Η Toyota στην έκθεση της Γενεύης θα παρουσιάσει το Yaris GRMN, την γρήγορη έκδοση του νέου Yaris που θα προσφέρεται μόνο σε τρίπορτη έκδοση και κίνηση θα παίρνει από έναν 1.800αρη κομπρεσοράτο κινητήρα απόδοσης άνω των 210 ίππων, με την κίνηση να περνά στον μπροστά άξονα.

Διαθέτει επιθετικό bodykit, μεγάλες ζάντες, φουσκωμένα φτερά, αεροτομή και διαχύτη, με το όνομα GRMN να προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων “Gazoo Racing Masters of the Nürburgring”, με την “καυτή” έκδοση του Yaris, που θα είναι το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας με κομπρεσοράτο κινητήρα, να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε περίπου 6,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 225 χλμ/ώρα, με το εσωτερικό να έχει σπορ καθίσματα και νέα διακοσμητικά.

Η Toyota έχει κάνει σε αυτό αλλαγές στο σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα πέδησης, αλλά και το σύστημα ανάρτησης, προκειμένου να βελτιώσει τον χειρισμό και την οδική του συμπεριφορά. Η επίσημη παρουσίαση του Toyota Yaris GRMN θα γίνει στις 7 του Μάρτη.

  • jonjon

    Όμορφο! Το κινητήρα βρίσκω ενδιαφέρον περιμένω να δω τα τελικά specs!

  • Maik

    Toyota GReMliN…. Ασχημο ακομα κ ετσι…

  • Maik

    Toyota GReMliN…. Ασχημο ακομα κ ετσι…

  • crazyfrog

    καμια celica μαυτο τον κινητηρα τιποτε?(το τελευταιο ομορφο τογιοτα που θυμαμαι)

    • manowar

      Αν εννοεις την τσελλικα του 90 με τα 2πλα φαναρια μπροστα ναι..την προτελευταια οχι την τελευταια..εγινε και μπροστινοκινητη στο κορυφαιο μοντελο της ενω ηταν 4κινητη η προηγουμενη gt

  • Μάνος Μαμαλάκης

    HOT το νέο σπορτιφ Yaris. Θέλει λίγο να συνηθισω το όνομα. Πολύ ωραίο και με 1,8 λίτρων κομπρεσσορατο μοτέρ 210 αλόγων θα βάλει φωτιά στην άσφαλτο και στον ανταγωνισμό των μικρών GTI! ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΟΤΑ!

  • antonis

    Ωραιος κινητήρας τραγικό ονομα..!!!

  • SAMURAI-66

    Οπως ειναι λευκο με τα αυτοκολλητα την επιθετικη μασκα και τα βοηθηματα ειναι αστερακι οπως και το δυνατο κομπρεσορατο μοτερ του που χαριζει επιδοσεις απολυτα ικανοποιητικες.
    Μακαρι και η τιμη του να μας κανει την χαρη!

  • a_f_a

    αχαχχαχαχαχα… αρε τογιοτα, γελάσαμε πάλι. ε ρε να δω τον καρνάβαλο τον ζμπορ οδηγό με αυτό το έκτρωμα.
    τογιοτα GTP επρεπε να το λένε.
    στη πάτρα το ΣΚ θα κάνουν διεθνή παρουσιαση;

  • Mika

    Ασχημο ειναι παντως, να παρει…

  • Paranoikos Son

    Άσχημο κατά την γνώμη μου αλλά άμα το στήσουν σωστά και αντρικά όχι όπως τις αποστειρωνενες φωτοτυπίες που βγάζουν κάποιες εταιρείες χαλάλι η εμφάνιση…….. Masters of nurburgring ? Σοβαρα τωρα ? Σε 5χρονα απευθύνονται ?

  • Mrdesperado32

    θα πυροβολαει το εργαλειο…μια τιμουλα καλη να χει και θα το τσιμπησω για δευτερο ανετα!οσο για την ονομασια κλαιν θα το λεμε gazoo.επρεπε ομως να το λενε gti οπως τις γνωστες κοπιες.

  • Demetris Katsaris

    To γεγονός ότι βάλανε SC αντί για τουρμπίνα ίσως να μου αρέσει. Ουσιαστικά θα πηγαίνει σαν Ν/Α 2.5 λίτρα. Αυτό μάλλον φωνάζει περισσότερο track focus παρά για drag racing.
    Στα κιλά του, απλά θα είναι δηλητήριο για τον ανταγωνισμό!
    Λίγο πιο όμορφο να ήτανε μόνο…

  • Herc

    Τα περι εμφανισης υποκειμενικο.Ας δουμε την τελικη εκδοση, αλλα και χρωματα-ζαντες κτλ.
    Αλλα σαν Τοyotaκιας εχω καποιες ενστασεις.
    1)Κυβισμος: Γιατι 1.8 και οχι 1.5 οπως αρχικα λεγανε.Αντε 1.6.Το ξεπερνω.
    2)Κομπρεσορας: Θα ηθελα τουρπινα.Εκτος και εκανε τιποτε μαγικα η ΤΟΥΟΤΑ.Το ξεπερνω.
    3) Το ονομα: Θα μπορουσε απλα Τsport η κατι ευηχο.Το ξεπερνω.
    4)Τριπορτο: Aυτο, εγω τουλαχιστων, δεν το ξεπερνω με τιποτε.Οι περισσοτεροι τρελενονται με τα 3θυρα, εγω θα ηθελα 5θυρο.Ελπιζω και σε πενταπορτη εκδοση, οπως η Corolla Tsport.

    • Demetris Katsaris

      Φίλε, είμαστε στο 2017, όπου όπως διέταξε η VW, το downsizing πέθανε, άρα το 1.8 μοτέρι έρχεται στον κατάλληλο καιρό (sarcasm sheldon). Δεν θα ήταν δίκαιο να χρησιμοποιήσει το παλιό 1.5 μοτέρ. Το 1.6 ίσως. Αλλά αν κάνουν την ίδια κατανάλωση με το 1.8, τότε γιατί όχι?

      Ο ανταγωνισμός.
      1) Ford Fiesta ST 1.6T 182 bhp
      2) Peugeot 208 GTi 1.6T 197 bhp
      3) VW Polo GTI 1.8T 192 bhp
      4) Suzuki Swift Sport 1.6 136 bhp
      5) Vauxhall Corsa VXR 1.6T 202 bhp
      6) Mini Cooper S 2.0 189 bhp
      7) Renault Clio RS 16.T 217 bhp
      8) Audi S1 2.0T 227 bhp
      9) Fiat 500 Abarth 1.4T 145 bhp

      Αυτά αν δεν έχω ξεχάσει κάποιο.
      Ήδη η Toyota σου προσφέρει ένα διαφορετικό προιόν με κομπρέσορα του οποίου η δύναμη έρχεται από πολύ χαμηλά.
      Για την αξιοπιστία, δεν το συζητώ, TOYOTA δεν σπάει, δεν χαλάει, δεν καίει
      Για τα κιλά τους, πάλι πιστεύω πως θα είναι πιο ελαφρύ από τα άλλα.
      Ναι, είναι η δυνατή έκδοση του Yaris, αλλά ίσως δούμε και πιο δυνατά ιαπωνικά Vitz, TRD, modellista version κλπ.
      Για εμένα ήδη το αμαξάκι είναι νικητής στην κατηγορία.
      Review να δούμε τι κάνει θέλω, με το αυτοκόλλητο του autoblog στο πλάι!!! :)

    • a_f_a

      Audi S1 2.0T 227 bhp για εμένα, αν θελω 4 πορτο, Fiat 500 Abarth 1.4T 145 bhp για 2πορτο (αν και ψιλο-καφρίλα εξωτερικά).

  • Philby

    Θα το έπαιρνα μόνο και μόνο για το μοτέρ!

  • manowar

    Περσυ ηταν ομορφο σε ασπρο και φετος για κάποιο λογοεγινε ασχημο

  • Konstantinos Fakiolas

    Τα swap στα GT86 νομίζω δεν θα αργήσουν…

  • UltraB

    Είναι που είναι γεμάτοι οι δρόμοι με Yaris, τώρα που θα παίζει και στη πιο σπορτιφ κατηγορία δε θέλω να φαντάζομαι τι θα γίνει…! ?

  • Demetrios Hadjinicolaou

    Πάει νὰ μιμηθῇ τὸ Abarth, ἀλλὰ μὲ τέτοια ἀσχήμια…

  • sergio360

    Τραγικα ασχημο…Και σαν γνησιο ΤΟΥΟΤΑ φανταζομαι,θα στριβει….ευθεια!Χαχαχαχαχαχαχααχαχα!!!Σ’αυτη την κατηγορια αν θες κατι πραγματικα σπορ πας Peugeot-Fiesta-Clio.Ολα τα αλλα ειναι ντεμι….

    • Demetris Katsaris

      Έχεις υπόψιν κάποιο σπορ μοντέλο της Toyota που οδηγησες και να στρίβει ευθεία, ή απλά δεν ξέρεις να οδηγείς?
      Επειδή οδήγησα από Corolla t-sport μέχρι και Celica TRD m sport, Levin, chaser, vitz TRD, και δεν είχα κανένα θέμα. Μοντέλα γνήσια Ιαπωνία δεξιοτιμονα.

      Το να λειτουργείς σαν χαζό φερέφωνο, δεν είναι χρήσιμο σε κανένα εκτός και αν έχεις απολαβές από κάπου.
      Οδήγησε πρωτα το αμάξι και μετά βγάλε συμπέρασμα.

    • sergio360

      Corolla και Celica.Αμα θεωρεις οτι στριβουν αυτα,που να κατσεις και σε Γαλλο!Το χαζο φερεφωνο για μενα ειναι ολοι αυτοι που μαθανε απο τον παππου τους οτι τα γιαπωνεζικα ειναι σκυλια και δεν χαλανε και το πιστευουν ακομα και σημερα.Λες και μονο αυτο μετραει σε ενα αμαξι ή ειναι ξερω γω τυφλοι.

    • Demetris Katsaris

      Άρα δεν οδηγησες ποτέ εκδόσεις TRD. Επειδή στην πίστα η διαφορά με τις απλές εκδόσεις είναι χαοτική λόγω καλύτερων αναρτήσεων, φρένων, διαφορικου και μπαρων. Αν οδηγουσες θα το καταλάβαινες.
      Έχοντας ήδη βεβαιωθεί ότι δεν έχεις καμία εμπειρία με ιαπωνικά ειδικών εκδόσεων συνεχίζω με το εξης. Δεν σου είχα αναφέρει κάτι για σπασίματα, δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Αλλά μιας και το ανέφερες, μάλλον έχεις κάποια πικρή εμπειρία από Ιαπωνικό λογικά?

    • sergio360

      Ποια TRD κλπ μου λετε,που υπαρχει 1 αυτοκινητο σε ολο τον κοσμο?Αγορι πας σε αντιπροσωπεια.Ποια εκδοση ειναι η top που μπορεις να παρεις?Ε…Παει ευθεια.Τι να κανουμε τωρα?Σαν να σου λεω εγω πχ για το Clio RS16 που ειναι απλα λειτουργικο concept.Η διαφορα ειναι οτι οποιοδηποτε RS και να παρεις απο την αντιπροσωπεια θα ειναι το καλυτερο της κατηγοριας του σε στησιμο.End of story.

    • Demetris Katsaris

      Εαν πηγαινες ποτε σε αντιπροσωπεια ιαπωνικών θα μαθαινες πως τα κορυφαία μοντέλα της ιαπωνίας δεν έρχονται Ελλάδα. Κύπρο τα βρίσκω μεταχειρισμένα.
      Με το δικό σου σκεπτικό όταν οδηγούσα το κορυφαίο της σειράς diesel 206,δεν έπιανε μία μπροστά στα κορυφαία ιαπωνικά type-R, TRD, nismo.
      Επειμένεις να φοράς τις παροπίδες και να πηγαίνεις. Ο οπαδισμός που εκφράζεις δίχως να δεις review, ή να έχεις ΚΑΜΙΑ επαφή με το αυτοκίνητο που κράζεις, φανερώνει το επίπεδο σου.
      Δες απλά σε χώρες που έχουν τα καλύτερα και από τους 2 κόσμους, τι επικρατεί.
      “end of story”

    • crazyfrog

      δυστυχως ομως ειμαστε στην Ελλαδα

    • Demetris Katsaris

      Τα δικά σου πραγματικά δεδομένα, διαφέρουν με τα δικά μου. Δεν μένω Ελλάδα. Μέσα στο γκαράζ έχω το αμάξι του προφίλ μου για πίστα. Στο δίπλα γκαράζ ο ξάδερφος μου έχει Celica TRD M sport, και πάρα δίπλα ο άλλος ξάδερος έχει full JDM spec DC5 type R.
      Ναι, είναι πάμφηνα εδώ, ναι, βρίσκεις ότι είδους αμάξι θες εδώ, ακόμα και top US-spec. Όχι στην πίστα δεν είδα κανένα γαλλικό να κυριαρχεί επί ιαπωνικών (drag, time attack)

    • crazyfrog

      παρολο που διαφερουν εγω οδηγαω bmw και οταν βγει η νεα σουπρα(με κινητηρα bmw) τα δεδομενα μπορει και να μου επιτρεπουν να την αγορασω.
      οποτε κορυφαιες εκδοσεις σε ιαπωνικα περιοδικα και στο fast and furious ειναι για παιδακια 15 χρονων.οπως και το yaris του αρθρου.

    • sergio360

      Εξακολουθεις να μην καταλαβαινεις.Συγκρινεις ενα 206 diesel!!!!!!! με ενα Nismo(πειραγμενο εστω και εργοστασιακα) και λες οτι τα γιαπωνεζικα ειναι καλυτερα.Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!Εγω ξερω παντως οτι στην Ιαπωνια εχουν απο τα μεγαλυτερα και τα καλυτερα RenaultSport clubs στον κοσμο.Ακου ρε αποψεις….Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!

    • Demetris Katsaris

      Άκουσε λίγο, εσύ προηγουμένως ανέφερες ότι τα κορυφαία Ιαπωνικά από αντιπροσωπεία ΤΟΥΟΤΑ, δεν έχουν καμία ελπίδα μπροστά σε Renault Clio RS. Και ναι, όντως δεν έχει καμία ελπίδα, ούτε το Aygo, ούτε το Avensis, ούτε το RAV4, ούτε το CH-R. (επειδή αυτά βρίσκεις πλέον Ελλάδα)

      Είπα να απαντήσω στη γλώσσα σου και να σου συγκρίνω ξερω γω diesel peaugot βιτρίνας με τα κορυφαία top tier JDM μπας και καταλάβεις πως τόση ώρα γράφεις απλά χαζομάρες.

      Τεσπα, γράψε ακόμα λίγα χαχανα, και δείξε στον κόσμο το επίπεδο παιδείας που διαθέτεις.

    • sergio360

      Δεν εισαι ικανος να κρινεις το επιπεδο παιδειας που διαθετω,απλα γελαω με τις αποψεις σου.Επισης,πουθενα σε ολη την Ευρωπη δεν βρισκεις τα αμαξια που λες εσυ να εισαγονται.Και επειδη ειδα σε αλλο σχολιο οτι εγραψες για Ιαπωνες και πιστες,σε κανενα πρωταθλημα ουτε σε αμαξια παραγωγης δεν ειναι πρωτοι οι Ιαπωνες.Πουθενα ομως.
      Αυτες οι χαζομαρες για τους πουθεναδες…

    • Demetris Katsaris

      Έλα, πες την αλήθεια. Σοβαρά τώρα. Είδες πουθενά να γράφω για αντιπροσωπεία σε Ευρωπαϊκό έδαφος για JDM spec οχήματα? Μπορείς να αγοράσεις ακόμη καινούργιο Celica η supra η JDM spec όχημα? Μόνο μεταχειρισμένα.
      JDM σημαίνει Japanese Domestic Market. Για αυτό και δεν τα βρίσκεις. Να, έμαθες και κάτι νέο σήμερα.
      Φυσικά και μπορώ να κρίνω την παιδεία σου. Τεκμηριώνεις σαν απαίδευτος, και ημιμαθείς. Είδες? Μόλις το έκανα.
      Οι τεκμηρίωση σου είναι του τύπου “χαχαχαχααχα”. Κρίνεις προϊόντα μόνο από το λογότυπο που φέρουν η και από την χώρα καταγωγής τους.
      Αλλά ξέρω τι φταίει, μάλλον η μπόλικη δόση παιδείας.
      Πήγαινε καμιά βόλτα να πάρεις αέρα, και αν δεις κάνα RX8, EVO, κλπ να θυμάσαι όταν σε βάλουν κάτω για πλάκα ότι εσύ δεν έχεις πρόβλημα. Έχεις αμαξαρα, και παιδεία άπειρη.
      Το κάνω σωστά? Δες λίγο χαχαχαχααχα.

    • sergio360

      Ημιμαθης*
      Οχι καθολου σωστα δεν το κανεις,εισαι ανεπιδεκτος μαθησεως δυστυχως.Μιλας για αμαξια που ποτε κανενας δεν θα δει στον δρομο και συνεχιζεις να συγκρινεις ανομοια πραγματα.Πηγαινε σε μια αντιπροσωπεια και παρε τα καλυτερα απο καθε σχολη.Ο Ιαπωνας η τελευταιος η προ-τελευταιος θα ειναι που να χτυπιεσαι κατω.
      Ακου τωρα το ”θελω ενα Honda” και νομιζε οτι οδηγεις formula 1 :-P

    • Demetris Katsaris

      Κοίτα χαρακτηρισμούς και grammar nazi ο απαίδευτος. χαχαχαχαχαχ
      Α, για τα αμάξια που λες, αυτά που δεν θα δει ποτέ κανείς.
      Πάρε 2 -3 έτσι πρόχειρα, όποια θες. στο club, έχουμε τα πάντα όλα.
      https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.1160808667374062&type=3
      Μάλλον έχεις φάει ξύλο από B16c και κάνεις έτσι. Ούτε ο πρώτος είσαι, ούτε και ο τελευταίος.
      Άντε, κάνε σερβις και δώσε σημασία στα ηλεκτρονικά και κυρίως στις αντλίες καυσίμων. Έχουν τάση να χαλάνε στα Renault, το ξέρεις άλλωστε από πρώτο χέρι φαντάζομαι….

    • sergio360

      Απο 16αρι κιολας,ε?Μεγαλη φαντασια εχετε…Αλλα αυτο ειναι το προβλημα του κοσμου…Οι ανιδεοι ειναι γεματοι αυτοπεποιηθηση.Δεν εχεις καταλαβει ΑΚΟΜΑ οτι μιλαμε για εργοστασιακα αμαξια.
      Σημειωση:RenaultSport εχω και δεν ειμαι κομπλεξικος οπως εσυ,εχω γραψει τι και αν εχει βγαλει.Εσεις οπως και οι Βαγκιτες δεν παραδεχεστε τιποτα και ας σας περνανε τα σαξοραλα μολις χρειαστει να στριψετε μια μοιρα το τιμονι αλλα φωναζετε για την αξιοπιστια.
      Ειδα ξεκινησες τα χαχαχαχα και συ,ε?Monkey see,monkey do!I Just proved it! :-)

    • Mrdesperado32

      φιλε μου εισαι φανατικος με τους γαλλους στα μικρα και καλα κανεις μεχρι προτινως και γω γαλλο μικρο ειχα.αλλα θες ναμου πεις οτι τα κλιο παντα ηταν ομορφα?ηταν τα μεγκαν ποτε ομορφα?η ρενο ειδικα βγαζει απ τα πιο ασχημα αυτοκινητα,αν εξαιρεσεις το τελευταιο κλιο.η σιτροεν αστο καλυτερα.δηλαδη το οτι στριβουνε τα γαλλικα δεν ειναι τετριμμενο που λεγεται συχνα και απο ατομα που δεν εχουν οδηγησει καν γαλλικο?εχει μια βαση και ισχυει μεχρι ενα σημειο.οπως και με τα ιαπωνικα με το θεμα αξιοπιστιας.ειναι πιο αξιοπιστα απο αλλα αντιστοιχα.δεν το λεει ο μπαρμπας του 80 αλλα οι παγκοσμιες ερευνες.οι ιταλοι παραδειγμα την αξιοπιστια τους τη φτιαξανε,οι γαλλοι οχι.εμενα το δικο μου με ρημαξε στις βλαβες.καθε μηνα κυριολεκτικα ημουν συνεργειο οπως και πολλοι που ειχαν το ιδιο μοντελο.και ναι η αξιοπιστια παιζει τον μεγαλυτερο ρολο για καποιους.να δωσω 30.000 για αμαξι ου στριβει σε πιστα αλλα να το πληρωσω ξανα σε βλαβες ειναι κοροιδια.το οτι πληρωνει παιρνεις παει περιπατο.η ποιοτητα σε ενα αμαξι δεν ειναι τα μαλακα πλαστικα ειναι η φροντιδα στη μηχανολογια.

    • sergio360

      Με το χερι στην καρδια,το ειχα ξαναγραψει αλλα επειδη εισαι εσυ θα το ξαναγραψω…. :-P
      -Clio RS 172(το facelift):Για την εποχη του ηταν ομορφουλι αν και οχι τοσο κραυγαλεο.Δεν εβγαλε τιποτα απολυτως απο μηχανολογικα,μια φορα μονο με τον aftermarket συναγερμο.Κρατησε τιμη σχετικα καλα(δεν σε τιμωρουσαν τοτε για τα διλιτρα).Χρηση μεικτη,πηγε παντου,φορτωθηκε 5 ατομα για ταξιδι κλπ κλπ,εκανε κοντρες,εκανε ”καλες” διαδρομες.
      -Megane RS 225:Οταν βγηκε ο μονος αντιπαλος που ειχε ηταν το Leon με τον 1.8Τ και εννοειται δεν υπηρχε συγκριση απο χαρακτηριστικα…Οταν βγηκαν και τα υπολοιπα,η RenaultSport το αναβαθμισε και παλι ηταν ο βασιλειας της γενιας.Απο ομορφια,το Megane η το λατρευεις η το σιχαινεσαι.Προσωπικα το βρισκω τουμπανο και με ελαχιστες πινελιες στο εργοστασιακο,γινεται πολυ αγριο,ειδικα το pre-facelift.Το δικο μου ηταν σε γκαραζ,ηταν σε δρομο,πηγε στην μιση Ευρωπη οδικως,πηγε πιστα ποσες φορες,εφαγε κοντρες,εφαγε 5 τετραδες λαστιχα μονο στο βουνο,ειναι πειραγμενο και το μονο θεμα στα 105.000 χιλιομετρα μεχρι στιγμης το μονο που εχει βγαλει ειναι μια πεταλουδα.
      -Clio RS 203:Αστερι…Τουμπανο,το καλυτερα στημενο προσθιοκινητο που εχει βγει ισως ποτε,φρεναρες,και απο ομορφια σκιζει.Κανει μπαμ απο μακρια οτι ειναι ειδικο αμαξι χωρις καγκουριες.Και αυτο εχει παει απο δω και απο εκει,εχει παει πιστα,εχει κανει κοντρες,εχει φαει λαστιχα στο βουνο και δεν εχει ζητησει τιποτα μεχρι στιγμης.
      -Citroen C3 1.1:110.000 χιλιομετρα εχει παει στην αλλη μιση Ευρωπη,με τους κακους δρομους :-P Εχει φαει φορτωμα,εχει παει σε νησια,σε βουνα με χιονια,εχει βοηθησει σε μετακομιση και εχει κανει και κοντρα με undercover μπατσικο στις στροφες του Πλαταμωνα με βροχη και νικησε! :-P :-P :-P
      Προβληματα?Ενα μοτερ υαλοκαθαριστηρων αλλαξα και τα προγραμματισμενα σερβις….
      Μην αρχισω να λεω για αυτα που εχουν βγαλει το γιαπωνεζικα στον θειο μου που ειναι κολλημενος…Και δεν μιλαω για ”γρηγορα”….

  • Hexagon

    πολύ ενδιαφέρων ο νέος κινητήρας του. Μου αρέσει η ιδέα του κομπρέσσορα, τράβηγμα από χαμηλά και ωραίος ήχος. Βέβαια, δεν έχει το ίδιο software tuning potential σε σύγκριση με το φουφουρι μιας και θέλει άλλες τροχαλίες κτλ. Μπράβο για το μοτόρι! εμφανισιακά όμως είναι κάτω από τη βάση (υποκειμενικά)…

    • Demetris Katsaris

      Μικρότερη τροχαλία, μία εξάτμιση, ένα φίλτρο ελάχιστα καλύτερο, πρόγραμμα και τέλος.
      Το καλύτερο από όλα είναι ότι η δύναμη του είναι χρήσιμη σε όλο το rev range και σε κάθε φορτίο. Σε αντίθεση με την τουρμπίνα που πρέπει να μπεί φορτίο για να γυρίσει μετά από κάποιες στροφές.

    • Hexagon

      ιcχύει! το αναφέρω γιατί σε τουρμπάτο τα μαζεύεις πιο εύκολα τα στραγάλια μόνο με το πρόγραμμα. Μου αρέσει πολύ η ιδέα του κομπρέσσορα, αν ακούγεται κιόλας όπως στα πρώτα καινούρια μίνι ακόμα καλύτερα! Ναι το φουφούρι θέλει στροφές για να σπουλάρει αλλά με 18 αρι μοτέρ δεν νομίζω να είχανε πρόβλημα να το γυρίσουν από χαμηλά. Θα έχουν τους λόγους τους και προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου! Εγώ με τον twincharger από τη μια την έχω καταβρεί γιατί είναι απίστευτα ομαλό και από την άλλη μόλις μπω σε κανά 20 vt τρελλαίνομαι και γουστάρω με το απότομο ξέσπασμα… πάντα σου λείπει οτι δεν έχεις συνηθίσει…

    • Hexagon

      άκου εδώ τον eaton να δίνει πόνο στα 15 psi, μελωδία!

      https://www.youtube.com/watch?v=H5pB3VY-1_Q

    • Demetris Katsaris

      Να και η προηγούμενη γενιά με τον 1.5 s/c
      https://youtu.be/lBRNmyrllWU

    • Hexagon

      WoW!

  • Γιώργος Εμπέρ

    Παιδια ειναι πολυ ομορφο απλα θελει αλλον προφυλακτηρα γιατι αυτο στην ουσια τα χαλαει λιγο. Απο εκει και περα μια χαρα ολα και τα 210 αλογα του αρκετα καλα για κουβαδακι της κατηγοριας του αλλα γιατι κομπρεσορα και οχι τουρμπο?

  • Toyota Yaris GRMN Αυτό το ΜΝ στο τέλος, κάπου αλλού με οδηγεί. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ όνομα και σχεδίαση. Απο τη στιγμή που υπάρχουν οι Γάλλοι στη κατηγορία, άντε και το fiesta όλα τα άλλα, έπονται!!!!
    Πάντως το Yaris ίσως είναι το μόνο μικρό που είναι πιο άσχημο σε 3θυρο από 5θυρο

  • Herc

    Eμενα βασικα με απασχολει, γιατι ενω ολοι εγκατελειψαν τον κομτρεσσορα, η Τoyota ξαναγυριζει πισω.Την στιγμη μαλιστα που εχει τουρπατους κινητηρες στην παραγωγη και μαλιστα τρεχει στα 2 καλυτερα πρωταθληματα του κοσμου με turbo κινητηρες.
    Ο κομπρεσσορας εχει και απωλειες δυναμης, δηλαδη καταναλωνει ιπποδυναμη για να γυρισει,+ παρασιτικες απωλειες-τριβες-καυσιμο καθως γυριζει συνεχεια ασχεται εαν πρεσαρει αερα η οχι.

  • vaggscoobys

    Εγώ πάντως πιστεύω πως δε θα είναι όπως στις φωτό.που είναι τα φουσκωμένα φτερά του bodykitt?Ας περιμένουμε….

  • crazyfrog

    ισως να γερασα αλλα το να δωσω 25-30000 ευρω για να παρω αυτοκινητο μιση μεριδα για κοντρες στα φαναρια μου φαινεται επιεικως γελοιο.(δεν αναφερομαι μονο στο yaris)
    απλα ας δει καποιος τι μπορει να παρει στα ιδια λεφτα.
    το μονο καλο νεο για μενα ειναι ο κινητηρας και μια ενδεχομενη τοποθετηση του σε καποια μελλοντικη βασικη εκδοση της supra η μιας νεας celica η σε ενα επομενο(ας ελπισουμε ομορφο) RAV4.