Στην CES η Honda παρουσίασε το πρωτότυπο mini-EV NeuV, αλλά εκείνη που κέντρισε το ενδιαφέρον ήταν μια αυτοισοροοπούμενη μοτοσυκλέτα.

Το NeuV είναι ένα ηλεκτρικό αυτόνομο όχημα που δεν ξεχωρίζει μόνο για τον boxy σχεδιασμό του, αλλά και το γεγονός πως οι Ιάπωνες το έχουν εξοπλίσει με τεχνητή νοημοσύνη.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία περιγράφεται ως μια “μηχανή συναισθήματος” που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να δημιουργήσει τεχνητά, τα δικά του συναισθήματα. Λεπτομέρειες για την τεχνολογία δεν έδωσε η Honda, αφήνοντας μια ασάφεια για το τι εννοεί, αλλά υποστηρίζει πως το σύστημα “δημιουργεί νέες δυνατότητες για την ανθρώπινη αλληλεπίδραση, όπως και μια νέα αξία για τους πελάτες.”

Το περίπτερο της Honda είναι στημένο γύρω από την ιδέα ενός “οικοσυστήματος κινητικότητας” που θα συνδυάζει την τεχνητή νοημοσύνη, την ρομποτική, τις τεχνικές για μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης, την δημιουργία νέων τρόπων συνδεσιμότητας στο αυτοκίνητο και γενικά την μεταμόρφωση της εμπειρίας της κινητικότητας.

Σε ότι αφορά την Riding Assist Motorcycle, χρησιμοποιεί γυροσκόπια, με την τεχνολογία να προέρχεται από το Uni-Cab. Η μοτοσυκλέτα παραμένει σε όρθια θέση, με ή χωρίς αναβάτη πάνω της, με την εξισορρόπηση να γίνεται με την χρήση τριών ηλεκτρικών κινητήρων, με τον έναν να βρίσκεται στο μπροστινό πιρούνι, τον άλλο στο τιμόνι και τον τρίτο στο μπροστά μέρος. Η εταιρία δεν αναφέρει αν και πότε η τεχνολογία Riding Assist θα περάσει στα μοντέλα παραγωγής της.