Νέες δοκιμές δοκιμές πρόσκρουσης από τον ευρωπαϊκό οργανισμό ασφαλείας Euro NCAP, με τα αποτελέσματα να είναι απογοητευτικά για την Mustang, καθώς απέσπασε μόλις 2 αστέρια, ενώ τα Volvo S90/V90 πήραν 5 αστέρια.

Πιο συγκεκριμένα, η Ford Mustang πήρε 72% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 32% στη προστασία παιδιών, 64% στη προστασία πεζών και 16% στα συστήματα ασφαλείας, ενώ τα Volvo S90/V90 απέσπασαν 95% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 80% στη προστασία παιδιών, 76% στη προστασία πεζών και 93% στα συστήματα ασφαλείας.

Η Ford σε δήλωσή της αναφέρει πως τα χαμηλά αποτελέσματα της Mustang στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP οφείλονται στην έλλειψη των συστημάτων Pre-Collision Assist και Lane Keep Assist από τον βασικό εξοπλισμό, συστήματα που θα τα έχει στον βασικό εξοπλισμό η ανανεωμένη Mustang.

  • LEO

    Μιλάμε για σχεδίαση παθητικής ασφάλειας δεκαετίας και βάλε.

    Γι’αυτό θα το δίνουν τόσο φθηνό. Δεν έχει πολύ r&d

  • πιστευει κανεις οτι με μια μαστανγκ αμα τρακαρεις με 50χλ/ω οτι θα τραυματιστει ???????

    • Nikolas Karampelas

      πιστεύει κανείς ότι θα έχεις μάστανγκ και θα πηγαίνεις με 50χμ/ω; :P

    • ολα τα test γινοντε με αυτα τα χιλιομετρα !!!!! :-D
      μιλαω για τα τυπικα !!!! :-D
      εδω ειχαν απαγορευσει την ΚΟΝΙ στην αμερικη επειδη δεν ειχε αεροσακο !!!! ρε τι να σε κανει ο αεροασκο σας 300+ αμα σκασεις στο ντουβαρι !!!!!!!! :-P

    • mixalhs7

      Τα koenigsegg απ την εποχή του CCX είχαν αερόσακο.
      Ο λόγος που δεν έπαιρναν έγκριση τύπου στις ΗΠΑ ήταν γιατί εκεί δεν δέχονται κρας τεστ με προσομοίωση σε υπολογιστή όπως γίνεται στην Ευρώπη για τους μικρούς κατασκευαστες.

      Νομίζω πως οι πρώτες zonda δεν είχαν αερόσακο.

    • Μπορεί και να μπερδεύω τον κατασκευαστή !!! Παίζει να έχεις δίκιο !!!

    • manowar

      Πιστευει κανεις οτι αν πηγαινεις πανω απο 50χμ/ω και γινει λαθος ενω δεν εισαι μαθημενος στο φλινστοουν στησιμο δεν θα κλαψουνε μανες?

    • val.bouk

      σε μετωπική εσύ θα βγεις ζωντανός… τώρα για το παιδί απο πίσω αποκεφαλίζεται χαλαρά όπως το βλέπω

    • αυτα τα ποσοστα…..αδυνατω να τα πιστεψω τις περισσοτερες φορες……

  • Mika

    Αουτς…Αυτο ηταν πολυ μεγαλο χτυπημα..Προφανως πληρωνουν την σχεδον πληρη ελλειψη συστηματων ασφαλειας, που ειναι πολυ σημαντικα στη νεα βαθμολογια του Euro NCAP…Θυμαμαι πως το νεο ΤΤ ειχε παρει 4 αστερια,επειδη δεν εχει συστημα αυτονομου φρεναρισματος στον βασικο εξοπλισμο..
    Δεν πειραζει,ακομα κι ετσι, παραμενει μεγαλη συμπαθεια για μενα προσωπικα..
    Για το Volvo, αυτονοητα πραγματα..

    • Anestis Genk

      Εγώ το μόνο που κοιτάω είναι προστασία ενηλίκων επιβατών.

    • Mika

      Και τη προστασια παιδιων….Απαραδεκτη εκει η Mustang!

    • george

      Δεν φταίνε μόνο τα συστήματα ασφαλειας για το Ford.. Παντού πήρε χαμηλές βαθμολογίες και δεν δικαιολογείται με τίποτα

    • Mika

      Δεν ειπα πως φταινε,ειπα πως ειναι ανυπαρκτα..

  • xtra

    κλασσικο αμερικανικο σαπακι.
    Παλι καλα να λεμε που δεν εχει σουστες για αναρτηση και τριταχυτο αυτοματο κιβωτιο.

    Παντως ειναι κουκλι.

    • τρολαρεις τωρα ?????

    • τρολαρεις τωρα ?????

    • manowar

      Εγω δεν το βλεπω σαν τρολλ γενικα αν κατσεις να ασχοληθεις με την μαστανγκ και την ιστορια της ηταν παντα ηταν ενα νομισμα με 2 οψεις εντελως αντιθετες ….ηταν παντα κουκλα μεν αλλα….

    • xtra

      ε, ναι βρε Μπαμπη :-)
      Εχει βεβαια μια μικρη δοση αληθειας με την εμμονη των αμερικανων σε παρωχημενες τεχνολογικες λυσεις οπου τους παιρνει !

  • Καλησπέρα. Πεντάστερη δεν την περίμενα, την είχα στο μυαλό μου όμως σαν 4άστερη και τελικά μόνο εκεί θα μείνει έτσι…. :p
    Συμφωνώ ότι όλα αυτά λίγο πολύ ειναι για τα μάτια του κόσμου όμως όταν δίνω 50000€ θέλω κάτι παραπάνω σε αυτό το κομμάτι…

  • Venom

    Προστασία ενηλίκων
    FIAT Tipo: 82%
    Ford Mustang: 72%
    SsangYong Tivoli: 82%
    στην ασφάλεια ασυναγώνιστο το mustang

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Κρίμα… παρά τη χαμηλή βαθμολογία της, παραμένει ένα από τα πιο ποθητά και ομορφότερα muscle cars… Τα Volvo S90/V90 σίγουρο ήταν ότι θα αποσπάσουν υψηλή βαθμολογία αφού η Volvάρα τα σπάει ανέκαθεν στην ασφάλεια…

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Στο Αμερικανικό NHTSA πήρε 5 αστέρια που είναι και πιο αξιόπιστο και στο Ευρωπαϊκό που πάσχεις από παντού τόσο χάλια, κάτι δεν κολλάει.

    • manowar

      Παντα ετσι ηταν αυτα τα 2..και παντα θα υπαρχουν αυτοι που εμπιστευονται τα ευρωπαικα τεστ και αυτοι που εμπιστεύονται τα αμερικανικα.. Καλα εγω δεν χρειαζεται να πω σε ποια πλευρα πιστευω ειναι γνωστο απο κει και περα ο ενας κανει πολεμο στον αλλον.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Απλώς έμαθα κάποια συστήματα που τα βάζουν στο Αμερικανικό, στο Ευρωπαϊκό δεν διατίθενται και γι αυτό μάλλον. Πάντως σε θέματα πρόσκρουσης οι Αμερικανοί είναι πολύ πιο μπροστά από τους ευρωπαίους.

    • manowar

      Πολυ πιο μπροστα;;μπαααααα

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Σε αυτό ειμαι σίγουρος, πάντα τα αυτοκίνητα που προορίζονταν για την Αμερική είχαν μεγαλύτερη παθητική ασφάλεια. Επίσης τις αλλαγές που έκανε το EuroNcap βασίστηκε στο αντίστοιχο NHTSA

    • manowar

      Τα ασφαλεστερα αυτοκινητα στον κοσμο τα διαθετει η ευρωπη δεν πα να τα διαφημιζουν απο το πρωι μεχρι το βραδυ οι αμερικανοι…το euro n cup αντιγραφει nhtsa ποτε απεκτησαν οι αμερικανοι σε αυτα τα τεστ;;οσο αφορα την παθιτικη ασφαλεια περαν του θεωρητικου κομματιου στην πραξει ξερω ποια ειναι τα ασφαλεστερα και ειμαι καθετος πιο ξεροκεφαλος πεθανες.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Διάβασε πρώτα τι γράφω, τα αυτοκίνητα που προορίζονται για την Αμερική, δεν εννοώ τα Αμερικάνικα, αλλά αυτά που κυκλοφορούν εκεί, είτε είναι Ευρωπαικά είτε Ιαπωνικά είτε Κορεάτικα και λοιπά έχουν πιο αυστηρές προδιαγραφές παθητικής ασφάλειας.
      Δεν είπα ότι είναι πιο ασφαλή τα αμερικάνικα σε σχέση με τα ευρωπαικα.
      Επίσης η NHTSA άρχισε να κάνει crash test από το 79 ενώ το Euro NCAP από το 97 και βασίστηκε στο Αμερικάνικο σύστημα. Πάντα σε θέματα ασφαλείας ήταν μπροστά.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Σε αυτό ειμαι σίγουρος, πάντα τα αυτοκίνητα που προορίζονταν για την Αμερική είχαν μεγαλύτερη παθητική ασφάλεια. Επίσης τις αλλαγές που έκανε το EuroNcap βασίστηκε στο αντίστοιχο NHTSA

  • Bon Viveur

    Κρίμα τέτοιο αποτέλεσμα για την Μαστανγκ

  • gronholm89

    Εγω παντως μια χαρα το βλεπω το Mustang… Στα 4 αστερια το περιμενα γτ θα επαιρνε χαμηλη βαθμολογια για τα παιδια, πραγμα λογικο γ αυτο αμαξι! Λογικα τα 2 ειναι για τα συστηματα ασφαλειας, αλλα αληθεια ποιος νοιαζεται???

  • Nikolas Karampelas

    ΟΚ παιδιά μην τρελαίνεστε, δεν λέει κάτι το νούμερο. Κοιτάτε τα αποτελέσματα αναλυτικά, ρίχνετε και μια ματιά και στο iihs για το small overlap test και βγάζετε συμπεράσματα.
    Άλλωστε στο θέμα της πλευρικής ασφάλειας με το στειλιάρι, όπως το βλέπω το ford τα πήγε καλύτερα από το volvo καθώς η παραμόρφωση ήταν μικρότερη. Ένα πολύ ρεαλιστικό και πολύ θανατηφόρο test.

  • SAMURAI-66

    Τραγικο αποτελεσμα και τρομερα διφορουμενο σε σχεση με την αμερικανικη αξιολογηση που την εφερε στα 5 αστερια σε αντιστοιχο τεστ την mustang.
    Καποιος απο τους δυο μας λεει την μιση αληθεια θαρρω γιατι το αποτελεσμα μπαζει απο παντου.
    ……..http://www.iihs.org/iihs/news/desktopnews/flexing-muscle-sports-car-ratings-show-range-of-performance

    • manowar

      Οι αμερικανοι λενε την αληθεια ρε μη ψαρωνεις.ακομα και οι ηρωες της ελλαδας Αλεξανδρος,, Αχιλλεας,, Λεωνιδας,,ψεματα ειναι οι αληθινοι ειναι αυτοι που φορανε τα σοβρακα αποξω μπατμαν σπαιντερμαν κτλ..τα αμερικανικα τεστ ειναι τα σωστα

    • thodoris91

      Αν οι Ευρωπαίοι θέλαν να κάνουν πόλεμο στους Αμερικανούς δε θα βγάζανε όλα τα μοντέλα της ford, fca και gm που κυκλοφορούν στην Ευρώπη σαπακια?!

    • manowar

      Ειναι φανερη η τεράστια κοντρα που εχουν απο πολλα πραγματα

    • thodoris91

      Προφανώς κι εχουν κοντρα, αλλά δε νομίζω να χαντακωσαν τη mustang γι αυτό

  • Christos Dimou

    Τα αποτελέσματα στην προστασία ενηλίκων και πεζών είναι αποδεκτά. Τα αποτελέσματα για τα παιδιά είναι άστα να πάνε κατ ευχή.

    Τα πίσω καθίσματα είναι «παγίδες θανάτου» για τους ενήλικες με το ανθρωπακι να έχει περισσότερο κόκκινο και απο παίκτη του Ολυμπιακου με την τυπική ενδυμασία.

    Για τα παιδιά ο Θεός να σε φυλα αν έχεις πλαγια σύγκρουση με παιδί 6 ως 12 ετών.

    Σταματώ εδώ γιατί αυτά τα προβλήματα δεν λύνονται με ενεργητικα βοηθήματα.

  • thodoris91

    Στην πλευρική σύγκρουση της mustang φαίνεται τα καλώδια που πετάγονται να χτυπούν το ανδρεικελο του παιδιού στο πρόσωπο! Απαράδεκτα αποτελέσματα για το 2017 ακόμα και το φθηνότερο μοντέλο της αγοράς να ήταν ειδικά από μία σοβαρή εταιρία όπως η ford!

  • Akis-F1 FAN

    Πάντως για τη mustang περίμενα αρνητική αξιολόγηση στην προστασία πεζών ;-PP

  • Akis-F1 FAN

    Πάντως για τη mustang περίμενα αρνητική αξιολόγηση στην προστασία πεζών ;-PP

  • Δεν ξέρω, αλλά κάτι δεν μου κολλάει καλά. Έχουμε 2017 και μου φαίνεται αδιανόητο να υπάρχουν αυτές οι τιμές. Ούτε κινεζιά να ήταν!!!
    Νομίζω πως οι γερμανοί έχουν βάλει το χεράκι τους εδώ.

    • Christos Dimou

      Καθόλου. Απλά για τα συγκεκριμένα οχήματα στις ΗΠΑ δεν υπάρχουν κάποια test. Ή τουλάχιστον δεν υπήρχαν όταν παρουσιάστηκε το 2015 το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

  • val.bouk

    βλέπεις απτην μια το μασταγκ να διαλύεται και να πετάγονται τζάμια παντού και βλέπεις και το βόλβο να μη ραγίζει ούτε λάμπα. το βόλβο όταν σκάει στον τοίχο και κυλάει προς τα πίσω είναι ιδέα μου ή δουλεύει ακόμα το φως του?