Advertisement

1Εισαγωγή

Με την κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης να βρίσκεται σε άνθιση, η Suzuki πραγματοποιεί με το νέο Ignis, άλλη μια αναβίωση. Το νέο της μοντέλο προστίθεται στο A-segment, ολοκληρώνοντας την στρατηγική της για την ύπαρξη δύο διαφορετικών προτάσεων σε τρεις κατηγορίες (A-seg: Celerio/Ignis, B-seg: Swift/Baleno, C-SUV: SX4 S-Cross/Vitara).

To νέο Ignis είναι ξεκάθαρο ότι απευθύνεται σε νέους, ή/και όσους αισθάνονται νέοι, που χρειάζονται ένα αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις στην πόλη, όπου περνούν τον περισσότερο χρόνο της ζωής τους, αλλά θέλουν να έχουν διευρυμένες δυνατότητες, ώστε να ανταποκρίνεται στον περιπετειώδη τρόπο ζωής τους. Ακόμα, εντάσσεται στην κατηγορία των sub-compact SUV, όπου σύμφωνα με μελέτες θα κατέχει στο άμεσο μέλλον το 4% της συνολικής αγοράς, αγγίζοντας τα 4 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως.

Το όνομα του Ignis κάθε άλλο παρά άγνωστο είναι στην Ελλάδα, καθώς η πρώτη γενιά του μοντέλου, που κυκλοφόρησε τα 8 πρώτα χρόνια της χιλιετίας που διανύουμε, σημείωσε ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία, τόσο σε 5-θυρη έκδοση, όσο και σε 3-θυρη Sport, με τον 1.500άρη κινητήρα και τα 110 ατμοσφαιρικά του άλογα.

Fast forward στο σήμερα, το Ignis διατηρεί στο ακέραιο τον χαρακτήρα του, και θέλει να κερδίσει πελάτες από το A- αλλά και το B-segment, που αναζητούν ένα αυτοκίνητο με στιλ και ιδιαίτερο σχεδιασμό. Πελάτες που επιθυμούν την τετρακίνηση, αλλά δεν θέλουν να ανέβουν κατηγορία.

Στα συν

  • Εσωτερικοί χώροι
  • Κατανάλωση
  • Πρακτικότητα
  • Εξοπλισμός
  • Customisation
  • Επιτάχυνση από στάση

Στα μείον

  • Φρένα
  • Επιδόσεις εν κινήσει
  • Απουσία start/stop
  • Ποιότητα πλαστικών
  • Επηρεασμός από πλευρικούς ανέμους
Advertisement

2Το αυτοκίνητο

Η Suzuki μας έδειξε τις προθέσεις για το νέο Ignis, με το iM-4 concept που είχε πάει στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2015, για να κάνει αρχικά τα αποκαλυπτήρια του στην έκθεση του Τόκιο τον Οκτώβριο του ίδιου χρόνου, αλλά να ντεμπουτάρει στην Ευρωπαϊκή αγορά στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού, τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Το νέο Ignis “φωνάζει” από μακριά την καταγωγή του, και ότι έχει μέσα του γνήσιο DNA της Suzuki, ενώ ταυτόχρονα διαθέτει ένα εντελώς καινούριο design, που δεν το μπερδεύεις με κανένα άλλο μοντέλο τόσο της ίδιας της εταιρίας, όσο και του ανταγωνισμού. Αυτό του χαρίζει ένα νέο, απόλυτα μοναδικό χαρακτήρα, αν και πρακτικά κινείται στα ίδια μονοπάτια με το Fiat Panda.

Το concept που ακολουθήθηκε από την εταιρία είναι η δημιουργία ενός μοντέλου που προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό ιδιαίτερου εξωτερικού σχεδιασμού, με άριστη ορατότητα, χάρη στο υπερυψωμένο αμάξωμα, ευκολία στην οδήγηση λόγω του compact μεγέθους, ευρύχωρη καμπίνα και πρακτικό χώρο αποσκευών. Στόχος της εξέλιξής του άλλωστε, ήταν η δημιουργία ενός SUV, το οποίο δεν θα αφήνει καμία αμφιβολία ότι είναι Suzuki. Και τα κατάφεραν.

Το αυτοκίνητο έχει κληρονομήσει σχεδιαστικά στοιχεία από χαρακτηριστικά αυτοκίνητα της Suzuki, όπως τον σχεδιασμό των εμπρός φωτιστικών σωμάτων από το Cervo, το “τελείωμα” της οροφής καθώς και τα “βράγχια” στην πίσω κολόνα από το Fronte Coupe, την χαρακτηριστική οπή στα πλαϊνά του καπό από το Vitara, και τέλος τις “μαυρισμένες” εμπρός και μεσαίες κολόνες από το Swift. Παράλληλα, όμως, δεν ακολουθεί κάποια τυποποιημένη εταιρική ταυτότητα, καθώς εισαγάγει καθαρές σχεδιαστικές γραμμές και απλές καμπύλες που τονίζουν την ξεχωριστή του προσωπικότητα και εμφάνιση, αφήνοντας ανεξίτηλες εντυπώσεις από την πρώτη ματιά.

Το αποτέλεσμα σίγουρα διχάζει, καθώς στο εμπρός τμήμα το Ignis ενσωματώνει αρμονικά τα LED εμπρός φωτιστικά σώματα με τις γραμμές της εμπρός μάσκας, όπου συντελούν σε ένα πραγματικά αρκετά όμορφο σχέδιο. Το πίσω μέρος, όμως, απογοητεύει. Φαίνεται ότι η έμπνευση της σχεδιαστικής ομάδας σταμάτησε όταν ολοκλήρωσαν το εμπρός τμήμα, καθώς ο ψηλόλιγνος σχεδιασμός του πίσω μέρους, τα μεγάλα και παλιομοδίτικά φωτιστικά σώματα, καθώς και οι προεξέχοντες θόλων των πίσω τροχών δείχνουν πολύ “ιαπωνικά”.

Από πλευράς διαστάσεων, το Ignis έχει μήκος 3.700 χλστ., πλάτος 1.690 χλστ., ύψος 1.595 χλστ., ενώ το μεταξόνιο του φτάνει τα 2.435 χλστ.. Βασίζεται σε μια κοντύτερη έκδοση της πλατφόρμας του Baleno, ενώ είναι “made in Japan”, καθώς συναρμολογείται στο εργοστάσιο της εταιρία στην πόλη Sagara, της Shizuoka.

Τέλος, στις πρόσφατες δοκιμές σύγκρουσης, που έγιναν από τον EuroNCAP, τον περασμένο Νοέμβριο, το Suzuki Ignis δοκιμάστηκε τόσο με τον βασικό εξοπλισμό, όσο και με το πρόσθετο πακέτο ασφαλείας. Στην πρώτη περίπτωση απέσπασε 3 αστέρια, παίρνοντας 79% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 79% στη προστασία παιδιών, 67% στη προστασία πεζών και 25% στα συστήματα ασφαλείας, ενώ στην δεύτερη δοκιμή βαθμολογήθηκε με 5 αστέρια, καθώς συγκέντρωσε 87% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 79% στη προστασία παιδιών, 77% στη προστασία πεζών και 60% στα συστήματα ασφαλείας.

Advertisement

3Εσωτερικό

Περνώντας προς τα μέσα, αντιμετωπίζεις μια πολύ φωτεινή και ευχάριστη καμπίνα που ξεχωρίζει από τον “ζωντανό” χαρακτήρα της, δίνοντας έμφαση στην ευρυχωρία και στην άνεση των επιβατών.

Χαρακτηρίζεται από απλό και απόλυτα λειτουργικό σχεδιασμό, με την κεντρική κονσόλα να μην έχει κάποια σχεδιαστική συγγένεια με τα υπόλοιπα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας. Τα κυλινδρικού σχήματος χειριστήρια του κλιματισμού και ο χαρακτηριστικός σχεδιασμός του πίνακα οργάνων, συνδυάζονται ώστε να δίνουν στην καμπίνα φουτουριστικό τόνο. Η εμφατική οριζόντια σχεδίαση του ταμπλό δημιουργούν άνεση και ευρυχωρία, με τις λεπτομέρειες σε μεταλλικό γκρι να προσθέτουν μια ακόμα στιλιστική πινελιά στην καμπίνα, δημιουργώντας μια ευχάριστη εικόνα, όπως αρμόζει σε ένα SUV.

Στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει η οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, όπου χρησιμοποιεί μια οθόνη αφής, παρόμοια με αυτές που έχουμε δοκιμάσει σε άλλα μοντέλα της Suzuki. Προσφέρει συνδεσιμότητα μέσω bluetooth ή καλωδίου USB προκειμένου να χρησιμοποιήσεις όλες τις συμβατές εφαρμογές στην οθόνη του αυτοκινήτου, η οποία είναι επίσης εξοπλισμένη με ραδιόφωνο, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα πλοήγησης. Ακόμα, υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Android Auto, Apple CarPlay και MirrorLink.

Κάτω από την οθόνη υπάρχουν οι διακόπτες του κλιματισμού, οι οποίοι, όμως, δεν είναι τοποθετημένοι συμμετρικά με την οθόνη, κάτι που ξενίζει στο μάτι. Σε γενικές γραμμές η εργονομία του εσωτερικού είναι καλή, αν και οι διακόπτες των θερμαινόμενων καθισμάτων, που βρίσκονται ένθεν και ένθεν του χειροφρένου, δεν είναι εύκολα προσβάσιμοι. Επίσης, ενώ οι διακόπτες για την απενεργοποίηση των συστημάτων του πακέτου ασφαλείας βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα, αυτός του ESP βρίσκεται αριστερά.

Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι σκληρά σε όλα τα σημεία, και θα μπορούσαν να ήταν λίγο καλύτερα ποιοτικά. Το ίδιο ισχύει και για την συναρμογή τους, ειδικά του τμήματος στη βάση της κονσόλας και κάτω από τους διακόπτες του κλιματισμού, που περιβάλλει τον λεβιέ ταχυτήτων.

Μιλώντας για του χώρους, η υιοθέτηση της νέας γενιάς πλατφόρμας αμαξώματος της Suzuki, επέτρεψε την ελαχιστοποίηση του χώρου για τον κινητήρα, που σημαίνει περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές. Το εσωτερικό του νέου Ignis μπορεί να φιλοξενήσει υπέρ άνετα 4 ενήλικες, χωρίς κάποιο περιορισμό στον διαθέσιμο χώρο για τα πόδια ή τα κεφάλια τους, αποδεικνύοντας έτσι, ότι το βασικότερο αυτού του αυτοκίνητου, είναι η ευρύχωρη και άνετη καμπίνα του.

Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό είναι ο μεγάλης χωρητικότητας χώρος αποσκευών, 267 λίτρων, ο οποίος είναι ευμετάβλητος εξαιτίας της συρόμενης λειτουργίας της πλάτης του πίσω καθίσματος κατά 165 χλστ., που σε συνδυασμό με τη δυνατότητα αναδίπλωσης, καθιστά δυνατή τη μεταφορά ογκωδών αντικειμένων και αποσκευών, με την χωρητικότητα να φτάνει τα 1.100 λίτρα.

Τέλος, η καμπίνα επιβατών διαθέτει εξαιρετικά άνετους και πρακτικούς χώρους αποθήκευσης. Εκτός από το δύο χώρων ντουλαπάκι μπροστά από το συνοδηγό, υπάρχουν θήκες μπουκαλιών τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας, αλλά και ποτηροθήκες στις εμπρός και τις πίσω πόρτες, με όλα τα παραπάνω να καθιστούν το Ignis απόλυτα φιλικό σε καθημερινή χρήση.

Advertisement

4Κινητήρας

Το Ignis διατίθεται αποκλειστικά με τον νέο 1.2 DualJet ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα. Έχει χωρητικότητα 1.242 κ.εκ., διαθέτει δύο μπεκ ψεκασμού ανά κύλινδρο, και παρέχει βελτιωμένη θερμική απόδοση, και επιτυγχάνει εξαιρετική ισορροπία ανάμεσα στην απόδοση και την οικονομία καυσίμου. Όσον αφορά στη μετάδοση, συνδυάζεται με ένα ιδανικά κλιμακωμένο χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, που διαθέτει ένα ειδικά διαμορφωμένο σύστημα επιλογής ταχυτήτων, το οποίο μειώνει τις απώλειες λόγω τριβών και βελτιώνει την ποιότητα των αλλαγών ταχυτήτων. Εναλλακτικά, υπάρχει και ένα αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων.

Έχει μέγιστη απόδοση 90 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 120 Nm, διαθέσιμη στις 4.400 σ.α.λ. H ζυγαριά έδειξε βάρος 850 κιλά, και ενώ για τα 0-100 χλμ/ώρα, η εταιρία αναφέρει ότι επιταχύνει σε 12,2 δευτ., στο VBox μας είδαμε το εντυπωσιακό νούμερο των 10,01 δευτ. Εκεί, όμως, που υστερεί σημαντικά είναι στις εν κινήσει επιταχύνσεις, καθώς η έλλειψη ροπής του είναι εμφανέστατη. Η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 170 χλμ/ώρα, ενώ το κινητήριο σύνολο δεν διαθέτει σύστημα start/stop. Η εταιρία ανακοινώνει ότι η μέση μικτή κατανάλωση είναι στα 4,6 λίτρα/100 χλμ., αλλά στα 1.100 χλμ. που κάναμε κατά την εβδομαδιαία μας δοκιμή το trip computer έγραψε μόλις 5,3 λίτρα/100 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι με το ρεζερβουάρ καυσίμου στα μόλις 32 λίτρα μπορείς να έχεις μια αυτονομία της τάξης των 550 με 630 χλμ. Τέλος, οι εκπομπές CO2 του οχήματος ανέρχονται στα 104 γρ/χλμ., κάτι που σημαίνει ότι πληρώνει τέλη κυκλοφορίας €101,92.

Suzuki Ignis Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 10,01 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα (με 3η σχέση) 7,63 δευτ.
60-100 χλμ/ώρα (με 4η σχέση) 11,78 δευτ.
80-130 χλμ/ώρα (με 5η σχέση) 31,55 δευτ.
Τελική ταχύτητα 170 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 40,31 μέτρα σε 3,09 δευτ.
Βάρος 850 κιλά
Advertisement

5Τιμή-Εξοπλισμός

Πιστή στην πολύ καλή της τιμολογιακή πολιτική, η ελληνική εισαγωγική της Suzuki έχει φέρει σε πολύ καλές τιμές το νέο Ignis. Αυτό είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, το GL, το GL+ και το GLX, με την βασική να ξεκινάει από τα €11.530, που είναι προσφέρεται μόνο με δικίνητη επιλογή. Ακολουθεί η GL+ με €12.530 και η κορυφαία, που ήταν το αυτοκίνητο της δοκιμής, από τα €14.280. Το αυτόματο κιβώτιο προσφέρεται μόνο στην μεσαία έκδοση και κοστίζει €900. Για τις τετρακίνητες εκδόσεις, βάση αποτελεί το GL+ επίπεδο εξοπλισμού και ξεκινάει από €14.030, με την ακριβότερη GLX να αγγίζει τα €15.780.

Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ESP, εμπρός, πλευρικούς και αερόσακους τύπου «κουρτίνας», καθώς και δύο μικροκάμερες που «διαβάζουν» το δρόμο συνεχώς δίνοντας τη δυνατότητα υιοθέτησης μιας σειράς επιπλέον λειτουργιών ασφάλειας, όπως το σύστημα Dual Camera Brake Support (DCBS) που φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο αν διαγνωστεί η ύπαρξη εμποδίου και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, που ειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση ανίχνευσης ανεπιθύμητης αλλαγής λωρίδας ή εκτροπής του αυτοκινήτου.

Το αυτοκίνητο είναι ήδη διαθέσιμο στις ελληνικές αντιπροσωπείες, και διατίθεται συνολικά με 14 χρώματα αμαξώματος, εκ των οποίων τα τρία (Flame Orange Pearl Metallic, Neon Blue Metallic και Helios Gold Pearl Metallic) είναι εντελώς νέα, ενώ δίνεται η δυνατότητα επιλογής διχρωμίας σε πέντε συνδυασμούς χρωμάτων με μαύρη οροφή. Αναλυτικά τις τιμές αλλά και τον πλήρη εξοπλισμό κάθε έκδοσης μπορείς να δεις εδώ και εδώ.

Advertisement

6Στον δρόμο

Η ανάρτηση του Ignis σχεδιάστηκε αποκλειστικά για να ταιριάζει άριστα με τη πλατφόρμα του Baleno. Τα σταθερά σημεία ένωσης της -τα οποία παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της οδηγικής συμπεριφοράς- εκτός από το να προσφέρουν ελαφρύτερη και ισχυρότερη ανάρτηση, έχουν σχεδιαστεί ώστε να αυξάνουν την ακαμψία.

Το αμάξωμα του Ignis χρησιμοποιεί μεγάλο ποσοστό ισχυρού και ελαφρού ατσαλιού υψηλής ελατότητας, κάτι που καθιστά εφικτή την περαιτέρω μείωση του βάρους, ενώ παράλληλα προσφέρει υψηλό επίπεδο ακαμψίας. Στον εμπρός άξονα το αυτοκίνητο διαθέτει γόνατα MacPherson, ενώ στον πίσω ημιάκαμπτο άξονα με ελικοειδή ελατήρια. Η πρόσφυση των στενών ελαστικών του (175/55-16) φτάνει εύκολα στο όριο της, όταν αποφασίσεις να το πιέσεις, με το ESP επεμβαίνει άμεσα. Πάντως δεν θα σου δείξει ότι ενθουσιάζεται αν αποφασίσεις να κινηθείς γρήγορα.

Με το νούμερο των 180 χλστ. ως ελάχιστη απόσταση από το έδαφος, το νέο Ignis σου επιτρέπει την να κινηθείς με λιγότερο άγχος και εκτός δρόμου, ενώ παράλληλα, προσφέρει θέση οδήγησης τέτοια, που χαρίζει απρόσκοπτη περιμετρική ορατότητα, κάνοντας ευκολότερη την οδήγηση. Ακόμα, η ψηλή θέση των καθισμάτων αυξάνει και την ευκολία επιβίβασης και αποβίβασης από το όχημα. Σε πολύωρες μετακινήσεις η γέμιση του αφρώδους υλικού δεν θα συμβάλει σε ξεκούραστες μετακινήσεις, χωρίς ωστόσο να είναι σκληρή.

Η οδηγική συμπεριφορά του Ignis ευτυχώς δεν έχει καμία σχέση με αυτή του Celerio, καθώς η κύλιση του σε ομαλές επιφάνειες είναι πολύ καλή. Θα υπάρξουν, όμως, φορές που ενώ θα νιώσεις ότι τα αμορτισέρ απορροφούν την πλειονότητα των ανωμαλιών, θα περάσουν στην καμπίνα αρκετές ηχητικές ενοχλήσεις. Το ελαφρύ αμάξωμα, το πανάλαφρο τιμόνι του, και ο “πουπουλένιος” συμπλέκτης συμβάλλουν στην άριστη κίνηση του μέσα στην πόλη, και το καθιστούν πανεύκολο στη χρήση.

Η διάμετρος του κύκλου στροφής είναι μόλις 9,4 μέτρα, με το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης να έχει μέτρια αίσθηση, ενώ και η πληροφόρηση από τους εμπρός τροχούς φαίνεται να έχει πάρει διαζύγιο. Το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο πάνω κάτω, χωρίς ωστόσο αυτό να αποτελεί πρόβλημα για να βρεις εύκολα και γρήγορα την ιδανική θέση οδήγησης. Ο κινητήρας του είναι δυνατός (αναλογία κάτω από 10 κιλά/ίππο) και του δίνει την απαραίτητη σπιρτάδα από στάση, με την απόκριση του γκαζιού στις εντολές να είναι εκπληκτική. Ατμοσφαιρικός γαρ…Είναι ελαστικός από χαμηλά, και ενώ έχει διάθεση να ανεβάσει στροφές, στερείται ροπής, έτσι ώστε να πραγματοποιήσει απροβλημάτιστα προσπεράσματα, ενώ και οι σχετικά μακριές σχέσεις του κιβωτίου δεν συμβάλλουν στις εν κινήσει επιταχύνσεις.

Παρότι δεν σου γεμίζει το μάτι, το νέο Ignis δεν θα πει όχι σε ένα μακρύ ταξίδι, καθώς μπορεί να διατηρήσει εύκολα ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, χωρίς να εισέρχονται θόρυβοι στην καμπίνα. Υπό κανονικές συνθήκες η σταθερότητα του σε ταχύτητες άνω των 130 χλμ/ώρα είναι εντυπωσιακή, ειδικά αν σκεφτείς το κοντό μεταξόνιο και το ψηλό σώμα, κάτι που σου χαρίζει ασφάλεια και σιγουριά. Θα πρέπει, όμως, να έχεις την προσοχή σου τεταμένη όταν πνέουν έντονοι πλευρικοί άνεμοι, καθώς φάνηκε να επηρεάζεται στους πολύ δυνατούς που είχαμε κατά την διάρκεια της δοκιμής.

Τέλος, το σύστημα των φρένων χρησιμοποιεί αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και ταμπούρα πίσω. Το πεντάλ έχει πολύ μεγάλο νεκρό και ενοχλητικό σημείο, και χρειάζεται χρόνος για να καταλάβεις πόσο βαθιά πρέπει να το πατήσεις για να νιώσεις ότι επιβραδύνεις. Και η αποτελεσματικότητα του δεν είναι η καλύτερη, χωρίς να θεωρούνται επικίνδυνα τα σχεδόν 40 μέτρα που χρειάζεται για να σταματήσει το αμάξωμα από ταχύτητα 100 χλμ./ώρα.

Advertisement

7Συμπέρασμα

Το νέο Ignis είναι και πάλι εδώ, έχοντας πλέον μια πιο μοντέρνα εμφάνιση. Φέρνει μια φρεσκάδα στην κατηγορία των αστικών μοντέλων, και σαν σύνολο συνδυάζει την ευκολία χρήσης και άνεση, σε ένα όμορφο και στιλάτο πακέτο. Διαθέτει εξαιρετικά άνετο και ευρύχωρο εσωτερικό, προσφέρει πολύ καλή οικονομία καυσίμου, ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός του σε συνδυασμό με την κρατημένη σε χαμηλά επίπεδα τιμή του, το καθιστούν άκρως δελεαστική πρόταση.

Advertisement
  • vaggscoobys

    Ωραίο μπροστά,ωραίο μέσα,πίσω όμως δε μπορώ να το συμπαθήσω όσο και να θέλω.
    Xίλια μπράβο που επαναφέρατε την κάθετη δομή στο κείμενο!!

  • Renault

    Από πίσω είναι άθλιο, αλλά κατά τα άλλα ωραίο αμαξάκι. Παιδιά αν και ειμαι νεος στην παρέα σας, μπράβο γι την κάθετη δομή του κειμένου!!!

  • gronholm89

    Καταρχάς, επιτέλους άλλαξε η εμφάνιση των άρθρων!!! Ηταν αναγκαία αλλαγή! Κατα δεύτερον και πιο ουσιαστικό, το αυτοκίνητο το εχω δει κ απο κοντά, όσο ωραίο είναι το εμπρός μέρος, τόσο άσχημο ειναι το πίσω! Ο κινητήρας καλός, εξοπλισμός καλός, εσωτερικό καλό, τιμες καλές, αρα… έχει οτι χρειαζεται για να παει καλά στις πωλησεις!

  • george

    Ωραίο από μπροστά και έχει και πολύ χαμηλό βάρος.. Το πίσω μέρος όμως και κυρίως τα φανάρια του πίσω μέρους δεν θυμίζουν αμάξι του 2016 και βγάζουν μια φθηνια και μια κινεζιλα

  • Jo

    Πολυ ωραιο αμαξακι like απο εμενα. Στο 4×4 η τετρακινηση ειναι μονιμη?

    • Φωτόνιον

      Όχι, εμπλέκεται όταν χάσουν πρόσφυση οι μπροστά τροχοί.

  • SAMURAI-66

    Ενα στοιχειο που θα το κανει επιτυχια ειναι το made in japan,σημαντικο στης μερες μας που πολυ δικαιολογημενα το αναζητουν για ασφαλεια κατασκευης.
    Γενικα συμπαθητικο με ωραιες γραμμες και θελει απλα να το συνηθισεις στο οπισθιο σημειο,για μεσα στην πολη ειναι τελειο εφοσον εχει χωρους και ειναι οικονομικο τοσο σε καυσιμο οπως και σε τιμη εχει και χαρουμενο εσωτερικο…καλη προταση.

  • SAMURAI-66

    Ενα στοιχειο που θα το κανει επιτυχια ειναι το made in japan,σημαντικο στης μερες μας που πολυ δικαιολογημενα το αναζητουν για ασφαλεια κατασκευης.
    Γενικα συμπαθητικο με ωραιες γραμμες και θελει απλα να το συνηθισεις στο οπισθιο σημειο,για μεσα στην πολη ειναι τελειο εφοσον εχει χωρους και ειναι οικονομικο τοσο σε καυσιμο οπως και σε τιμη εχει και χαρουμενο εσωτερικο…καλη προταση.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Το νέο Ignis είναι γενικά ένα πολύ ωραίο και νεανικό αυτοκινητάκι, (αν και το πίσω μέρος του μας τα χαλάει λίγο) αλλά για την κατηγορία του είναι πολύ καλό. Είναι compact και παραπέμπει σε μικρό SUV, έχει νεανικό design μέσα κι έξω, πολύ καλή εκμετάλλευση χώρων. Πιστεύω ότι επειδή είναι και προσιτό θα τα πάει καλά στη χώρα μας, είναι σίγουρα αξιόπιστο με τη σφραγίδα της Suzuki αφού είναι και made in Japan, οικονομικό, και με πολύ καλό εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Μια χαρά. Προσωπικά θα το διάλεγα. Θα πετύχει όπως και το προηγούμενο μοντέλο.

    Μπράβο για το test αλλά και για την εμφάνιση του άρθρου που κάνει την ανάγνωσή μας ευκολότερη και πιο γρήγορη!

  • mnm

    To SX4 S-Cross έχει έρθει από τον Σεπτέμβριο και δεν το έχετε κάνει test drive. Δεν σας το δίνουν απο την Suzuki;

    • δεν το ζητήσαμε ακόμη.γιατί να μην μας το δώσουν;; :)

    • mnm

      Ζητήστε το βρε παιδιά, περιμένω 4 μήνες τώρα πως και πως να διαβάσω την αντικειμενική και σωστή κριτική σας. Καλές γιορτές !!!

  • Mika

    Mπραβο για το νεο layout των test drives..
    Mονο αυτο!!
    :-)
    Το αμαξι ειναι αθλιο εμφανισιακα στα δικα μου ματια…

  • cfu

    Ασχημο απο πισω και το πλαι,δεν θελω να ξερω οτι υπαρχει αυτο το αμαξι
    Μπραβο ΑΒ για την αλλαγη στην εμφανιση του αθρου

  • Nikpap

    Κερδιζει παναξια μια θεση διπλα στα nissan tiida, ssangyong actyon…

    • Tony T

      ssangyong actyon……

      μπραβο ρε φίλε…

      αυτή ακριβώς την αηδία μου θύμισε από την πρώτη στιγμή που το έιδα

  • Anonymous

    Μπραβο για την αναβαθμιση του site ! Ενα θεματακι εχω μονο στα comments. Δεν με αφηνει να γραψω απο συσκευη apple ! Κολλαει ολο και δεν φορτωνει ποτε ! Απο ολες τις αλλες συσκευες δουλεύει κανονικα.

    Παμε τωρα στο Ignis.
    Αυτο το πισω μερος δεν το χωνευω με τίποτα ! Αλλα γενικα καλη η προσπαθεια τους.
    Τωρα το βασικο προβλημα αυτου του αυυοκινητου .. τιμη απο το site της suzuki (αναφερεται και στο αρθρο) για την εκδοση GL+, στα 12530.
    Το swift που το θεωρω πολυυυ ανωτερο, στην εκδοση GLX 5θυρο εχει 12050 !!!!
    Αν παμε σε πιο ακριβη εκδοση του ignis παιζει να περναμε την τιμη του swift sport !!
    Ναι το ξερω οτι θα αλλαξει μοντελο συντομα το swift, κτλ.. αλλα και παλι ειναι πολυ καλυτερη επιλογη (και πολυ πιο ομορφο για εμενα )

    • σε ios το δοκιμάσαμε ενδελεχώς και παίζει κανονικά. για σβήσε την cache του browser στο κινητο

  • crazyfrog

    εμενα αυτο το αυτοκινητο μου φαινεται πανεμορφο.δε βρισκω ασχημο σημειο πανω του.ειναι συμμετρικο με αναλογιες SUV,φτηνο (και στην τετρακινητη εκδοση του).μπραβο στη suzuki.μαζι με τη mazda διαφερουν απο τις υπολοιπες ιαπωνικες εταιριες των οποιων ο σχεδιασμος ειναι για τα πανηγυρια μονο.

  • Anestis Genk

    @Autoblogger:disqus Στο site λέει για Start/Stop και για SHVS . Γιατί δεν σας δώσαν αυτή την έκδοση;
    Θα ήθελα να δω αν κάνει δουλειά το SHVS και τι αίσθηση δίνει.

    • το αυτοκίνητο δοκιμής δεν ειναι με το ήπιο υβριδικό σύστημα (κοστίζει 1.000 ευρώ περισσότερο)

  • Anestis Genk

    Εμένα μ’αρέσει που το κρατάει γιαπωνέζικο στην κατασκευή και την σχεδίαση. Δλδ δεν το βρίσκω άσχημο. Ελπίζω να έχει τα ιαπωνικά χαρακτηριστικά, δλδ ποιότητα-δεν-σπάω-με-τπτ και black friday φτήνια στα service και ανταλλακτικά.

    • a_f_a

      Εχεις πολυ δίκιο. Αν και εξακολουθώ να το βλέπω πολυ περίεργα το πισω, απο τη μια μου αρέσει που εχει μια ασιατική εμφάνιση, περα απο το γερμανικό μινιμαλισμό και το γαλλικο μαξιμαλισμό.
      Στη τελική νομιζω οτι το καλοβλεπω μιας και εχει κατι διαφορετικό και κάπως αλήτικο

  • ZafMio

    Ωραίο και διαφορετικό είναι μωρέ… Αλλά από πίσω σαν αλλήθωρο είναι, το καημένο. :P Πρέπει να αλλάξουν τα φωτιστικά σώματα, όπως και δήποτε!!!

    • ZafMio

      Α!! Ωραίο το λέϊ άουτ του άρθρου!!!

  • Alex

    Wreo arthro wrees foto! poli wreo kai to layout tou arthrou, efkolo stin anagnosi. Egw to vrisko xaritomeno kai omorfo amaksaki kai me xaraktira. Bravo Suzuki!

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Προς γνώση όλων μας:
    Αν πηγαίνεις με 100km/h χρειάζεσαι σχεδόν μισό ποδοσφαιρικό γήπεδο (από το τέρμα ώς τη σέντρα) για να ακινητοποιηθείς.

    (Έξτρα αφιερωμένο σε όσους λαλάκεςτρέχουν μέσα στα στενά).

  • gv

    το επομενο μου αυτοκίνητο..
    τόσο απλά..
    βέβαια τωρα μαζεύω λεφτά για μηχανή για να κάνω το δεύτερο μεγάλο ταξίδι μου στη σκωτια αλλά σε 2-3 χρόνια καλά να είμαστε θα το πάρω γιατί έχει σχεδόν όσα θέλω..
    μόνο αυτό με τα φρένα με προβλημάτισε και ίσως ή παθητική ασφάλεια που προσφερει..

    • rous

      Θα σου προτεινα να δοκιμασεις το Fiat Panda Twinair πριν καταληξεις.

    • gv

      ούτε καν..

    • gv

      ούτε καν..

  • a_f_a

    Ενα αγριεμένο λουκ το κανει κάπως πιο αποδεκτό το πισω. Ιδίως ιαπωνια ηδη εχουν κυκλοφορήσει κατι καστομ αγριεμένα που δεν ειναι κακά.

    https://uploads.disquscdn.com/images/d0eaa0c3bd20b22ed3b63a728e68855b1556b62f127b7ed62b338d5b9d7b5eb4.jpg

  • Φωτόνιον

    Ένα από τα λίγα αυτοκίνητα που με έκανε να πάω σε έκθεση και να το οδηγήσω (και μου ξαναζέστανε το μικρόβιο του δεύτερου μικρού αυτοκινήτου).
    Έχει πάρα πολλά πλεονεκτήματα που σε κάνουν να ξεχνάς ότι πίσω μοιάζει με τον Κουασιμόδο.
    Μεγάλη απόσταση απ το έδαφος, πολύ μικρή κατανάλωση, σπιρτόζο κινητήρα (στην εθνική δεν καταλαβαίνεις πότε πιάνεις τα 100-110), πολύ άνετους χώρους (για 3.7m αμάξι), πολύ όμορφο και λειτουργικό εσωτερικό, καλή ηχομόνωση και ευκολία χρήσης στην πόλη. Κάνει πολλά πράγματα μαζί, τα κάνει καλά και τα κάνει φθηνά. Προσωπικά λίγο με ενδιαφέρει εάν τα πλαστικά είναι μαλακά και τέτοιες ‘λετπομέρειες’. Το αμάξι το θέλω για να κάνω τη δουλειά μου, να αντέχει και να μην τρίζει, όχι για να το χαϊδεύω. Και φαίνεται ότι είναι αμαξάκι που μπορεί να κάνει πολλές δουλειές άνετα. Και βγαίνει για πλάκα και (μέσα) στο χωράφι. Πραγματικά του αξίζει να πετύχει, ιδιαίτερα μ’αυτές τις τιμές. Αυτό το πίσω μέρος μόνο….

    • Το Fiat Panda χρειάζεσαι…

  • Πολύ καλή η δοκιμή σας, όπως πάντα. Πολλά like που επαναφέρατε την κάθετη ροή στο site.

    Το Ignis μόλις το δεις απο μπροστά, σε εντυπωσιάζει. Οσο πηγαίνεις προς τα πίσω, σε απογοητεύει. Σχεδιαστικά πάντα, γιατί αυτή είναι η πρώτη επαφή.
    Επειδή το έχω δει απο κοντά, δεν σου δίνει την αίσθηση πως είναι made in Japan. Πιο πολύ μοιάζει με κατασκευές που έχουν βγει απο το εργοστάσιο της φίρμας στην Ινδία.
    Πλήρης απογοήτευση λοιπόν. Για μένα το Panda ήταν και θα είναι ο αρχηγός στη κατηγορία.

  • Giannisk

    Αξιολογο αυτοκίνητο, περισσότερο για πόλη και κοντινές off road διαδρομές. Οικονομικό, φθηνό και made in japan. Εντάξει είναι λίγο άσχημο πίσω. Πολύ ωραία η νέα δομή του κειμένου.

  • Geopan

    Σε αντίθεση με το προηγούμενο άρθρο για το Baleno, εδώ διάβασα ένα κλασσικό αντικειμενικό review α λα Autoblog. Συγχαρητήρια!

    Θα περιμένω να το δω από κοντά για να σχηματίσω προσωπική γνώμη, αλλά η πρώτη μου αίσθηση αφορά το οικονομικό κομμάτι, το οποίο η Suzuki μάλλον δεν το έχει σκεφτεί πολύ καλά. Ακούγεται λίγο ακριβό, ακόμα και στα 12.530 + όποια έξοδα δεν φαίνονται στον τιμοκατάλογο, τα οποία, υποθέτω, έχουν σαν επακόλουθο η τιμή να υπερβαίνει άνετα τα 13.000.

    Μόνο αν κάποιος ενδιαφέρεται για τον ψευδο-SUV χαρακτήρα του αυτοκινήτου μπορώ να εντοπίσω περιορισμένο αγοραστικό κοινό.

  • panos

    ακομα κ καλα φρενα να ειχε, ακομα κ σταθερο στους πλαγιους ανεμους να ηταν, η
    εμφανιση του πισω μερους παλι δεν θα παλευοταν..

  • Demetrios Hadjinicolaou

    Καὶ ἐκεῖνο τὸ τριγωνικὸ παραθυράκι πίσω στὸ πλάι δὲν βλέπεται!