Η «καυτή» εβδομάδα για τη Formula 1 ξεκίνησε σήμερα, με τις παρουσιάσεις των περισσότερων νέων μονοθεσίων να διαρκούν μέχρι και την Κυριακή, αν εξαιρέσουμε το Σάββατο όπου δε θα έχουμε κανένα «τράβηγμα σεντονιού». Η Williams έκανε την αρχή και μας έδειξε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες από την FW40, όμως σήμερα είναι η σειρά της Sauber.


Η ελβετική ομάδα αποκάλυψε πριν από λίγο τις πρώτες φωτογραφίες της C36, ένα μονοθέσιο με το οποίο ελπίζει πως θα βρεθεί ξανά στο μέσον του grid, μιας και πέρυσι ολοκλήρωσε τη σεζόν στην 10η θέση της βαθμολογίας, με μόλις 2 βαθμούς. Το νέο της «όπλο» είναι πλήρως εναρμονισμένο με τους νέους κανονισμούς, παρουσιάζοντας διαφορές σε σημεία κλειδιά.

Η εμπρός πτέρυγα είναι μεγαλύτερη, ωστόσο τα στοιχεία της είναι σχεδόν ίδια με πέρυσι, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε θα υπάρξουν αλλαγές μέχρι τον πρώτο αγώνα, στις 26 Μαρτίου. Το ρύγχος του αυτοκινήτου δεν δείχνει αλλαγμένο, ενώ η εμπρός ανάρτηση παραμένει push-rod, με τα brake ducts να παραμένουν σχεδόν ίδια.

Πηγαίνοντας προς τα πίσω, τα bargeboards είναι πολύ μεγαλύτερα, λόγω των νέων κανονισμών, συμβάλλοντας έτσι στην παραγωγή επιπλέον κάθετης δύναμης. Οι εισαγωγές αέρα στα sidepods εξακολουθούν να έχουν τριγωνικό σχεδιασμό, με τα στοιχεία γύρω από αυτά να έχουν διαφορές σε σχέση με πέρυσι, με ένα μικρό οριζόντιο πτερύγιο να φαίνεται πάνω από το μέσον του κάθετου στοιχείου, ενώ στην εσωτερική πλευρά υπάρχουν δύο οριζόντια στηρίγματα.

Τα στηρίγματα των καθρεπτών παρουσιάζουν ελάχιστες αλλαγές, κάτι που δεν μπορούμε να πούμε για την εισαγωγή αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού, η οποία πλέον διχοτομείται. Και πάλι βλέπουμε 4 οπές -όπως και πέρυσι-, όμως ο διαχωρισμός είναι πολύ διαφορετικός. Εντελώς διαφορετικό και το κάλυμμα του κινητήρα, με την επιστροφή του «shark fin» να είναι εμφανής, αφού το επιτρέπουν οι κανονισμοί.

Η πίσω πτέρυγα είναι πιο φαρδιά και χαμηλή, όπως προστάζουν οι κανονισμοί του 2017, με τα endplates να είναι διαφορετικά κυρίως στο κάτω μέρος, όπου οι διατρήσεις είναι πλέον μόνο τρεις. Την ίδια ώρα, το επάνω flap έχει σχηματισμό «V» στο κέντρο, κάτι που δεν βλέπαμε πέρυσι.

Πέρα από τα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου, οι Ελβετοί θα τρέξουν με νέα χρώματα, καθώς το λευκό είναι πολύ πιο έντονο φέτος, με τις χρυσές λεπτομέρειες να πλαισιώνουν το μπλε και το λευκό, κυρίως στο εμπρός μέρος, στους καθρέφτες και στην περιοχή του κινητήρα, γιορτάζοντας την παρουσία της στη Formula 1 για το 1/4 του αιώνα.

Το οδηγικό δίδυμο του 2017 αποτελείται από τους Marcus Ericsson και Pascal Wehrlein.

  • Mika

    Η πρωτη παρουσιαση λοιπον…Αυτο το μπλε χρυσο θυμιζει εντονα Subaru WRC!! Mονο τα 555 λειπουν!!
    :p :p
    Δεν μ αρεσει καθολου που βλεπω την επιστροφη των shark fins, πιστευω τα μονοθεσια θα εδειχναν πιο φαρδια κι επιθετικα χωρις αυτο..Τουλαχιστον περιμενω να το βαψουν..

  • Κούκος

    Προσωπικά με χαλάει η μύτη που έχει υιοθετηθεί τα τελευταία χρόνια. Με εκνευρίζει!!
    Όμως γενικά νομίζω ότι είναι πιο όμορφο σε σχέση με τα μονοθέσια του 09 έως 16.
    Πολλά καλό!!!!!

  • Giannis

    Πολύ όμορφο και εντυπωσιακό.Ωραιος συνδυασμός χρωμάτων.
    Συμφωνω οτι το shark fins θα μπορούσε να λείπει.

  • LefterisKa.Ch

    αυτο ειναι πολυ πιο εντυπωσιακο απο την williams και μπορω να πω οτι το shark fins μου ελειπε και τωρα μου αρεσει που γυρναει πισω παλι περιμενω με περιεργια και τα αλλα μονοθεσια

  • georgekaras

    Oλα ιδια μου φαινονται φετος αυτες θα ηταν οι τεραστιες αλλαγες?μονο το ρυγχος του καρχαρια πισω επεστρεψε

  • Thanos

    Αντί να φαίνονται πιο φαρδιά και το Σαουμπερ και το Ουιλιαμς μου φαίνονται πιο μακρυά. Λιμουζίνες έχουν γίνει. Απογοήτευση μέχρι στιγμής.

  • Herc

    Χαρα στο κουραγιο καποιον εταιρειων και με τετοιους οδηγους, να θελουν να παρουν μερος σαν κομπαρσοι σε ταινια(πρωταθλημα) με ενα πρωταγωνιστη, και 1-2 σε δευτερο, υποστηρικτητικο ρολο.Αλλοι απλως γυριζουν γυρο-γυρο.

  • Κρίλιν

    Ligier… βαλτε στη Sauber τα gauloises και τα gitanes και ετοιμο!