Η Mini ετοιμάζεται να παρουσιάσει το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο σύμφωνα αρχικά πλάνα, αναμένονταν να κατασκευάζονταν στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Οξφόρδη στην Αγγλία. Μετά το Brexit, η μητρική BMW φαίνεται πως κάνει πράξη το plan Β που είχε μεταφέροντας την παραγωγή του στο εργοστάσιο στην Ολλανδία.

Η BMW ήλπιζε ότι μέχρι τα τέλη Μαρτίου θα είχαν γίνει ξεκάθαροι οι όροι του Brexit ώστε να πάρουν την απόφαση σε πιο εργοστάσιο θα γίνει η παραγωγή των ηλεκτρικών μοντέλων της Mini, αλλά τα στελέχη της εταιρείας πιστεύουν ότι θα παραμείνουν αδιευκρίνιστοι οι όροι μέχρι τότε. Σύμφωνα με μια πηγή από το Ηνωμένο Βασίλειο, οι εταιρείες αναμένουν τους όρους για να προγραμματίσουν την παραγωγή, αλλά αυτό δεν δεν θα συμβεί την άνοιξη.

Η BMW από την μεριά της δεν έχει κάνει κάποιο επίσημο σχόλιο πάνω στο θέμα, λέγοντας μόνο ότι η απόφαση δεν έχει ακόμα παρθεί και αυτή εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Εάν τελικά η κατασκευή των ηλεκτρικών μοντέλων φύγει από την Αγγλία, αυτή θα γίνει στο εργοστάσιο Nedcar στο οποίο κατασκευάζονται τα Mini Hatchback, Convertible, Countryman αλλά και η BMW X1.

  • Mika

    Καλα κανουν, οχι θα κατσουν να περιμενουν…

  • Christos Dimou

    Το πρόβλημα με αυτές τις αποφάσεις, βλέπε Brexit ή Δημοψήφισμα στην Ελλάδα, είναι οτι οι συνέπειες τους δεν είναι άμεσες. Με τον καιρό το ΗΒ θα αρχίσει να χάνει δύναμη λόγω της αβεβαιότητας.

    Ίσως το πλέον επικίνδυνο είναι η κατάσταση στην ανώτατη παιδεία που εδώ και 30 χρόνια αποτελεί τη κυρία πηγή εσόδων της χώρας αυτής. Όχι άμεσα αλλά έμμεσα καθώς η συγκέντρωση ειδικών σε αρκετούς τομείς είχε ως αποτέλεσμα στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανιας τουλάχιστον το ΗΒ να αποτελέσει το 2ο σε σημασία κέντρο στην Ευρώπη (πίσω απο τη Γερμανία).

    Η Ολλανδία με την κίνηση αυτή της BMW αποκτά δε και προτεραιότητα για εργοστάσια και άλλων εταιρειών στην ηλεκτροκινηση. Για να δούμε…