Στην τελική ευθεία μπαίνουν οι ομάδες όσον αφορά την προετοιμασία τους εν όψει του Αυστραλιανού Grand Prix, στις 26 Μαρτίου. Σήμερα, ξεκίνησε το δεύτερο και τελευταίο 4ήμερο τεστ, και πάλι στο Circuit de Barcelona-Catalunya, εκεί όπου τα μονοθέσια έχουν νέα εξαρτήματα.

Ο ταχύτερος της σημερινής ημέρας ήταν ο Felipe Massa, που οδήγησε για λογαριασμό της Williams. Η βρετανική ομάδα έχασε την τελευταία ημέρα από το πρώτο τεστ, συνεπώς ο Βραζιλιάνος είχε πολλή δουλειά σήμερα, γι’ αυτό και ολοκλήρωσε 168 γύρους, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:19.726, με την πολύ μαλακή γόμα.

Η δυναμική της Red Bull αρχίζει να φαίνεται, με τον Daniel Ricciardo να είναι 174 χιλιοστά του δευτερολέπτου κάτω από τον Massa. Βέβαια, ο Αυστραλός φορούσε την υπέρ-μαλακή γόμα, ενώ σήμερα η Red Bull Racing πήρε δεδομένα από 89 γύρους, κάτι που μεταφράζεται σε 414 χιλιόμετρα.

Ελάχιστα πίσω από τον οδηγό της Red Bull, ο Sebastian Vettel. Ο Γερμανός έγραψε τον ίδιο αριθμό περασμάτων με τον Massa, συνεχίζοντας τις εντυπωσιακές εμφανίσεις της Ferrari. Ο τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής δούλεψε με τα μαλακά και τα μεσαία ελαστικά σήμερα, σε μια ακόμα πολύ καλή ημέρα για την ιταλική ομάδα.

Η Mercedes εξακολουθεί να χρησιμοποιεί και τους δύο οδηγούς της την ίδια ημέρα, με τον Lewis Hamilton να οδηγεί το πρωί και τον Valtteri Bottas το απόγευμα. Ο Βρετανός έγραψε 49 γύρους το πρωί, καθώς παρουσιάστηκε ζημιά στο πάτωμα, συνεπώς έχασε χρόνο. Το απόγευμα, ο Bottas πρόσθεσε άλλους 86 γύρους, δίνοντας έτσι δεδομένα 135 γύρων ή 628 χιλιομέτρων στη Mercedes.

Ο έκτος καλύτερος χρόνος ανήκει στον Esteban Ocon. Ο Γάλλος ολοκλήρωσε 142 γύρους, με τον χρόνο του να είναι 1,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Massa. Η Renault ακολούθησε το παράδειγμα της Mercedes, έτσι έσπασε την ημέρα στα δύο. Το πρωί οδήγησε ο Jolyon Palmer, κάνοντας μόλις 15 γύρους, λόγω ελέγχων στον κινητήρα, ενώ ο Nico Hulkenberg ολοκλήρωσε άλλους 58 γύρους.

Δύο δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή ο Kevin Magnussen, με τον Δανό να γράφει 81 περάσματα. Ελάχιστα πίσω του βρέθηκε ο Daniil Kvyat, με 83 γύρους, χωρίς προβλήματα για την Toro Rosso. Άλλη μια μέρα με δυσκολίες για τη McLaren, και πάλι λόγω προβλημάτων με τον κινητήρα. Ο Stoffel Vandoorne έγραψε 80 γύρους, όμως οι μηχανικοί του άλλαξαν κινητήρα, δίχως να χάνουν πολύ χρόνο.

Ο Pascal Wehrlein ανέκαμψε από τον τραυματισμό του στην πλάτη, αναλαμβάνοντας δράση το πρωί για τη Sauber, που παραμένει η πιο αργή ομάδα του grid. Το απόγευμα ήταν η σειρά του Marcus Ericsson, με τον Σουηδό να κάνει 53 γύρους.