Επιθεώρηση κατά μήκος των έργων και των σηράγγων που πραγματοποιούνται στον αυτοκινητόδρομο Αθηνών – Θεσσαλονίκης στα Τέμπη, πραγματοποίησε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, σήμερα, Πέμπτη, το μεσημέρι.

Ο υπουργός, μετά το τέλος της επίσκεψης του και της ενημέρωσης για την πορεία των έργων, δήλωσε πως πρόκειται για τη μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων, η οποία έχει ολοκληρωθεί, τονίζοντας πως γίνεται προσπάθεια στο τέλος του Μαρτίου να έχουν δοθεί στην κυκλοφορία.

Παρακολουθήσαμε τη μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων να έχει ολοκληρωθεί. Γίνεται προσπάθεια και πιστεύω πως θα τα καταφέρουμε στο τέλος Μαρτίου να έχουν τελειώσει και υπολειπόμενες εργασίες, ώστε να ολοκληρωθεί το όνειρο που είχαν οι παππούδες μας και οι γονείς μας,

είπε μεταξύ άλλων ο κ. Σπίρτζης. Σε ερώτηση σχετικά με δημοσιεύματα που αναφέρουν πως δόθηκαν περισσότερα χρήματα ως πριμ επιτάχυνσης, ώστε το έργο να είναι έτοιμο μέχρι τον Μάρτιο, ο κ. υπουργός είπε πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο, τονίζοντας πως η συμφωνία που έγινε δεν περιλαμβάνει ούτε ένα ευρώ πριμ επιτάχυνσης.

Ζητήθηκαν 12 εκατομμύρια ευρώ για πριμ επιτάχυνσης. Όμως η συμφωνία που έχουμε κάνει δεν περιλαμβάνει ούτε ένα ευρώ. Το έργο είχε προχωρήσει τόσο πολύ και δεν υπήρχε η ανάγκη να δοθεί πριμ επιτάχυνσης, παρά τις απαιτήσεις των εργοληπτών,

είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Τέλος, ο κ. Σπίρτζης, αναφερόμενος στο θέμα των διοδίων στα Τέμπη, αλλά και σε άλλα σημεία του αυτοκινητόδρομου Αθηνών – Θεσσαλονίκης, εξήγησε πως θα γίνουν οι σταθμοί των διοδίων που είχαν προβλεφτεί στις αρχικές συμβάσεις, επισημαίνοντας βέβαια, πως στόχος του υπουργείου είναι “στις αρχές του 2018 να μην υπάρχουν πουθενά μετωπικά διόδια και να υπάρχει το αναλογικό σύστημα διοδίων“.

  • Giannisk

    Με την βενζίνη στο 1,5€ και τις φημες ότι τα διόδια θα είναι παρόμοια με αυτά της γεφυρας Ριου-Αντιρρίου, να την χαιρεστε την συραγγα σας.

    • ak156

      Ακριβως!! Θες ηδη Αθηνα θεσσαλονικη 50 ευρω μονο διοδια…προσωπικα δεν παιζει να πληρωσω κιαλλα για να περασω απο τις σήραγγες…οσο κιαν ελαχιστοποιουν το χρονο του ταξιδιου.

  • ωραια πραματα..θα την εγκαινιασουμε με ενα μπλοκο των αγροτων !!! :-P

    παντως με αυτα τα πριμ επιταχυνσης…καταλαβαινεις ποσο αργα οι εργολαβοι κατασκευαζουν τα δημοσια εργα !!!

    υ.γ παντως χαλαρα το αθηνα θεσσαλονικη θα πεσει ενα 20 λεπτο !!!

    • Mrdesperado32

      Το καλο ειναι οτι τρικαλα θεσσαλονικη θα ναι σκαρτες 2 ωρες νορμαλ οδηγησης…επιτελους

    • Mpekas2000

      katalavenis posous tropous exi o ergolavos na ta troi…..

  • ak156

    Πριμ επιταχυνσης ποιος θα εδινε;;;…το δημοσιο;
    Και μια γενικη ερωτηση…Δημοσιο ειναι το εργο; ή Ιδωτικο;

    • Giannisk

      Κοινοπραξία.

    • Φωτόνιον

      Μα γιατί ρωτάς τέτοια πράγαμτα φίλε μου;
      Δεν έμαθες ακόμα ότι τα έργα ‘κοινοπραξίας’ τα πληρώνουμε στο ακέραιο εμείς και τα εκμεταλλεύονται ‘εταιρίες’? Να σου θυμίσω το σπατόσημο που πληρώναμε (και πληρώνουμε…) για το σούπερ γουάου αεροδρόμιο Αθηνών και η εκμετάλλευση έγινε απ τη Hochtief που χρωστάει 500 μύρια στο δημόσιο;;; Όπου μυρίζει αίμα, οι ύαινες κάνουν κύκλους, σιγά μη γλυτώσει το οποιοδήποτε έργο…
      Α! Μιας και αναφερόμουν σε αεροδρόμια, πάντα μου έκανε εντύπωση πως και ξέφυγε απ το μεγάλο ξεπούλημα στους γερμανούς το (χρυσοφόρο) αεροδρόμιο Ηρακλείου. Και μετά διαβάζω ότι θα πληρώσουμε (όλοι μαζί) την ανέγερση νέου αεροδρομίου στο Καστέλλι το οποιό (έτσι μια σκέψη αδέσποτη) φαντάζομαι θα περάσει μόλις φτιαχτεί στο ‘management’ (όπως λέμε και στο χωριό μου) της Fraport….
      Μια ζωή γκαρσονάκια των ‘φίλων’ και ‘συμμάχων’ μας…
      Να μην αρχίσω για τους λιγνίτες της ΔΕΗ τί γίνεται….
      Η παρακμή μας (πρωτίστως αξιακή και ηθική και μετά οικονομική) δεν έχει τέλος…

    • Anestis Genk

      Εν αρχή είναι οι ψευδαισθήσεις, αυτό κρατά τους ανθρώπους διαιρεμένους και άρα παρτάκηδες

    • spookiewon

      Το ΔΑΑ είναι ιδιοκτησίας του Καναδέζικου PSP Investments ταμείου(40%) και κατά (55%) του ελληνικού δημοσίου. Η ισπανικών συμφερόντων(και ουχί γερμανικών) hochtief έχει πουλήσει τη συμμετοχή της εδώ και 3 χρόνια, απλώς η μπούρδα των συντακτών του πρώτου θέματος, έγινε γεγονός. Με βάση το ROI, είναι η πιο συμφέρουσα επένδυση που έχει κάνει ο ελληνας φορολογούμενος σε ολόκληρη την μεταπολίτευση, με ποιά κριτήρια την αξιολογούν σαν κακή κάποιοι είναι μυστήριο για μένα.Θα ήταν ευχής έργο να γίνει έτσι και στο Καστέλλι.

      Ισως το πρόβλημα να μην αξιακό ή ηθικό, αλλά βαθιάς άγνοιας και ιδεοληψίας. Οταν αναγνωριστεί αυτή θα προχωρήσουμε παρακάτω.

    • Φωτόνιον

      Απ ότι ξέρω η Hochtief είναι γερμανική κι όχι ισπανική. Εκτός αν το Essen είναι στην Ισπανία. Στην ιστοσελίδα της η Hochtief γερμανικά μιλάει, όχι ισπανικά. Και τα χρέη της κανείς δεν τα διέψευσε (ούτε τα πλήρωσε φαντάζομαι).Τέλος πάντων το θέμα μας δεν είναι η Hochtief, αλλά ούτε κι η Fraport (μη μου πεις τώρα ότι η Fraport δεν είναι γερμανική) που πήρε άλλα 14 αεροδρόμια. Στη τελική τη δουλειά τους κάνουν αυτοί…
      Το θέμα είναι ότι (χρυσό)πληρώσαμε ένα αεροδρόμιο που θα μπορούσε να είναι πύλη για την Ασία/Μέση Ανατολή και να αποτελεί ‘σταθμό’ για τους Ινδούς/Κινέζους/Ιάπωνες/Καταριανούς κοκ που πετάνε απ τα μέρη τους για Ευρώπη. Αντ’ αυτού το προτιμητέο αεροδρόμιο είναι το Ατατούρκ με τα ανάλογα κέρδη. Κι εγώ σου λέω είμαι άσχετος και ιδεοληπτικός που θέλω τα κέρδη από δημόσιες επενδύσεις να τα καρπώνεται το δημόσιο και να χρηματοδοτεί παιδεία/υγεία. Γιατί δεν γίναμε ποτέ ο κόμβος που (γεωγραφικά) θα μπορούσαμε να γίνουμε (με τεράστια κέρδη απ την μεγάλη μετακίνηση Ινδών/Κινέζων κυρίως); Μπορούμε να μάθουμε ποιος όρισε το κόστος παραμονής αεροσκάφους στο ΔΑΑ, ποιος το ορίζει τώρα και πώς αυτό συγκρίνεται π.χ. με το Ατατούρκ (κι αν έχουνε μεγάλη διαφορά από πού έρχεται)? Γιατί παραμένει το ΔΑΑ τόσο εσωστρεφές; Γιατί δεν έχουμε δει να προσγειώνεται κανένα Α380 ή κανένα dreamliner?

    • spookiewon

      Απτό ίδιο site, http://www.hochtief.com/hochtief_en/782.jhtml στο shareholder structure υπάρχει ένα 71.72% για την ACS(Actividades de Construcción y Servicios S.A., Madrid). Το παράδειγμα με το Εσσεν είναι προβληματικό, είναι σαν να λές ότι ο ΟΤΕ βρίσκεται στην Αθήνα άρα ανήκει σε Ελληνες. Τα χρέη της τα έχει διαψεύσει η ίδια και φυσικά το ΔΑΑ, μεγαλομέτοχος του οποίου είναι το δημόσιο. Εδώ η επίσημη ανακοίνωση https://www.aia.gr/el/company-and-business/press-and-Media/press-office/press-releases/daa-or8h-enhmerwsh-se-synexeia-dhmosieymatwn-gia-fpa . Το ότι χρυσοπληρώσαμε το αεροδρόμιο είναι περιεργος ισχυρισμός, ο διαγωνισμός παραχώρησης το μακρινό 1992 ήταν μειοδοτικός, ήτοι δεν βρέθηκε κανείς αλλος να δώσει λιγότερα, αρα ποθεν προκύπτει το χρυσοπλήρωμα? Το αεροδρόμιο έχει 20εκ.+ επισκέπτες το χρόνο(αριθμός ρεκόρ), και εσωστρεφές δεν το λές με τίποτα. Η σύγκριση με Ατατούρκ είναι αδόκιμη λόγω μεγέθους εσωτερικής αγοράς γείτονος και υπαρξης της Turkish Airlines η οποία για να αναπτύξει αυτή την πραγματικά ισχυρή παρούσια επιδοτήθηκε επι σειρά ετών, σε αντίθεση με Ολυμπιακή που δημιούργησε μια γενια 45αρηδων συνταξιούχων. Το ΔΑΑ μπορεί να μην είναι τέλειο αλλά είναι πραγματικά μια λαμπερή εξαίρεση, στις καταστροφικές δημόσιες δαπάνες της τελευταίας 30ετίας, είναι κρίμα να το απαξιώνετε. Μόνο απο μερίσματα έχει επιστρέψει πίσω στους φορολογούμενος περί τα 1.5 δίς, χωρίς να υπολογίζω την αυξημένη οικονομική δραστηριότητα που επέφερε. Οσον αφορά τα κέρδη που θα επενδυθούν υγεία/παιδεία, μειδιάζω λίγο, το ελληνικό δημόσιο υπάρχει μόνο για να το πληρώνουμε και τα έσοδα του τα μοιράζονται μόνο οι μαφίες που το διοικούν.

    • Φωτόνιον

      Συμφωνώ απόλυτα με την προβληματικότατη διαχείριση της Ολυμπιακής και τους 45άρηδες συνταξιούχους. Μας κατέστρεψαν αυτές οι πρακτικές (τα ίδια και στον ΟΤΕ και στη ΔΕΗ φυσικά). Σχετικά με σύνθεση των μετόχων του ΔΑΑ διάβασα ότι η AviAlliance GmbH έχει ένα ποσοστό κοντά στο 40% μαζί με την AviAlliance Capital GmbH που είναι η παλιά Hochtief Ariport. Και δεν τα λέω εγώ τα λέει η ίδια η εταιρία στο site της, όπως επίσης λέει ότι -currently- έχει συμφέροντα στο αερόδρομιο Αθηνών.
      http://www.avialliance.com/avia_en/1.jhtml
      Το ελληνικό δημόσιο κατέχει 25% και το άλλο 30% είναι στο ΤΑΙΠΕΔ (ξέρουμε τι σημαίνει αυτό, τώρα που ψάχνει που θα το σπρώξει).
      Κοίτα, δεν θέλω καθόλου να απαξιώσω το ΔΑΑ. Είναι ένα μεγάλο έργο και σίγουρα θα μπορούσε να αποδίδει καλύτερα, όχι όμως ότι πάει και άσχημα. Σε σχέση με τις ‘επενδύσεις’ του ελλ. δημοσίου που ήταν δρόμοι και τίποτε άλλο, το αεροδρόμιο είναι ίσως η μόνη (άντε απ τις ελάχιστες) πλουτοπαραγωγικές επενδύσεις. Η λέξη δρόμος και επένδυση στην ίδια πρόταση είναι νομίζω ελληνική πατέντα. Απλά δεν θέλω να πληρώνω επενδύσεις και να καρπώνονται τα ωφέλη άλλοι. Και δεν θέλω να επαναληφθεί το ίδιο και στο Καστέλλι. Να πληρώσουμε ένα ωραίο και καλό νέο αεροδρόμιο και να έρθει η Fraport (ή η κάθε Fraport, δε με νοιάζει ποιος είναι) να το πάρει κοψοχρονιά μέσω του ΤΑΙΠΕΔ. Όπως δεν θέλω να πουλήσουμε και τους λιγνίτες μας και τα νερά μας.
      Δυστυχώς αποτέλεσμα της καταστροφικής διαχείρισης του δημόσιου πλούτου που έγινε απ το ίδιο το (σωστά λες μαφιόζικο) δημόσιο είναι να φτάσουμε εδώ που φτάσαμε και να ξεπουλιώμαστε. Όπως είπες οι 45άρηδες συνταξιούχοι της Ολυμπιακής τα λένε όλα. Απ την άλλη είχες μια Τουρκία -συμφωνώ- με ενισχυμένη την Turkish Airlines να έχει όραμα (αυτό που λείπει σε εμάς) και να κάνει μεγάλα ανοίγματα με μεγάλα κέρδη. Δυστυχώς εάν δεν αλλάξει η δομή και η ποιότητα του δημοσίου δε νομίζω να δούμε αλλαγή πορείας και θα συνεχίσουμε να πουλάμε ασημικά για να διορίζουμε ημετέρους (το μεγάλο ελληνικό έγκλημα).

    • spookiewon

      Η ιστοσελίδα ορθώς απεικονίζει ότι μια (πρωην) θυγατρική της Hochtief διαχείριζεται το ΔΑΑ, μια θυγατρική που πουλήθηκε στους Καναδούς το 2013. Η είδηση πώλησης https://www.bloomberg.com/news/articles/2013-05-07/hochtief-sells-airports-unit-to-psp-investments-for-2-billion και το annual report του ταμείου http://www.investpsp.com/pdf/PSP-AR-2014-complete.pdf, σελίδα 12 κάτω απο “Enhancing the portfolio”. Αυτό δεν αλλάζει ότι η μητρική Hochtief είναι ιδιοκτησίας Ισπανών απο το 2011(τουλάχιστον). Η παρατήρηση για το ΤΑΙΠΕΔ είναι σωστή, όντως έχει πλεον το 30%. Γενικά πάντως τα αεροδρόμια που παραχωρήθηκαν σε Fraport δεν ήταν ούτε καλά, ούτε νεα(πλην ίσως CHQ που όμως η ανακαίνιση δεν πληρώθηκε απο τον Ελληνα φορολογούμενο, αλλά απο το ΕΣΠΑ και SKG με αστερίσκους βέβαια), η σύμβαση ειναι συζήτησιμη αλλά όχι καθαρά αρνητική(π.χ ΟΠΑΠ). Διαφωνώ σε κάποια που λές, συμφωνώ σε άλλα πάντως σίγουρα δεν θεωρώ ότι έχασα τον χρόνο μου(και σε ευχαριστώ για αυτο) σε αυτή την συζήτηση που ήταν διαφωτιστική. Αυτού του είδους τις αντιπαραθέσεις, οπου αυτοί που συζητάνε ξοδεύουν χρόνο για την αναζήτηση της αλήθειας, χρειάζομαστε για προχωρήσουμε μπροστά και όχι τα συνθήματα της πλειοψηφίας των κομμάτικών.

    • Φωτόνιον

      Σωστός, κι εγώ δεν το βλέπω σαν αντιπαράθεση, αλλά σαν ‘ξετύλιγμα του κουβαριού’ μέχρι να φτάσουμε στην αλήθεια, έστω και στον λίγο χρόνο/χώρο που διαθέτουμε στα σχόλια του άρθρου. Κι έμαθα και χρήσιμα πράγματα που αγνοούσα. Κι απ τη μεριά μου λοιπόν ένα ευχαριστώ! Η κουβέντα αυτή ήταν πρώτης τάξεως ‘primer’ να ψάξω και κάποια άλλα πράγματα (στο μέτρο που μπορώ), οπότε κάποια στιγμή θα επανέλθουμε :-)
      …μόνο που ανέφερες τον ΟΠΑΠ και μου ήρθε το αίμα στο κεφάλι :-) (έγκλημα μεγάλο). Πάω για τα υπογλώσσια.
      Και χίλια like για την τελευταία πρότασή σου φυσικά!

    • Φωτόνιον

      Απ ότι ξέρω η Hochtief είναι γερμανική κι όχι ισπανική. Εκτός αν το Essen είναι στην Ισπανία. Στην ιστοσελίδα της η Hochtief γερμανικά μιλάει, όχι ισπανικά. Και τα χρέη της κανείς δεν τα διέψευσε (ούτε τα πλήρωσε φαντάζομαι).Τέλος πάντων το θέμα μας δεν είναι η Hochtief, αλλά ούτε κι η Fraport (μη μου πεις τώρα ότι η Fraport δεν είναι γερμανική) που πήρε άλλα 14 αεροδρόμια. Στη τελική τη δουλειά τους κάνουν αυτοί…
      Το θέμα είναι ότι (χρυσό)πληρώσαμε ένα αεροδρόμιο που θα μπορούσε να είναι πύλη για την Ασία/Μέση Ανατολή και να αποτελεί ‘σταθμό’ για τους Ινδούς/Κινέζους/Ιάπωνες/Καταριανούς κοκ που πετάνε απ τα μέρη τους για Ευρώπη. Αντ’ αυτού το προτιμητέο αεροδρόμιο είναι το Ατατούρκ με τα ανάλογα κέρδη. Κι εγώ σου λέω είμαι άσχετος και ιδεοληπτικός που θέλω τα κέρδη από δημόσιες επενδύσεις να τα καρπώνεται το δημόσιο και να χρηματοδοτεί παιδεία/υγεία. Γιατί δεν γίναμε ποτέ ο κόμβος που (γεωγραφικά) θα μπορούσαμε να γίνουμε (με τεράστια κέρδη απ την μεγάλη μετακίνηση Ινδών/Κινέζων κυρίως); Μπορούμε να μάθουμε ποιος όρισε το κόστος παραμονής αεροσκάφους στο ΔΑΑ, ποιος το ορίζει τώρα και πώς αυτό συγκρίνεται π.χ. με το Ατατούρκ (κι αν έχουνε μεγάλη διαφορά από πού έρχεται)? Γιατί παραμένει το ΔΑΑ τόσο εσωστρεφές; Γιατί δεν έχουμε δει να προσγειώνεται κανένα Α380 ή κανένα dreamliner?

    • spookiewon

      Το ΔΑΑ είναι ιδιοκτησίας του Καναδέζικου PSP Investments ταμείου(40%) και κατά (55%) του ελληνικού δημοσίου. Η ισπανικών συμφερόντων(και ουχί γερμανικών) hochtief έχει πουλήσει τη συμμετοχή της εδώ και 3 χρόνια, απλώς η μπούρδα των συντακτών του πρώτου θέματος, έγινε γεγονός. Με βάση το ROI, είναι η πιο συμφέρουσα επένδυση που έχει κάνει ο ελληνας φορολογούμενος σε ολόκληρη την μεταπολίτευση, με ποιά κριτήρια την αξιολογούν σαν κακή κάποιοι είναι μυστήριο για μένα.Θα ήταν ευχής έργο να γίνει έτσι και στο Καστέλλι.

      Ισως το πρόβλημα να μην αξιακό ή ηθικό, αλλά βαθιάς άγνοιας και ιδεοληψίας. Οταν αναγνωριστεί αυτή θα προχωρήσουμε παρακάτω.

  • JohnnyXP64

    με τετοιους τιτλους “μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων” γελαω…. κανονικα επρεπε να λεει η “ακριβότερη και η ποιο καθυστερημενη στον ΚΟΣΜΟ!”

  • Fotis
  • Mika

    Τελικα, και μ αυτο, ποσα θα γινουν τα διοδια Αθηνα Θεσσαλονικη??Τελευταια φορα που τα ειχα κανει, ειχα μετρησει 12 νομιζω???? Ειδικα μετα τη Λαμια,ειχε γινει χτικιο, καθε 15 λεπτα σταματαγες για διοδια!!!!
    :-(

  • SEB

    Το χειρότερο κομμάτι είναι στο κάστρο του Πλαταμώνα. Βέβαια στα Τέμπη έχει γίνει και το πιο φρικτό ατύχημα όλων των εποχών αλλά γενικά οδηγούνται ευχάριστα. Εκεί που χάνεις πάρα πολύ χρόνο είναι το κομμάτι Πυργετός μέχρι διόδια πριν το Λιτόχωρο

    • sergio360

      Αμα δεν εχει κινηση,το καλυτερο κομματι ειναι αυτο που λες μαζι με τα Τεμπη απο ολη την εθνικη οδο…

    • SEB

      Χωρίς κίνηση ΝΑΙ !!!!

    • Stelios

      Βλέπω να χρησιμοποιούμε πάλι μόνο το κομμάτι αυτό προκειμένου να αποφεύγουμε την σήραγγα και τα διόδια της..

    • SEB

      Οι νταλίκες να δεις !!

    • Giannisk

      Θα έχει διόδια και στο παλιό κομμάτι. Έτσι έυκολα νομίζεις θα ξέφευγες?

    • Stelios

      Ειμαστε περικυκλωμενοι!?

  • mixalhs7

    Τι κρίμα για τους Ελληνες εργολάβους/πολιτικούς να μην ανήκει στην Ελληνική επικράτεια η.. Σαρδηνία.
    Χρυσές δουλειές θα έκαναν :P

  • Anestis Genk

    Οι αυτοκινητόδρομοι έχουν νόημα πλέον μόνο για νταλίκες που κι αυτές ίσως να μην τις χρησιμοποιούν. Το αεροπλάνο πλέον είναι σε ανταγωνιστική τιμή με το αμάξι.

    • ανταγωνιστικο ειναι το αεροπλανο μονο αν μετακινηθεις μονος σου !!!

    • ανταγωνιστικο ειναι το αεροπλανο μονο αν μετακινηθεις μονος σου !!!

  • Mikoyan Gurevic

    Πληρώστε τώρα 10 ευρώ για να την “χαρείτε”.

    Ευχαριστώ δεν θα πάρω, δεν θα πληρώνω τα λαμόγια τύπου Μπόμπολα για έργα που χρηματοδοτήθηκαν από την Ε.Ε. για να γίνονται αυτοί και οι αυλικοί τους πλούσιοι. Υπάρχουν και εναλλακτικοί που με το κόστος των διοδίων φθηνότερα σου βγαίνει.

    Να ήταν ΤΕΟ να πληρώναμε ευχαρίστως.

    Όχι άλλα φράγκα για να πλουτίζουν οι ιδιώτες μεγαλοκαρχαρίες.

    • συμφωνω γιαυτα που λες για μπομπολα…….αλλα αμα περνας μια φορα στο τοσο….αξιζει να ριψοκινδυνευσεις τη ζωη σου γιαυτα τα 10 ευρω ????
      οκ…αν το κανεις καθε μερα το σεβομαι…..αλλα για την μια φορα……ντεφι να γινει ! αποψη μου !

    • Mikoyan Gurevic

      Ναι αξίζει. Καθόλου δεν ριψοκινδυνεύεις. Με την υφιστάμενη κατάσταση μόνο η τσέπη σου κινδυνεύει.

    • συμφωνω γιαυτα που λες για μπομπολα…….αλλα αμα περνας μια φορα στο τοσο….αξιζει να ριψοκινδυνευσεις τη ζωη σου γιαυτα τα 10 ευρω ????
      οκ…αν το κανεις καθε μερα το σεβομαι…..αλλα για την μια φορα……ντεφι να γινει ! αποψη μου !

  • Chris Pavlidis Exhaust

    Aφου εγινε κ αυτο το θαυμα τοτε το μετρο τις θεσσαλονικης εχει ελπιδες

  • rous

    Ενα δακρυ κυλισε…

  • Sensei Konstantinos

    Ασε να μαντέψω …5 ευρώ διόδια το πέρασμα !!

    • 5 ευρω θα ειναι καλα γιαυτο το κομματι !!!!! μην ειναι 10 !!!! :-P