Ήταν Μάρτιος του 1971 όταν η Lamborghini παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης την Miura P400 SV. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν ένα πρωτότυπο προ-παραγωγής που δεν πουλήθηκε ποτέ, αλλά μετά από 45 χρόνια, χρειαζόταν ανακατασκευή, με το Polo Storico, το in-house heritage τμήμα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η Miura SV διέθετε πιο άγριους εκκεντροφόρους και μεγαλύτερα καρμπυρατέρ, με τον V12 4,0-λίτρων κινητήρα, τοποθετημένο εγκάρσια, να παράγει 385 άλογα με 400 Nm ροπής και να συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Σε σχέση με την απλή Miura, η SV είναι φαρδύτερη κατά 13 εκατοστά στο πίσω μέρος, έχει μεγαλύτερο πίσω μετατρόχιο και φορά φαρδύτερα ελαστικά της Pirelli. Όταν παρουσιάστηκε ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής του κόσμου, τίτλο που διατήρησε για 18 μήνες.
Η συγκεκριμένη Miura SV έχει αριθμό σασί #4846 και πρακτικά είναι μια Miura P400S η οποία αναβαθμίστηκε με SV τμήματα. Οι άνθρωποι του τμήματος Polo Storico προσπάθησαν να αποκαταστήσουν και να επαναχρησιμοποιήσουν τα συγκεκριμένα τμήματα, παρά να τοποθετήσουν κάποια νέα. Στόχος τους ήταν να αποκαταστήσουν το μοντέλο σε τέτοιο βαθμό, ώστε να είναι όσο γίνεται πιο κοντά στην αρχική του κατάσταση. Για την ιστορία να αναφερθεί πως μόλις 150 Miura SV κατασκεύασε η Lamborghini.