Η αναγέννηση της Alfa Romeo έχει ξεκινήσει και ήδη έχουμε δει τα πρώτα δείγματα της νέας γραφής της εταιρείας. Μέσα στο σχέδιο της εταιρείας είναι το άνοιγμα στην αγορά των ΗΠΑ, δίνοντας μεγάλη βάση στις πωλήσεις που θα κάνει εκεί. Το πόσο σημαντική αγορά είναι η ΗΠΑ για την Alfa φαίνεται από το ότι η παρουσίαση της Stelvio έγινε σε Αμερικάνικη έκθεση και συγκεκριμένα στην έκθεση του Λος Άντζελες.

Η εταιρεία μετά την πολύ ειδική 4C έχει πλέον την Giulia, που δείχνει πως είναι το σωστό αυτοκίνητο που θα φέρει την εταιρεία στην πορεία που θέλει, ενώ μέσα στην χρονιά θα ξεκινήσει και η παραγωγή της Stelvio προσδοκώντας μεγάλες πωλήσεις, αφού ανήκει στην δημοφιλή κατηγορία των SUV. O νέος CEO της εταιρείας, Reid Bigland, θέλει η Alfa από μια niche εταιρεία που είναι τώρα, να γίνει ένας κύριος premium παίχτης, παρόλο που έχει μόνο τρία αυτοκίνητα (4C, Giulia, Stelvio) στις ΗΠΑ. Ο ίδιος συνέχισε λέγοντας πως τα μεσαία σεντάν και τα SUV μεσαίου μεγέθους στην premium κατηγορία αντιπροσωπεύουν λίγο πάνω από το 40% της αγοράς των ΗΠΑ, δίνοντας στην Alfa Romeo ένα ευρύ άνοιγμα για να εισέλθει στην αγορά και να αυξηθεί η παρουσία της.

Η Alfa Romeo έφερε τον Δεκέμβριο 100 Giulia Quadrifoglio για το λανσάρισμα στις ΗΠΑ και ο Bigland δήλωσε ότι θα φέρει 1.000 επιπλέον αυτοκίνητα μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου. Για πρώτη φορά βλέπουμε πως τα νούμερα των πωλήσεων πηγαίνουν όπως ακριβώς ήταν στο χρονοδιάγραμμα της εταιρείας, αλλά μόνο ο χρόνος θα δείξει αν οι Αμερικάνοι θα “αγκαλιάσουν” την Alfa και θα αυξηθούν περαιτέρω οι πωλήσεις της.