Χρειάστηκε να περιμένουμε αρκετές ώρες μέχρι τελικά να δούμε τη νέα Renault R.S.17. Η γαλλική εταιρεία έκανε πριν από λίγο την παρουσίαση του νέου της μονοθεσίου στο Λονδίνο, με την ελπίδα πως η ανταγωνιστικότητά του θα είναι σημαντικά ανώτερη από την R.S.16, η οποία ήταν ομολογουμένως ένα κακό μονοθέσιο, εξού και η 9η θέση στη βαθμολογία, με μόλις 8 βαθμούς σε 21 αγώνες.

Το πρώτο που βλέπουμε είναι πως ο χρωματισμός εξακολουθεί να αποτελείται από το μαύρο και το κίτρινο, μόνο που φέτος το μαύρο καταλαβαίνει ένα πολύ μεγαλύτερο μέρος του μονοθεσίου, κυρίως από το μέσον και σε όλο το πίσω μέρος. Το κίτρινο παραμένει κυρίως σε όλο το ρύγχος και σε μερικά ακόμα σημεία του μονοθεσίου για να «σπάει» το μαύρο.

Η μύτη του μονοθεσίου είναι αλλαγμένη, με την εμπρός πτέρυγα να είναι κατά 150 χιλιοστά πιο φαρδιά, στα 1.800 χιλιοστά, λόγω των νέων κανονισμών. Τα στοιχεία είναι διαφοροποιημένα, αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό, αν και είναι σχεδόν σίγουρο πως θα γίνουν περαιτέρω αλλαγές εν όψει του Αυστραλιανού Grand Prix.

Η εμπρός ανάρτηση είναι γεωμετρίας push-rod (όπως και πέρυσι), τα brake ducts είναι πιο τετραγωνισμένα, την ώρα που τα bargeboards είναι μεγαλύτερα και πολύ ψηλότερα. Οι εισαγωγές αέρα στα sidepods έχουν παρόμοιο σχεδιασμό, ωστόσο τα αεροδυναμικά στοιχεία γύρω από αυτά έχουν αλλάξει, με τα κάθετα πτερύγια να είναι νέα, διαθέτοντας τρεις διατρήσεις στο κάτω μέρος.

Οι καθρέφτες και τα στηρίγματά τους δεν έχουν αλλάξει, όμως εντελώς νέες είναι οι εισαγωγές αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού, εκεί όπου βλέπουμε 4 οπές, με τις επιπλέον εισαγωγές να τοποθετούνται δίπλα από την κεντρική και όχι κάτω από αυτή, αφήνοντας καθαρό χώρο για τον αέρα που προορίζεται για την πίσω πτέρυγα.

Για να μετακινηθούμε ακόμα πιο πίσω, παρατηρούμε ένα νέο κάλυμμα για το power unit, με το shark fin Να έχει την τιμητική του, κάτι που θα δούμε και σε άλλες ομάδες, καθώς οι κανονισμοί επιτρέπουν την επιστροφή του. Η πίσω ανάρτηση είναι γεωμετρίας pull-rod, κάτι που ίσχυε και στην περσινή R.S.16.

Η πίσω αεροτομή έχει μικρότερο ύψος και μεγαλύτερο πλάτος, λόγω κανονισμών, με τα στοιχεία να μην είναι για την ώρα αλλαγμένα, όμως τα endplates παρουσιάζουν ορισμένες διαφορές, κυρίως όσον αφορά τις διατρήσεις στο κάτω μέρος, οι οποίες είναι λιγότερες. Τέλος, ο διαχύτης είναι ψηλότερος και μεγαλύτερος.

Το οδηγικό δίδυμο αποτελείται από τους Nico Hulkenberg και Jolyon Palmer.

  • F1fan

    Περιμενα κατι πιο εντυπωσιακο απο την Renault!Το κομματι με το μαυρο χρωμα ειναι πολυ ωραιο κι δημιουργειται μια ωραια αντιθεση μαυρου-κιτρινου,αλλα το κιτρινο-μουσταρδι που υπαρχει απο περυσι δεν με τρελαινει…(θα ηθελα πιο εντονο κιτρινο).Αυτο το livery θυμιζει λιγο το αντιστοιχο του 2010.Νot bad παντως,αλλα το livery της Renault δεν ξεπερνα της Sauber!
    https://pbs.twimg.com/media/C5MwR0ZWcAACfS6.jpg:large

  • Petros K

    Αρκετά εντυπωσιακή και επιθετική η R.S.17! Το livery πιστεύω είναι το ομορφότερο μέχρι στιγμής με το μαύρο-χρυσαφί να δένει πολύ ωραία και επιτέλους να εγκαταλείπουν το απαράδεκτο κίτρινο της μπανάνας του ’16..
    Το μόνο άσχημο είναι αυτή η μύτη του μυρμηγκοφάγου στην μπροστινή αεροτομή που δυστυχώς φαίνεται να μένει και φέτος, ας ελπίσουμε μέχρι την αρχή του πρωταθλήματος να το έχουν αλλάξει κάπως!

  • Mika

    Περιμενα λιγοτερο μαυρο ειναι η αληθεια…Αυτο ειναι μισο-μισο, οπως τα επιβατικα μοντελα της Peugeot Sport, πχ….
    Οπως φαινεται, τα shark fins ηρθαν για να μεινουν, δυστυχως….
    Καλυτερη απο τη Sauber, για μενα..

  • Soko

    πω πω πολυ ωραίο τρομερά τα μονοθεσία φέτος !!!

  • F1Faith01

    Απλα απιστευτη! Αυτος ο συνδυασμός μαύρου- χρυσαφι ειναι πραγματικά ομορφος. Οι αναλογίες και οι διαστάσεις των φετινών μονοθεσιων ειναι οπως πρέπει και ειδικα το πισω μέρος με τη χαμηλη πισω πτέρυγα και τα αναβολιασμενα ελαστικα είναι το κατι αλλο. Αν δεν ηταν τo shark fin και αυτη η σπαστικη εμπρος μυτη (την οποία γτ δεν απαγορευουν ρε γαμωτο?) θα ηταν ακομα πιο όμορφο αλλα και παλι κ@υλα ειναι.

  • Βασιλης

    Πολυ ομορφο μονοθεσιο και δειχνει φοβερο αν και ελεος με αυτην την μυτη….μεχρι στιγμης εχουμε 2 μονοθεσια shark fins και 1 χωρις…για να δουμε

    • rantaplan

      Για τη Williams μην παίρνεις και όρκο γιατί αν το έχει βάψει μαύρο δεν θα φαινόταν σε αυτό το φόντο που είχε.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πανέμορφο μονοθέσιο, εύχομαι καλή επιτυχία στη Renault!!!

  • rantaplan

    Οι Γάλλοι φαίνται πως θέλουν να μπουν δυναμικά φέτος μιας και κάπου διάβασα πως στόχος είναι η 5η θέση…

    • Nerazzuro21

      Είπαν ότι στοχεύουν στην 5η θέση και όχι στην 4η λόγω McLaren Honda. Μας τρολάρουν κανονικότατα.

  • Akis-F1 FAN

    Αυτό ναι !! Πολύ ωραίο μονοθέσιο. Το Livery είναι πολύ ωραίο και το μονοθέσιο, ειδικά πίσω, δείχνει επιθετικό. Για τα shark fins βλέπω πολλοί δεν τους αρέσουν, προσωπικά δεν με χαλάνε, είναι κάτι διαφορετικό από τα μονοθέσια των τελευταίων χρόνων.

  • thymios tsilimparis

    Ωραίο, αλλά τα πτερύγια δεν τα χώνεψα ποτέ μου…

  • georgekaras

    Tα χρωματα τελεια το σχεδιο απογοητευση σαν περσι

  • Anestis Genk

    Φαρδύ πάτωμα και στενό μονοθέσιο, τα ψυγεία είναι πολύ μαζεμένα, γι’αυτό δεν μου φαίνονται φαρδιά τα μονοθέσια.

  • Mika

    Παιδια, καλυτερο θα ηταν ετσι!!

  • sergio360

    Εμενα μ’αρεσει παντως ετσι οπως το βλεπω.

  • Κούκος

    Τελικά αυτή η μύτη δε φαίνεται να φεύγει από την ζωή μας. Γενικά που αρέσουν πολύ τα νέα μονοθέσια. Ηλίθια ερώτηση: ξέρει κανένας να μου πει αν θα δούμε κανένα f duct? Και κάτι για να κ@υλωσουμε όλοι μας. Φανταστείτε αυτά τα νέα μωρά να φορούσαν και V10…….

    • rantaplan

      Από τη στηγμή που υπάρχει το DRS ξέχνα το.

  • Spyros

    πάρα πολύ όμορφη και το shark fin προσωπικά εμένα μου αρέσει πολύ μου, θυμίζει LMP Cars…

  • το συμπέρασμα που βγαίνει μετά από τις τρεις παρουσιάσεις για μένα, δεν πρόκειται να ξαναδω όμορφα μονοθέσια για όσο ζω.

  • Nikolas_S1

    Πολυ ομορφο μονοθεσιο…αν και Φερραρακιας θελω για καποιο λογο να δω τον Hulkenberg να βαζει στους ρυθμους της την νεα Renault και να την ανεβασει εκει που αρμοζει στο ονομα και την ιστορια της