Η παραπάνω φωτογραφία, που διέρρευσε από ιαπωνικό περιοδικό, φέρεται να μας δείχνει το πρωτότυπο της νέας Supra, που θα παρουσιάσει η Toyota στην έκθεση του Τόκιο τον ερχόμενο Οκτώβρη. Δεν είναι βέβαιο αν πρόκειται για πραγματική φωτογραφία ή κάποιο rendering, αλλά παρατηρώντας τις τελευταίες κατασκοπευτικές φωτογραφίες φαίνεται ότι βλέπουμε το πρωτότυπο που θα δείξει η εταιρία σε 7 μήνες, και το οποίο θα είναι πολύ κοντά στο τελικό μοντέλο παραγωγής.

Αυτό, όπως ξέρουμε, θα πωλείται κάτω από την ομπρέλα του ονόματος Gazoo και αντλεί έμπνευση από το πρωτότυπο FT-1 που παρουσιάστηκε το 2014, έχοντας αρκετά σπορ σχεδίαση, ενώ θα προσφέρεται αποκλειστικά σε coupe έκδοση. Το νέο ιαπωνικό σπορ μοντέλο αναπτύσσεται σε συνεργασία με την BMW Ζ5, και παρ’ ότι τα δύο μοντέλα θα έχουν κοινές ρίζες, θα αποτελούν δύο διαφορετικές προσεγγίσεις του θέματος, με πολύ διαφορετικό χαρακτήρα.

Ο επικεφαλής μηχανικός της Τοyota, Tetsuya Tada σε παλαιότερες δηλώσεις του, είχε πει πως τα δύο μοντέλα θα διατηρήσουν τη ταυτότητά τους, κάτι που συμπεραίνεται ότι θα μοιράζονται κι άλλα πράγματα εκτός από τη πλατφόρμα και την γραμμή παραγωγής.

Το γερμανικό όχημα θα κατατάσσεται σε μια πιο πολυτελή κατηγορία με στοιχεία grand-tourer, ενώ η ιαπωνική πρόταση θα αποτελεί μια πιο σπορ κατασκευή που θα χαρακτηριστεί ως η ναυαρχίδα επιδόσεων της εταιρίας. Το ιαπωνικό αυτοκίνητο θα βρίσκεται πάνω από το GT-86 και θα αποτελεί τον συνεχιστή του Supra. Η Z5 της BMW απ’ την άλλη, θα αντικαταστήσει την Z4.

  • Renesis1

    Πρέπει να βγει όπως είναι το FT1, τέτοιο design δεν το μαγαρίζεις.. https://uploads.disquscdn.com/images/8042f838585040020134af845d0ceac039d1990f7d87ac349cc1838f13b92b42.jpg

    • spiros

      οπως ειχα πει και παλιοτερα είναι φοβερο σχέδιο βγαλμένο απο μυθιστόρημα του Βερν αλλά δεν βλέπω -δυστυχως- να το κρατάνε και στο μοντέλο παραγωγής, και εάν το πειράξεις έστω και σε μερικά στοιχεία του δεν θα είναι το ιδιο επιβλητικό και αγριο.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Kαι μαζι με εμενα νομιζω πως μαζι σου συμφωνει το μισο autoblog!
      Στο FT1 το μονο που με χαλαει ειναι η μουρη και οι προπελες αναμεσα του αλλα αν αλλαζαν αυτο και κραταγαν ολο το αλλο ως εχει, ειναι αρρωστια!

  • xtra

    …μαλλον το τελευταιο της rendering

  • Anestis Genk

    Κάτι μου λέει πως το Ζ5 θα είναι πολύ πιο όμορφο. Οι τογιοταίοι θέλουν να το κάνουν ντεμέκ ακραίο και άγριο, αλλά θα βγει μια κακγκουριά και μισή και δεν θα είναι και made in japan.

  • Mika

    Για rendering μου κανει…

  • sergio360

    Μου θυμιζει κατι Focus πρωτης γενιας που πηγαινανε και τους βαζανε προφυλακτηρες απο τον μπαρμπα-Μητσο και τα κανανε τσιρκα…

  • thymios tsilimparis

    Έχω την εντύπωση οτι θα δούμε ένα σχέδιο που θα θυμίζει περισσότερο 240Ζ, παρά του εντυπωσιακό πρωτότυπο.
    Πάντως και όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά που έχουν διαρρεύσει, περίμενα κάτι πιο εντυπωσιακο.
    Μακάρι να διαψευστώ, έτσι για το γαμώτο, έτσι για την αφίσα της προηγούμενης που έβαλα το 93 στο εφηβικό μου δωμάτιο (4 τοίχοι, F40, Deltona martini, Senna και Supra)

  • ντον’τ τραστ δε τζαπανηζ. ρωτήστε και τους ροταριανούς.

  • Vwscirocco

    Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες και κυρίως οι Γιαπωνέζικες, φτιάχνουν τόσο ωραία concept και στο τέλος τα αυτοκίνητα παραγωγής τα χαλάνε τόσο….???? Πολλά τα παραδείγματα….Subaru WRX Concept, Type R (προηγούμενης γενιάς) και τώρα αυτό, αν βγει τελικά έτσι…. Στη Lexus δηλαδή τόσο μάγκες είναι…..????

    • Γιώργος Εμπέρ

      Γιατι μερικα concept δυστυχως δεν μπορουν να σταθουν στην πραγματικοτητα. Το FT1 πχ δεν εχει καπο και προφυλακτηρα! Αν θελεις να ανοιξεις το μοτερ δεν μπορεις. Η μουρη του ειναι πολυ μπροστα. Στον πραγματικο κοσμο, θα ειχε σπασει στην πρωτη λακουβα. Επισεις ειναι αρρωστια ο αεραγωγος στη πορτα αλλα τοσο φουσκωμα που στην πραγματικοτητα θα σε δυσκολευε να μπεις στο αμαξι. Και μετα ειναι και αλλα. Κοστος, αεροδυμαμικη αλλα και λογικη του στυλ “γιατι να του φτιαξω ενα αμαξι τοσο επιθετικο και αγριο αφου θα το πουλαω 100.000 ευρω? Στα 500 τι θα του δωσω?” Για μενα, ενα που πρεπει να κρατησουν απο το FT1 ειναι οι καθρεφτες και ο κωλος!

    • Vwscirocco

      Σωστά όσα είπες για τη Supra και όντως περισσότερο είναι θέμα τιμής και πραγματικών συνθηκών vs concept και φαντασίας των σχεδιαστών …(φωτογραφίες απ το παλιό type r, επειδή το ανέφερα παραπάνω)https://uploads.disquscdn.com/images/efff71de570b4c74b9d9eca5fb32a054b96b0dc2b9841f165c23ce011010157c.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/213fa8a17f37a4f5f9b34cf9fa1427783135d3d4bb94172aabb85b6f17e5f427.jpg

    • Vwscirocco

      Σωστά όσα είπες για τη Supra και όντως περισσότερο είναι θέμα τιμής και πραγματικών συνθηκών vs concept και φαντασίας των σχεδιαστών …(φωτογραφίες απ το παλιό type r, επειδή το ανέφερα παραπάνω)https://uploads.disquscdn.com/images/efff71de570b4c74b9d9eca5fb32a054b96b0dc2b9841f165c23ce011010157c.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/213fa8a17f37a4f5f9b34cf9fa1427783135d3d4bb94172aabb85b6f17e5f427.jpg