Μπορεί μέχρι σήμερα η Ford να μας έχει ανακοινώσει ότι το GT θα έχει 5 modes οδήγησης, να μας έχει δείξει πως λειτουργεί ο ψηφιακός πίνακας οργάνων του, το εκπληκτικό κουτί παραγγελιών του, καθώς επίσης και ότι τα πρώτα αυτοκίνητα που βγήκαν από το εργοστάσιο πήγαν στον πρόεδρο και στον CEO της εταιρίας, δεν ξέραμε, όμως, τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά του. Αυτά μέχρι σήμερα, επειδή η Μπλε Οβάλ εταιρία τα έκανε γνωστά!


Έχουμε και λέμε, ο biturbo 3,5-λίτρων V6 EcoBoost κινητήρας αποδίδει 656 άλογα στις 6.250 σ.α.λ., με την ροπή του να φτάνει τα 745 Nm στις 5.900 σ.α.λ.. Το βάρος του, χωρίς υγρά, ανέρχεται στα 1.385 κιλά, με την τελική ταχύτητα του supercar της Μπλε Οβάλ να αγγίζει τα 347 χλμ/ώρα, καθιστώντας το το ταχύτερο Ford στην ιστορία της μάρκας, χωρίς ωστόσο να μας δίνει νούμερο για το 0-100 χλμ/ώρα.

Ακόμα, η Ford ανακοίνωσε ότι το GT ολοκληρώνει τον γύρο της πίστας Calabogie Motorsports Park στο Καναδά σε 2:09,8, καθιστώντας το πιο γρήγορο από την McLaren 675LT (2:10,8) και την Ferrari 458 Speciale (2:12,9). Δυστυχώς, εμείς ακόμα δεν γνωρίζουμε πόσο γρήγορα το GT είναι από 0 έως 60 μίλια/ώρα (96 χλμ/ώρα).

Δελτίο Τύπου

FORD GT DELIVERS HIGHEST TOP SPEED, FASTEST LAP TIMES ON THE TRACK OF ANY PRODUCTION FORD EVER

  • Assisted by fully active dynamic systems, all-new Ford GT achieves top speed of 216 mph – the highest ever for any Ford production vehicle
  • Strong power-to-weight ratio coupled with the most advanced active suspension system in the segment gives Ford GT the edge in lap times versus the competition
  • Fully active dynamic systems provide optimum downforce, drag and balance at any speed – making the car faster for drivers of all skill levels

DEARBORN, Mich., Jan. 25, 2017 – Delivering the highest output of any EcoBoost® production engine to date, the all-new Ford GT couples its extraordinary power with impressive aerodynamic efficiency and advanced active dynamics to achieve a maximum speed of 216 mph – making it the fastest Ford production vehicle on the track ever.

Capable of an exceptional top speed, Ford’s all-new supercar is designed and optimized for track performance to honor its racing heritage. In 2016 development testing, with all contenders track-prepped with new fluids, fresh tires and optimal suspension settings, in identical conditions and with the same driver behind the wheel, Ford GT bested both the McLaren 675LT and Ferrari 458 Speciale at Calabogie Motorsports Park in Canada.

The numbers speak for themselves:

Ford GT: 2:09.8

McLaren 675LT: 2:10.8

Ferrari 458 Speciale: 2:12.9

SAE-rated at 647 horsepower and with 550 lb.-ft. of torque, Ford’s new high-output 3.5-liter V6 powerplant produces the most horsepower of any EcoBoost production engine ever, making Ford GT the fastest production car ever to wear the Blue Oval badge. The engine’s wide powerband produces 90 percent of its peak torque from 3,500 rpm.

“Our expectation has always been that the EcoBoost V6 would perform exceptionally well in the Ford GT – both in terms of power as well as aerodynamic efficiency,” said Dave Pericak, global director, Ford Performance. “We tested and developed this powertrain through the Daytona Prototype race car that ran in IMSA for two seasons, last season racing with Ford GT. We are extremely pleased with how it performs, both on the track and on the road.”

Ford GT’s dry weight just tops 3,000 pounds, which places the supercar between its two primary competitors, the McLaren 675LT and Ferrari 488. Ford GT’s power-to-weight ratio is 4.72 pounds/horsepower.

“The Ford GT is all about performance,” said Raj Nair, Ford executive vice president, global product development and chief technical officer. “We achieved considerable weight savings with the carbon fiber architecture. We then reinvested some of that savings into where it counts most – performance, specifically, the active dynamics. The result is an even faster car.”

The active dynamics systems – for both suspension and aerodynamics – are designed to make the car perform with optimum downforce, drag and balance at any speed, creating a faster setup regardless of driver skill level.

Ford GT, with no excuses to give, has proven itself time and again, racing to class wins at Le Mans and numerous other tracks in both IMSA and WEC last season. The production Ford GT shares a great deal with the high-performance track version, with advanced aero and suspension features added that take it to another level.

  • mixalhs7

    Απογοητευτικα specs με βάση την τιμή της ειδικά όταν ο ανταγωνισμός σε λίγο καιρό θα είναι πάνω από 700 άλογα με πολύ λιγότερα λεφτά.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Και το αστείο είναι ότι η καινούργια Shelby GT500 θα είναι πιο δυνατή και θα έχει το ένα τρίτο της τιμής.

    • mixalhs7

      Supercar perfomance με κουστούμι hypercar και τιμή aventandor δεν το βρίσκω τόσο καλή ιδέα.
      Αναρωτιέμαι αν θα γινόταν ποτέ sold out αν όλοι οι υποψήφιοι αγοραστές ήξεραν εξαρχής τα specs του.
      Δεν θα μάθουμε ποτέ!

    • LEO

      Σε καποιο βιντεο που μιλουσε ο shmee ελεγε οτι πρεπει να δωσει τα μισα χρηματα μπροστα για να κλειδωσει η παραγγελια και να το παρει σε 2 χρονια. Οποτε μαλλον καποιοι θα κανουν πισω.

    • Mika

      Αυτος ειχε επιλεγει για αγοραστης αρχικα, ετσι δεν ειναι??Λες να κανει πισω?
      Εδειξε πως το θελει πολυ..

    • mixalhs7

      Να παρουν λεφτά πίσω το αποκλείω, ίσως κάποιοι να πουλήσουν το slot αν δεν δεσμεύονται από το συμβόλαιο που έχουν υπογράψει με την εταιρεία.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Για μένα δεν είναι τόσο τα άλογα αλλά αυτός ο V6 μου κάθεται στον λαιμό.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Για μένα δεν είναι τόσο τα άλογα αλλά αυτός ο V6 μου κάθεται στον λαιμό.

    • zet125

      Τα ειπες ολα στην πρωτη σου προταση!!!!

      Υ.Γ τωρα που το το σκευτομαι η aventandor ειναι μια κατηγορια μονης της!!Την ποθω τα μαλα!!!

    • edurakias

      Pio dinati sigoura pio grigori diskola omos..

    • το παιρνεις ομως μονο για τα αλογα του ????

    • mixalhs7

      Δεν το παίρνεις γιατί είναι ελλιπές πακέτο.
      Σκέψου πως δεν ήταν limited ποιος θα έδινε 400χιλ για κάτι λίγο καλύτερο από 488 & 650S ??

    • θα το επαιρνε καποιος για να διαφερει απο τους υπολοιπους…..
      ειναι περιεργα ατομα οι φραγκατοι !!!
      εγω προσωπικα δεν θα το επαιρνα…γιατι σκεφτομαι σαν φτωχαδακι………

    • mixalhs7

      Σίγουρα είναι ότι πιο όμορφο έχει βγει την τελευταία 3ετια αλλά….

    • sergio360

      458.Η 488 ειναι πιο γρηγορη απο την 675LT και πιθανοτατα στο ιδιο δευτερολεπτο με το Ford GT.

    • Nikos Papas
    • sergio360

      Αλλο πιστα αλλο ευθεια.Ξεχωριστε τα στο μυαλο σας.

    • Nikos Papas

      Διευκρινίζουμε λοιπόν ότι αναφερόμαστε σε πίστα και όχι σε ευθεία….και παραθέτω όπως τα γράφεις :”…Η 488 είναι πιο γρήγορη από την 675LT…”…..και δόξα το Θεό 41 ετών έφτασα το μυαλό μου ξέρει να ξεχωρίζει. Αν ήταν να μαντεύουμε τι θέλει να πει ο καθένας εδώ μέσα….

    • sergio360

      Αν ειναι να παιρνεις τετοια αμαξια για ευθεια,μαλλον λαθος αμαξι παιρνεις ;-) Ποτε και κανενας δεν καταλαβε τι πραγματικα καβαλαει αν εχει Ferrari κλπ αμα δεν πηγε πιστα.Γι’αυτο φτιαχτηκαν,ασχετα που ειναι και ρουκετες στην ευθεια και πλεον προσφερουν και καθημερινες ανεσεις.

    • Nikos Papas

      Και πόσοι είναι ικανοί να το οδηγήσουν σε πίστα ? Να το οδηγήσουν στο όριο όμως όπως αξίζει για να φανούν οι πραγματικές του δυνατότητες;; Από τους 100 που θα το πάρουν 3 το πολύ 4. Γι’ αυτό λοιπόν η ευθεία είναι ο διακαής πόθος των απανταχού μελλοντικών αγοραστών τέτοιων αυτοκινήτων. Χωρίς να αναφέρω και τον πραγματικό σκοπό που είναι η λεζάντα στο ωραίο φύλο.Οπότε το να συγκρίνουμε εμείς τις δυνατότητες τέτοιων τεράτων σε πίστα είναι κάτι που από τους 100, 3-4 που τις γνωρίζουν πραγματικά θα μας δώσουν ακριβή εικόνα.

    • sergio360

      Σκεψου τοτε αυτοι οι ”ασχετοι” να προσπαθησουν να τα τρεξουν σε δρομο με κανονικη κυκλοφορια.Το να μπεις σε πιστα δεν ειναι ταυτοσημο με το να κανεις time attack.Ολοι νομιζετε οτι μολις μπειτε θα κανετε lap record.Καμια σχεση απολυτως!Σιγα σιγα μαθαινεις το αμαξι σου και βελτιωνεσαι.Η ευθεια ειναι για τους κουλους και τους παππουδες.Αλλωστε ανετα το πανε ολοι εκει.ΑΝ παρεις τετοιο αμαξι για λεζαντα τοτε δεν εισαι αξιος να το εχεις._

    • Nikos Papas

      Ο καθένας που έχει χρήματα φίλε μου είναι δικαίωμά του να πάρει ότι θέλει και να το κάνει ότι θέλει. Ποιος είσαι εσύ και εγώ που θα τους πούμε αν το βάλουν σε πίστα ή αν θα τρέχουν στην ευθεία ? Αν θα το πάρει να το παίζει μάγκας στις γυναίκες ή αν θα το πάρει να το λυσσάει στην πίστα ? Δικαίωμά του. Ούτε εσύ ούτε κανείς δεν έχει δικαίωμα να κρίνει ποιος είναι άξιος ή όχι να κατέχει ένα τέτοιο υπεραυτοκίνητο. Τα υπόλοιπα είναι κακίες και η κλασική ζήλια του νεοέλληνα της πασίγνωστης ιδεολογίας : ψόφησε η κατσίκα μου ? Να ψοφήσει ο γείτονας να του πάρω την δική του.

    • sergio360

      Δεν ξερω πιανου κατσικα ψωφησε αλλα οι περισσοτεροι που εχουν τετοια αμαξια μπαινουν πιστα και συνηθως οι ασχετοι τα εχουν μονο για μπουζουκια.

    • Nikos Papas

      Ο καθένας που έχει χρήματα φίλε μου είναι δικαίωμά του να πάρει ότι θέλει και να το κάνει ότι θέλει. Ποιος είσαι εσύ και εγώ που θα τους πούμε αν το βάλουν σε πίστα ή αν θα τρέχουν στην ευθεία ? Αν θα το πάρει να το παίζει μάγκας στις γυναίκες ή αν θα το πάρει να το λυσσάει στην πίστα ? Δικαίωμά του. Ούτε εσύ ούτε κανείς δεν έχει δικαίωμα να κρίνει ποιος είναι άξιος ή όχι να κατέχει ένα τέτοιο υπεραυτοκίνητο. Τα υπόλοιπα είναι κακίες και η κλασική ζήλια του νεοέλληνα της πασίγνωστης ιδεολογίας : ψόφησε η κατσίκα μου ? Να ψοφήσει ο γείτονας να του πάρω την δική του.

    • Nikos Papas
    • mixalhs7

      Δεν το έχω δει πουθενά αυτό. Το αντίθετο θα έλεγα!
      Επισης έχω την εντύπωση πως το Ford έχει περισσότερη κάθετη δύναμη απ τα αλλά δυο που σημαίνει καλύτερους χρόνους στην πίστα, γι αυτό και το περιέγραψα με τον όρο ”κουστούμι hypercar”

    • sergio360

      Στο autocar που τα μετρησαν,ιδιο χρονο εκαναν σε πιστα.

  • LEO

    Αυτό το αυτοκίνητο επρεπε να βγει πριν 3 χρόνια.

    Θα τρωει ξύλο απο όλα όταν με το καλό ξεκινήσουν οι παραδόσεις.

  • Mika

    Νομιζω μ αυτα τα νουμερα, αυτοκινητα οπως η 488 κι η 675LT το εχουν απο κοντα,η και μπροστα το Ford GT (που να βγει κι η 720S), και κοστιζουν πολυ λιγοτερο,αλλα μαλλον αυτο δεν θα εχει καμια σημασια στους μελλοντικους ιδιοκτητες του..
    Αυτο που ισως θα πρεπει να προβληματισει,ειναι η υπερβολικη του καταναλωση, οπως ειχα διαβασει, χειροτερη απο μιας Viper, που της δινει πολυ περιορισμενη αυτονομια…Bολτα και βυτιο, θα ειναι….!!!

    • Anestis Genk

      Με τόσος ντόρος που έχει γίνει για το exclusivity, σχεδόν όλα τα αμάξια θα μαζεύουν σκόνη.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Αναμενόμενα καυτά τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, και σε συνδυασμό με τη σούπερ σχεδίαση, το νέο Ford GT δείχνει τα δόντια του στα άλλα supercars… περιμένουμε και το 0-100! λογικά παίζει να το κάνει σε περίπου 3 δλ.

  • gv

    οταν μετρας τους ρυπους ακομη και στη ναυαρχιδα των supercars σου αυτα παθαινεις..
    θα συνεβαινε κατι δηλαδη ηλιθια ford αν εβαζες τον 5λίτρο με 800 αλογα ξερω γω!
    φαε ξυλο τωρα σχεδον απο ολους στα χαρτια και τις εντυπωσεις..
    ισως στη πραξη να κερδισει μερικες μαχες αλλα οταν εμεις περιμεναμε τουλαχιστον 700 αλογα τις εντυπωσεις τις εχασε..

  • manowar

    Να πω την αληθεια καλο φαινεται αλλα το gt40 ποτε δεν με εντυπωσιαζε

  • edurakias

    To perimena pio elafri kai pio dinato en pasi periptosi an kanei pio grigoro lap apo mia LT675 dixnei oti exei poly texnologia pano tou

  • Akis-F1 FAN

    Να πω την αλήθεια έχει γίνει τόσος ντόρος με αυτό τα αμάξι αλλά είναι κυρίως φούσκα….απλώς και μόνο επειδή είναι απόγονος ενός θρύλου. Σε specs ανταγωνίζεται αυτά που υπάρχουν τώρα στην αγορά και κοστίζει διπλάσια …όταν βγει θα τρώει ξύλο σχεδόν από τα πάντα. Εμφανισιακά ντάξει γούστα είναι αυτά αλλά δεν είναι και τίποτα πανέμορφο.

    Υ.Γ. Θυμάμαι η ford δήλωνε ότι όταν βγει θα έχει το καλύτερο power to weight ratio απ ότι κυκλοφορεί…..αλλά τελικά μπαρούφες ήταν και αυτό.

  • Akis-F1 FAN

    Να πω την αλήθεια έχει γίνει τόσος ντόρος με αυτό τα αμάξι αλλά είναι κυρίως φούσκα….απλώς και μόνο επειδή είναι απόγονος ενός θρύλου. Σε specs ανταγωνίζεται αυτά που υπάρχουν τώρα στην αγορά και κοστίζει διπλάσια …όταν βγει θα τρώει ξύλο σχεδόν από τα πάντα. Εμφανισιακά ντάξει γούστα είναι αυτά αλλά δεν είναι και τίποτα πανέμορφο.

    Υ.Γ. Θυμάμαι η ford δήλωνε ότι όταν βγει θα έχει το καλύτερο power to weight ratio απ ότι κυκλοφορεί…..αλλά τελικά μπαρούφες ήταν και αυτό.