Η αναγέννηση της Alfa Romeo έχει ξεκινήσει και ήδη έχουμε δει τα πρώτα δείγματα της νέας γραφής της εταιρείας. Μέσα στο σχέδιο της εταιρείας είναι το άνοιγμα στην αγορά των ΗΠΑ, δίνοντας μεγάλη βάση στις πωλήσεις που θα κάνει εκεί. Το πόσο σημαντική αγορά είναι η ΗΠΑ για την Alfa φαίνεται από το ότι η παρουσίαση της Stelvio έγινε σε Αμερικάνικη έκθεση και συγκεκριμένα στην έκθεση του Λος Άντζελες.

Η εταιρεία μετά την πολύ ειδική 4C έχει πλέον την Giulia, που δείχνει πως είναι το σωστό αυτοκίνητο που θα φέρει την εταιρεία στην πορεία που θέλει, ενώ μέσα στην χρονιά θα ξεκινήσει και η παραγωγή της Stelvio προσδοκώντας μεγάλες πωλήσεις, αφού ανήκει στην δημοφιλή κατηγορία των SUV. O νέος CEO της εταιρείας, Reid Bigland, θέλει η Alfa από μια niche εταιρεία που είναι τώρα, να γίνει ένας κύριος premium παίχτης, παρόλο που έχει μόνο τρία αυτοκίνητα (4C, Giulia, Stelvio) στις ΗΠΑ. Ο ίδιος συνέχισε λέγοντας πως τα μεσαία σεντάν και τα SUV μεσαίου μεγέθους στην premium κατηγορία αντιπροσωπεύουν λίγο πάνω από το 40% της αγοράς των ΗΠΑ, δίνοντας στην Alfa Romeo ένα ευρύ άνοιγμα για να εισέλθει στην αγορά και να αυξηθεί η παρουσία της.

Η Alfa Romeo έφερε τον Δεκέμβριο 100 Giulia Quadrifoglio για το λανσάρισμα στις ΗΠΑ και ο Bigland δήλωσε ότι θα φέρει 1.000 επιπλέον αυτοκίνητα μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου. Για πρώτη φορά βλέπουμε πως τα νούμερα των πωλήσεων πηγαίνουν όπως ακριβώς ήταν στο χρονοδιάγραμμα της εταιρείας, αλλά μόνο ο χρόνος θα δείξει αν οι Αμερικάνοι θα “αγκαλιάσουν” την Alfa και θα αυξηθούν περαιτέρω οι πωλήσεις της.

  • Christos F4

    μακαρι. να μπει και ο 2.0 280ΗΡ στην 4c για να τραβηξει περισσοτερο αγοραστικο κοινο και ενα χειροκινητο κιβωτιο στα αντιστοιχα giulia stelvio και τοτε θα κερδισει ακομα περισσοτερο κοσμο

    • Steve A

      χειροκίνητο κ ΗΠΑ δεν πάνε μαζί.. για τον υπόλοιπο πλανήτη συμφωνώ!!

  • a_f_a

    άμα το λέει η ντουλάπα…
    αυτος πικ απ τρακς στο άγριο τεξας ειναι να πουλάει… παναϊτσα μου.. χαθηκε αν βαλουν κανα τζιτζιφιογκο με στενο κοστουμάκι, πολυχρωμο γυαλάκι και καλτσακι.

    • manowar

      Να ειναι και λιγο <>οσο παταει η γατα?

    • Kakoperoukas

      Να έχει και nuts γιατί ο συγκεκριμένος έχει να τα δεί από την εφηβεία του….

    • manowar

      Καλα φυστικια δεν εχει να αγορασει ο ανθρωπος? σιγα τα λεφτα..ποσο κανει μια σακουλα αστραγαλια?

    • a_f_a

      Λες; :-)

    • Chris

      χαχα είναι τελείως ντουλάπα ο τύπος όντως

  • Sensei Konstantinos

    Ολα θα κριθουν στην κοστολόγηση . Βάλτε λογικές τιμές και θα πουλήστε . Δεν μπορεις με το καλημέρα μετά απο τόσα χρόνια αδράνειας να χτυπήσεις την Μερσεντες και την Bmw

    • Chris

      δυστυχώς είναι ακριβά, οριακά κάτω από BMW, audi

  • SAMURAI-66

    Αποτελεσματα θα δουν σε βαθος δεκαετιας και βαλε και αυτο παντα με προυποθεσεις οτι θα εμφανιζουν 1-2 μοντελα καθε χρονο για να δωσουν επιλογες στους αμερικανους μαζι με κοστος φυσιολογικο.
    Εδω δεν καταφερε η cadillac να πιασει τους πρωτους lexus-mercedes-bmw τοσα χρονια που ειναι και ονομα μεσα απο της ΗΠΑ οποτε καταλαβαινει καποιος ποσο δυσκολα μπαινεις στον κλειστο κυκλο των premium αν δεν δωσεις αγριο αγωνα.
    Και φυσικα να μην ξεχναμε την genesis της hyundai που ερχεται και αυτη με ονειρα και αγριες διαθεσεις να παρει μεριδιο στην πιτα.