Ολοένα και πιο ελκυστικό φαίνεται ότι γίνεται το πρωτάθλημα TCR, καθώς η κορεάτικη εταιρία έρχεται να προστεθεί στους ήδη 9 κατασκευαστές που συμμετέχουν στον θεσμό. Το αγωνιστικό της Hyundai θα ετοιμάζεται στις εγκαταστάσεις της εταιρίας για το WRC στην πόλη Alzenau, της Γερμανίας, με το i30 TCR να ξεκινάει τις δοκιμές εξέλιξης μέσα στο 2017.

Η εταιρία ευελπιστεί ότι μέσα στον Δεκέμβρη θα είναι έτοιμη να παραδώσει τα πρώτα αυτοκίνητα στις ιδιωτικές ομάδες, και θα τεθεί απέναντι στα Alfa Romeo Giulietta TCR, Audi RS3 LMS TCR, Ford Focus TCR, Honda Civic TCR, Opel Astra TCR, Peugeot 308 Racing Cup TCR, Seat Leon TCR, Subaru WRX STI TCR και VW Golf TCR.

  • Herc

    Το γνωστο παραμυθι με τις ιδιωτικες ομαδες.Οταν πανε χαλια-σε καθε μορφης πρωταθλημα- οι κατασκευαστες την παπια.Δεν μας αφορα, δεν τρεχουμε εμεις σαν εργοστασιο.Οταν ομως πανε καλα,καρπονονται την τσαμπα διαφημιση.Την τσαμπα μαγκια και τα οποια ωφελη.Οπως θα γινει και φετος, εαν παρει η FORD στο WRC πρωταθλημα οδηγων, η κατασκευαστων.

    • βαλβολινη

      Έχεις απόλυτος δίκιο σε αυτό το θέμα αλλα σκέψου ότι υπάρχει τουλάχιστον υποστηρίξει Σε τεχνογνωσία ;)
      Δέν παίρνουν ένα μουλάρι από το 0 και ξεκινάνε την εξέλιξει του με ότι συνεπάγεται αυτό σε θέμα κόστους

    • Herc

      Νομιζω-εαν κανω λαθος διορθωστε με- στο WRC, το ολο θεμα εναι τις M-Sport.Eκτος και εαν ο Wilson παιρνει τα κεφαλαια κρυφα απο την FORD και κανει την παπια.Θα πει καποιος, πως ενας ιδιωτης συναγωνιζεται κορυφαιες εργοστασιακες ομαδες, με πολυ χρημα και τεχνογνωσια.Ιδου η απορια.Πως πληρωνει αυτοκινητα-ανταλλακτικα-εξελιξη-μετακινησεις-τον πανακριβο Ogier κ.α.Σιγουρα τα οποια Fiesta που πουλαει σε ιδιωτες και ιδιωτικες ομαδες δεν φτανουν για αυτα.Τοσο προσωπικο χρημα εχει ο ιδιος, δεν νομιζω.Εδω ολοκληρη Citroen τα βρηκε σκουρα, και χωρις τα κεφαλαια του Abu Dhabi θα ηταν δυσκολη η συμμετοχη της.