Μετά την ανακοίνωση για τους νέους κανονισμούς στα αεροδυναμικά βοηθήματα, αρκετοί είναι εκείνοι που πιστεύουν πως τα πιο πλατιά και γρήγορα, πλέον, μονοθέσια θα βελτιώσουν το θέαμα και θα δώσουν νέο ενδιαφέρον (ή ίσως αυτό το χαμένο) στον βασιλιά του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Βέβαια σε μία πρόσφατη συνέντευξή του στην Sport Bild, ο Ecclestone δεν φάνηκε να είναι και τόσο θερμός απέναντι στους νέους αυτούς κανονισμούς. Δήλωσε συγκεκριμένα:

Η Red Bull πιστεύει πως θα μπορέσει να κερδίσει την Mercedes με καλύτερα αεροδυναμικά βοηθήματα. Ωστόσο δεν είμαι τόσο σίγουρος γι’ αυτό. Το πλεονέκτημα της Mercedes στους κινητήρες είναι ακόμη μεγάλο. Εξαιτίας αυτού, πρέπει να εισάγουμε νέους κανονισμούς για τους κινητήρες το συντομότερο δυνατόν. Δεν έχει σημασία τι [κανονισμούς]. Το βασικότερο πράγμα είναι να αποκλειστούν οι υβριδικοί κινητήρες.

Στο ίδιο μοτίβο σκέψης, ο Πρόεδρος της FIA, Jean Todt, όπου αναφέρει πως μπορεί αυτοί οι κινητήρες να είναι στο πνεύμα της εποχής, αλλά αυτό θα έπρεπε να αφορά τα συμβατικά αυτοκίνητα, που χρησιμοποιούμε για τις μετακινήσεις μας. Αντιθέτως, στην F1 ο κόσμος θέλει να δει κάτι πιο ξεχωριστό, επισημαίνοντας πάνω σε αυτό:

[Ο κόσμος] θέλει τα μονοθέσια να έχουν θορυβώδεις και πανίσχυρους κινητήρες, τους οποίους θα μπορούν να χειριστούν μόνο οι καλύτεροι οδηγοί στον κόσμο. Βάζεις ορθοπεδικά παπούτσια στους ποδοσφαιριστές; Απλά και μόνο επειδή αυτά τα παπούτσια είναι δημοφιλή στην καθημερινότητα μας;

Παρόλα αυτά, ο Ecclestone πιστεύει πως η F1 έχει ζημιωθεί από αυτή την τάση για συνεχείς κανονισμούς/περιορισμούς, και πιστεύει πως όλα αυτά απωθούν τους οπαδούς του, λόγω της πολυπλοκότητας τού αθλήματος. Και πάνω σε αυτό λέει:

Οι κανόνες πρέπει να αλλάξουν. Όλοι! Είναι τόσο περίπλοκοι. Η δουλειά μας είναι η διασκέδαση. Αλλά πώς θα μπορούμε να διασκεδάσουμε τον κόσμο, όταν το κοινό δε θα καταλαβαίνει τίποτα πια; Ακόμη και οι οδηγοί δεν ξέρουν πλέον, τι μπορούν και τι δε μπορούν να κάνουν μέσα στην πίστα. Καμιά φορά νομίζω πως το βιβλίο των κανονισμών λέει: “Μην αγωνίζεστε!”. Ας τους αφήσουμε να χειριστούν τα πράγματα μόνοι τους.

Μια ιδέα του Ecclestone (που σίγουρα θα φέρει πολλές αντιδράσεις) για να προσελκύσει κι άλλους τηλεθεατές είναι να αλλάξει άρδην το σχεδιάγραμμα του αγώνα, όπως είναι αυτή τη στιγμή, γιατί όπως λέει, έχει μειωθεί ο χρόνος προσήλωσης του νεαρότερου κοινού. Έτσι, πιστεύει πως αν ο αγώνας χωριστεί σε δύο άλλους 40-λεπτους, θα έχει περισσότερο ενδιαφέρον από ένα βαρετό Gran Prix. Τα σχόλια δικά σας.