Σε δημοσίευμα του Reuters, που ανέφερε πως οι σχέσεις της Renault-Nissan με την Daimler/Mercedes δεν βρίσκονται και στα καλύτερα τους, ο CEO της γαλλο-ιαπωνικής συμμαχίας, ο Carlos Ghosn, από την CES όπου βρέθηκε, απάντησε πως οι σχέσεις των δύο εταιριών παραμένουν υγιείς.
Το δημοσίευμα ανέφερε πως οι δύο εταιρίες έχουν πλέον παγωμένες σχέσεις, επειδή η Infiniti δεν θα χρησιμοποιήσει τελικά την MFA2 πλατφόρμα της Mercedes, στα μελλοντικά της μικρά αυτοκίνητα. Η MFA2 πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί στις επόμενες A-Class, CLA, GLA και GLB. O Ghosn επιβεβαίωσε την είδηση, με την Infiniti να μην χρησιμοποιεί τη γερμανική πλατφόρμα, αλλά όπως τόνισε:
Η συνεργασία που έχουμε με τη Mercedes-Benz εξελίσσεται καλά. Όταν πραγματοποιούμε κάποια αλλαγή σε ένα project δε σημαίνει ότι το αυτό είναι καταδικασμένο. Η συνεργασία με την Mercedes ξεκίνησε στο συγκεκριμένο θέμα με την υιοθέτηση μιας συγκεκριμένης πλατφόρμας. Στη συνεχεία όμως ανακαλύψαμε πως δεν πρόκειται για την ιδανική. Έτσι, αλλάξαμε το σχεδιασμό μας. Αυτό όμως δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση πως η συνεργασία σταματά. Απλά προσπαθούμε κάθε φορά να βρούμε την ιδανική λύση για τον καταναλωτή. Η συνεργασία μας συνεχίζεται κανονικά.
Οι δύο εταιρίες συνεργάζονται και στη κατασκευή ενός νέου εργοστασίου στην πόλη Aguascalientes στο Μεξικό, το οποίο θα μπορεί να κατασκευάζει έως και 300.000 αυτοκίνητα ετησίως.
Παράλληλα ο Ghosn είπε πως παρά την εξαγορά της Mitsubishi από την Renault-Nissan, οι εταιρίες θα παραμείνουν “ανταγωνιστές. Το ίδιο δήλωσε και ο Don Swearingen της Mitsubishi ο οποίος συμπλήρωσε:
Είμαστε ανταγωνιστές και θα παραμείνουμε ανταγωνιστές. Η Mitsubishi και η Nissan έχουν να μάθουν πολλά η μια από την άλλη, να ανταλλάξουν γνώσεις σχετικά με τα plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, να μοιραστούν πλατφόρμες, αλλά η Nissan δεν θέλει να τα μοντέλα της Mitsubishi να είναι απλώς re-badged των δικών της.