτες με Tesla και ποιος ξέρει πόσοι δεν τόλμησαν καν να κατέβουν.

  • giorgos

    120 ειναι υπεραρκετα για αττικη (για τωρα) το μεγαλυτερο προβλημα θα ειναι στην εθνικη

  • Mitsos Ribopaido

    Εγώ που σκέφτομαι να πάρω το νεο smart σε ηλεκτρικό (@@ τα κιβώτια των εκδόσεων με Μ.Ε.Κ) θα σκέφτομαι να πάω μέχρι τριπολή που είναι το χωριό μου επειδή δεν έχουν βάλει σε Ε.Ο ούτε ίχνος σταθμού φορτίσεως .. Σε γραμμές εκτός αθηνών που δέν υπάρχουν τα φορτία της αττικής είναι ότι πιο εύκολο…Τίς μελέτες αυτές που κάνουν για να φάνε το χρήμα και μας φέρνουν ελλιπή χαρτιά και τα συμπληρώνουμε εμείς με ώρες στο pc γιατι οι τύποι δεν ξέρουν τι διατομές καλωδίων υπάρχουν καν σχεδον…Τι να πείς.. Συνεργασία με ΕΜΠ.. τους είδαμε και αυτούς ..τέσπα..

  • επιτελους εχω το πολυποθητο κινητρο για να αγορασω το TESLA P100 !!!!!!!!!! :-P

    • Mika

      Εφυγες κιολας για τη παραγγελια!