Μόλις πριν δύο μέρες δημιουργήθηκαν οι υποψίες ότι η Ford ετοιμάζει την Competition series για το GT, και σήμερα αυτή επιβεβαιώνεται επίσημα. Όπως κατάλαβες, αυτή είναι μια ειδική έκδοση του supercar της Μπλε Οβάλ, και εστιάζει στην μείωση του βάρους του.


Σύμφωνα με τη Ford, αυτή είναι η έκδοση δρόμου του GT με την υψηλότερη απόδοση και ότι πιο κοντινό μπορεί κανείς να αγοράσει για να βιώσει την εμπειρία του αυτοκινήτου που κέρδισε στη κατηγορία του στον περσινό 24-ωρο αγώνα του Le Mans. Marketing δηλαδή, το οποίο όμως δικαιολογείται με την αφαίρεση του ηχοσυστήματος, του συστήματος κλιματισμού, των ποτηροθηκών, του ραδιοφώνου, την ηχείων και των υπολοίπων χώρων αποθήκευσης, με το γυάλινο κάλυμμα του κινητήρα να έχει αντικατασταθεί με άλλο από πλεξιγκλάς, το οποίο διαθέτει ταχυσυνδέσμους για το άνοιγμα του. Επίσης, η Ford προσφέρει ένα παραδοσιακό κλειδί για το άνοιγμα του μάνταλου, ενώ δεν διαθέτει αμορτισέρ για το άνοιγμα του καλύμματος του κινητήρα, αλλά κλασική βέργα.

Το παρμπρίζ είναι από Gorilla Glass, το οποίο είναι λεπτότερο, πιο ελαφρύ, αλλά ταυτόχρονα πιο ανθεκτικό από ένα κοινό παρμπρίζ, με τις ζάντες να είναι κατασκευασμένες από carbon, και τα μπουλόνια από τιτάνιο, έτσι ώστε να μειωθεί στο ελάχιστο το μη αναρτώμενο βάρος. Από τιτάνιο είναι και οι απολήξεις των εξατμίσεων.

Carbon υπάρχει και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, καθώς συναντάται στην κεντρική κονσόλα και στα μαρσπιέ. Ακόμα πιο “τρελό” είναι είναι λωρίδες, που προσθέτουν μια πιο επιθετική εμφάνιση, είναι από γυμνό carbon, σε αντίθεση με τις βαμμένες, που είναι στα “απλά” GT. Από carbon είναι και οι πλαϊνοί καθρέπτες. Αλλαγμένος είναι και ο πίνακας οργάνων, χωρίς η Ford να διευκρινίζει τις διαφορές. Το σαλόνι είναι επενδυμένο από σκουρόχρωμη alcantara, η οποία χαρίζει αυτή την αγωνιστική αισθητική που θέλει να δώσει η εταιρία στο αυτοκίνητο.

Η Ford δεν αναφέρει κάτι για μηχανικές αλλαγές, ούτε το πόσο βάρος έχει χάσει το αυτοκίνητο, με αυτό του GT, χωρίς υγρά, να ανέρχεται στα 1.385 κιλά. Όπως και να έχει είναι σχεδόν σίγουρο, ότι το GT Competition Series θα κινείται με τον biturbo 3,5-λίτρων V6 EcoBoost κινητήρα, απόδοσης 656 άλογα στις 6.250 σ.α.λ., με την ροπή του να φτάνει τα 745 Nm στις 5.900 σ.α.λ..

  • Mika

    Πανεμορφο, μονο που αυτα τα μπουλωνια φορτηγου στις ζαντες βγαζουν ματι, και προκαλουν αποστροφη!

    • Bad Belmondo

      Συμφωνώ! Πιο ωραίο θα ήταν αν έβαζαν κεντρικό μπουλόνι ασφαλείας!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τέλειοοοο!!!!!!!!