Το Tiguan Allspace έκανε ντεμπούτο στην έκθεση του Detroit στις αρχές του έτους και η Volkswagen θα το παρουσιάσει για πρώτη φορά στο ευρωπαϊκό κοινό, στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης.


Η επταθέσια έκδοση του Tiguan δεν διαφέρει από το πενταθέσιο Tiguan με τις λίγες διαφορές να εντοπίζονται στην μεγαλύτερη τρίτη κολόνα, στις μεγαλύτερες πίσω πόρτες και στην πιο επίπεδη γραμμή οροφής. Το εσωτερικό έρχεται αυτούσιο από την απλή 5-θεσια έκδοση, εκτός φυσικά από τα δύο επιπλέον καθίσματα.

Η νέα έκδοση έχει κατά 10,9 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο (2,79 μέτρα) σε σχέση με την απλή έκδοση που το βοηθούν να έχει ακόμα μεγαλύτερους χώρους στα πίσω καθίσματα αλλά και να προστεθεί η τρίτη σειρά. Το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά 21,5 εκατοστά, κάνοντας το μοντέλο να είναι κατά 9,4 εκατοστά πιο μικρό από το Touareg, μετρώντας 4,7 μέτρα μήκος. Η τρίτη σειρά είναι κατάλληλη μόνο για παιδιά, με το μεγαλύτερο μήκος του Tiguan Allspace να ωφελεί και το πορτμπαγκάζ, το οποίο αν πέσουν τα καθίσματα της τρίτης σειράς ξεπερνά τα 615 λίτρα, ενώ αν πέσουν και τα καθίσματα της δεύτερης σειράς σε αναλογία 40:20:40, τότε ο διαθέσιμος χώρος ξεπερνά κατά πολύ τα 1655 λίτρα της απλής έκδοσης, φτάνοντας τα 1.920 λίτρα.

To Tiguan Allspace πατάει πάνω στην MQB πλατφόρμα και θα προσφέρεται με έξι υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης (150, 180, και 220 ίππων) και ντίζελ (150, 190 και 240 ίππων) από 1.400 έως 2.000 κ.εκ, με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς ή στους τέσσερις τροχούς. Ανάλογα με τους κινητήρες θα προσφέρεται με 6-ταχυτο μηχανικό κιβώτιο και με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Επίσης το Tiguan Allspase εφοδιάζεται με πανοραμική ηλιοροφή, ψηφιακό πίνακα οργάνων, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με δυνατότητα πλοήγησης, Adaptive Cruise Control, Blind Sport Monitor, Lane Departure Warning, Forward Collision Warning και αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, με ένα ηχοσύστημα της Fender να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

  • Mika

    Αν διαφορα του με το απλο ειναι λογικη, αξιζει να το προτιμησεις μονο και μονο για το μεγαλυτερο πορτμπαγκαζ..

    • Interstellar

      Λογική στις αυτοκινητοβιομηχανιες δύσκολα βρίσκεις!!!! Θα βάλουν πάνω κάνα 3000-4000 χιλ ευρώ….

    • Mika

      Κοιτα να δεις, στο βασικο πιστευω η διαφορα θα ειναι μικροτερη..Αλλα σε μια μεσαια εκδοση εξοπλισμου, εκει που θα αλλαζει το ΕΤΤ και θα παει σ αλλο σκαλοπατι, θα ειναι αυτο που λες..