Εκ των πραγμάτων είναι δύσκολο να βρεις να πωλείται ένα πρώτης γενιάς NSX, πόσο μάλλον ένα από τα συγκεκριμένα. Και αυτό γιατί μόλις 17 αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν στην Αμερικάνικη αγορά με εγκατεστημένο κομπρέσορα από επίσημη αντιπροσωπεία.
Εκτός αυτού, το αυτοκίνητο ήταν ειδική παραγγελία για τον αρχικό ιδιοκτήτη, όντας το μοναδικό κόκκινο NSX με καφέ εσωτερικό σε ολόκληρο τον κόσμο, ενώ εξαιρετικά λίγα ήταν και τα αυτοκίνητα που βγήκαν από το εργοστάσιο με σταθερή -και όχι αφαιρούμενη- οροφή. Τα παραπάνω το καθιστούν εκ των πραγμάτων σπάνιο, και δικαιολογούν την τιμή των 87.500 δολαρίων, που θέλει ο ιδιοκτήτης για να το αποχωριστεί.
Από το 1999 έχει διανύσει σχεδόν 70.000 χλμ, και ο 3,2-λίτρων V6 κινητήρας φοράει έναν κομπρέσορα της Competch, νέα κεφαλή, νέο συμπλέκτη και διάφορα άλλα περιφερειακά. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με τον πωλητή, όμως, να μην αναφέρει την ακριβή ιπποδύναμη.