Η Kawasaki Ninja H2 αποτελεί έναν πολύ δύσκολο αντίπαλο όχι μόνο για μοτοσικλέτες της ίδιες κατηγορίες, αλλά και για πανίσχυρα supercars, ακόμα κι αν αυτά είναι βελτιωμένα. Το αριστούργημα της ιαπωνικής εταιρείας είναι σφαίρα στην ευθεία, αφήνοντας εξαιρετικά άνετα πίσω τις Lamborghini Huracan και McLaren 12C.

Όταν, λοιπόν, αυτά δύο τρώνε σκόνη, ένα Nissan GT-R δεν μπορεί να τα βάλει με την Ninja H2, τουλάχιστον όχι σε εργοστασιακή μορφή. Ωστόσο, πολλά είναι τα βελτιωμένα GT-R που κυκλοφορούν στους δρόμους, συνεπώς δε μας κάνει εντύπωση που ο βελτιωμένος «Godzilla» επιχειρεί να αναμετρηθεί με την Kawasaki. Η απόδοση του GT-R είναι 863 άλογα και 1.130 N·m ροπής, με χρήση E85, όταν η μοτοσικλέτα βγάζει 200 άλογα και 133 N·m ροπής, όμως η διαφορά στο βάρος είναι τεράστια. Έχει ελπίδες το GT-R; Για να δούμε…

  • MAZDA RX-7 FD3S

    Συμπερασμα : για να ριχνει το gtr στο ninja πρεπει να ειναι κοντα στα 1000 ps !

  • Thanos

    Βελτιωμένο GT-R να το βάλουν δίπλα σε βελτιωμένο H2.

    • MatthewT

      η πολυ απλα στο H2R

  • Mika

    Καληνυχτα σας κε GT R!!!!!

  • με τετοιο σκυψιμο που εκανε ο Ninja…..θα γινει καμπουρης στο τελος !!!!! :-P

  • Steve A

    Η2.. αυτή κ η αδελφή της Η2R τα απόλυτα όπλα του 2016 για ευθεία τίποτα δεν έρχεται κοντά, τίποτα δεν φεύγει χωρίς ξύλο, απλά τα πράγματα!!! ας ελπίσουμε το 2017 να φέρει κανέναν καλό αντίπαλο να βλέπουμε κόντρες!! :D

    • Tomy
    • Steve A
    • Tomy

      Τα βίντεο μου αφορούν την σύγκριση του H2 με το BMW S1000RR και το σχόλιο σου σαν απόλυτο όπλο..

    • Steve A

      είπα κ για Η2R…οπότε… επίσης τώρα είδα πως στο πρώτο βίντεο σου είναι πειραγμένες κ οι 2 μηχανές οπότε άκυρο.. πίστεψε με αν αρχίσουμε να βάζουμε πειραγμένες κανένα κ τίποτα δεν έχει ελπίδα μπροστά στην H2R (εξαιρούνται τα αποκλειστικά ντραγκστερ μηχανές/αμάξια εννοείται).
      Συν κατέχει το ρεκόρ για επιτάχυνση μηχανής ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.. αν κάτι το κάνει καλύτερα μελλοντικά εδώ είμαστε κ θα το πούμε συγχαρητηρια!! μέχρι τότε εξατμίσεις οτι προσπαθεί να τα βάλει μαζί της
      https://www.youtube.com/watch?v=6_n7ru1e-rg

    • Tomy

      Μπορεί το H2R να κυκλοφορήσει στον δρόμο?

    • Steve A

      οχι. για αυτό κ υπάρχει η απλή Η2.. που αν θυμάμαι καλά στο 2ο βίντεο σου επιταχύνει γρηγορότερα απ την s1000rr στα 0-100 μίλια κ έχει κ μεγαλύτερη τελική!!

    • Tomy

      Για stock μιλάμε φίλε μου, με το αν και το tuning μπαίνουμε σε άλλα “χωράφια”..
      Εδώ το BMW στέκεται στο H2R μια χαρά
      https://www.youtube.com/watch?v=tQlzDFW_rt4

      Αν θέλεις εγκυκλοπαιδικά ψάξε να βρεις και το πρόγραμμα συντήρησης του H2R..

    • Steve A

      Μα δεν θεωρείται πείραγμα το flashαρισμα του ΣΤΟΚ εγκεφάλου.. Πείραγμα θα είναι να βάλεις άλλον εγκέφαλο. Ναι στέκεται καλά..πίσω της. Κ τι με νοιάζει ρε φίλε τι συντήρηση έχει η Η2.. ?? Θα αγοράσω μήπως ??

    • Tomy

      Οτιδήποτε είναι διαφορετικό από αυτό που βγαίνει εργοστασιακά θεωρείτε tuning, πόσο δε ο αναπρογραμματισμός της ECU.
      Εσένα που βλέπεις video στο internet μπορεί να μην σε νοιάζει, αλλά προσωπικά μιλώντας σαν κάτοχος SS και φαντάζομαι πολλούς ακόμα σαν εμένα, δυνητικά υποψήφιους κατόχους ενός H2 ή κάτι αντίστοιχου, με ενδιαφέρει..

    • Steve A

      μα αυτο σε λέω ΔΕΝ κάνεις κάτι διαφορετικό.. κάτι γραμμές κώδικα σβήνεις.. ουτε μια βίδα δεν ξεβιδώνεις..
      Ωραία τότε αμα είσαι κάτοχος SS κ σε ενδιαφέρει η λιγότερη συντήρηση παρε BMW δεν αντιλέγω τρομερό μηχάνημα είναι, έτσι κ αλλιώς ο καθενας έχει την προτίμηση του.. κ εγώ έχω κ είμαι φανατικός Yamahaκιας.. αλλά αμα μιλάμε για επιδόσεις Η2 είναι πάνω απ την BMW με όλα τα facts που σε έχω αναφέρει κ επειδή για επιδόσεις ξεκίνησε η συζήτηση κ εξελίχθηκε αλλιώς άνετα Η2 for the win απ άποψη ευθείας!

    • Anestis Genk

      Tuning είναι η ρύθμιση, το σετάρισμα.

    • Steve A

      αντε καλα οκ πασο.. με καλύτερη επιταχυνση κ μεγσλύτερη τελική όμως είναι κ πάλι η Η2 (κ πριν το tuning) αρα νομίζω κάπου εδώ τελειώνει το κομμάτι επιδόσεις.

    • Tomy

      Ευχαριστώ για την συμβουλή, την έχω υλοποιήσει ήδη..

    • Steve A

      παντως ανεξαρτητα με οτι ειπαμε, καλοταξιδη η ss σου. δεν ειμαι του δρόμου αλλα του χώματος ξερω ομως να σέβομαι ολα τα δικυκλα!!! κρανος παντα κ καλές βόλτες!! :D παλι καλα που ειστε κ εσεις κ βλέπουμε κανενα ss στον δρομο να πεφτουν τα στοματα!!

    • Steve A

      παντως ανεξαρτητα με οτι ειπαμε, καλοταξιδη η ss σου. δεν ειμαι του δρόμου αλλα του χώματος ξερω ομως να σέβομαι ολα τα δικυκλα!!! κρανος παντα κ καλές βόλτες!! :D παλι καλα που ειστε κ εσεις κ βλέπουμε κανενα ss στον δρομο να πεφτουν τα στοματα!!

    • Tomy

      Ευχαριστώ για την συμβουλή, την έχω υλοποιήσει ήδη..

    • Anestis Genk

      Τι SS έχεις αν επιτρέπεται; Το H2 είναι καλό αλλά σε αυτά τα λεφτά θα προτιμούσα Desmosedici RR.

      H2 θα έπαιρνα μόνο αν με διαβεβαίωναν πως με λίγο σκάλισμα ανεβάζει αρκετά άλογα (+50) χωρίς πρόβλημα αξιοπιστίας. Αλλιώς όλα τα σύγχρονα superbikes είναι αρκετά προηγμένα, αν και εγώ δεν τα γουστάρω καθόλου.

    • Tomy

      https://uploads.disquscdn.com/images/2cacd491da6bb57fd0bba8926bf9d07ae6ac3f5ba7832b54c84ed1aeaaa7e792.jpg

      Το Desmosedici RR είναι MotoGP Replica δρόμου (παρόμοιου αυτού που πήρε πρωτάθλημα ο Stoner) δεν έχει καμία σχέση με το Η2. Αντίστοιχα σήμερα είναι τα συλλεκτικά Honda RCV213-S και Aprilia RSV4 RR-GP (με πνευματικές βαλβίδες). Το H2R έχει ιδιαίτερα απαιτητικό πρόγραμμα συντήρησης, με συγκεκριμένες ώρες λειτουργίας του κινητήρα, όμοιου αγωνιστικών.

      Πέρα από το ζήτημα της συντήρηση όμως, είναι και ένα καθαρά προσωπικό, αυτό της εμφάνισης. Συγνώμη αλλά δεν μπορώ να την συγκρίνω με την 1299 ή την RSV4, ούτε καν με τα νέα CBR 1000RR SP2 και R1M. Είναι σαν την χοντρή αδερφή, δίπλα στα μοντέλα της Victoria’s Secret..

    • Tomy

      https://uploads.disquscdn.com/images/2cacd491da6bb57fd0bba8926bf9d07ae6ac3f5ba7832b54c84ed1aeaaa7e792.jpg

      Το Desmosedici RR είναι MotoGP Replica δρόμου (παρόμοιου αυτού που πήρε πρωτάθλημα ο Stoner) δεν έχει καμία σχέση με το Η2. Αντίστοιχα σήμερα είναι τα συλλεκτικά Honda RCV213-S και Aprilia RSV4 RR-GP (με πνευματικές βαλβίδες). Το H2R έχει ιδιαίτερα απαιτητικό πρόγραμμα συντήρησης, με συγκεκριμένες ώρες λειτουργίας του κινητήρα, όμοιου αγωνιστικών.

      Πέρα από το ζήτημα της συντήρηση όμως, είναι και ένα καθαρά προσωπικό, αυτό της εμφάνισης. Συγνώμη αλλά δεν μπορώ να την συγκρίνω με την 1299 ή την RSV4, ούτε καν με τα νέα CBR 1000RR SP2 και R1M. Είναι σαν την χοντρή αδερφή, δίπλα στα μοντέλα της Victoria’s Secret..

    • Steve A

      κοιτα τερμα υποκειμενικό το στυλ.. αλλοι την βλεπουν κ λενε διαστημοπλοιο.. ειχα την ευκαιρια να δω την μοναδικη H2R στην ελλαδα στο smf τον απλριλιου του 2016 κ διπλα ακριβως απ την H2R ηταν η 1299 κ ολοι φωτο με την Η2 εβγαιναν. εσενα μαλλον σε αρεσει το ιταλικο στυλ κ το χαμηλο βάρος που ειναι απολυτα λογικο!!

    • Steve A

      κοιτα τερμα υποκειμενικό το στυλ.. αλλοι την βλεπουν κ λενε διαστημοπλοιο.. ειχα την ευκαιρια να δω την μοναδικη H2R στην ελλαδα στο smf τον απλριλιου του 2016 κ διπλα ακριβως απ την H2R ηταν η 1299 κ ολοι φωτο με την Η2 εβγαιναν. εσενα μαλλον σε αρεσει το ιταλικο στυλ κ το χαμηλο βάρος που ειναι απολυτα λογικο!!

    • Tomy

      Δεν μου κάνει εντύπωση, στην Ελλάδα ήταν best seller το Hayabusa, που με δυσκολία ξεχωρίζεις το μπροστά μέρος από το πίσω..

    • Tomy

      Δεν μου κάνει εντύπωση, στην Ελλάδα ήταν best seller το Hayabusa, που με δυσκολία ξεχωρίζεις το μπροστά μέρος από το πίσω..

    • Steve A

      ουτε εμενα με αρεσει οπτικα η μπουσα.. αλλα οταν βγηκε ηταν το γρηγοροτερο κ για παρα πολλους αυτο μετραει περισσότερο απ το στυλ! εμενα παντως δεν με αρεσει αυτο το εννιαιο φαναρι που εχει η 1299.. προσωπικα παντα η 1199 ηταν κλασεις ομορφότερη!

    • Tomy

      Ναι και επειδή ήταν πολύ “γλήγοροι” και δεν τους έφταναν τα γκάζια, της τοποθετούσαν και μια τουρμπίνα..
      Μήπως εννοείς την 1198, γιατί η 1199 με την 1299 έχει μικροδιαφορές στο fairing?

    • Tomy

      Ναι και επειδή ήταν πολύ “γλήγοροι” και δεν τους έφταναν τα γκάζια, της τοποθετούσαν και μια τουρμπίνα..
      Μήπως εννοείς την 1198, γιατί η 1199 με την 1299 έχει μικροδιαφορές στο fairing?

    • Steve A

      Υπήρχε κάτι γρήγοροτερο το 2000 που με διαφεύγει ??τα τουρμπο ήρθαν πολυυυ πιο μετά.. Ωραία κ η 1198 αλλά όχι καλά έγραψα 1199.. Πολύ πιο σλικ μηχανή καλύτερη η τοποθέτηση των αεραγωγων μπροστά κ όχι τόσο έντονο το εννιαίο φανάρι μπροστά που μοιάζει σαν μονοφρυδος.

    • Tomy

      Γρηγορότερο σε ευθείες ή στροφές?
      Στα μάτια μου οι διαφορές της 1199 από την 1299 είναι αμελητέες, πόσο δε για να χαρακτηρίσω την μια έργο τέχνης και την άλλη άσχημη..

    • Steve A

      Ρε φίλε αλήθεια τώρα.. Την κολοκυθια θα παίξουμε ??Φτιάχτηκε η μπουσα για στροφές.. Ήμαρτον δλδ.. Τόσο δύσκολο είναι να καταλάβεις πως υπάρχουν γρήγορες μηχανές μόνο για ευθείες. Κ που ακριβώς είπα ότι είναι άσχημη η 1299.. Είπα ότι οι λεπτομέρειες τις 1199 είναι καλύτερες απ της 1299. Έτσι κ αλλιώς στους ‘ιταλους’ οι λεπτομέρειες δεν μετράνε η κάνω λάθος.. γιατί όλο για αυτές μας τα ζαλιζουν οι hardcore του ‘το δικό μου μηχάνημα είναι ομορφότερο απ το δικό σου’ κ αλλά τέτοια που προκαλούν χασμουρητό μέχρι εξαρθρωσης σαγονιου.. Λες κ μας νοιάζει. Εμείς θέλουμε επιδόσεις κ αυτές μιλάνε.. Άμα ήταν να μιλάμε για στυλ θα πήγαινα στο style blog όχι στο autoblog. Επίσης ξεκίνησε η συζήτηση για επιδόσεις ευθείας οπότε μιλάω αποκλειστικά για αυτές κ όχι για στροφές!

    • Tomy

      Το μονόφρυδος δηλαδή είναι χαρακτηρισμός ταυτόσημος με το όμορφο ή καλαίσθητο? Για να καταλήξουμε λοιπόν, γιατί διακρίνω πως δεν έχεις όρεξη για συζήτηση, παραθέτω φωτογραφίες της 1199 και 1299 για να σου δείξω ότι οι μεγαλύτερες διαφορές είναι στον σχεδιασμό του fairing (δες βελτιωμένη αεροδυναμική).. https://uploads.disquscdn.com/images/09fc0c48cd38b2c2121319437f4c79c37f6ed8ed6dd01f27515f37d7557d3be2.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/7abfc3998a72bc2dde13110b67f81d6828d5713b6d0a9282ab4b43236bdd6b47.jpg

      Όσο για το “ταχύτερο” είναι θέμα προσωπικών προτιμήσεων και προτεραιοτήτων, για την δική μου χρήση δεν είναι ταχύτερο το Hayabusa..

    • Steve A

      εχω ορεξη για το οτιδηποτε αλλα οταν διαβαζω κουφα ε δεν μπορω.. δεν ειναι ασχημη η 1299 αλλα ουτε κ πανεμορφη.. υπαρχουν κ καλυτερες.. για χρηση σε πιστα υπαρχουν επισης καλυτερες που φανταζομαι τις ξέρεις ήδη. επίσης απ το πρωτο πρωτο σχολιο μου μιλησα αποκλειστικα για ΕΥΘΕΙΕΣ εβαλες 2 βιντεο που στο ένα ηταν πειραγμενες κ στο 2 η Η2 ξεκαθαρα ηταν γρηγοροτερη κ στην επιταχυνση κ στην τελικη κ οταν σε ειπα για μπουσα με αρχισες τις στροφες κ πιασαμε κ το ταργκετ γκρουπ της μπουσα που πως γινεται να της αρεσει κατι που ειναι ασχημο.. πες απ την αρχη δεν με αρεσουν οι Η2/ μπουσα γιατι ειναι ασχημες κ δεν τις χωνευω..οχι ομως να θες να μειωσεις κ τις ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ τους επειδη δεν σε αρεσουν ΟΠΤΙΚΑ.

    • Tomy

      Σε ποιο ακριβώς βίντεο που ανέβασα ήταν βελτιωμένα??
      Καλώς ή κακώς το S1000RR στέκεται άξιος αντίπαλος στο κατά πολύ ισχυρότερο και ελαφρύτερο H2R, πόσο δε στο “πολιτικό” Η2.
      Για αυτό και αν κάνεις μια γρήγορη αναζήτηση στο διαδίκτυο στην πλειονότητα των περιπτώσεων το BMW είναι μπροστά από το Η2 (both stock).
      Η αρχική μου παρέμβαση αφορούσε το σχόλιο σου περί ταχύτητας στην ευθεία του H2 σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
      Ακόμα και χωρίς το S1000RR, το ZZR 1400 είναι γρηγορότερο σε ευθεία από το Η2, σε πολλές περιπτώσεις και το ZX10R (για να σε προλάβω σε stock μορφή).
      Προσωπικά τις ευθείες τις βαριέμαι αφόρητα και τις αποφεύγω, προτιμώ να εμπλουτίζω τις βόλτες μου μου με γραφικές διαδρομές και δρόμους με αλληλουχία στροφών.
      Αλλά τελικά όλα είναι θέμα γούστου και προτεραιοτήτων..

    • Steve A

      Στο πρώτο βίντεο σου.. Η εξάτμιση της Η2 δεν είναι στοκ κ σίγουρα ούτε κ η BMW.. άξιος αντίπαλος δεν είναι γιατί δεν έχω δει καμία ΜΗ βελτιωμένη s1000rr να πηγαίνει στα 400 χλμ.. Επίσης στο δεύτερο βίντεο σου είδες τις επιταχυνσεις που η μπεβμε είναι μισό δευτερόλεπτο πίσω στα 0-100.. Η μόνο εγώ το είδα?? Αυτό με το γρηγορότερο zz1400 / zx10 που κ πότε το έχεις δει.. Αλήθεια πρώτη φορά το ακούω.. Αν έχει ντοκουμέντο στείλε το δεν έχω θέμα, θα μάθουμε κ κάτι νέο! Μεγάλη μαγκιά σου που σε αρεσουν οι στροφές!! Όχι αλήθεια το εννοώ, δεν υπάρχουν πολλοί τέτοιοι κ καλά κάνεις κ τις γουστάρεις!! Κ εγω με το WR στροφές κυνηγάω απλά σε trails.. Αλλά η συζήτηση ξεκίνησε για ευθείες Κ ΜΟΝΟ για ευθείες. Κ εκεί η H2R παίζει μπάλα μόνη της ανεξάρτητα το ποσό κοντά μπορεί να είναι η 2η μηχανή!! (μανισιες πάντα)

    • Tomy

      Στο τέλος του βίντεο λέει πως στην BMW θα τοποθετηθεί εξάτμιση και θα γίνει ECU tuning, δεν λέει κάπου πως δεν είναι stock.
      Θυμάμαι ένα παλιό βίντεο από το MCN που το ZZR 1400 είναι γρηγορότερο από το S1000RR στο standing 1/4 mile, ενώ το ZX10R έχει παρόμοιες επιδόσεις με το BMW..
      https://www.youtube.com/watch?v=Wt4mk70LdA8

    • Steve A

      Απ την στιγμή που βλέπω ότι μια είναι πειραγμενη εκεί τελειώνει κ το βίντεο για εμένα. Ε όλα αυτά είναι σε σχέση με το s1000rr όχι με την Η2.. Που η Η2 επιταχύνει πολύ καλύτερα απ την s1000rr άρα σίγουρα κ απ την ΖΧ (έτσι κ αλλιώς στην κάβα έχουν την ΖΧ για πίστα στροφές κ την Η2 μόνο για ευθεία κ έχουν ακριβώς το ίδιο μοτέρ απλά με υπερτροφοδοτηση στην Η2).. Βασικά δεν ξέρω αν υπάρχει βίντεο με stock zzr 1400 vs H2 stock.

    • Steve A

      ουτε εμενα με αρεσει οπτικα η μπουσα.. αλλα οταν βγηκε ηταν το γρηγοροτερο κ για παρα πολλους αυτο μετραει περισσότερο απ το στυλ! εμενα παντως δεν με αρεσει αυτο το εννιαιο φαναρι που εχει η 1299.. προσωπικα παντα η 1199 ηταν κλασεις ομορφότερη!

    • giannis1304

      οχι!

    • giannis1304

      οχι!

  • SAMURAI-66

    Το διτροχο πρασινο τερατακι της kawa ειναι αλλου!!

  • rous

    Με το που τελικιασε το Kawasaki το GTR ερχοταν ήδη με περισσοτερα. Οπως και να εχει ωραια εργαλεια και τα δυο.

  • Sofian

    Λιγα ακομα μετρα αλλιως λιγα ακομα αλογα και την επιανε ο δεινοσαυρος!!!!