Πλέον το όνομα της Ghibli υπάρχει στην γκάμα της Maserati ως ένα μεσαίου μεγέθους sedan μοντέλο, που ανταγωνίζεται τις Mercedes E-Class, BMW Σειρά 5 και Audi A6. Η αρχική του, όμως, ενσάρκωση πριν 50 χρόνια ήταν σε ένα θεσπέσιο grand tourer, το οποίο προσφερόταν και σε ανοιχτή έκδοση.

Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε από τον Giorgetto Giugiaro, που τότε δούλευε για την ιταλική καροσερί Ghia και οι γνώστες την θαυμάζουν για τα σπουδαία οδηγικά της χαρακτηριστικά και την πολυτέλεια της. Είναι επίσης και αρκετά σπάνια καθώς η Ghibli παράχθηκε σε μόλις 1.295 κομμάτια, και μόνο τα 125 από αυτά αφορούσαν την Spyder έκδοση. Από αυτές μόνο οι 25 φορούσαν τον 4,9-λίτρων με V8 κινητήρα, καθώς οι υπόλοιπες κινούνταν με έναν 4,7-λίτρων V8, απόδοσης 330 ίππων, που επιτάχυναν το αμάξωμα για τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,8 δευτ.

Μια από τις 25 βγήκε σε δημοπρασία από τον οίκο Mecum και πωλήθηκε για 920.000 δολάρια, τιμή μέσα σε αυτή που εκτιμούσε ο οίκος ότι θα πωληθεί. Στον σύνδεσμο της πηγής μπορείς να δεις και τις τιμές από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που δημοπρατήθηκαν.

  • SAMURAI-66

    Εκλεπτυσμενη ιταλικη ομορφια και στο κιτρινο χρωμα!

  • SAMURAI-66

    Εκλεπτυσμενη ιταλικη ομορφια και στο κιτρινο χρωμα!