ford-gt-4

Μετά από σχεδόν 2 χρόνια αναμονής, η ώρα της κυκλοφορίας του νέου Ford GT επιτέλους πλησιάζει. Όσο συμβαίνει αυτό, η Ford μας δίνει όλο και περισσότερες πληροφορίες για το supercar της, με τις τελευταίες να μας ενημερώνουν σχετικά με τις διαθέσιμες ρυθμίσεις του αυτοκινήτου, ανάλογα με τα κέφια και το περιβάλλον οδήγησης. Αυτά τα driving modes λοιπόν δεν θα είναι ούτε ένα, ούτε δύο αλλά πέντε! Ας δούμε λοιπόν τι περιλαμβάνει και για ποιες συνθήκες ενδείκνυται το καθένα:

Wet: Ρύθμιση που προσανατολίζεται στην οδήγηση σε βρεγμένο οδόστρωμα, κάνοντας την απόκριση στο γκάζι λιγότερο άμεση και “μαλακώνει” τις αναρτήσεις στο μέγιστο. Όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας δουλεύουν υπερωρίες.

Normal: Επαναφέρει τις ρυθμίσεις στις προεπιλογές πλην της ανάρτησης που παραμένει ίδια με την επιλογή Wet.

Sport: Εδώ τα πράγματα γίνονται αρκετά πιο ενδιαφέροντα, με την ανάρτηση να σκληραίνει, το turbo-lag του 3,5-λιτρου twin turbo V6 να ενεργοποιείται και τις αλλαγές στις ταχύτητες να γίνονται πιο γρήγορα.

Track mode: Αυτή η ρύθμιση είναι παρόμοια με την αντίστοιχη της McLaren P1, με τις αναρτήσεις να χαμηλώνουν κατά 50 χιλιοστά και την πίσω αεροτομή να “σηκώνεται” για ευστάθεια αλλά και για να λειτουργήσει και ως “αερόφρενο”.

Τελευταία επιλογή για τις ρυθμίσεις είναι το Vmax. Εδώ οι ρυθμίσεις της ανάρτησης είναι ίδιες με το track mode, αλλά οι μπροστινές εισαγωγές ανοίγουν εντελώς και η πίσω αεροτομή χαμηλώνει. Με αυτή τη ρύθμιση ενεργοποιημένη, το GT είναι σε θέση να πιάσει ταχύτητες άνω των 320 χλμ/ώρα.