Η Rimac Automobili μπορεί να έχει παρουσιάσει εδώ και έναν χρόνο το Concept One, έναν ηλεκτρικό πύραυλο 1.088 ίππων, αλλά έχει στα σχέδιά του να αναπτύξει και ένα νέο, βελτιωμένο μοντέλο, που θα κυκλοφορήσει μετά το 2018 και θα κατασκευάζεται σε περίπου 20 μονάδες ετησίως.

Μόλις οκτώ Concept One θα κατασκευάσει η Rimac τα οποία έχουν σχεδόν προ-πουληθεί για περίπου 1 εκατ. ευρώ, με τις πρώτες παραδόσεις τους να γίνονται από τον επόμενο μήνα. Ο πρώτος τυχερός που θα το παραλάβει θα είναι ένας Αμερικάνος, με το αυτοκίνητο να διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, ένας για κάθε τροχό, που τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 82 kWh και διαθέτουν τέσσερα κιβώτια ταχυτήτων. Οι μπροστά ηλεκτροκινητήρες έχουν κιβώτια μιας σχέσης, ενώ οι πίσω έχουν carbon διπλού συμπλέκτη δύο ταχυτήτων.

Συνολικά, αποδίδουν 1.088 άλογα, 1600 Nm ροπής, με το αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,6 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 14,2 δευτερόλεπτα, έχει τελική ταχύτητα 355 χλμ/ώρα, φρενάρει από τα 100 χλμ στα 0 σε 31,5 μέτρα, με το βάρος του αυτοκινήτου να αγγίζει τα 1.850 κιλά, έχοντας έτσι αναλογία 588 άλογα/τόνο.

Στην περσινή έκθεση της Γενεύης η Rimac είχε παρουσιάσει και το Concept_S, το οποίο είναι μια από πιο δυνατή έκδοση, με επιπλέον αεροδυναμικές παρεμβάσεις, ώστε να κρατιέται το αυτοκίνητο στο έδαφος. Έτσι, οι ηλεκτροκινητήρες του αποδίδουν 1.018 kW, δηλαδή 1.365 άλογα και 1.800 Nm ροπή! Το αυτοκίνητο διαθέτει ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο, το οποίο αποτελείται από εμπρός splitter, “απωθητές” αέρα, νέες πλαϊνές ποδιές και μια μεγάλη πίσω αεροτομή. Επίσης, αλλάζοντας τα υλικά και τη διαδικασία παραγωγής του carbon μονοκόκ σασί, καθώς και με την απογύμνωση μερικής ηχομόνωσης και πολυτέλειας από το εσωτερικό, το συνολικό βάρος έχει μειωθεί κατά 50 κιλά.

Το αποτέλεσμα είναι ένα σημαντικά ταχύτερο σύνολο, καθώς το Concept_S ανακοινώνεται ότι για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 2,5 δευτ., για τα 0-200 χλμ/ώρα 5,6 δευτ., ενώ για τα 0-300 χλμ/ώρα χρειάζεται 13,1 δευτ. Χρησιμοποιεί ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη δύο σχέσεων για κάθε τροχό, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 365 χλμ/ώρα. Οι μπαταρίες του έχουν σχεδιαστεί για μέγιστη απόδοση, παρά για μέγιστη αποθήκευση ενέργειας, αλλά παρόλα αυτά έχουν χωρητικότητα 82 kWh. Η εταιρία δεν ανακοίνωσε την αυτονομία του, αλλά θεωρείται ότι θα έχει κοντά στα 420 χλμ.

Μόλις δύο Concept_S θα κατασκευαστούν, με κόστος περί το 1,5 εκατ. ευρώ, με τις παραδόσεις τους να γίνονται μέσα στο 2018.