Οι SkyActiv κινητήρες της Mazda είναι γνωστοί σε όλους, κυρίως λόγω των χαμηλών καταναλώσεων που επιτυγχάνουν, ενώ προσφέρονται είτε ως diesel είτε ως βενζίνη σε ατμοσφαιρικές και υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Nikkei, η εταιρία από την Ιαπωνία έχει στα σκαριά έναν νέο SkyActiv-G κινητήρα που θα μας παρουσιάσει το 2018. Ποια είναι η μεγάλη καινοτομία του; Η κατανάλωση που ισχυρίζεται ότι θα επιτυγχάνει, η οποία θα είναι μειωμένη κατά 30% σε σύγκριση με τους υπάρχοντες SkyActiv κινητήρες.

Η Mazda μας έχει συνηθίσει να πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα και να εργάζεται σε λύσεις ενάντια σε όλες τις πιθανότητες. Όταν όλοι για να επιτύχουν μειώσεις αυτής της τάξης προχωρούν σε συνδυασμό ηλεκτροκίνησης και κλασσικών κινητήρων εσωτερικής καύσης, η Mazda ισχυρίζεται πως μπορεί να το καταφέρει χωρίς τη χρήση “υβριδισμού”.

Και οι εκπλήξεις δε σταματούν εδώ. Η δεύτερη γενιά του SkyActiv-G κινητήρα (αξίζει να αναφέρουμε πως πρόκειται για βενζινοκινητήρα για όσους δεν γνωρίζουν) θα χρησιμοποιεί σύστημα ανάφλεξης Homogenous Charge Compression Ignition (HCCI). Τι σημαίνει αυτό; Ότι η καύση θα γίνεται μέσω της συμπίεσης, δηλαδή χωρίς τη χρήση μπουζί, δηλαδή όπως οι κινητήρες diesel! Το σύστημα υπόσχεται και μειωμένους ρύπους, πέραν την μειωμένης κατανάλωσης.

Για αρχή θα τοποθετηθεί στο νέο Mazda3 που θα παρουσιαστεί μέσα στο 2018 και αργότερα αναμένεται να εξοπλίσει και τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας. Στο ίδιο δημοσίευμα αναφέρεται πως η κατανάλωση που θα επιτυγχάνεται θα είναι 3,3 λίτρα/100 χλμ γεγονός που αν ισχύει θα τοποθετήσει το Mazda3 εύκολα και με διαφορά στην κορυφή της κατηγορίας.

  • Tsou Kostas

    δύο εχουν μείνει πραγματικοι ΙΑΠΩΝΕΣ κατασκευαστες. Η Mazda και η Daihatsu. Κανένα από τα 2 δεν έχουμε εδω. Όλοι οι άλλοι είναι για να νομίζεις ότι πήρες γιαπονεζικο.

    • Anestis Genk

      mazda subaru suzuki isuzu mitsubishi, δλδ όχι toyota nissan honda!

    • Anestis Genk

      mazda subaru suzuki isuzu mitsubishi, δλδ όχι toyota nissan honda!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Καλα δεν λες πως η Honda σταματησε να ειναι japan με τα ποιο αξιοπιστα μοτερ παγκοσμιως. Δεν το βλεπεις και απο τα αμαξια της? Μονο Japanεζος θα εφτιαχνε οπλο Type R και συναμα τοσο ασχημο :P

    • Anestis Genk

      Αφού βγάζει acura και άλλα τέτοια επειδή ντρέπονται να πούνε honda, κατά το δικό μου bushido, δεν είναι nippon!

    • Γιώργος Εμπέρ

      H Αcura υπαρχει απο παρα πολυ παλια, οπως και η Lexus που ειναι της Toyota και η Infinity που ειναι της Hyundai αν δεν κανω λαθος?
      Ξαφνικα τι μεσολαβησε και δεν ειναι Japan η Honda μονο και μονο επειδη υπαρχει η Acura?

    • GioKak

      Infiniti = Nissan ;-)

    • Γιώργος Εμπέρ

      Καλα δεν λες πως η Honda σταματησε να ειναι japan με τα ποιο αξιοπιστα μοτερ παγκοσμιως. Δεν το βλεπεις και απο τα αμαξια της? Μονο Japanεζος θα εφτιαχνε οπλο Type R και συναμα τοσο ασχημο :P

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Ζωογόνος δύναμη η mazda.

  • Paneas Vl
  • Akis-F1 FAN

    Πολύ την πάω την mazda….είναι “διαφορετική” και μ’ αρέσει πολύ !!

  • vaggscoobys

    GO Mazda go!!!

  • vaggscoobys

    GO Mazda go!!!

  • manowar

    ελπιζω να ειναι καλοι κινητηρες για να μην πηγαινει στραφι η ομορφια και η τρομερη δουλεια του Ikuo Maeda

    • Anestis Genk

      Θα είναι μεγάλο στοίχημα η αξιοπιστία, ειδικά με τπτ μέτριες μπετζίνες.

    • Anestis Genk

      Θα είναι μεγάλο στοίχημα η αξιοπιστία, ειδικά με τπτ μέτριες μπετζίνες.

    • DJ_D

      Δεδομένου οτι το HCCI “μπορεί να δουλεύει” με διάφορες βενζίνες, πιθανόν να μην είναι τόσο πρόβλημα.
      _____________________________________________________________
      Αυτό το μήνυμα θα αυτοκαταστραφεί σε μερικές ώρες.

    • DJ_D

      Δεδομένου οτι το HCCI “μπορεί να δουλεύει” με διάφορες βενζίνες, πιθανόν να μην είναι τόσο πρόβλημα.
      _____________________________________________________________
      Αυτό το μήνυμα θα αυτοκαταστραφεί σε μερικές ώρες.

  • manowar

    ελπιζω να ειναι καλοι κινητηρες για να μην πηγαινει στραφι η ομορφια και η τρομερη δουλεια του Ikuo Maeda

  • Anestis Genk

    Ο υπερτροφοδοτούμενος θα είναι μπετζίνα;

    • Christos Dimou

      Η σειρά με το επιθεμα G είναι βενζίνης. Η Diesel έχουν το επιθεμα D

  • Anestis Genk

    Ο υπερτροφοδοτούμενος θα είναι μπετζίνα;

  • Christos Dimou

    Ο HCCI είναι πραγματικά κάτι το ενδιαφέρον. Την υβριδοποιηση δεν θα την γλύτωσει η Mazda αλλά όπως και η Nissan δείχνει ότι υπάρχουν ακόμα αποθέματα βελτίωσης της απόδοσης των ΚΕΚ.

  • SAMURAI-66

    Μεχρι να προχωρησουν στην εφαρμογη της νεας τεχνολογιας το 2018 ας εχουμε την κρυφη ελπιδα οτι θα βρει τον δρομο της σε αντιπροσωπευση στην ελλαδα και το μικρο καινοτομο mazda3 θα φτασει και στην περιοχη μας.

  • τελικά από όλα όσα μας έλεγαν περί νέου ρόταρυ με ηλεκτρικά τούρμπο, mazda 2 mps, mazda 3 mps, mx-5 turbo, 6 mps , μας έμεινε το HCCi…
    μπορείς και καλύτερα μάζντα, ανακοίνωσε αύριο ότι θα σταματήσεις να φτιάχνεις αυτοκίνητα και θα το γυρίσεις στο ποδήλατο.