Επίσημο: Audi SQ5 με 354 άλογα

Σχετικά άρθρα

Με το ντεμπούτο του νέου Audi Q5 να γίνεται πριν 3,5 μήνες στην έκθεση του Παρισιού, σήμερα η γερμανική εταιρία, στην αντίστοιχη του Detroit, μας δείχνει την πιο γρήγορη έκδοση του, το SQ5, η οποία θα είναι διαθέσιμη από την άνοιξη.

Ξεκινώντας από τα βασικά, κάτω από το καπό του μεσαίου SUV βρίσκεται ο νέος 3-λιτρος TFSI V6, ερχόμενους αυτούσιος από τα S4/S5. Διαθέτει πλέον κλασική υπερτροφοδότηση, και αποδίδει 354 άλογα με 500 Nm ροπής, έχοντας 21 άλογα και 31 Nm περισσότερα από την προηγούμενη γενιά. Η μέγιστη ροπή του εμφανίζεται μεταξύ 1.370 και 4.500 σ.α.λ., με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω του συστήματος Quattro και ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.

Προαιρετικά υπάρχει το πακέτο S-sport, το οποίο διαθέτει πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, με την εταιρία να αναφέρει πως το αυτοκίνητο θα παρέχει τη δυνατότητα υπερστροφής και θα είναι πολύ πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση. Ακόμα στο πακέτο θα είναι η ενεργή αερανάρτηση, που θα μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 30 χλστ., σε σχέση με την στάνταρ ανάρτηση, η οποία θα είναι επίσης ρυθμιζόμενη. Από πλευράς επιδόσεων για τα 0-100 χλμ/ώρα θα χρειάζεται 5,4 δευτ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα.

Συνεχίζοντας, το νέο SQ5 θα διαθέτει πιο δυναμικές ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης, το οποίο θα είναι μεταβλητό και θα ρυθμίζεται ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος και το πρόγραμμα οδήγησης. Σε υψηλότερες ταχύτητες, η δυναμική του συστήματος διεύθυνσης βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας και της ευστάθειας, ενώ σε χαμηλότερες ταχύτητες οδήγησης, έχει μια πιο άμεση αναλογία, που βοηθάει και αυξάνει την απόκριση του τιμονιού.

Σχεδιαστικά δεν υπάρχουν κραυγαλέες αλλαγές, με το SQ5 να αντικατοπτρίζει την διακριτική σχεδιαστική γλώσσα των SUV της εταιρίας. Το SQ5 αναγνωρίζεται από την γκρι μάσκα, με τις διπλές οριζόντιες γραμμές, τα αλουμινένια καλύμματα στους εξωτερικούς καθρέπτες και την πίσω αεροτομή.

Το εσωτερικό προσφέρει βελτιωμένο χώρο σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, ενώ διαθέτει στάνταρ το τριάκτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών. Ακόμα έχουν τοποθετηθεί σπορ εμπρός καθίσματα με ραφές σε σχήμα διαμαντιού, ματ βουρτσισμένα ένθετα αλουμινίου ή carbon, ενώ δεν λείπουν τα S λογότυπα, με την ασύμμετρη κεντρική κονσόλα να δημιουργεί ένα οδηγοκεντρικό cockpit.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Dakar: Πρόστιμο 750.000 ευρώ στην Audi

Λίγες εβδομάδες μετά την κατάκτηση της νίκης στο θρυλικό και εξαιρετικά απαιτητικό Rally Dakar, η Audi έκανε γνωστό ότι αποχωρεί άμεσα από το παγκόσμιο...

Το Audi R8 είναι επισήμως νεκρό

Από τον Οκτώβριο του 2022, η Audi έχει ανακοινώσει την ολοκλήρωση της παραγωγής του R8, παρουσιάζοντας -τότε- τη V10 GT RWD έκδοση του, ενώ...