Η J.D. Power and Associates ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της φετινής ετήσιας έρευνας αξιοπιστίας Vehicle Dependability Study, όπου η Lexus, για έκτη συνεχόμενη χρονιά, βρέθηκε στην πρώτη θέση, μια θέση που φέτος την μοιράζεται με την Porsche. Η φετινή έρευνα, όπως και πέρυσι, καταγράφει αύξηση των προβλημάτων στα αυτοκίνητα.


Η Lexus είχε 110 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα, όσα και η Porsche. Η Toyota ακολουθεί με 123 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα, και η Buick με 126 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα. Στη τελευταία θέση βρέθηκε η Fiat με 298 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα, ενώ μια θέση πιο πάνω η Jeep με 209 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα.

Από πλευράς εταιριών. 10 μοντέλα της Toyota και της Lexus, περισσότερα από κάθε αυτοκινητοβιομηχανία (Toyota Prius, Toyota Prius V, Toyota FJ Cruiser, Lexus ES, Toyota Camry, Toyota Venza, Toyota Sienna, Lexus GS, Lexus RX και Toyota Avalon) ηγούνται στις κατηγορίες τους, ενώ 4 της Chevrolet βρέθηκαν στη κορυφή στις κατηγορίες τους (Sonic, Camaro, Silverado HD και Tahoe).

Ο μέσος όρος προβλημάτων ανά 100 αυτοκίνητα, φέτος είναι 156 περισσότερα σε σχέση με τα 152,5 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα της περσινής έρευνας. Τα προβλήματα εντοπίζονται στον κινητήρα και στη μετάδοση, στο εσωτερικό, στην οδηγική εμπειρία, στις οθόνες των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, στο σύστημα σύνδεσης Bluetooth και στα συστήματα φωνητικών εντολών, στα συστήματα κλιματισμού, στα καθίσματα αλλά και στο εξωτερικό. Αξίζει να σημειωθεί πως τα προβλήματα των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, όπως και των συστημάτων πλοήγησης, αντιπροσωπεύουν πλέον το 22% του συνόλου των προβλημάτων, 2% περισσότερο από πέρυσι. Συνολικά στην έρευνα αξιολογούνται 177 πιθανά προβλήματα που χωρίζονται σε 8 κατηγορίες.

Σύμφωνα με την έρευνα, το ποσοστό εκείνων των ιδιοκτητών που παραπονέθηκαν για την αποτυχία της μπαταρίας αυξήθηκε κατά 44% σε σχέση με το 2016. Επίσης το 40% των ιδιοκτητών των αυτοκινήτων που συμμετείχαν στην έρευνα, δήλωσαν πως τα αυτοκίνητά τους δεν εμφάνισε ούτε ένα πρόβλημα.

Στην έρευνα συμμετείχαν 35.186 πρώτοι ιδιοκτήτες 224 μοντέλων αυτοκινήτων από 31 αυτοκινητοβιομηχανίες, που τα έχουν στη κατοχή τους 3 χρόνια. Στην λίστα της έρευνας δεν συμπεριλαμβάνεται η Smart και η Tesla λόγω του μικρού μεγέθους του δείγματος.

Δελτίο Τύπου

While Lexus and Porsche Rank Highest in Vehicle Dependability, Excellent Long-Term Quality Isn’t Exclusive to Luxury Brands, J.D. Power Finds

J.D. Power Ratings

For additional J.D. Power ratings data, please visit www.jdpower.com/cars and www.jdpower.com/ratings.

Toyota Motor Corporation Models Receive 10 Segment Awards; General Motors Receives Four

COSTA MESA, Calif.: 22 Feb. 2017 — While Lexus and Porsche nameplates lead the industry in vehicle dependability, owners of many high-volume vehicles are also rewarded with excellent long-term quality, according to the J.D. Power 2017 Vehicle Dependability StudySM (VDS), released today.

The study, now in its 28th year, examines problems experienced during the past 12 months by original owners of 2014 model-year vehicles. Overall dependability is determined by the number of problems experienced per 100 vehicles (PP100), with a lower score reflecting higher quality. The study covers 177 specific problems grouped into eight major vehicle categories.

The study finds that the 10 top-selling 2014 model-year vehicles average 134 PP100, which is significantly better than the industry average of 156 PP100. Two perennial best sellers—the Ford F-150 and the Toyota Camry—also lead their segments in the VDS this year.

“We find buyers are increasingly avoiding models with poor reputations for dependability, so manufacturers can’t afford to let quality slip, particularly on their best sellers,” said Dave Sargent, vice president, global automotive at J.D. Power. “While many expensive and niche vehicles do have excellent quality, the fact is that most consumers are shopping in the high-volume mainstream segments. The good news is that consumers don’t have to spend a lot of money to get a very dependable vehicle.”

J.D. Power finds that in addition to impacting purchase decisions and brand loyalty, better long-term quality is a key factor in contributing to higher residual values for vehicles. For example, J.D. Power estimates that Toyota—the highest-ranked non-premium brand in the study—has a residual values benefit of more than $750 per vehicle, compared with the average brand. This translates into a benefit of more than $1.3 billion for the 2014 model year alone.

“In the current industry environment of record levels of leasing and long-term loans, higher residual values allow automakers to provide more competitive deals to buyers,” said Jonathan Banks, vice president of vehicle analysis and analytics at J.D. Power. “This creates the opportunity to achieve higher market share and/or elevated profit margins.”

Highest-Ranked Nameplates and Models

Lexus and Porsche tie to rank highest in vehicle dependability among all nameplates, with a score of 110 PP100. This is the sixth consecutive year of Lexus topping the nameplate rankings in the VDS.

Toyota (123 PP100) follows in the rankings, moving up one rank position from 2016. Following Toyota in the rankings are Buick (126 PP100) and Mercedes-Benz (131 PP100). Hyundai (133 PP100) is the most improved nameplate in the study, improving by 25 PP100 from 2016. At sixth position (up from 19th in 2016), this is Hyundai’s best-ever ranking in the VDS. Other notable improvements include Dodge and Ford, which both improve by 21 PP100 from 2016, and Land Rover, which improves by 20 PP100. Toyota Motor Corporation models receive 10 of the 18 segment awards, representing the highest number of awards ever received by an individual corporation in the study. These awardees are Lexus ES; Lexus GS; Lexus RX; Toyota Avalon; Toyota Camry; Toyota FJ Cruiser; Toyota Prius; Toyota Prius v; Toyota Sienna; and Toyota Venza. The Toyota Camry has the lowest PP100 score industry-wide.

General Motors models receive four segment awards for the Chevrolet Camaro; Chevrolet Sonic; Chevrolet Silverado HD; and Chevrolet Tahoe.

Other models receiving segment awards in the study are the Ford F-150; Honda Ridgeline; Mercedes-Benz GLK-Class; and Volkswagen Tiguan.

Other Key Findings

Continuing increases in technology-related problems have contributed to dependability worsening in the industry for a second consecutive year. The industry average of 156 PP100 is a 4 PP100 increase from 2016. The Audio/Communication/Entertainment/Navigation (ACEN) category continues to be the most problematic area, accounting for 22% of all problems reported—up from 20% last year. For a third consecutive year, the problems most reported by owners are Bluetooth pairing/connectivity and built-in voice recognition misinterpreting commands. New to the top 10 list of problems reported in 2017 is battery failure. In fact, 44% more owners report a battery failure this year than in 2016. Batteries are the most frequently replaced component not related to normal wear and tear in 3-year-old vehicles at 6.1%—up 1.3 percentage points from 2016. The 2017 U.S. Vehicle Dependability Study is based on responses from 35,186 original owners of 2014 model-year vehicles after three years of ownership. The study was fielded from October through December 2016.

Find more detailed information on vehicle dependability, as well as model photos and specs, at www.jdpower.com/dependability.

J.D. Power is a global leader in consumer insights, advisory services and data and analytics. Those capabilities enable J.D. Power to help its clients drive customer satisfaction, growth and profitability. Established in 1968, J.D. Power is headquartered in Costa Mesa, Calif., and has offices serving North/South America, Asia Pacific and Europe.

  • Renesis1
  • η αμηχανη στιγμη που ενας hater της VW μιλαει με τα καλυτερα ολον αυτον τον καιρο για την TOYOTA/FCA…..και θελει τωρα να πει κατι για την μετροτητα της VW……
    αλλα δεν ξερει πως να το πει !!!

    • theolvs

      Όχι άλλα fanboys παιδιά ΕΛΕΟΣ

    • πιο ωραια να σκοτωθουμε εδω….παρα να βλεπουμε την αποχωρηση στο survivor !!!
      ωχχχ μολις ειπα οτι το βλεπω !!!!! :-P

    • Mika

      Ντροπη σου!!!
      Εχω βλεπω που και που,μπας και χαλβαδιασω καμια Λαουρα Ναργες, η Σοφη Πασχαλη, η Ειρηνη Παπαδοπουλου, αλλα ψωφια πραγματα!!!
      :p :p

    • Ρε ετσι όπως ειναι αβαφτες… Απόλυτες…Πεινασμένες …. Ηλιοκαμενες…και γαζωμενες απο τα κουνούπια και τους κοριούς προτιμώ να δω κανα τζιπσι γκερλ απο τον άνω μαχαλά Δενδροπόταμου !!!

    • Bad Belmondo

      Δεν βλέπονται αυτές ρε!!! Είναι χειρότερες κι από τις ΚΚΕτζούδες στη σχολή μου!!! :-P

    • manowar

      Αφηστε την λαουρα μου ήσυχη μην την βαζετε με πατσαβουρες..μη χτυπήσω κανενα τατου με το ονομα ναργιες απανω…???

    • Bad Belmondo

      Τί, είσαι και συ αναρχοάπλυτος??? :-P :-P :-P

    • manowar

      Χαχαχαχαχαχαχα ακριβως οπως το ειπες..παω εκει στα Εξάρχεια και γω με αν με δεις λες αυτος ειναι αναρχοαπλυτος..?

    • Bad Belmondo

      Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!! :p

    • theolvs

      ΛΑΟΥΡΑΑΑΑΑΑ

    • εγω ειμαι φαν των 3Ε !!!!
      ελενα παπαβασιλειου
      ελενη τσολακη
      ελενη φουρειρα !!!! :-P

      αλλα καμια δεν παει στο survivor !!!! :-P κοκετες ολες τους !!!! :-P

    • Bad Belmondo

      H Τσολάκη είναι ωραία κοπέλα!! Οι άλλες είναι για τα πανηγύρια!!!

    • manowar

      Οχι αλλα funboys ,,,αλλα θανατος στην vw…χαχαχαχα και υπαρχουν ιαπωνικες τελειότητες που ειναι πιο κατω..αμηχανη στιγμη θαρρω

  • Giannisk

    Παρατηρήσεις. Πως είναι δυνατόν η Honda να είναι κοντά στην κορυφή και η Acura κοντά στον πάτο? Πάντως αν εξαιρέσω την Mazda τα αποτελέσματα τα βρίσκω απολύτως αναμενόμενα σύμφωνα με την προσωπική μου εμπειρία.

  • SAMURAI-66

    Εχω την εντυπωση πως ειναι μεγα σκανδαλο καθε χρονο toyota και lexus να φιγουραρουν στην πρωτεια της κορυφης,να περνουν τα σωβρακα σε ολους και ας προσπαθουν καποιοι να μας πεισουν για αντιθετα γεγονοτα και καταστασεις.
    Και ας πεφτει αγριο σπρωξιμο στους γνωστους και μη εξαιρεταιους ευνοουμενους των μεσων ενημερωσης απο τους γνωστους αυλοκολακες!!
    Αντε παλι δακρυα…τσαμπα δουλεια κανουν!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/a35e1cd6cc36fbe9c0b33ca9be223330ef4368f169c842755d0d1efd96941b0e.jpg

    • manowar

      Φιλε εχω αρχισει να πιστευω οτι η τουοτα και το παρακλαδι της η λεξους ειναι η μοναδικη φιρμα που περναει τις γερμανικες λογο του οτι αγοραζεις ενα αυτοκινητο τουοτα και το χεις δικο σου μετα απο 2 χρονια ανάκλησης..δηλαδη σε περνουν τηλ σου αντικαθιστουν το προβληματικο σαπακι 2 3 φορεες μεχρι να τελιωσουν οι ατελείωτες ανακλησεις και επιτελους την 3τη φορα εχεις γερο αυτοκινητο..ειναι καλο γιατι δεν προλαβαινει να παλιώσει μεχρι να το αγορασεις εχει βγει ανάκληση στο περνουν και σου δινουν αλλο..καλη φαση..? βλεπεις η ποιοτητα ελεγχου της τουτα στην βραζιλια στην Τουρκία κοστιζει πολυ ..

    • mother1russia

      Τους εχει παρει η κατηφορα και δεν σταματανε λεμε, ουτε τεχνολογια δινουν ουτε γκαζια και πλεον ουτε και αξιοπιστια.
      Παντου καρπαζιες, χωρις Toyota απλα δεν υπαρχουν τα ιαπωνικα

    • mother1russia

      Αγορι μου σε αλλο πλανητη ζεις?? καθε χρονο τα ιαπωνικα χανουν θεσεις και μονο η Toyota τους κραταει πανω. Τοσο καιρο παιζατε το χαρτι της “αξιοπιστιας” αλλα το χανετε κι αυτο πλεον.
      Κατι μας λεγατε για προβληματα σε BMW και Merc αλλα τα πατησαν ολα τα ιαπωνικα εκτος της Toyota, βασικα εχουν πατωσει στην ερευνα η Μιτσου και η Nissan και η Honda με το ζορι δεκαδα.

      Μην ξεχναμε οτι η Lexus πλεον ισοβαθμει με την μεγαλη Porsche που δινει τονους τεχνολογια και χωρις προβληματα,

      Με λιγα λογια στο top 7 εχουμε 3 Γερμανικες, 1 ιαπωνικη (Toyota-Lexus)

    • manowar

      Αναλογικα οι γερμανοι ει αι αξιοπιστοτεροι αφου και η πορσε ειναι γερμανικη μονο οι κορεατες περνανε τους γερμανους πλεον..και μπραβο τους μπραβο σε χιουνται και κια

  • gv

    ναι οτι δηλαδη η mazda ειναι πιο προβληματικη απο τη chevrolet και μαλιστα κατω απο το μεσο ορο!
    με τιποτα ομως..
    αν και εδω που τα λεμε τα mazda εχουν φημη για τα πιο παλια μοντελα,για τη νεα φουρνια που δε κυκλοφορει στην ελλαδα δε ξερουμε σχεδον τιποτα..

  • a_f_a

    δηλαδή, το 80% των τοπ 10 προβλημάτων σχετικά με το εσωτερικό των αυτοκινήτων , έχουν να κανουν με τις τεχνο-μ@κακιες που γιομιζουν τα αυτοκίνητα…

  • Smartass

    To μόνο όφελος που έχει η NISSAN από την συμμαχία (Renault-Nissan Alliance) είναι η μειώσει του κόστους παραγωγής.
    Γιατί από αξιοπιστία 9η από το τέλος!!

    • george

      καμιά σχέση.. Η έρευνα αφορά την αμερικάνικη αγορά που καμιά σχέση δεν έχουν τα αυτοκίνητα που πωλούνται εκεί με τα Ευρωπαικά.. Εκεί η Nissan έχει καποια αυτοκίνητα που δεν έχουν καμιά σχέση με τη Renault όπως το Nissan rogue, nissan titan και διαφορα pick up.. Τι σχέση έχει η Renault με τα Pick up που έχει η Nissan στην αμερικη?

    • manowar

      Ρε φιλε μην τα λες αυτα γιατι θίγεται η ιαπωνικη τελειότητα οταν ειναι μοναχη της..πρεπει να εχει να κανει και η ρενο χαλαει η σουμα μετα..μη μη το κανεις αυτο..????

    • Smartass

      Για ρίξε μια ματιά στον σύνδεσμο.

      http://www.motorreviewer.com/make.php?make_id=18

  • περισσότερες βλάβες η μάζντα από το μ.ο. ενδεικτικό του ότι οδεύει προς κατήφορο και ότι δυσκόλεψαν τα πράγματα.
    το σταρτ/στοπ σκοτώνει τις μπαταρίες.

  • manowar

    Το γνωστο ολες οι ιαπωνικες στον πατο και μοναχα η τουοτα και το παρακλαδι της ειναι πανω..ποια η τουοτα των περισσοτερων αναμνήσεων παγκοσμιως..ερευναρα οχι μλκιες….????

    • Herc

      Υπαρχει ζορι, το ξερω, που ειναι πανω απο το περιπτερο σου.Αντε τωρα υπαρχει περιπτωσει να την φτασεις σε αξιοπιστια, αφου αυτο που θα χαλει σε ενα TOYOTA, θα ειναι τα σαπιο-μοτερ τις BMW.Αλλα που εισαι, ενα μοτερ τις BMW, οσο και αχρηστο να ειναι, με το που θα μπει σε ενα αυτοκινητο TOYOTA και στον κινητηρα θα μπουν τα σηματα τις ΤΟΥΟΤΑ αυτοματος αυτος θα γινει ο ποιο αξιοπιστος στον κοσμο.Μονο και μονο για τα ονομα που θα φερει.

    • manowar

      Περιπτερο η φιρμα που εχει εξαφανισει τις πριμιουμ ιαπωνικες τις εχει βαλει τον τοιχο και τις (βατευει)?ο ομιλος περιπτερο??γνωριζω κατι παστιλιες που τις διαφημιζουν και λεει απανω για τον πονο του αλλου,,,τις ξερεις???

    • mother1russia

      123 προβληματα η Toyota και 139 η BMW με τονους τεχνολογιας και κινητηρες να πετανε φλογες .
      Η διαφορα ελαχιστη, αλλα οχι εσυ ηρθες να μας μιλησεις για σαπιους κινητηρες της BMW. Που τα προβληματα της BMW ειναι συνηθως αισθητηρες απο τους δεκαδες που εχει πανω ….

      Σαπιοι ειναι οι κινητηρες της BMW που εχουν σαρωσει τα βραβεια παγκοσμιως εκει που δεν υπαρχετε, οτι πεις ελληναρα αμορφωτε απο το κατω παρταλι. Φορτωσε πατατες τωρα το ντατσουν, ε ρε τι αλλο θα ακουσουμε

    • Herc

      Μονο απο το Nickname σου και τα λεγομενα σου, καταλαβαινω το ποιον σου και το μορφωτικο σου επιπεδο.Βριζεις καποιον που δεν ξερεις.Αυτο ουτε ενας Αγελαδοβοσκος δεν θα το εκανε.Τοσο πολυ σου προσβαλαμε την αγαπημενη σου μαρκα.
      Στα παλια μου τα παπουτσια τα γραφω τα βραβεια.Παντα η TOYOTA εβγαζε καλυτερα μοτερ απο την BMW.
      Στα 1.6 στα 1.8 στα 2.0 και παει λεγοντας.Εισασταν 20-30 αλογα πισω στα ιδια ατμοσφαιρικα κυβικα.Ακομα γελαω με την 316, που ετρωγε χωραφια ολοκληρα απο την Carina e, ακομα και φορτωμενη με πατατες.Χωρια που τα ΤΟΥΟΤΑ βελτιωνονται τρελα σε ατμοσφαιρα η turbo.
      Tωρα για το ποια ειναι η TOYOTA και το τεχνολογικο τις υποβαθρο, μιλανε οι πωλησεις .Και μην νομιζεις οτι αυτοι που πηραν TOYOTA θα ηθελαν BMW αλλα δεν ειχαν χρηματα.Σε πληροφορω οτι στην Αμερικη, Αυστραλια κ.α αγοραζουν πολλα Ιαπωνικα Datsun για πατατες, Toyota για κρεμμυδια, ακριβοτερα απο τα BMW.
      Kαι τελος η TOYOTA τρεχει αυτη την στιγμη στα 2 κορυφαια πρωταθληματα.Μαλιστα το WEC ειναι το πρωταθλημα τις τεχνολογιας.Το περιπτερακι που τρεχει στο τοπικο πανυγυρακι το DTM.

    • manowar

      κοιτα επιδη πουλατε πολυ παραμυθα εδω μεσα αυτα που λετε εχουν τσακωθει με την πραγματικοτητα συγκρινεις τωρα την τουοτα με την μπεεμβε στα μοτερ που η μεεμβε συγκρινεται μονο με φεραρρι λαμπο πορσε κτλ… https://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year λοιπον διαβασε το..εκει που κατουρισε η μπεμβε στα μοτερ ξεπροβαλλε η τουοτα..δεν ηθελε να βαλει αλογα στα μικρα της μοντελα για να μην ανεβασει καταναλωση και κοστος..οταν το 1980 ππου η bmw εβγαζε τα ατμοσφαιρικα 2λιτρα με 230 αλογα και 240 αλογα απο την σνιτζερ το αγοραζες καινουριο μεσα απο την σνιτζερ με 240 αλογα και ηταν μολις 2000 κυβικα η τουοτα μολις ειχε τελιωσει την καριερα της στα πλυστικα και εβγαζε κατι μμαουνες ψοφιμια που δεν φτουρουσαν πουθενα…οταν θα βγαλει η τουοτα 6λιτρα με 700 αλογα και μοτερ φ1 να βγει κορυφαιο της διοργανωσης με 950 ιππους και σχεδον 20.000 στροφες στροφαρισμα τοτε θα τα ξαναπουμε..μοτερ λεει τουοτα με bmw χαχαχα ναι ρε γιαυτο η τουοτα βαζει μπεεμβε τωρα το βρηκες.,.

    • mother1russia

      Ρε μιλαμε για ελληναραδες μπαρμπες που θα συγκρινουν και το Ντατσουν με την Porshe σε λιγο, μονο στην Ελλαδα υπαρχουν αυτοι οι τυποι. Αντε δωστους καμια τσικουδια , μεχρι εκει ειναι

    • mother1russia

      Να τος ο μορφωμενος που βγαζει τα βραβεια ασχετα αλλα αυτος ο γατος καταλαβαινει οτι η Toyota εχει καλυτερα μοτερ απο την BMW επειδη εβγαλε περισσοτερα αλογα στο Carina. Χαχαχ θα πεσω απο την καρεκλα απο τα γελια λεμε, για αυτο ακριβως αγοραζουν Toyota οπως ειπες για φτηνα αυτοκινητα της λαικης και οποιος εχει λεφτα θα προτιμουσε BMW 100%.

      Να μου πεις για οτιδηποτε να το δεχτω αλλα οσων αφορα κινητηρες η BMW ειναι ετη μπροστα απο τον ανταγωνισμο, αντε γεμησαμε εδω ασχετους απο την Κολοπετινιτσα.
      τραβα στο καφενειο ρε μπαρμπα

    • Mrdesperado32

      ανεφερε μου λιγο τους τονους τεχνολογιας που εχει η bmw;

    • Herc

      Τονους παπαρολογιας εχουνε.Μας τα ειχανε πριξει με το σλογκαν “η πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται” που θελανε πολυπεταλουδο συστημα και τονους τεχνολογιας, με τους καλυτερους εγκεφαλους τις bosch-siemens για να φτασουν τους 100 ιππους το λιτρο και η Τοyota τους περνουσε με μονοπεταλουδα μοτερ, που δεν ηταν και στο οριο φτιαγμενα, καθως περνανε πολυ ακομα ατμοσφαιρα, ενω τα M3 ουτε ποδι απο αλογο.
      Βεβαια τωρα ανακαλυψανε την τουρπινα και ξαφνικα κωλοτουμπα, καθως η πραγματικη δυναμη πρεπει να συμπιεζεται τελικα.
      Ο ΤΟΥΟΤΑ εχει φτιαξει μοτερ θρυλους με τουρπινα.Σε 1.300, 1.600, 2.000, 2.500, 3.000. τερατα αξιοπιστιας και βελτιωσης, και μας τα κανανε τουμπανα που δανειστικε 2 μοτερ diesel απο την BMW για τα AURIS και AVENSIS.Μην ξερωντας ομως οτι η TOYOTA θεωρει τελειωμενα τα diesel για να ασχοληθει για ερευνα και εξελιξη νεων μοτερ.Ειναι φαν τις βενζινης και τις υβριδικης τεχνολογιας, και η ανταλλαγη μοτερ, ειναι μερος τις συνεργασιας τους.
      Παρεπιπτοντως εχει φτιαξει και μοτερακλες Diesel τερατα αξιοπιστιας και αυτα.

    • crazyfrog

      τωρα σοβαρα συγκρινεις bmw με toyota?και καλα θελεις να πιστεψουμε οτι θα προτιμουσες avensis απο σειρα 3

    • Herc

      Δεν ειναι αμεσα συγκρισιμα και στο ιδιο target group.Μια χαρα θα προτιμουσα-εαν μπορουσα βεβαια-το LEXUS IS 200t, που ειναι καλυτερο παντου απο την αντιστοιχη διλιτρη 3αρα.

    • Mrdesperado32

      η 328 που ειναι η αντιστοιχη διλιτρη με το is εχει μοτερ απ τα Lidl.μια ματια στα φορουμ και στο youtube θα λυσουν ολες τις αποριες.η λεξους σα νεοσυστατη εταιρεια καθε χρονο ανεβαινει ακομα πιο ψηλα.ακομα και στην ευρωπη…

    • mother1russia

      Τολμας και σκας μυτη εσυ εδω περα και λες αυτο το πραγμα οταν ειναι η BMW πανω απο ολα τα Ιαπωνικα σε αξιοπιστια εκτος της Toyota???
      Ποσο θρασος και κομπλεξ εχεις τελος παντων ?? Προχτες ειδα εναν φιλο με Nissan Almera και εριχνε μπινελικια για το λαδι που του καιει, ελιωσα στο γελιο λεμε.

      Κατι μας ελεγες για αξιοπιστα Nissan , μια κοβουν σασι, μια καινε λαδια και μια πατωνουν στην ερευνα αξιοπιστιας.
      Εισαι στημενος πραγματικα δεν μου κανει εντυπωση να πουλας και ιαπωνεζικες μαουνες

    • manowar

      Καταρχας καταλαβαινουμε γιατι η μπεεμβε ειναι η κορυφαια γιατι ολοι με αυτην ασχολιστε σας κομπλεξαρει το γεγονος οτι δεν υπαρχει ιαπωνας πριμιουμ που να την εχει κοιταξει ισια στα ματια σαν αυτοκινητο γενικα σε ολους τους τομεις..καταρχας οπτικα τα λεξους ειναι 3τατζες βγαζουν φθηνη πριμιουμ λυση απο χιλιομετροΣτον υπνο του το λεξους ειναι καλυτερο απο μια 328 perfomance με 260 αλογα..να βαζεις τις κορυφαιες εκδοσεις με ολο τον καταλογο εξοπλισμου οχι τις γυμνες εκδοσεις που βλεπεις εξω..ουτε την 328 ουτε την 335 ουτε την m3 δεν πλησιάζει κανενα λεξους ισως εχεις μπερδεψει τις επιδοσεις της τζουλιας με το λεξους..

    • mother1russia

      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ να σαι καλα γελασαμε και σημερα

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Doctor
      Πρωτον
      286 ατμοσφαιρικα αλογα το’ 93 με μονο vanos και πολυπεταλο απο 3lt και ας μην εβζαζε
      ς 100ps/lt.
      Μπας και ζερεις τη χρησιμοποιουσαν οι japan για αντιστοιχες ιπποδυναμεις;
      Δευτερον
      Να φανταστω θεωρειται επιτυχια 200ps απο 1.6lt με 17kg ροπης κσι κινητηρα νεκρο ως της 6600;
      Τριτον
      Γραφεις για carina e,συμφωνοι οικονομικο ανετο υπεραξιοπιστο,αρκει ο δρομος να μην ειχε καμπες,εκει εκλαιγε και λεμουριος της Μαγαδασκαρης.
      Τεταρτον
      MIλωντας για κωλοτουμπες ,πως απο θρυλους της αυτοκινησης οπως supra ,celica, ae86 βρεθηκαν να πουλαν yaris tsport μονο εσυ μπορεις να δικαιολογησεις.
      Πεμτο
      Diesel τερατα αξιοπιστιας ειπες ε; οπως d4d ας πουμε;
      Υποστηριζε οτι θελεις, και μπραβο σου,την ιστορια ομως να την σεβεστε.

    • Herc

      Doctor την εποχη που αναφερεις ειχαμε 100+ αλογα στο λιτρο απο 16αρι μοτερ.4Α-GE Black Top.Ετσι για πλακα επαιρνε αλλα 20.
      Ειχαμε 210 αλογα απo 2.0 ΜΟΝΟΠΕΤΑΛΟΥΔΟ.3S-GE Black Top.
      H Carinoυλα με ενα σετακι ελλατηρια αμορτισερ μεταμορφωνονταν και οι νεκροφορες τις BMW, που θελανε σταματημενες 1 τεταρτο για να πανε απο το ρελαντι μεχρι τον κοφτη, βλεπανε εφιαλτες.
      Για το νεκρο μοτερ, μαλλον εισαι νυχτωμενος, η ετσι σου ειπανε να λες.Carina e και corolla πυροβολαγανε με το 16αρι 4A-GE, το οποιο λογω τετραπεταλουδου-διπλου VVTI και κοντων σχεσεων πυροβολαγε απο τις 3000 και πανω.Ετσι και ανοιγε carina e με τον 4A-GE με 320 επαιφτε ξυλο με το καλημερα.
      Τωρα οσον αφορα για τον d4d του yaris, ειχε καποια παρτιδα προβλημα η τουρπινα του.Αλλα η ΤΟΥΟΤΑ εβγαλε ενα σωρο diesel, σε HILLUX, LAND CRUISER κ.α
      Τωρα, βαλτε την τουρπινα που κοροιδευατε τοσα χρονια, γιατι οι τυρανοσαροι που φτιαχνεται πλεον, δεν μπορουν να παρουν τα ποδια τους με τις καταπληκτικες σας ατμοσφαιρες .Μεινατε στους 173 τις 320si και εμεις εχουμε 207 απο διλιτρο boxer. Που γινοται 230+ σε ατμοσφαιρα, ενω οσοι προσπαθησαν να βελτιωσουν ατμοσφαιρικο BMW μονοπεταλουδο γελαγε μεχρι το τελευταιο παξιμαδι.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Doctor
      Την Bmw Δεν την ενδιέφεραν οι 4κυλίνδροι κινητηρες χαμηλού κυβισμού που για την ιστορία απευθύνονταν σε ‘κομπλεξικες’ αγορές όπως η δικές μας.
      Και ναι έχεις δίκιο ατμοσφαιρικά δεν.
      Ωσο για την si ευκαιρία έψαχναν να ξεφορτωθούν τα τελευταία n45 block που είχαν κάβα αν και καπάκι ήταν ψαγμένο….
      Τώρα ξαναρωτω θεωρείς επιτυχία τα 17 kg ροπης;
      Η car inουλα ήρθε επίσημα Ευρώπη; Μπα Ε;
      Τι κάνει η car Inουλα στρώνει με ελατηρια;
      Ρε μάγκα για καμία ευθεία είστε και ούτε…..
      Για τους ταριφο d4d έχεις νά μας μας πεις κάτι;
      Για τον ιαπωνικό ατμοσφαιρικό ανταγωνισμό της εποχής του s50b30 έχεις να μας πεις κάτι; Γιατί μόνο τo nsx Ήταν άξιο.
      Για της κωλοτούμπες κάτι;
      Κάτσε γιατί το ξέχασα είπες 4a ge black top Δηλαδή 20 βαλβίδες πολυπεταλουδο 2πλο vvti μόνο το Μ……. της Χαιδως έλειπε από εκεί πάνω.

    • manowar

      Χαχαχαχαχαχα ντεπεραντε τα ειδες τα ιαπωνικα η πορσε πανω απο την τουοτα η bmw πανω απο την χοντα και οι υπολοιπες γερμανικες πολυ πιο πανω απο τις τελευταιες στον πατο ιαπωνικες..

    • Mrdesperado32

      πανω απ την πορσε ποιος ειναι?δες τα μοντελα παρακατω ποια ειναι στην κορυφη?σχεδον ολα τουοτα λεξους.τα γερμανα μετρια και κατω.την υπερεχνολογια της bmw θα μας πειτε ποια ειναι γτ θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε

    • manowar

      Μην κλαψουριζεις η πορσε παραδοσιακα ειναι αξιοπιστοτερη δεν χαλαει ουτε με πολυβολο..ξαναλεω τα σαπακια τα ιαπωνικα ειδες που βρισκονται η κανεις τον τυφλο και δεν βλεπεις τι σε ρωταω??στον πατο ειναι

    • mother1russia

      Τι ισοπαλια ρε δεν υπαρχουν πατωσαν οι κιτρινιαρηδες, μια Toyota τους εμεινε κι αυτη γιατι μονο παιζει το παιχνιδι της αξιοπιστιας και πονταρει εκει για να πουλησει.

      Αν χασουν και την αξιοπιστια τελιωσαν, ακομα και οι κορεατες τους εχουν ξεπερασει

  • xrv

    στα τοπ 10 προβληματα ειναι 2 για την μεταδοση 1) automatic transmission hesitates 2) automatic transmission shifts roughly και για αυτο μας αρεσει η “κουταλα” και ας μην ειμαστε σουμαχερ……

    • Demetrios Hadjinicolaou

      Δὲν μ’ ἀρέσει καθόλου περισσότερο ἀλλὰ δυστυχῶς τ’ αὐτόματα βγάζουν πολλὲς καὶ ἀκριβὲς βλάβες, ὁπότε ἂς καῖμε ἁπλῶς τὸν συμπλέκτη στὴν κίνησι._ :-(

  • Demetrios Hadjinicolaou

    Τὸ σημαντικὸ εἶναι νὰ μὴ βγάζῃ ἕνα αὐτοκίνητο βλάβες ποὺ σ’ ἀφίνουν στὸν δρόμο ἢ συνεπάγονται κινδύνους, ὄχι ἡ… ἀναγνώρισι φωνῆς ἢ τὸ τρίξιμο τῶν παρμπρίζ._

  • Mrdesperado32

    ριχνω κλαμα με τα σχολια…εφιαλτης τους εχει γινει η τουοτα.χαχαχαχα

    • crazyfrog

      ριχνεις κλαμα γιατι απλα μπαινουν σε ανουσιες αντιπαραθεσεις.εγω απλα θα σου πω και σε σενα και στους υπολοιπους κατοχους τογιοτα εδω περα οτι την καθε bmw που περναει στριβουν και καποια κεφαλια να τη θαυμασουν.τογιοτες χοντες κτλ το πολυ να γυρισει κανενας και να αναρωτηθει τι επιναν οταν τα σχεδιαζαν.

    • Mrdesperado32

      κατοχος Toyota δεν ειμαι…με τα υπολοιπα συμφωνω..για παπατζα και πουλμουρ δεν υπαρχιυν καλυτερα απ τα bmw.και εγω οταν ειχα bmw γι αυτο το λογω τα επαιρνα,οπως και ο καθε bmwδακιας.ενα ομορφο ειχε η bmw τη 46αρα τα υπολοιπα συναγωνιζονται σε χασμουρητα τα αουντι

    • manowar

      Α η 4σαρα δεν ειναι το ομορφοτερο κουπε ε??υπαρχει και πιο ομορφο??τρελανε μαςς..τελος παντον δεν ασχολουμε αλλο γιατι εδω καραφλιαζει κανεις αν δει σχολια..

    • Mrdesperado32

      εννοειται οτι υπαρχουν ομορφοτερα κουπε.η 4αρα μονο μουρη εχει απ τις πορτες και πισω δεν.αυτο λεω και εγω για τα σχολια…αν τα δει κανεις πριν διαβασει το αρθρο θα νομιζει οτι τα αποτελεσματα ειναι αλλα

    • για το FCA θα πεις τιποτα…..η εκει δεν ειδες ??? ειναι τοσο χαμηλα που βαρεθηκες να κανεις σκρολινγκ ?????

    • Mrdesperado32

      τι να πω για την fca?στην ιδια μοιρα με τη Vw ειναι στις πρισσοτερες ερευνες.ανεκαθεν ετσι ηταν οι ιταλοι δεν με εκπλησει κατι.το θεμα ειναι να αποδομηθει το german engineering που μας τσαμπουνανε δεκαετιες ολοκληρες.τους ιταλους τους εχουν ξεσκισει παμπολες φορες περιοδικα κλπ και οχι αδικα.ενω τους γερμανους μονο σε κατι φορουμ με χαροκαμμενους ιδιοκτητες θα δεις κραξιμο.ο ειδικος τυπος κανει τα στραβα ματια.

    • οχι και στην ιδια μοιρα…αλλο μετριος αλλο τελευταιος !!! μην τα ισοπεδωνεις ολα !!!!

    • manowar

      Δες τι γραφεις και μετα ελα να μιλησουμε εφιαλτης σας εχει γινει ο γερμανος που σας περναει και στην αξιοπιστια..την τουοτα βλεπεις ??γιατι η πορσε ειναι πιο πανω παραδοσιακά χροοονια τωρα..

    • Mrdesperado32

      ποσταρε μου τις ερευνες για να κανουμε συγκριση…θα δεις οτι εχεις αδικο

    • manowar

      Φιλε ουτε καν τις πιανουν τα λεξους και τα ιμφινιτι ουτε σε γκαζι ουτε σε στροφες ουτε σε ηλεκτρονικά βοηθιματα εδω η 7αρα 5νταρα ξεπαρκαρρι απο 800 μετρα αποσταση μεσω του ταμπλετ -κλειδιου της και αλλα πολλα που εχουν μονο η μερσεντες και η μπεεμβε ουτε καν η αουντι δεν εχει τετοια συστηματα..πονταρεις οτι δεν προκειται να αφιερωσω τοσο χρονο ωστε να σου δειξω αναμεσα σε 50 αυτοκινητα ορι τα bmw ειναι καλυτερα παντου γιαυτο και τα προτιμανε παγκοσμίως περισσοτερο απο την 3το5τη λεξους..με 4ρτο5τους τι να συγκρινω ουτε καν τους βλεπω..σ ειπα μονο μερσεντες συγκρινε σε τεχνολογια πρεστιζ κτλ κτλ. Τι να συγκρινεις δες εδω που να βγαλει τετοιο πραγμα η λεξους ρε ?σε σοκαρει το σωμα του αυτοκινητου δες εδω..μονο αλφα ρομεο συγκρινεις με αυτο το εργο τεχνης με σενα τον lexusακια τι να πω?δεν εισαι ουτε καν στην 4αδα των καλυτερων.. Σε αξιοπιστια μ φαινεται περιεργο βεβαια γιατι ειναι η πιο ανακλησιαρα φιρμα στον κοσμο https://uploads.disquscdn.com/images/f0dd1f3f7fe419394a9c9579bd76afb50df680576f10c9f06f692c9b18948a9d.png. αντε καληνυχτα τωρα κλαψε επιδη οι ιαπωνες ει αι τελευταιοι σε αξιοπιστια και μονο μια ειναι ψηλα (περιεργος)βέβαια αλλα δεν θα κατσω να διαβασω τι θα απαντήσεις σιγα μην καθομαι να βλεπω μλκιες..η λεξους τωρα ισα ομοια με την bmw και την μερσεντες βα μας κοροιδευουν και οι πετρες τελος παντων υγεια..

    • Mrdesperado32

      στο χω ξαναπει..οταν βλεπεις τη μαρκα σου να μην ειναι ψηλα στις ερευνες πιανεσαι απ την πορσε λογω καταγωγης γερμανικης.οποτε μονο Bmwδακιας δεν εισαι.γερμανικο να ναι και οτι να ναι.απλα τωρα εχεις bmw αυριο θα χεις κατι αλλο κλπ κλπ.

    • Mrdesperado32
    • Mrdesperado32
    • Mrdesperado32
    • manowar

      πηγες σε ανθρακοννηματινα σασι και ανεβασες το κοστος σε εκατομμυρια,,,μισο σου ερχεται το καταπετασμα.. https://www.youtube.com/watch?v=KKvgT4Izj9o δες εδω πως ειναι τα bmw ta ανθρακοννηματινα και ti νουμερα γραφουν στα στροφιλικια…πες του λεξους να σβησει…σ ειπα οταν η bmw χωσει μπατζετ τοτε οι αλλες κανουν τουμπεκι…πηρε ενα πρωταθλημα λες και δεν υπηρχαν αντιπαλοι..καταλαβες;;βρες λεξους αγωνιαρικο να εχει τετοιες ικανοτητες και μετα ελα να με βρεις.. για χαρα και παρε και το τηλεσκοπιο

    • Mrdesperado32

      μου βαλες τα αγωνιστικα τωρα..χαχαχαχαχα

    • manowar

      Γιατι εσυ αντι να βαλεις τα σαπακια τα λεξους που δεν ακουμπανε ουτε τα @@ της m4 εβαλες ενα αμαξι που εβγαλε 100 κομμάτια,,δεν υπαρχει στην αγορα και ειναι το 70 τα 100 αγωνιστικο..η λεξους εχει δηλωσει οτι το lfa ειναι το μεγαλυτερο ποσοστο ενα αγωνιστικο αυτοκινητο για χρηση σε πιστα παρα για αλλες χρησεις και σου εβαλα και εγω ενα ανθρακοννηματινο bmw το οποιο μαλιστα αν διαθετεις το απαιτουμενο ποσο το κανεις δικο σου οπως κανει ο αμπραμοβιτς απλα του βγαζει τις εντικετες των χορηγών.. https://uploads.disquscdn.com/images/c10f10c4469ddbdafe768a544a1f3954af2538cd9b9f39ce4c0d122699309527.png για να δεις οτι δεν υπαρχει σύγκριση..σ ειπα μην βαζεις το lfa δεν υπαρχει στην αγορα…παρε το εμβόλιο βρε ιαπωνικο αυτοκινητο να εχει κανει τετοιο χρονο απο αυτοκινητο ιαπωνικο μεχρι διαστημοπλοιο να εχει γραψει σχεδον 5 λεπτα στο ρινγκ..

    • Mrdesperado32

      Σου βαλα και το lc 500 οτι ομορφοτερο σε κουπε…καλα μαι δεν υπαρχει στην αγορα αλλα και συ καραμελα εχεις το μοτερ στο mclaren που εχει σταματησει η παραγωγη του πριν 20 χρονια.

    • manowar

      Σου εβαλα κατι φρέσκο ανθρακοννηματινο που σκοτώνει..και σ ειπα βρε ιαπωνικο αυτοκινητο μεχρι ιαπωνικο διαστημοπλοιο αγωνιστικο αρμα μαχης αεροθουμενο να γυριζει 5 λεπτα το ρινγκ..πιστολι το m4 εβαλα αγωνιστικο,,,με ντεσπεραντο συνομιλω τι να βαλω??να σε παρω στα σοβαρα?εναν που του αρεσουν τα λεξους?και η le coutre καλα ρολογια βγαζει αλλα ειναι 3τατζα υπαρχουν και καλυτερες φιρμες ρολογιων..

    • Mrdesperado32

      σου εβαλα αμαξια πολιτικα κανονικα και μου βαλες αγωνιστικο.εσυ να με παρεις στα σοβαρα η εγω?αλλα να μου πεις που να βρεις αντιστοιχο lfa στη bmw?ετσι ειναι αυτα

    • manowar

      Σου απαντησα απο κατω σε αυτα που μπορεις να αγορασεις μεχρι τωρα κανενα λεξους δεν μπορει να τα βαλει με τις ικανοτητες της gts..αν εχεις καποιο λεξους δειχτω απο αυτα που βγηκαν μεχρι περσυ..δεν εεχει βγει κατι το ανωτερο λεξους δεν μπμπορει να τα βαλει με την απλη m4 με το πακετο perfomance πλακα κανεις..ισως μπερδεψες την αλφα ρομεο με την λεξους..απο την αλφα περιμενουμε απαντηση βεβαια στην gts που εχει μεινει αναπαντητη εδω και πολυ καιρο ?

    • Mrdesperado32

      αν ειναι ετσι ουτ η gts κυκλοφορει πλεον.πουληθηκαν ολες.οποτε τη βγαζουμε εξω…ετσι δεν ειναι?

    • manowar

      Και ολες να τις βγαλεις η τελευταια m4 που βγηκε η απλη με το πακετο περφομανς τα πηδαει ολα τα σημερινα λεξους…ασε που βγαινει και η τελευταια εκδοση m4 cs…εκει να δεις γλεντι μιλανε για 7.31 εκει να δεις..περιμενε να βγαλει κανενα καινουριο η λεξους γιατι μεχρι τωρα τα ιδια και τα ιδια εχει..

    • Mrdesperado32

      Η gts ειδικα εχουν αρχισει και την απαξιωνουν.πολυ κακο για το τιποτα.κατσε να βγαλου και ειδικες εκδοσεις οι αλλοι με σπορ πακετα και τα συγκρινουμε.μη ξεχνας οτι η λεξους παιζει ακομα με ατμοσφαιρικα διαμαντια.η μονη πλεον.που εσυ σαν φαν τις ατμοσφαιρας επρεπε να τα γουσταρεις.κατσε ν βαλουν και αυτοι τουρμπινες να δουμε τα αποτελεσματα

    • manowar

      Μην κανεις ονειρα σ ξαναλεω το χειροτερο μ4 σκιζει τα λεξους στις πιστες..το gts ειναι το ταχυτερο στην κατηγορια του και σου εδειξα πως ξεμνιαζει το gtr .ακομα και το νισμο σε 2 πιστες του εριξε στις υπολοιπες φυσικα εχασε..τεραστια διαφορα κυβικα ροπη αλογα..οσο για γερμανια vs ιαπωνια δεν σε περνει να μιλας σε αυτο το αρθρο γιατι εχετε γινει ρομπα..κοιτα που ει αι τα γερμανικα και που τα ιαπωνικα..η πορσε ειναι πρωτη ισοφαριστηκε απο την λεξους πρωτη φορα αλλα ειναι σταθερα πρωτη οχι σαν την λεξους που ανεβοκατεβαινει 19 θεσεις κατω επιδη κατακαιρους η αναξιοπιστια τους και οι ανακλησεις δινουν και περνουν..ολες οι γερμανικες ει αι ψηλοτερα απο τις ιαπωνικες που βλεπουν τον πατο της λιστας και μονο η τουοτα ειναι πιο πανω αλλα η πορσε ει αι πιο πανω απο ολες..καταλαβε το τα γερμανικα βαση τιυ αρθρου αυτου ει αι αξιοπιστοτερα ξανα δες τα γιατι η τρελα σου επιδη τον πινετε παντου δεν εχει σταματημο.σαν πριμιουμ ει αι γελοίο να βαζεις την λεξους με bmw mercendes audi ..απλα γελανε οι πετρες αλλο σ αρεσει και θες να παρεις λεξους και αλλο που θες να την τοποθετησεις με τους καλυτερους..ειναι η αφροκρεμα οπως ειναι το γκολφ στην κατηγορια του που μπηκες προχθες και ελεγες αρλουμπες με το ρενο και σε δουλευανε αλλα δεν ασχολήθηκα..οταν οι σκιστοματιδες θα μαθουν να φτιαχνουν αυτοκινητα τοτε θα τα πουμε μεχρι τωρα φτιαχνουν αντιγραφα..πριμιουμ η λεξους χαχαχαχαχα αν δεν εχει καποιος φραγκα για τα bmw με τα exclusive πακετα μια χαρα δουλεια κανουν και τα λεξους.?

    • Mrdesperado32

      Λες η πορσε ισοφαριστηκε πρωτη φορα απ τη λεξους.λες ψεμματα.η λεξους ειναι πρωτη τις περισσοτερες φορες και θεωρειται η πιο αξιοπιστη εταιρεια παγκοσμιως.σου ειπα δες τις προηγουμενες ερευνες και γραψε τα αποτελεσματα.δε το εκανες.οσο και να χτυπιεσαι αυτη ειναι η αληθεια και μπορω να στο αποδειξω με νουμερα.τωρα οσο για το ρενο και το γκολφ.ποιος να με δουλεψει μωρε ο ψυχιατρος?χαχαχα που δεν ειχε τι να πει απ τις σφαλιαρες που ετρωγε η τετρακινητη σαπιλα?χαχαχαχα!!ποια γκολφω

    • manowar

      Μη τρως πολυ βουτυρο γιατι σε ταπωνουν και νομιζεις στο μυαλο σου μεσα οτι ταπωνεις εσυ..η λεξους ειναι μια αποτυχία στην λεξη σταθερότητα..μια ειναι του υψους και μια του βάθους οι γερμανικες φιρμες ξαναλεω αν τις δεις ολες ειναι πολυ πιο πανω απο τις ιαπωνικες και περιεργο που σχολιαζεις γιατι τον πινετε μια ιαπωνικη ειναι ψηλα μονο αλλα οχι απο την γερμανικη πορσε οσο για την γκολφο ειναι το καλυτερο χατς ο βασιλιας της κατηγοριας..ποιος και τι τωρα,,,οράματα και αλλα τετοια ειναι θεμα διατροφης..σ ειπα ασκηση καθε μερα και θα εισαι πιο ρεαλιστης και πιο σκληρος..δεν θα κλαις την μοιρα σου επιδη τα υλικα αγαθα που προτιμάς χανουν και ειναι πολυ πιο κατω απο αυτα που προτιμάει καποιος αλλος..

    • Mrdesperado32

      Στο ξαναλεω κοιτα τις ερευνες και πες ποσες φορες η λεξους ειναι πρωτη.ετσι ξεκαθαριζουν τα πραγματα.με στοιχεια.γραψε τα στοιχεια εδω να με ρπυμπωσεις και να σου πω και μπραβο.με λογια του αερα δε ρουμπωνεις κανεναν.

    • manowar

      Και μακαρι δηλαδη να υπηρχε τροπος να ενωθουν τα 2 αγωνισματα dtm και το ιαπωνικο gt που ειναι ιδιας κατηγοριας αυτοκινητα να δεις τι ρομπαθα γινουν το gtr το αγωνιστικο και τα υπόλοιπα εκει εχε χαρη που ειναι ξεχωριστα γιατι και εκει θα τρωγατε μπροκιδι

    • Mrdesperado32

      Ας βγαλει η bmw πολιτικο αμαξι που θα περναει το νισσαν στην πιστα και βλεπουμεβγια αγωνιαρικα.με υποθεσεις δε κανουμε δουλεια

    • Mrdesperado32

      Ας βγαλει η bmw πολιτικο αμαξι που θα περναει το νισσαν στην πιστα και βλεπουμεβγια αγωνιαρικα.με υποθεσεις δε κανουμε δουλεια

    • manowar

      Καταρχας δεν εχει σε αυτην την κατηγορια αυτοκινητο η bmw …αλλα ακομα και το m4 gts περναει το gtr nismo σε πολλες κλειστες πιστες σου ειχα στειλει χρονους σε διαφορες πιστες …που οσο πιο κλειστες τοσο περισσοτερες ικανοτητες χρειάζονται . το m4 το περναει το νισμο σε κλειστες και το απλο gtr που παλι εχει περισσοτερα αλογα κυβικα ροπη κτλ και παλι η m4 gts το περναει παντουαποδεικνύοντας ποσο εξαιρετικό αυτοκινητο ειναι μεσα στην πιστα και με φουλ εξοπλισμο ουτε αδειο ουτε τιποτα.αλλα κανενα νισσαν λεξους χοντα κτλ δεν περνανε το αγωνιστικο m4 που τα μπροκωνει ο αλλωστε μια φιρα την ανωτερη της τεχνολογία την δειχνει οχι τοσο στα πολιτικα οσο στον μηχανοκίνητο αθλητισμο και παρολο που η bmw απεχει λογο τσιγκουνιας κρουγκερ (λαθος για μενα και την κραζω για αυτο)παρολα αυτα ενα αγωνιστικο εφτιαξε και εχει γ@μισει και τους νομους του Νεύτωνα..

    • Mrdesperado32

      μαλλον δε βλεπεις καλα.ο γερμανος ειναι κατω απο τον ιαπωνα.ασχετα οτι εχουν ιδια βαθμολογια.τα βραβεια κοιτα ποιος τα παιρνει.η τουοτα πουλαει εκατομμυρια αυτοκινητα οποτε εχει πολλες πιθανοτητες να εχει πιο πολλα αμαξια με καποια θεματα.η πορσε πουλαει σαφως λιγοτερα.

    • manowar

      110 ζημιες ισοπαλλια με την πρωτη πορσε ΙΣΟΠΑΛΙΑ σε εχει τυφλωσει η συγχιση του χαμενου ιαπωνα..ειστε στον πατο οι γερμανοι πολλοι πιο αξιοπιστοι ριξε βλεφαρο ξανα..η πορσε εινια η πρωτη παντα δεν το συζηταμε απλα ισοφαριστηκε απο την λεξους μονο μια φορα η πορσε ειναι ομως πανω απο την τουοτα η bmw πανω απο την χοντα η μερσε αουντι vw πανω απο τις νισσαν και λοιπες ιαπωνικες που ιενια στον πατο..ξανακοιταξε χωρις αγχος μην στεναχωριεσαι …αυτοκινητα ειναι..

    • Mrdesperado32

      ολα τα αυτοκινητα με πρωτιες ειναι ιαπωνικα τουοτα λεξους…ο γερμανος αφαντος.αφου μιλαω με bmwδακια ας δουμε κια τη θεση της bmw.κατω απο κορεατικες ειναι.καλα μη μιλησω για το γκρουπ.πανακριβα σαραβαλα απ οτι δειχνουν οι ερευνες.οι ιαπωικες που ειναι στον πατο εχουνε μπλεξει με ευρωπαιους και πηραν τον κατηφορο.λογικο ειναι.η πορσε πουλαει 300.000 αυτοκινητα το χρονο..η τουοτα 10.000.000.και παλι απο ζημιες σε αναλογια πωλησεων ειναι πολυ πισω η πορσε.μια φορα ισοφαριστηκε η πορσε απο τη λεξους???χαχαχαχαχα.μοιραζει πονο η λεξους και σας θολωνει.ψαξε τις ερευνες της ιδιας εταιρειας και γραψε μου απο κατω ποσες φορες ειναι πρωτη η λεξους και ποσες οι πορσε.εγω τα ειδα.περιμενω να δω τι θα μου γραψεις

    • manowar

      Ρε κουβα βγαλε τον κουβα τα γερμανικα ειναι αξιοπιστοτερα η πορσε ειναι με 110 ζημιες πρωτη η λεξους την ισοφαρισε αλλα η πορσε θεωρειται πρωτη επιδη ηταν εκει παντα η λεξους ηρθε τωρα ετυχε του χρονου θα ναι 3τη παλι..οι υπολοιπες γερμανικες μερσεντες μπεεμβε πιο πανω απο την χοντα οι βαγκεν αουντι πιο πανω απο ινφινιτι νισσαν σουμπαρου και τις υπολοιπες γερμανικες δεν σου περναει γιατι λες αρλουμπες ξανακοιτα την λιστα..μια φιρμα ιαπωνικη μονο ει αι ψηλα η τουοτα αλλα η πορσε ειναι ψηλοτερα και μετα ειναι ολες γερμανικες..ξεγκαβωσου λιγο απο την παπατζα και κοιτα την λιστα του αρθρου

    • mother1russia

      Γιατι αρνεισε να παραδεχτεις οτι τα ιαπωνικα πατωσαν??
      Δεν τραβαει η ομαδα καθε χρονο και χειροτερα, μια Toyota εμεινε μονο και η διαφορα με την BMW ειναι σχεδον αμελητεα.
      Μιλαμε για ζημιες μετρημενες στα δαχτυλα

    • Mrdesperado32

      οι ιαπωνικες πατωσαν γτ μπλεξαν με ευρωπαιους..οταν παιρνεις μοτερ γαλλικα και φτιαχνεις το αμαξι στην αγγλια αυτα παθαινεις…13 ζημιες δεν ειναι λιγες ειδικα αν σκεφτεις τι ξεβρακωμα σου κανουν στην αντιπροσωπεια και στα ανταλλακτικα οι της bmw.μιλαμε για χιλιαρικα

    • mother1russia

      Και η Toyota εχει μονο 13 λιγοτερες , δηλαδη οποιο απο τα 2 κι αν επιλεξω υπαρχει πιθανοτητα να μου βγαλει καποιο προβλημα αλλα η μεγαλυτερη πιθανοτητα ειναι να μην μου βγαλει καμια βλαβη ουτε το ενα ουτε το αλλο….
      Αληθεια θα επιλεξω το επομενο αυτοκινητο μου βαση αυτων των στατιστικων??? Απλα θα παρω το πιο δυνατο και το πιο ομορφο

    • mother1russia

      Τι λες ρε μεγαλε αληθεια ? Κατ’αρχην η Toyota δεν ειναι ανταγωνιστης της BMW. Δεν τους κοντραρουν πουθενα. Αυτοι που κοντραρουν BMW ειναι Merc και Audi.
      Απλα εσεις οι κομπλεξικοι πατε να συγκρινετε τα σαπακια των καγκουρων με τα πριμιουν, αντε συγκρινετε και με Porsche τωρα που τα πηγαινει πιπ@-κ@λο παντου

    • Mrdesperado32

      η λεξους τουοτα ειναι σε ολα.και ηδη στην αμερικη βαραει πρωτιες αν και νεοσυστατο Brand.

    • mother1russia

      Καλα ρε θα με τρελανεις εσυ, προχτες δεν ειχε ανεβει ο πινακας με τις αξιες και η lexus επεσε 70 θεσεις??

  • περαστικός

    Θέλω να δω τα σχόλια(και απο μια μεριά να ήμουν και να έβλεπα και τα μούτρα τους) αυτών που πανηγυρίζουν τώρα όταν θα βγει έρευνα απο άλλο οργανισμό (ήδη υπάρχουν) και θα έχουν διαφορετικά αποτελέσματα….

  • thymios tsilimparis

    Πάμε να δούμε λίγο το γράφημα.

    Στο Τοπ10 των προβλημάτων, διαβάζουμε
    1. Μπαταρία. Δηλαδή κάποιοι (είτε λέγονται αγοραστές, είτε JD Power) θεωρούν οτι η αστοχία στην μπαταρία βαραίνει την εταιρεία. Μάλιστα…
    2. Έντονος αεροδυναμικός θόρυβος. Αυτό λέγεται αξιοπιστία; Να κατάλαβω
    3. Έντονος θόρυβος κύλησης. Δες από πάνω, μη τα ξαναγράφω
    4 και 5. Απότομες αλλαγές αυτόματου κιβωτίου και δισταγμός. Ενταξει νομίζω οτι αυτό είναι η επιτομή της λέξης “βλαβη”…Έλεος
    6. Προβλήματα αναγνώρισης φωνής. Εδώ τα πραγματα είναι σοβαρά, απειλούνται ζωές!
    7. Συνδεσιμότητα τηλεφώνου. Σοβαρά τωρα;
    8. Φορά υλικών εσωτερικού. Επιτέλους μια πραγματική ΄βλάβη, έστω και αν αφορά ποιότητα υλικών εσωτερικού!
    9. και 10. Ανακριβές και δύσχρηστο σύστημα πλοήγησης.

    Από τα 10 λοιπόν συνηθέστερα “προβλήματα” αξιοπιστίας (dependability λένε οι φίλοι μας οι αμερικάνοι), μια απλή ανάγνωση βγάζει οτι εκεί στην …Πέρα Δύση έχουν μπερδέψει τις έννοιες της (μηχανικής) αξιοπιστίας, της λειτουργικότητας (δες τα 9-10), της ποιότητας κατασκευής (8), του σχεδιασμού (δες 2) και της γενικότερης ευχρηστίας.

    Επειδή λοιπόν η ποσοτική από την ποιοτική ανάλυση πάντα διαφέρουν, θα ήταν χρήσιμο στις έρευνες αυτές να καταγράφονται
    – οι σοβαρές ζημιές που προκαλούν ακινητοποίηση ή προβλήματα κίνησης με άλλη βαρύτητα
    – οι μικρές ζημιές με μικρότερο δείκτη βαρύτητας
    – τα μικροπροβλήματα χρήσης να καταγράφονται συνολικά – κάποτε κοροϊδεύαμε τους αμερικάνους για τη θήκη για το ποτηράκι του καφέ και τώρα ασχολούμαστε με τη δυσχρηστία του συστήματος πλοήγησης…
    – την γενικότερη ικανοποίηση από τη χρήση του αυτοκινήτου
    – τον αριθμό των ανακλήσεων, οι οποίες συνεπάγονται οτι θα πρέπει να αφήσεις μια μέρα τη δουλειά σου ή ό,τι άλλο έχεις και να πας στο συνεργείο …

    Έτσι κι αλλιώς αυτές οι έρευνες δε μου λένε πολλά, αλλά τέλος πάντων προτιμώ το αυτοκίνητό που να έχει δείκτη πχ 154 (Βολβο πχ) και να μη δουλεύει η αναγνώριση φωνής ή οι αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, παρά δείκτη 110 και να με έχει αφήσει 3 φορές ή να έχω 2 αναμνηστικές επιστολές για ανάκληση…

    • NSchinas

      Πες τα χρυσόστομε