Test Drive: Δοκιμάζουμε το Suzuki Ignis

Σχετικά άρθρα

Εισαγωγή

Με την κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης να βρίσκεται σε άνθιση, η Suzuki πραγματοποιεί με το νέο Ignis, άλλη μια αναβίωση. Το νέο της μοντέλο προστίθεται στο A-segment, ολοκληρώνοντας την στρατηγική της για την ύπαρξη δύο διαφορετικών προτάσεων σε τρεις κατηγορίες (A-seg: Celerio/Ignis, B-seg: Swift/Baleno, C-SUV: SX4 S-Cross/Vitara).

To νέο Ignis είναι ξεκάθαρο ότι απευθύνεται σε νέους, ή/και όσους αισθάνονται νέοι, που χρειάζονται ένα αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις στην πόλη, όπου περνούν τον περισσότερο χρόνο της ζωής τους, αλλά θέλουν να έχουν διευρυμένες δυνατότητες, ώστε να ανταποκρίνεται στον περιπετειώδη τρόπο ζωής τους. Ακόμα, εντάσσεται στην κατηγορία των sub-compact SUV, όπου σύμφωνα με μελέτες θα κατέχει στο άμεσο μέλλον το 4% της συνολικής αγοράς, αγγίζοντας τα 4 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως.

Το όνομα του Ignis κάθε άλλο παρά άγνωστο είναι στην Ελλάδα, καθώς η πρώτη γενιά του μοντέλου, που κυκλοφόρησε τα 8 πρώτα χρόνια της χιλιετίας που διανύουμε, σημείωσε ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία, τόσο σε 5-θυρη έκδοση, όσο και σε 3-θυρη Sport, με τον 1.500άρη κινητήρα και τα 110 ατμοσφαιρικά του άλογα.

Fast forward στο σήμερα, το Ignis διατηρεί στο ακέραιο τον χαρακτήρα του, και θέλει να κερδίσει πελάτες από το A- αλλά και το B-segment, που αναζητούν ένα αυτοκίνητο με στιλ και ιδιαίτερο σχεδιασμό. Πελάτες που επιθυμούν την τετρακίνηση, αλλά δεν θέλουν να ανέβουν κατηγορία.

Στα συν

[custom_list type=”check”]

  • Εσωτερικοί χώροι
  • Κατανάλωση
  • Πρακτικότητα
  • Εξοπλισμός
  • Customisation
  • Επιτάχυνση από στάση

Στα μείον

  • Φρένα
  • Επιδόσεις εν κινήσει
  • Απουσία start/stop
  • Ποιότητα πλαστικών
  • Επηρεασμός από πλευρικούς ανέμους

Το αυτοκίνητο

Η Suzuki μας έδειξε τις προθέσεις για το νέο Ignis, με το iM-4 concept που είχε πάει στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2015, για να κάνει αρχικά τα αποκαλυπτήρια του στην έκθεση του Τόκιο τον Οκτώβριο του ίδιου χρόνου, αλλά να ντεμπουτάρει στην Ευρωπαϊκή αγορά στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού, τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Το νέο Ignis “φωνάζει” από μακριά την καταγωγή του, και ότι έχει μέσα του γνήσιο DNA της Suzuki, ενώ ταυτόχρονα διαθέτει ένα εντελώς καινούριο design, που δεν το μπερδεύεις με κανένα άλλο μοντέλο τόσο της ίδιας της εταιρίας, όσο και του ανταγωνισμού. Αυτό του χαρίζει ένα νέο, απόλυτα μοναδικό χαρακτήρα, αν και πρακτικά κινείται στα ίδια μονοπάτια με το Fiat Panda.

Το concept που ακολουθήθηκε από την εταιρία είναι η δημιουργία ενός μοντέλου που προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό ιδιαίτερου εξωτερικού σχεδιασμού, με άριστη ορατότητα, χάρη στο υπερυψωμένο αμάξωμα, ευκολία στην οδήγηση λόγω του compact μεγέθους, ευρύχωρη καμπίνα και πρακτικό χώρο αποσκευών. Στόχος της εξέλιξής του άλλωστε, ήταν η δημιουργία ενός SUV, το οποίο δεν θα αφήνει καμία αμφιβολία ότι είναι Suzuki. Και τα κατάφεραν.

Το αυτοκίνητο έχει κληρονομήσει σχεδιαστικά στοιχεία από χαρακτηριστικά αυτοκίνητα της Suzuki, όπως τον σχεδιασμό των εμπρός φωτιστικών σωμάτων από το Cervo, το “τελείωμα” της οροφής καθώς και τα “βράγχια” στην πίσω κολόνα από το Fronte Coupe, την χαρακτηριστική οπή στα πλαϊνά του καπό από το Vitara, και τέλος τις “μαυρισμένες” εμπρός και μεσαίες κολόνες από το Swift. Παράλληλα, όμως, δεν ακολουθεί κάποια τυποποιημένη εταιρική ταυτότητα, καθώς εισαγάγει καθαρές σχεδιαστικές γραμμές και απλές καμπύλες που τονίζουν την ξεχωριστή του προσωπικότητα και εμφάνιση, αφήνοντας ανεξίτηλες εντυπώσεις από την πρώτη ματιά.

Το αποτέλεσμα σίγουρα διχάζει, καθώς στο εμπρός τμήμα το Ignis ενσωματώνει αρμονικά τα LED εμπρός φωτιστικά σώματα με τις γραμμές της εμπρός μάσκας, όπου συντελούν σε ένα πραγματικά αρκετά όμορφο σχέδιο. Το πίσω μέρος, όμως, απογοητεύει. Φαίνεται ότι η έμπνευση της σχεδιαστικής ομάδας σταμάτησε όταν ολοκλήρωσαν το εμπρός τμήμα, καθώς ο ψηλόλιγνος σχεδιασμός του πίσω μέρους, τα μεγάλα και παλιομοδίτικά φωτιστικά σώματα, καθώς και οι προεξέχοντες θόλων των πίσω τροχών δείχνουν πολύ “ιαπωνικά”.

Από πλευράς διαστάσεων, το Ignis έχει μήκος 3.700 χλστ., πλάτος 1.690 χλστ., ύψος 1.595 χλστ., ενώ το μεταξόνιο του φτάνει τα 2.435 χλστ.. Βασίζεται σε μια κοντύτερη έκδοση της πλατφόρμας του Baleno, ενώ είναι “made in Japan”, καθώς συναρμολογείται στο εργοστάσιο της εταιρία στην πόλη Sagara, της Shizuoka.

Τέλος, στις πρόσφατες δοκιμές σύγκρουσης, που έγιναν από τον EuroNCAP, τον περασμένο Νοέμβριο, το Suzuki Ignis δοκιμάστηκε τόσο με τον βασικό εξοπλισμό, όσο και με το πρόσθετο πακέτο ασφαλείας. Στην πρώτη περίπτωση απέσπασε 3 αστέρια, παίρνοντας 79% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 79% στη προστασία παιδιών, 67% στη προστασία πεζών και 25% στα συστήματα ασφαλείας, ενώ στην δεύτερη δοκιμή βαθμολογήθηκε με 5 αστέρια, καθώς συγκέντρωσε 87% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 79% στη προστασία παιδιών, 77% στη προστασία πεζών και 60% στα συστήματα ασφαλείας.

Εσωτερικό

Περνώντας προς τα μέσα, αντιμετωπίζεις μια πολύ φωτεινή και ευχάριστη καμπίνα που ξεχωρίζει από τον “ζωντανό” χαρακτήρα της, δίνοντας έμφαση στην ευρυχωρία και στην άνεση των επιβατών.

Χαρακτηρίζεται από απλό και απόλυτα λειτουργικό σχεδιασμό, με την κεντρική κονσόλα να μην έχει κάποια σχεδιαστική συγγένεια με τα υπόλοιπα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας. Τα κυλινδρικού σχήματος χειριστήρια του κλιματισμού και ο χαρακτηριστικός σχεδιασμός του πίνακα οργάνων, συνδυάζονται ώστε να δίνουν στην καμπίνα φουτουριστικό τόνο. Η εμφατική οριζόντια σχεδίαση του ταμπλό δημιουργούν άνεση και ευρυχωρία, με τις λεπτομέρειες σε μεταλλικό γκρι να προσθέτουν μια ακόμα στιλιστική πινελιά στην καμπίνα, δημιουργώντας μια ευχάριστη εικόνα, όπως αρμόζει σε ένα SUV.

Στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει η οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, όπου χρησιμοποιεί μια οθόνη αφής, παρόμοια με αυτές που έχουμε δοκιμάσει σε άλλα μοντέλα της Suzuki. Προσφέρει συνδεσιμότητα μέσω bluetooth ή καλωδίου USB προκειμένου να χρησιμοποιήσεις όλες τις συμβατές εφαρμογές στην οθόνη του αυτοκινήτου, η οποία είναι επίσης εξοπλισμένη με ραδιόφωνο, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα πλοήγησης. Ακόμα, υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Android Auto, Apple CarPlay και MirrorLink.

Κάτω από την οθόνη υπάρχουν οι διακόπτες του κλιματισμού, οι οποίοι, όμως, δεν είναι τοποθετημένοι συμμετρικά με την οθόνη, κάτι που ξενίζει στο μάτι. Σε γενικές γραμμές η εργονομία του εσωτερικού είναι καλή, αν και οι διακόπτες των θερμαινόμενων καθισμάτων, που βρίσκονται ένθεν και ένθεν του χειροφρένου, δεν είναι εύκολα προσβάσιμοι. Επίσης, ενώ οι διακόπτες για την απενεργοποίηση των συστημάτων του πακέτου ασφαλείας βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα, αυτός του ESP βρίσκεται αριστερά.

Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι σκληρά σε όλα τα σημεία, και θα μπορούσαν να ήταν λίγο καλύτερα ποιοτικά. Το ίδιο ισχύει και για την συναρμογή τους, ειδικά του τμήματος στη βάση της κονσόλας και κάτω από τους διακόπτες του κλιματισμού, που περιβάλλει τον λεβιέ ταχυτήτων.

Μιλώντας για του χώρους, η υιοθέτηση της νέας γενιάς πλατφόρμας αμαξώματος της Suzuki, επέτρεψε την ελαχιστοποίηση του χώρου για τον κινητήρα, που σημαίνει περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές. Το εσωτερικό του νέου Ignis μπορεί να φιλοξενήσει υπέρ άνετα 4 ενήλικες, χωρίς κάποιο περιορισμό στον διαθέσιμο χώρο για τα πόδια ή τα κεφάλια τους, αποδεικνύοντας έτσι, ότι το βασικότερο αυτού του αυτοκίνητου, είναι η ευρύχωρη και άνετη καμπίνα του.

Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό είναι ο μεγάλης χωρητικότητας χώρος αποσκευών, 267 λίτρων, ο οποίος είναι ευμετάβλητος εξαιτίας της συρόμενης λειτουργίας της πλάτης του πίσω καθίσματος κατά 165 χλστ., που σε συνδυασμό με τη δυνατότητα αναδίπλωσης, καθιστά δυνατή τη μεταφορά ογκωδών αντικειμένων και αποσκευών, με την χωρητικότητα να φτάνει τα 1.100 λίτρα.

Τέλος, η καμπίνα επιβατών διαθέτει εξαιρετικά άνετους και πρακτικούς χώρους αποθήκευσης. Εκτός από το δύο χώρων ντουλαπάκι μπροστά από το συνοδηγό, υπάρχουν θήκες μπουκαλιών τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας, αλλά και ποτηροθήκες στις εμπρός και τις πίσω πόρτες, με όλα τα παραπάνω να καθιστούν το Ignis απόλυτα φιλικό σε καθημερινή χρήση.

Κινητήρας

Το Ignis διατίθεται αποκλειστικά με τον νέο 1.2 DualJet ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα. Έχει χωρητικότητα 1.242 κ.εκ., διαθέτει δύο μπεκ ψεκασμού ανά κύλινδρο, και παρέχει βελτιωμένη θερμική απόδοση, και επιτυγχάνει εξαιρετική ισορροπία ανάμεσα στην απόδοση και την οικονομία καυσίμου. Όσον αφορά στη μετάδοση, συνδυάζεται με ένα ιδανικά κλιμακωμένο χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, που διαθέτει ένα ειδικά διαμορφωμένο σύστημα επιλογής ταχυτήτων, το οποίο μειώνει τις απώλειες λόγω τριβών και βελτιώνει την ποιότητα των αλλαγών ταχυτήτων. Εναλλακτικά, υπάρχει και ένα αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων.

Έχει μέγιστη απόδοση 90 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 120 Nm, διαθέσιμη στις 4.400 σ.α.λ. H ζυγαριά έδειξε βάρος 850 κιλά, και ενώ για τα 0-100 χλμ/ώρα, η εταιρία αναφέρει ότι επιταχύνει σε 12,2 δευτ., στο VBox μας είδαμε το εντυπωσιακό νούμερο των 10,01 δευτ. Εκεί, όμως, που υστερεί σημαντικά είναι στις εν κινήσει επιταχύνσεις, καθώς η έλλειψη ροπής του είναι εμφανέστατη. Η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 170 χλμ/ώρα, ενώ το κινητήριο σύνολο δεν διαθέτει σύστημα start/stop. Η εταιρία ανακοινώνει ότι η μέση μικτή κατανάλωση είναι στα 4,6 λίτρα/100 χλμ., αλλά στα 1.100 χλμ. που κάναμε κατά την εβδομαδιαία μας δοκιμή το trip computer έγραψε μόλις 5,3 λίτρα/100 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι με το ρεζερβουάρ καυσίμου στα μόλις 32 λίτρα μπορείς να έχεις μια αυτονομία της τάξης των 550 με 630 χλμ. Τέλος, οι εκπομπές CO2 του οχήματος ανέρχονται στα 104 γρ/χλμ., κάτι που σημαίνει ότι πληρώνει τέλη κυκλοφορίας €101,92.

Suzuki Ignis Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 10,01 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα (με 3η σχέση) 7,63 δευτ.
60-100 χλμ/ώρα (με 4η σχέση) 11,78 δευτ.
80-130 χλμ/ώρα (με 5η σχέση) 31,55 δευτ.
Τελική ταχύτητα 170 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 40,31 μέτρα σε 3,09 δευτ.
Βάρος 850 κιλά

Τιμή-Εξοπλισμός

Πιστή στην πολύ καλή της τιμολογιακή πολιτική, η ελληνική εισαγωγική της Suzuki έχει φέρει σε πολύ καλές τιμές το νέο Ignis. Αυτό είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, το GL, το GL+ και το GLX, με την βασική να ξεκινάει από τα €11.530, που είναι προσφέρεται μόνο με δικίνητη επιλογή. Ακολουθεί η GL+ με €12.530 και η κορυφαία, που ήταν το αυτοκίνητο της δοκιμής, από τα €14.280. Το αυτόματο κιβώτιο προσφέρεται μόνο στην μεσαία έκδοση και κοστίζει €900. Για τις τετρακίνητες εκδόσεις, βάση αποτελεί το GL+ επίπεδο εξοπλισμού και ξεκινάει από €14.030, με την ακριβότερη GLX να αγγίζει τα €15.780.

Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ESP, εμπρός, πλευρικούς και αερόσακους τύπου «κουρτίνας», καθώς και δύο μικροκάμερες που «διαβάζουν» το δρόμο συνεχώς δίνοντας τη δυνατότητα υιοθέτησης μιας σειράς επιπλέον λειτουργιών ασφάλειας, όπως το σύστημα Dual Camera Brake Support (DCBS) που φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο αν διαγνωστεί η ύπαρξη εμποδίου και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, που ειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση ανίχνευσης ανεπιθύμητης αλλαγής λωρίδας ή εκτροπής του αυτοκινήτου.

Το αυτοκίνητο είναι ήδη διαθέσιμο στις ελληνικές αντιπροσωπείες, και διατίθεται συνολικά με 14 χρώματα αμαξώματος, εκ των οποίων τα τρία (Flame Orange Pearl Metallic, Neon Blue Metallic και Helios Gold Pearl Metallic) είναι εντελώς νέα, ενώ δίνεται η δυνατότητα επιλογής διχρωμίας σε πέντε συνδυασμούς χρωμάτων με μαύρη οροφή. Αναλυτικά τις τιμές αλλά και τον πλήρη εξοπλισμό κάθε έκδοσης μπορείς να δεις εδώ και εδώ.

Στον δρόμο

Η ανάρτηση του Ignis σχεδιάστηκε αποκλειστικά για να ταιριάζει άριστα με τη πλατφόρμα του Baleno. Τα σταθερά σημεία ένωσης της -τα οποία παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της οδηγικής συμπεριφοράς- εκτός από το να προσφέρουν ελαφρύτερη και ισχυρότερη ανάρτηση, έχουν σχεδιαστεί ώστε να αυξάνουν την ακαμψία.

Το αμάξωμα του Ignis χρησιμοποιεί μεγάλο ποσοστό ισχυρού και ελαφρού ατσαλιού υψηλής ελατότητας, κάτι που καθιστά εφικτή την περαιτέρω μείωση του βάρους, ενώ παράλληλα προσφέρει υψηλό επίπεδο ακαμψίας. Στον εμπρός άξονα το αυτοκίνητο διαθέτει γόνατα MacPherson, ενώ στον πίσω ημιάκαμπτο άξονα με ελικοειδή ελατήρια. Η πρόσφυση των στενών ελαστικών του (175/55-16) φτάνει εύκολα στο όριο της, όταν αποφασίσεις να το πιέσεις, με το ESP επεμβαίνει άμεσα. Πάντως δεν θα σου δείξει ότι ενθουσιάζεται αν αποφασίσεις να κινηθείς γρήγορα.

Με το νούμερο των 180 χλστ. ως ελάχιστη απόσταση από το έδαφος, το νέο Ignis σου επιτρέπει την να κινηθείς με λιγότερο άγχος και εκτός δρόμου, ενώ παράλληλα, προσφέρει θέση οδήγησης τέτοια, που χαρίζει απρόσκοπτη περιμετρική ορατότητα, κάνοντας ευκολότερη την οδήγηση. Ακόμα, η ψηλή θέση των καθισμάτων αυξάνει και την ευκολία επιβίβασης και αποβίβασης από το όχημα. Σε πολύωρες μετακινήσεις η γέμιση του αφρώδους υλικού δεν θα συμβάλει σε ξεκούραστες μετακινήσεις, χωρίς ωστόσο να είναι σκληρή.

Η οδηγική συμπεριφορά του Ignis ευτυχώς δεν έχει καμία σχέση με αυτή του Celerio, καθώς η κύλιση του σε ομαλές επιφάνειες είναι πολύ καλή. Θα υπάρξουν, όμως, φορές που ενώ θα νιώσεις ότι τα αμορτισέρ απορροφούν την πλειονότητα των ανωμαλιών, θα περάσουν στην καμπίνα αρκετές ηχητικές ενοχλήσεις. Το ελαφρύ αμάξωμα, το πανάλαφρο τιμόνι του, και ο “πουπουλένιος” συμπλέκτης συμβάλλουν στην άριστη κίνηση του μέσα στην πόλη, και το καθιστούν πανεύκολο στη χρήση.

Η διάμετρος του κύκλου στροφής είναι μόλις 9,4 μέτρα, με το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης να έχει μέτρια αίσθηση, ενώ και η πληροφόρηση από τους εμπρός τροχούς φαίνεται να έχει πάρει διαζύγιο. Το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο πάνω κάτω, χωρίς ωστόσο αυτό να αποτελεί πρόβλημα για να βρεις εύκολα και γρήγορα την ιδανική θέση οδήγησης. Ο κινητήρας του είναι δυνατός (αναλογία κάτω από 10 κιλά/ίππο) και του δίνει την απαραίτητη σπιρτάδα από στάση, με την απόκριση του γκαζιού στις εντολές να είναι εκπληκτική. Ατμοσφαιρικός γαρ…Είναι ελαστικός από χαμηλά, και ενώ έχει διάθεση να ανεβάσει στροφές, στερείται ροπής, έτσι ώστε να πραγματοποιήσει απροβλημάτιστα προσπεράσματα, ενώ και οι σχετικά μακριές σχέσεις του κιβωτίου δεν συμβάλλουν στις εν κινήσει επιταχύνσεις.

Παρότι δεν σου γεμίζει το μάτι, το νέο Ignis δεν θα πει όχι σε ένα μακρύ ταξίδι, καθώς μπορεί να διατηρήσει εύκολα ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, χωρίς να εισέρχονται θόρυβοι στην καμπίνα. Υπό κανονικές συνθήκες η σταθερότητα του σε ταχύτητες άνω των 130 χλμ/ώρα είναι εντυπωσιακή, ειδικά αν σκεφτείς το κοντό μεταξόνιο και το ψηλό σώμα, κάτι που σου χαρίζει ασφάλεια και σιγουριά. Θα πρέπει, όμως, να έχεις την προσοχή σου τεταμένη όταν πνέουν έντονοι πλευρικοί άνεμοι, καθώς φάνηκε να επηρεάζεται στους πολύ δυνατούς που είχαμε κατά την διάρκεια της δοκιμής.

Τέλος, το σύστημα των φρένων χρησιμοποιεί αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και ταμπούρα πίσω. Το πεντάλ έχει πολύ μεγάλο νεκρό και ενοχλητικό σημείο, και χρειάζεται χρόνος για να καταλάβεις πόσο βαθιά πρέπει να το πατήσεις για να νιώσεις ότι επιβραδύνεις. Και η αποτελεσματικότητα του δεν είναι η καλύτερη, χωρίς να θεωρούνται επικίνδυνα τα σχεδόν 40 μέτρα που χρειάζεται για να σταματήσει το αμάξωμα από ταχύτητα 100 χλμ./ώρα.

Συμπέρασμα

Το νέο Ignis είναι και πάλι εδώ, έχοντας πλέον μια πιο μοντέρνα εμφάνιση. Φέρνει μια φρεσκάδα στην κατηγορία των αστικών μοντέλων, και σαν σύνολο συνδυάζει την ευκολία χρήσης και άνεση, σε ένα όμορφο και στιλάτο πακέτο. Διαθέτει εξαιρετικά άνετο και ευρύχωρο εσωτερικό, προσφέρει πολύ καλή οικονομία καυσίμου, ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός του σε συνδυασμό με την κρατημένη σε χαμηλά επίπεδα τιμή του, το καθιστούν άκρως δελεαστική πρόταση.

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
<h5>Στα συν:</h5>Εσωτερικοί χώροι, Κατανάλωση, Πρακτικότητα, Εξοπλισμός, Customisation, Επιτάχυνση από στάση <hr /> <h5>Στα μείον:</h5>Φρένα, Επιδόσεις εν κινήσει, Απουσία start/stop, Ποιότητα πλαστικών, Επηρεασμός από πλευρικούς ανέμουςTest Drive: Δοκιμάζουμε το Suzuki Ignis
Autoblog.gr