Το λάδι στον κινητήρα είναι βασικό συστατικό προκειμένου αυτός να λειτουργεί απρόσκοπτα και κάποιος σκέφτηκε να κάνει ένα παράξενο πείραμα. Να αφαιρέσει το λάδι από τον κινητήρα μιας παλιάς C-Class και να δει πόσα χιλιόμετρα αυτός μπορεί να διανύσει προτού καταστραφεί.

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Αργόσχολος σαδιστής. Και βλακόμουτρο.
    Το βίντεο το είδα όλο βρίζοντάς τον. Εκτονώθηκα λίγο.

    • manowar

      Χαχαχαχαχαχα γιατι ρε τοσο πολυ?

    • Mika

      Kι εγω τα ιδια ακριβως!!!

  • manowar

    Την ειχε ξεκ@@@σει τοση ωρα χωρις σταγονα λαδι και η μερσε βραχος….γιαυτο ειναι και εκει που ειναι…

  • DJ_D

    Ηλίθιος…

  • gv

    γαματος κι εγω παντα το ειχα απορια! :D
    και μπραβο στη μερσεντες για το σκληρο μοτερ..
    αν και δεν εχουμε δει αλλο παρομοιο βιντεο για να δουμε αν ενα αλλο αυτοκινητο θα τα καταφερνε καλυτερα η χειροτερα..

  • Mikoyan Gurevic

    Άμα ο κινητήρας είναι Hyundai 25000 άνετα! Το κάνε ο πατέρας μου με το λάδι να είναι ελάχιστο στο κάρτερ!

    Τώρα ο κινητήρας έχει 309000 και είναι του 2004…

    • manowar

      Μερσεντες εχει κανει ρεκορ στα χιλιομετρα δεν υπαρχει αλλο μοτερ να εχει κανει περισσοτερα ελληνας επαγγελματιας οδηγος με ταξι 5 εκατομμυρια χιλιομετρα ρεκορ αξιοπιστιας και το πηραν οι γερμανοι στο μουσειο και του εδωσαν μια ολοκαινουρια E300 5.000.000 χιλιομετρα χωρις ανακατασκευη γνωστο εδω και χρονια ακαταλυτα μηχανηματα εσυ που συμπαθεις και την μερτσε

    • skeptikos

      Κάνεις λάθος το ταξί που αναφέρεις έχει αλλάξει 3-4 μοτέρ τα χιλιόμετρα συνολικά που αναφέρεις είναι της καρότσας. Είχαν δημοσιεύσει το άρθρο αν θυμάμαι καλά οι παλαιοί 4τροχοί.
      Ψάξε και ανασκεύασε, όχι ότι αυτό μειώνει την αξία του ταξί και των χιλιομέτρων που έγραψε.

    • skeptikos

      Κατ’ αρχήν έχω στα Γρεβενά γουρούνα Mercedes του 1963 που δουλεύει κάθε χρόνο ως σιλό σιτηρών και κουβαλάει τόνους στάρια.
      Με το ίδιο μοτέρ χωρίς να ανοιχτεί ακόμα, μόνο βαλβίδες ρυθμίζουμε, αλλά καίει λάδια πολλά.
      Κατά δεύτερον αν θες να είσαι αντικειμενικός:

      http://www.retrovisions.gr/inv/topic/6840-ελληνικο-ταξί-στο-μουσείο-της-μercedes/

      http://oloigiaolous.gr/site/apiasto-rekor-espase-ellinas-taxitzis-foto/

      http://taxitzhs.blogspot.gr/2013/07/blog-post_566.html?m=1

    • manowar

      Ελα κανω το σχολιο ενα..λοιπον το παλαιοτερο αρθρο απο οτι μου θυμιζει ενας φιλος εδω (καθομαι με ταξιτζη αυτην την στιγμη)χαχαχαχα λοιπον βασιστηκε στην κανονικη του μηχανη ειχε αλλες 2 εφεδρικες και 9 φορες της αλαξε μηχανικα μερη απο τις αλλες 2 το μπλοκ της και τα καπακια ειχαν διανησει 4μισι εκατομμυρια χιλιομετρα

    • Anestis Genk

      Έκαιγε λάδι; Αν ναι στα πόσα χλμ ξεκίνησε να καίει και τι φτιάξατε;

  • Ahilleas Tsikelis

    Βρηκε να διαλεξει κινητηρα!!!Ο Μ111 ισως είναι ο πιο αξιόπιστος βενζινοκινητήρας που υπαρχει.Βγαζει χιλιόμετρα σαν ντιζελ και μεχρι να σπασει(αν σπασει ποτε) βγαζει ιδια συμπιεση σε ολους τους κυλίνδρους η οποια ταυτιζεται με την εργοστασιακη.Εχω 430.000 χιλιόμετρα.Αν ο γελοιος δεν εκανε ανωμαλίες με 2α θα γυρνουσε ταινια σε λιγο

  • Protector

    Βρέθηκε ο τρόπος να μην καίνε λάδι!

    • Ahilleas Tsikelis

      Χαχαχαχαχ ποιο w202 καιει λαδια????Με 430.000 χιλιόμετρα είμαι κανω αλλαγη στις 20.000+ τα λαδια και μου καιει 300 γραμμαρια

  • Protector

    Βρέθηκε ο τρόπος να μην καίνε λάδι!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Είναι φανερό πως θέλει να την ξεφορτωθεί. Ωραίος τρόπος να μην καίει λάδι, και μετά πάει τ’ αμάξι. ΜΠΟΥΜ!
    Τελείως μπουμπούνας…

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Είναι φανερό πως θέλει να την ξεφορτωθεί. Ωραίος τρόπος να μην καίει λάδι, και μετά πάει τ’ αμάξι. ΜΠΟΥΜ!
    Τελείως μπουμπούνας…

  • Smartass

    Άρον άρον, σταύρωσον αυτόν, τον βλάσφημων!!
    :D

  • Smartass

    Άρον άρον, σταύρωσον αυτόν, τον βλάσφημων!!
    :D

  • Giannisk

    Και τώρα η Mercedes προτιμάει τα μοτέρ της Renault.