Στη δημοπρασία του οίκου RM Sotheby’s, που έγινε την προηγούμενη εβδομάδα, το συγκεκριμένο Renault 5 Turbo Group B Tour de Corse του 1982 πουλήθηκε για €257.600.

Το αυτοκίνητο έτρεξε στο Rally Monte Carlo του 1981 όπου και είχε ένα ατύχημα, και αφού επιδιορθώθηκε, έκτοτε πουλήθηκε στον αντιπρόσωπο της Renault Ελλάδος, τον Αλέξανδρο Μανιατόπουλο, γνωστό ως Λεωνίδας – Leo. Με αυτό συμμετείχε στο Rally Ακρόπολις του 1982, όπου και τερμάτισε στην 8η θέση, ενώ αμέσως μετά στάλθηκε στα κεντρικά της Renault Sport στη Γαλλία προκειμένου να αναβαθμιστεί σε προδιαγραφές Group B.

Το 1983 ο Μανιατόπουλος συμμετείχε με αυτό στο Ακρόπολις αλλά και σε εθνικούς αγώνες. Την επόμενη χρονιά, ο Δημήτρης Μανωλόπουλος αγόρασε το αυτοκίνητο και έτρεξε με τον γιο του Θωμά, κατακτώντας πάνω από 200 νίκες σε αναβάσεις και εθνικά πρωταθλήματα, μέσα στα 30 χρόνια που βρισκόταν στην κατοχή τους.

Ο αριθμός πλαισίου του είναι VF1822004D0000020, ο αριθμός κινητήρα C7573124, και μηχανικά φορά τον 1.400αρη turbo τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 255 ίππων, που συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Ακόμα, διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση μπροστά και πίσω, παχύτερες αντιστρεπτικές, δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς και είναι ένα από τα 20 εργοστασιακά Renault 5 Turbo Tour de Corse.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τα σπάει το θρυλικό 5αράκι!!! ΤΕΛΕΙΟ… και βέβαια η τιμή του για μας απλησίαστη, του δίνει συλλεκτική μοναδική αξία…

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τα σπάει το θρυλικό 5αράκι!!! ΤΕΛΕΙΟ… και βέβαια η τιμή του για μας απλησίαστη, του δίνει συλλεκτική μοναδική αξία…

  • xtra

    καλοφαγωτα !
    χαχαχαχαχαχα!
    τι λεω !
    σε φορους θα πανε !

  • Mika

    Μπιμελο ηταν….Να το χαρει ο νεος ιδιοκτητης, εστω να το χαζευει στη συλλογη του!!

  • Aisixtir

    Ε ρε γλέντια η εφορία.
    Είπαμε, συνέταιροι με πλειοψηφία στα κέρδη και ανύπαρκτοι στις ζημιές.
    Εύχομαι να τα δηλώσει γιατί αν όχι θα τον ………… οι άχρηστοι.

  • Ο Μανιατόπουλος δεν είναι αυτός που βάρεσε κανόνι και την έκανε οικογενειακώς για βραζιλία;

  • Anestis Genk

    Δώσαμε ένα κομμάτι ιστορίας και πήραμε κάτι νούμερα σε έναν υπολογιστή.

    • Herc

      Τι να το κανεις το καμματι τις ιστοριας, εαν δεν εχει να φας.Δεν χορτανεις κοιτοντας το.

    • Anestis Genk

      Ούτε τα λεφτά τα τρως:P χαρτιά είναι (βαμβάκια για την ακρίβεια), οπότε η κουβέντα πάει στο πως γίνεται να έχουν όλοι τροφή που τρώγεται.
      Τέσπα αυτό που λέω είναι πως έχουμε ένα αναντικατάστατο κομμάτι ιστορίας και το δίνουμε για generic money. Για μένα history is not for sale.
      Στην Ελλάδα πολλοί κάναν τέτοιες δουλειές ξεκινώντας από τους αρχαιοκάπηλους και φτάνοντας σε αυτούς που ψάχνουν για ιδιαίτερα οχήματα(πχ πισωκίνητες κορόλες και τσέλικες, JDM παραεισαγωγές) για να τα σπρώξουν στους ασπρουλιάρηδες που έχουν λεφτά και το γύρισαν στα παλιά (γιατί τα νέα είναι αντικειμενικά για τα μπάζα).

    • Smartass

      Ο μόνος που παντελόνιασε το χρήμα είναι ο ιδιοκτήτης του Renault 5 τούρμπο!!
      ;)

    • Anestis Genk

      Μπορεί να έπαιξε μπαλίτσα και κάνας μεσίτης.

    • DimiE92

      Εδω εχουμε δωσει κομματια της ΔΙΚΗΣ μας ιστοριας. Το Renault σε πειραξε? :(((

  • Smartass

    Εγώ κρατώ από την ανάρτηση ότι η Renault είχε την δεκαετία το ΄80 είχε 1.400αρη κινητήρα turbo τετρακύλινδρο απόδοσης 255 ίππων,

  • απο αυτο το ποσο…ποσα θα παρει ο οικος δημοπρασιων και ποσα ο κατοχος ???