Μετά την ανακοίνωση για τους νέους κανονισμούς στα αεροδυναμικά βοηθήματα, αρκετοί είναι εκείνοι που πιστεύουν πως τα πιο πλατιά και γρήγορα, πλέον, μονοθέσια θα βελτιώσουν το θέαμα και θα δώσουν νέο ενδιαφέρον (ή ίσως αυτό το χαμένο) στον βασιλιά του μηχανοκίνητου αθλητισμού.


Βέβαια σε μία πρόσφατη συνέντευξή του στην Sport Bild, ο Ecclestone δεν φάνηκε να είναι και τόσο θερμός απέναντι στους νέους αυτούς κανονισμούς. Δήλωσε συγκεκριμένα:

Η Red Bull πιστεύει πως θα μπορέσει να κερδίσει την Mercedes με καλύτερα αεροδυναμικά βοηθήματα. Ωστόσο δεν είμαι τόσο σίγουρος γι’ αυτό. Το πλεονέκτημα της Mercedes στους κινητήρες είναι ακόμη μεγάλο. Εξαιτίας αυτού, πρέπει να εισάγουμε νέους κανονισμούς για τους κινητήρες το συντομότερο δυνατόν. Δεν έχει σημασία τι [κανονισμούς]. Το βασικότερο πράγμα είναι να αποκλειστούν οι υβριδικοί κινητήρες.

Στο ίδιο μοτίβο σκέψης, ο Πρόεδρος της FIA, Jean Todt, όπου αναφέρει πως μπορεί αυτοί οι κινητήρες να είναι στο πνεύμα της εποχής, αλλά αυτό θα έπρεπε να αφορά τα συμβατικά αυτοκίνητα, που χρησιμοποιούμε για τις μετακινήσεις μας. Αντιθέτως, στην F1 ο κόσμος θέλει να δει κάτι πιο ξεχωριστό, επισημαίνοντας πάνω σε αυτό:

[Ο κόσμος] θέλει τα μονοθέσια να έχουν θορυβώδεις και πανίσχυρους κινητήρες, τους οποίους θα μπορούν να χειριστούν μόνο οι καλύτεροι οδηγοί στον κόσμο. Βάζεις ορθοπεδικά παπούτσια στους ποδοσφαιριστές; Απλά και μόνο επειδή αυτά τα παπούτσια είναι δημοφιλή στην καθημερινότητα μας;

Παρόλα αυτά, ο Ecclestone πιστεύει πως η F1 έχει ζημιωθεί από αυτή την τάση για συνεχείς κανονισμούς/περιορισμούς, και πιστεύει πως όλα αυτά απωθούν τους οπαδούς του, λόγω της πολυπλοκότητας τού αθλήματος. Και πάνω σε αυτό λέει:

Οι κανόνες πρέπει να αλλάξουν. Όλοι! Είναι τόσο περίπλοκοι. Η δουλειά μας είναι η διασκέδαση. Αλλά πώς θα μπορούμε να διασκεδάσουμε τον κόσμο, όταν το κοινό δε θα καταλαβαίνει τίποτα πια; Ακόμη και οι οδηγοί δεν ξέρουν πλέον, τι μπορούν και τι δε μπορούν να κάνουν μέσα στην πίστα. Καμιά φορά νομίζω πως το βιβλίο των κανονισμών λέει: “Μην αγωνίζεστε!”. Ας τους αφήσουμε να χειριστούν τα πράγματα μόνοι τους.

Μια ιδέα του Ecclestone (που σίγουρα θα φέρει πολλές αντιδράσεις) για να προσελκύσει κι άλλους τηλεθεατές είναι να αλλάξει άρδην το σχεδιάγραμμα του αγώνα, όπως είναι αυτή τη στιγμή, γιατί όπως λέει, έχει μειωθεί ο χρόνος προσήλωσης του νεαρότερου κοινού. Έτσι, πιστεύει πως αν ο αγώνας χωριστεί σε δύο άλλους 40-λεπτους, θα έχει περισσότερο ενδιαφέρον από ένα βαρετό Gran Prix. Τα σχόλια δικά σας.

  • Βασιλης

    Η μονη αλλαγη που σκεφτομαι οτι πρεπει να γινει αποτελειται απο 1 γραμμα και 2 αριθμους

    V10

  • antonis

    Καλα τα λόγια αλλά από πράξεις μηδέν.!!

  • πιστευω οτι η f1 πρεπει να προηγητε της αυτοκινητηστικης εποχης τεχνολογικα αρα καλος χρησιμοποιητε η ιδριβικη τεχνολογια … εγω θα ελεγα ακομα περισσοτερη τεχνολογια, με περισσοτερη ηλεκτροκινηση .. αφου το μελλον παει προς τα εκει τι να λεμε τωρα … ο κοσμος αγοραζει τεσλα με τρελα γκαζια και εμεις θα βαλουμε την της τζιμινιερες με την βενζινη να σκουζουν και απο δυναμη τιποτα ;;; δεν βρισκω το λογο … οσο για το 2017 εγω ελπιζω μονο στην χοντα …

  • Anestis Genk

    Καλά ρε φουσταράδες εσείς δεν φτιάξατε αυτούς τους κανονισμούς;

  • Tsou Kostas

    το λεω 10 χρόνια τωρα… ένα ρεζερβουάρ 100 λίτρων και όλα ελεύθερα. Όποιος φτάσει πρώτος.

    • Costas

      Συμφωνω απολυτα. Κοινα λιτρα καυσιμου και ασε να κανουν οτι θελουν. Θελεις wankel, boxer, v12, v10,w12 οτι θελεις. Ακομη και ο αριθμος των τροχων να ειναι ελευθερος. Πεδιο εφαρμογων τεχνολογιων. Να ξαναγινουν τα οχηματα FORMULA.

    • Costas

      Συμφωνω απολυτα. Κοινα λιτρα καυσιμου και ασε να κανουν οτι θελουν. Θελεις wankel, boxer, v12, v10,w12 οτι θελεις. Ακομη και ο αριθμος των τροχων να ειναι ελευθερος. Πεδιο εφαρμογων τεχνολογιων. Να ξαναγινουν τα οχηματα FORMULA.

    • ποσο δικιο!!!!!

    • Mika

      Ετσι!! Για να φροντιζουμε και την οικολογια, τρομαρα μας!!

  • Nikpap

    Το μεγαλυτερο προβλημα για μενα ειναι η απολυτη κυριαρχια μιας ομαδας για μεγαλο διαστημα. Αυτο πρεπει με καποιο τροπο να αποτρεπεται, γιατι οσο θορυβο και να κανουν και οσο γρηγορα και να ειναι τα μονοθεσια, ειναι βαρετο να μην υπαρχει ανταγωνισμος για την 1η θεση. Επισης με καποιο τροπο πρεπει να μικρυνει η ψαλιδα και με τις πιο πισω ομαδες ετσι ωστε να μην ειναι κινητα εμποδια-γλαστρες.

    • Talos the Robot

      Δεν ειναι μονο η κυριαρχία μιας ομάδας αλλα και το οτι τα μονοθέσια εχουν σήμερα μεγαλύτερη αξία απο τις ικανότητες των οδηγων ενώ έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο.

  • Petros K

    Ρε αυτοί είναι πιο κωλοτούμπες και από τους πολιτικούς μας, πρώτα τα ψηφίζουν και τώρα δεν τους αρέσουν! Προσωπικά μου θυμίζουν Θωμά Μάτσιο αντιπρόεδρο Εδεσσαϊκού, ειδικά η “ιδέα” του Bernie για δυο 40λεπτους αγώνες είναι για Nobel!
    https://www.youtube.com/watch?v=Vm2oyynssEQ

  • manowar

    Εσεις που εχετε στο στομα σας την λεξη υβριδική τεχνολογια..ενα αρθρι για να μαθετε ποιος κατεχει τα πρωτεια στην προχωρημένη αυτη τεχνολογια..δεν συμφωνω με την ολη αυτη νομοθεσία φυσικά οσο αφορα φ1 ειμαι της παλιας σχολης αλλα καποιος που βγαζει ενα ενα επιβατικό υβριδικο στα 30 χιλιαρικα και εχει γινει επιτυχία δεν σημαινει οτι ειναι και ο καλυτερος..ο καλυτερος και αυτος που ειναι ετη ολοκληρα μπροστά φαινεται στο ανώτατο μηχανοκινητο αθλημα την F1 που προμηνυει φυσικα το μελλον της μηχανολογιας…οσο αφορα το αθλημα τωρα (μεγαλωστε κυβικα προσθεστε κυλίνδρους να ακουσουμε και εμεις οι αδικημενοι τα επικα ουρλιαχτα των παλιων μονοθεσιων τον τιτανομεγιστο v10 των κοκκινων..

  • Renesis1
    • Μονόγιαννος

      Ε ναι ρε φίλε!

    • Μονόγιαννος

      Ε ναι ρε φίλε!

  • Renesis1
  • gv

    τι εγινε ρε todt πεταμενε?
    τωρα το θυμηθηκες αυτο?
    τι ελεγες στις αρχες παλιοκωλοτουμπα?

    • Talos the Robot

      Τουλάχιστον ο Εκλεστον απο την αρχη ηταν επιφυλακτικός με τους νεους κινητήρες ενω ο κολοτουμπας ο todt τωρα που επεσαν τα νούμερα τηλεθέασης εκανε τις αλλαξοκολιες.

    • gv

      μα το ξερω αυτο..
      ο εκλεστον ειναι αχρειος αλλα τουλαχιστον απο την αρχη ηταν μαζι μας στο θεμα το μοτερ..